December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een snel berichtje ik ga morgen lekker op vakantie. Dus ben de komende 3 weken niet online. Als ik terug ben ga ik lekker bijlezen.

Ik wens iedereen een fijne zomer. xxxx

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @macmazy bij Yannick zijn de hoektanden met 3tegelijk gekomen en een paar weken daarna de laatste, sinds die tijd al een paar keer weer goeie zure poep (sorry voor de details) gehad en ook weer kwijlen en verkouden. En nu weer een paar dagen koortsig maar wel vrolijk en ondernemend. Hij slaapt alleen nu voor zijn doen lastiger, het zullen wel de voorbodes voor de kiezen zijn.

Dat is wel handig om boven het cb te werken, dan zullen ze zeker wel oppassen met wat ze zeggeb haha. Tja, bij ons is alleen de arts het probleem, de verpleegkundige is een lieverd, heb ik de laatste keer ook mijn beklag bij gedaan.

@laartje, beetje late reactie maar fijne vakantie!

Ik moet nog een weekje en dan breekt de vakantietijd voor ons ook aan. Is de rest hier al geweest?

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hier zijn er al 2 hoektanden door en de laatste 2 plus een kies zijn in aantocht.
    ik moet nog 2.5 weken werken en dan vakantie!!

4. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Lekker hoor supernurse, ben jij er ook zo aan toe? Waar gaan jullie naar toe?

Ik moet alleen morgen en donderdagochtend nog werken en vrijdag vliegen we naar Spanje voor een weekje. Heb er zin in!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook deze week nog werken en dan 2 weken vrij!

6. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog 6 weken werken en dan pas een weekje vakantie. Maar ik werk in de zomer vakantie ipv 4 midddagen maar 2 hele dagen, dus redelijk wat vrije dagen gehad.

2 hoektanden zijn inmiddels door, andere 2 nog in aantocht. Hij is ook weer wat vrolijker en eet stukken beter. Heb ook het idee dat hij in een groei spurt zit, want hij eet veel meer dan normaal. Soms blijft hij zeuren om eten en zelfs droog brood gaat er met gemak in...

Zondag zijn we voor het eerst met hem naar het strand geweest. Hij vond het geweldig en werd helemaal wild van de golven.

7. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    goedemorgen

@macmazsy: jij moet zeker nog even wachten met je vakantie. Heb je dan straks wel 3 weken vrij??? En gaan jullie nog weg?? Wat fijn dat hij het strand zo leuk vind, hier nog niet geprobeerd.

@jucade, lekker dat je ook af kunt tellen. hebben jullie plannen?

@nijntje: ben er best wel aan toe. moet de hele vakantie periode extra werken ivm drukte, deze week nog 4 dagen en volgende week ook nog 4 dagen. Wat knap dat jullie helemaal naar Spanje toe gaan. Lijkt mij een hele onderneming met zo'n kleintje. Iets wat wij nog niet aandurven.

Hier gaat het verder wel goed. Hielke was om half 5 al weer wakker, was helemaal overstuur, denk dat hij aan het dromen was, zo sneu. Ben er dus maar uit gegaan na een flesje gegeven te hebben. Wekker zou toch 5.15 uur gaan. Vandaag weer werken en dan morgen even een dagje vrij, heerlijk.

fijne dag allemaal

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @supernurse; helaas maar een week vrij... Maar we gaan dan wel 5 daagjes naar centrerparcs in limburg dus lekker genieten van de rust.

Hier vandaag ook werken en dan een dag vrij. Dan donderdag nog een hele dag en vrijdag 3 uurtjes. en dan is het al weer weekend.

9. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Meiden, voor iedereen die ook op vakantie gaat, veel plezier en geniet ervan!!

Ik ben nog ff de laatste dingetjes aan het doen en vertrek ik strakkies naat Spanje.

Voor de rest werk ze en hopelijk kunnen jullie genieten van het mooie weer.
    Tot over een weekje weer!

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Genieten hè? Zo heerlijk dit weer!

D. Heeft gister zijn hoektand door zijn tong gekregen, hij viel. Nu hangt er een flapje van zijn tong los, ziet er erg akelig uit. Advies was waterijs. Hij eet en drinkt gelukkig wel.

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oh jakkie jucade dat lijkt mij niet prettig. gelukkig is het wel weer voor ijsjes.
    hier ook lekker genoten van het mooie weer gisteren. nog 4 dagen werken en dan heerlijk vakantie, hopelijk is het mooie weer dan niet op.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, wij zitten fijn in ons huisje. Heerlijk genieten hier, morgen schijnt t bagger weer te worden. Dan gaan we naar een indoor speeltuin.

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oh wat heerlijk. ga er lekker van genieten!!!!

14. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Jucade; geniet ervan! Vandaag was in ieder geval een lekkere dag.

Nou ik ben weer terug van ons weekje Spanje, het was heerlijk maar ook warm 32 - 36 graden iedere dag, dus lekker veel gezwommen, dat vond Yannick ook geweldig. Helaas mist hij nu een stukje van een voor en hoektand, hij wilde iets te enthousiast naar de glijbanen en gleed uit, dat was ff brullen.... Maar gelukkig gaat het nu weer goed, ff kijken alleen of zijn tand niet verkleurd, hij was namelijk echt goed hard gevallen.

Nu weer ff een weekje werken en dan hebben we vakantie met manlief. We moeten nog beslissen wanneer en waar we heen gaan.

15. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hallo
    sorry voor mijn late reactie. Deze week is het feestweek bij ons, dus maar weinig achter de computer gezeten.

@nijntje: wat fijn dat jullie het zo fijn gehad hebben, Wel jammer van de tandjes, hopelijk is er geen verkleuring. Begrijp ik het goed dat jullie met zijn tweeen weggeweest zijn, En heb je inmiddels al plannen voor je andere vakantie??

@Jucade: heb je het lekker naar je zin op vakantie???

Wij gaan morgen even kijken waar we heen gaan. Gaan waarschijnlijk maandag of vrijdag weg

groetjes Suzanne

16. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    weet iemand hoe het met de zwangeren is??
    zag dat PBA op 22-07-2012 bevallen is van Kyan

17. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Supernurse; nou mijn man was aan het werk in Spanje en zat daar al, ik ben samen met Yannick en mijn moede gegaan. Is erg goedbevallen. Voor deze vakantie weten we al wel dat we met de tent gaan en verder waarschijnlijk zuid Frankrijk, als het maar mooi weer is. Maar waar precies weten we nog niet, we gaan vaak op de bonnefoi.

En willen jullie in Nederland blijven of daarbuiten? Ik zag bij het vakantie onderwerp ook nog een mooie bestemming Lanzarote een super mooi park. Die ga ik onthouden voor volgend jaar. Het topic was dat ze een geweldige vakantie hadden gehad en dat wilde delen. Veel plezier met plannen in ieder geval.

Wij zouden eerst morgen al weggaan maar manlief moet vrijdag nog werken, dus waarschijnlijk gaan we zaterdag.

Ik heb geen idee hoe het met de zwangeren is.

Zijn jullie trouwens al aan het kijken naar winterjassen? Ik vind het ergens nog zo vroeg maar aan de andere kant wil ik wel een leuke jas voor niet de mega hoofdprijs....

18. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    schaam, schaam, schaam, tis zo druk dat ik dit gedeelte gewoon vergeten ben.

Ik ben idd 22 Juli bevallen van een mooi ventje genaamd Kyan.
    Bevalling is in tegenstelling van Jayden wel "normaal" gegaan, alleen een beetje vlot. Vanaf begin tot eind heeft 2 uurtjes geduurd. Het ging heel goed maar hij heeft helaas nu wel veel vervelende puntjes. Veel krampjes, verborgen reflux, spruw, last van zijn ontlasting en zit vast in zijn nek. Gevolg en baby die de hele dag huilt. Al gaat het nu stap voor stap beter en we gaan de goede kant op. Helaas voel ik me zelf totaal niet goed en mijn omgeving is bang (ik eigenlijk ook) dat ik een postnatale depressie heb. Morgen ga ik de dokter bellen.

Jayden doet het erg goed, vanaf dag een wist hij dat het erbij hoorde. Zo knap dat die kleintjes het zo goed weten. Hij is nu nog erg lief voor zijn broertje en geeft kusjes en aait hem over zijn hoofd. Als hij de speen kwijt is propt hij hem er met liefde weer in.

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb al gereageerd in je topic pba, waarom heb je niet meteen vandaag gebeld joh?! Sterkte IIg. Enneh natuurlijk Gefeliciteerd met Kyan!

20. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Omdat het zondag is. Kyan heeft nog medicatie en morgen moet het over zijn. Die ene dag meer of minder maakt ook niet meer uit natuurlijk. Wat kunnen ze er uberhaupt eigenlijk aan doen.

Deel Deze Pagina