december 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door bapsie, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lief he, die slofjes heb ik van een collega gehad. Niet eens een directe collega, maar een vrouw die bij ons de klachten doet. Toen ze hoorde dat ik een meisje kreeg kwam ze met een hele verzameling slofjes aan en mocht ik een paar uitkiezen. Ze maakt ze zelf, goed he?
    Ik vind ze ook echt schattig, mijn man vindt ze vreselijk...haha smaken verschillen!

Lotte
    Laat je baas idd maar een tregenvoorstel doen dan. Jij wet ongeveer wat je wilt en waarom dus zal haar voorstellen snel onderuit kunnen halen en ombuigen naar wat jij wilt.
    Moet je wel waarschuwen, want 2 x een half uur kolven is misschien niet haalbaar. een collega van mij deed het 2 x een uur want die kreeg het niet in een half uur voor elkaar met de hele boel klaarzetten/opruimen/schoonmaken etc.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mili; Jeetje meis, hopenlijk is snel alle narigheid voorbij!
    Ik hoop dat het ZH uitkomst bied voor Aaron.

@all; vandaag een druk dagje gehad met Beau....hij is ff van slag af ofzo.....zit nu al op 6 voedingen. Vanmorgen kwam hij zelfs om de anderhalf uur!! Dit na een hoeveelheid van 150+5 :(
    Hopenlijk is het alleen vandaag maar zo ;)

Ohw en heb eindelijk zijn lach op de foto :D

3. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat geweldig dees dat lachje :)

collo: wat heeft t modelletje vandaag aan ;)
    mooi meisje hoor

sjees: ook al zon knapperd echt heel mooi koppie heeft ze

elmo: ja erg he.. dus voor mij nu even geen zwangerschap meer ook omdat dat de laatste keer gaat worden en ik er dan echt van wil genieten.. dus tot qyano naar school is.. als ik dat maar volhoud :p

4. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @sjees heb je de jaaropgave van 2009 al ontvangen dan?? Of heb je die van 2008 gebruikt voor het aanvragen van de kv teruggave????

Prachtige lachjes zeg.. Hier ook een echte lachebek!!!

5. gimena

gimena Niet meer actief

@dees geweldig lachje :D

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sjees & Dees
    Wat een heerlijke koppies zeg!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Collo:

Thnx voor je waarschuwing. Dan hou ik dat in mn achterhoofd. Mocht het nou echt niet lukken in een half uur dan moet ik toch weer wat anders verzinnen.

Eerst zien dat ze meewerkt, want ben er bang voor...En die indeling nog even bedenken!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Spam van vandaag:p

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Mijn lieve knuffelbeer :D

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    aaah ben zo trots op hem!!!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat een heerlijke spam dames :D

12. Inderdaad mooie spam allemaal van de afgelopen pagina's. Wat een lieve baby's hebben we toch allemaal hier.
    Die van mij ligt te slapen, gelukkig!! (het is niet zo'n slaper vandaar)

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

Dees,wauw wat een mooie lach heeft ie zeg!!

zwangerworden@ nee ik heb het zelf berekend aan de hand van loonstrookjes.

Desiree,jij ook zo’n wakkere baby……hier ook,ze slaapt s’nachts over het algemeen wel,maar overdag is ze bijna heel de dag wakker,op vandaag na dan,en nu is ze aan t jengelen,geen idee wat er is,ze ligt bij papa maar is het er niet echt mee eens geloof ik.

Mooie foto’s heb ik voorbij zien komen zeg,echt zo lief!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedenavond dames:D

nog niks teruggelezen, ga ik zo even doen... zag wel lieve spam langskomen:D

Vanmiddag met vriendin de stad even in geweest. zelfs met de korting in die winkel betaalde je voor een jasje (schrik niet) 29 euro.. jasje koste 58.75.. ben gekke henkie niet! mooi voor een ander dus..
    kwamen terecht bij de zeeman en daar paar shirts en twee broekjes gehaald.. kon je niet voor sukkelen, shirtjes voor 2 en 3 euro...
    daarna in de auto gestapt en naar een stad verderop gereden.. bij de V&D ook nog 2 broekjes van nijntje gekocht.. daarna nog wat broekjes bij de Hema.. voorlopig zit hij goed haha.. kon het niet laten..

Voelde me daarstraks wel even schuldig:(
    ik snapte maar niet waarom Lenn zo bleef jengelen.. geen krampjes,net een fles gehad, speen wilde hij niet, en zelfs bij vasthouden/rondlopen bleef hij maar brullen.. Uit wanhoop nog maar een nieuwe fles klaargemaakt, daar heeft hij nog 40 cc van gedronken.. Hij had gewoon nog honger! best sneu, had er nooit bij na gedacht dat hij op een gegeven moment wat meer gaat drinken haha..

kan ik trouwens dan al over op 150+5? 120+4 heeft hij niet genoeg aan (gister en vandaag niet) op verpakking staat vanaf 4 kg, en hij woog maandag 3860 dus nu rond 3900.. zo'n ramp zal dat niet zijn toch? hij krijgt dan 3x per dag 150+5 en 3x gekolfde melk

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Heel toevallig had ik vandaag precies hetzelfde! Beau zit nu ook al 150+5. Deze fles drinkt hij met gemak leeg en soms lijkt het idd ook zo dat hij er gewoon niet genoeg aan heeft. Zo kwam hij vanmorgen alweer na anderhalf uur!!!
    Gewoon afgaan op je eigen gevoel meid!! Als jullie knulletje nog honger heeft zou ik het gewoon geven en dan zie je wel wat hij ervan opdrinkt!
    Geen enkel kindje is hetzelfde, standaard hoeveelheden kunnen ze niet geven.....het is maar een schatting :)

16. gimena

gimena Niet meer actief

gaan jullie ook morge kijken naar de octomom?

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ok thnx.. ga vanavond gewoon 150+5 geven.. hij zal m denk k niet helemaal leegdrinken maar ja, liever teveel maken dan te weinig..

hier helemaal fan van cinebaby. gaf hem zn druppels toen hij krampjes kreeg, binnen een half uur volle luier en ligt nu tevreden te slapen op schoot:D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jazeker als ik het niet vergeet:)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Smile:D

20. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    pfff, wat gaat dat hier snel zeg!! Heb alles bijgelezen maar ga niet op iedereen reageren! Heb niet alles onthouden.

@milli: ach Aaron in het ziekenhuis:( Hoop dat het niet voor niets is en dat ze iets voor hem kunnen doen. sterkte!!

@weerwerken: 25 februari is einde verlof, daarna nog 3 weken vakantie van overuren van vorig jaar. Daarna nog 1 week vakantie van uren van dit jaar en dan is het 29 maart en moet ik weer beginnen.

@CB: ik was gisteren voor het eerst geweest. aardige mensen en geen gezeur. ik heb gevraagd over de hoeveelheid voeding omdat emma meer wil dan ze mag vlgs de verpakking. de arts zei dat op de verpakking een richtlijn is maar dat er maar weinig babys vlgs deze richtlijn drinken. ik mag geven waar ze behoefte aan heeft zolang ze maar niet meer dan 1 liter krijgt. en ik kreeg weer een compliment dat ik nog steeds kolf om haar 1 flesje bv te geven per dag. :D

@roeltje: zie hierboven wat cb tegen mij zei;)

Deel Deze Pagina