Wat een lieve spam heb ik weer gezien! Ik zal binnenkort ook weer ff spammen. @roeltje: raar verhaal van die hm, wel toevallig dat het jou gegevens en die van je tante zijn. Je zou dan toch denken dat een bekende dat gedaan moet hebben. Gelukkig is eer niks afgeschreven. @ lotte: milan misschien bezig met sprongetje? @ gimena: sterkte meid.hoop dat de artsen iets kunnen betekenen voor je moeder @ chiquita: balen dat quiano zoveel spuugt, heb je nog een beetje geslapen? @ riti:is het allemaal gelukt? Lekker geshopt? @ mroos: ik kan niet voor je beslissen maar weet dat je je kindje een prima start hebt gegeven. Ik snap dat je bv wil volhouden maar dan nog kan je kindje allergieen krijgen. En het is ook heel belangrijk dat jij het allemaal vol kan houden. Je moetje eigen keus maken en geen rekening houden met wat je omgeving wil. Het is jou kindje en jou lijf! Succes @ infacol/ cinnababy: hier eerste week cinnababy gehad, deed helemaal niks. Infacol gebruiken we nu al weken en werkt prima, vorige week even gestopt maar gelijk weer krampjes dus snel weer gestart.
@wakker zijn: net dus in de box gelegd en heeft ze wat gespeeld.. en toen ze echt super druk begon te spartelen heb ik der in bedje gelegd (ergens gelezen dat ze drukker worden als ze moe zijn) en daar was het f fmopperen maar uiteindelijk wel in slaap! en nu horen we afentoe wat lieve geluidjes! haha.. super grappig!!
oh wat ik net toch had! ene (.) gebruikt om te voeden en de andere wasmee gaan lekken!! alleen zat de compres niet goed... heel mijn shirt nat! niet normaal!!! heb nu overigens die avent compressen en vind ze echt super! nu al!! zijn goedkoper dan die van medela plus waszakje.. en bijkomend voordeel is dat ze meer opnemen.. dus ze blijven langer zacht en drogen goed op.. die wegwerp dingen zaten soms zo vol dat je ze kon uitwringen!! of waren keihard geworden! en das bij deze dus niet!
wakker zijn qyano is vaak als ie wakker is toch wel 2 a 3 uur aan een stuk wakker.. en besteed echt aan alles aandacht psje: lag om half 5 weer in bed tot half 8 joyce: fijn zijn ze hew ik heb ook 12 stuks echt perfect
Bedankt voor alle lieve reacties! Ik zal me in ieder geval een stuk beter voelen als ik besluit te stoppen. En het is inderdaad nog geen garantie dat mijn kindje met bv nog geen allergieen e.d. krijgt. Straks even met mijn man overleggen en nog eens goed na gaan denken. Máár dat betekent dat ik me moet gaan verdiepen in flesvoeding dus daar zal ik ook maar eens mee beginnen. Hoeveel geld ben je daar eigenlijk aan kwijt? @lilith, hoe ben jij overgestapt, zo van het ene op het andere moment, eerst afbouwen toch? @chiquita, de HA heeft alle medicijnen opgezocht maar niks mag tijdens bv. Maar geen homeopatische middelen idd, ik zal eens opzoeken of dat bestaat en wat de ervaringen zijn. Hier roept iemand om voeding! Ga straks even op iedereen reageren Liefs
Hai allemaal. Milan net lekker in bad gedaan. Wel een geklooi met dat badje zeg. Ik heb nu zo'n slang gekocht bij de Hema, maar het lekte er een beetje langs. Ook wist ik niet hoe ik het water eruit moest laten lopen dus heb alsnog lopen klooien met emmers. Er zit wel zo'n dingetje waar je aan zou moeten kunnen draaien maar dat lukt dus niet, weet iemand hoe het werkt? Maar ja, Milan heeft in ieder geval weer heerlijk genoten in bad en das het belangrijkste. @PSje: Ja dat dacht ik zelf ook dat het misschien een sprongetje is geweest. Stond volgens mij ook in mn stukje. Kan dat 1 dagje duren? @infacol: Gisteren 1x gebruikt, maar ik vind het wel een nadeel dat je het voor het voeden moet geven. Dan "moet" je het dus geven terwijl je niet eens weet of ie wel echt krampjes zou krijgen. Voor sommige misschien heel fijn als je toch al weet dat je kindje krampjes krijgt, maar Milan heeft lang niet altijd krampjes na het voeden! Er staat ook dat je het langere tijd moet gebruiken om gasophoping te voorkomen. Misschien is Cinababy handiger, dat kan je tenminste gebruiken als het echt nodig is. Wilde dat toen ook halen maar de drogisterij hier had het niet.
RiTi En hoe was het in de stad. Ging het allemaal goed? Zwangerworden Ik haal haar niet uit bed als ze slaapt, maar ga met mensen naar boven om naar haar te kijken. Ze hoeven van mij niet stil te doen omdat ze redelijk gewend is aan geluiden. Als ze wakker wordt, was ze waarschijnlijk toch wel wakker geworden, maar pak ik haar toch niet op. Ze gaat vanzelf weer verder slapen. Ik leg haar eigenlijk nooit ergens anders te slapen tenzij ik nog weg wil, dan leg ik haar vast in de kinderwagen. Maar dat is bij iedereen verschillend. Als ze toevallig net een voeding moet geef ik haar nog wel eens even uit handen zodat ik de fles kan maken, maar drinken doe ik dan weer zelf. Dees Goede tip van de Hoogvliet. In Hedel zit er ook 1, morgen maar eens even langsrijden. Da's echt goedkoop! Lotte Ik tref Amy ook vaak ergens anders in bed aan. Gekke meid! Sprongetjes kunnen tot een week duren..., maar ook 1 dag. Mroos Heel lastig hoor, jouw situatie. Maar ik denk echt dat als je zelf onder de bv gaat lijden, het misschien beter is om op KV over te stappen. Het feit dat je nu Bv geeft is nog geen garantie dat je kindje geen allergieën ontwikkelt natuurlijk. Dus straks heb je jezelf zoveel zitten ontzeggen en heeft hij alsnog bepaalde allergieën...het kan natuurlijk. Maar je moet wel echt voor 100% achter je beslissing staan. Bij twijfel kun je misschien beter nog even "doorsukkelen". Misschien wordt het beter of slechter zodat je echt een definitieve keuze kunt maken. Zou het ook met je partner overleggen. Die ziet het best wat het niet kunnen nemen van de medicijnen met je doet. Haha, zie net dat je alles al op een rijtje hebt en idd gaat overleggen met je man. Succes met je keuze. Happy Wat een lieve spam!~ Chiquita Z8 heeft echt zulke lieve kleertjes, maar ook weer best prijzig voor het feit dat het best simpele kleertjes zijn. Roeltje Ik vind 29 euro ook nog best prijzig hoor. Zijn genoeg winkels waar ze ook leuke dingen hebben voor een stuk minder. Je mag af en toe best eens uit de band springen, maar dan moet het ook wel een heel bijzonder kledingstuk zijn...
Meiden, er is een topic over de grote onderwerpen.. Ze willen de topics met meer als 1000 berichten sluiten en verwijderen.. http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186504-grote-onderwerpen-zorgen-voor-traagheid.html#post6431933 Natuurlijk mogen we dan wel gewoon een topic deel 2 aanmaken
Hier Loop ik nog steeds te tobben tussen de krampjes en het spugen. Vanmiddag na de voeding (zelfs tijdens, ze liet de fles los) weer heel veel krampjes....hoop dat die Infacol snel gaat werken. Moet het wel een paar dagen de kans geven natuurlijk. Ook heeft ze nog steeds erg dunne diarree. Maar weet dus niet waar dat nou aan ligt...aan de Omneo voeding? werkt die ook laxerend of de Infacol? Vind het alleen heel triest dat ze nu echt bijna niet meer ontspannen wakker is. Voor het voeden heeft ze honger dus is ze niet te genieten en daarna heeft ze krampjes/moet ze spugen waardoor ik ook niet met haar kan "spelen". Sinds maandag geen lachje meer losgekregen.... Als dit nog een paar dagen aanhoudt ga ik maandag naar de huisarts, maar hoop zo dat het minder wordt.
@ lotte: ik heb die van de hema dus ja ik weet het verwijder dat ding wat je er standaard bij kreeg Dan doe je die soort schroef door dat gat en die draai je vast met het ringetje (goed vast draaien) dan doe je de slang er onderaan op en drukj je goed vast tot je geen ribbeltjes meer ziet Dan heb je een soort tuutje met een rondje.. waarvan je denkt, das vast de stop.. die doe je in het gaatje naast het zeepvakjeen dan doe je de slang door het rondje van die tuutje.. zodat de slang dus eigenlijk omhoog gaat als je dan wilt laten leeglopen is het duim op het slangetje en uit het rondje halen en dan rchten..
collo: ze hebben nu uitverkoop bij z8.. alles 4.95 of 6.95 vandaar dat ik t een en ander had gekocht kijk maar op de site hier heeft qyano heeft nooit krampjes en nu dus opeens heel erh zo zielig! en alles zit dicht! heeft er iemand tips???? want kan dit niet aan zien
Chiquita Vanmiddag hier ook. Ik heb een wipstoeltje dat trilt, dat helpt iets en voor de rest masseren van het buikje.... *Valerie haast zich naar de website van Z8*
hahaha.. voor meisjes hebben ze nog best veel voor jongens was t maar 2 dingen maarja heb ook een dochter nou dan moet mn man dadelijk maar t wipstoeltje gaan halen bij mn vader
@Collo: Wel lastig om te weten of het nou een sprongetje was of niet vind ik. Hij was wel heel anders dan normaal en nu is hij weer als altijd. Het enige verschil is dat hij al een paar keer een grote lach op zijn gezichtje heeft gehad! En dan echt als ik gek aan het doen was, dus denk wel dat het bewust was. Eerder ook al lachjes gezien, maar twijfel of het bewust was. @Kleertjes: Wil ook via inet bestellen, maar kon niet zo snel een betaalbare site vinden. Iemand tips? Heb bij H&M en Hema gekeken, maar die hebben weinig keus voor babytjes vond ik. @Saskia: Pff, lekker stom zeg. Kunnen ze dan niet die hele oude topics verwijderen!!! @Collo: Pff vervelend dat je meisje niet lekker in dr velletje zit. Hoop voor jullie dat het snel beter met dr gaat en ze snel weer een lachje op dr gezichie heeft @Joyce: Pff, ben even aan het puzzelen hoor haha. Ronald had de slang er al aanzitten en ik heb er dus niks aan gedaan. Er zit nu zo'n doorzichtig ding in het gat van het badje en daarin zit zo'n wit ding met een ringetje aan de ene kant en een tuutje aan de andere kant. Aan de onderkant van het badje hangt de slang met aan de bovenkant een ring. Volgen we elkaar nog @All: Ga ook even op z8 kijken dan!
Z8=leuk Weer 30 euro armer... Is echt geen geld, 4,95 of 6,95... Heb leuk wat dingetjes voor de zomer gekocht...
collo: ohoh heb ik je armer gemaakt ik had voor mn dochter en legging en top lotte: op z8 staat bijna niks voor jongens dat echt goedkoop was 2 longsleeves dat was alles bij kleertjes.com hebben ze nu ook uitverkoop heb ik ook al veel besteld.. en uhm verder google ik vaak iets van sale of uitverkoop babykleding en krijg je veel sites
Chiquita Zulke koopjes kan ik echt niet laten liggen. Houd je me op de hoogte als je van die mooie uitverkoopjes tegen komt? Die jongens-longsleeves waren trouwens wel leuk...
heb de groene in mt 68 of 62 nu weet ik t zelf niet meer... ik hou je op de hoogte. lief heeft ook uiverkoop maar vond ik zelf niet echt iets.. vorige collectie was leuker