Mijn zoon is dus echt geen eter. Heb al van alles geprobeerd. Nu beginnen we met een flesje melk in bed en aankleden en naar beneden. Hier eten we brood. Hij eet meestal 1/4 op. Niet echt veel dus. Pap en brinta gaan er hier echt niet in
Hier is het ontbijt ook wisselend. Hij krijgt een boterham en een glas melk. Meestal gaat het broodje, op de korsten na, op. Soms wat fruit en yoghurt. Meestal douchen we eerst lekker en gaan we na het aankleden ontbijten met z'n allen. pff net een dag van ruim 10 uur gehad en morgen teambuilding. Mijn collega's heb ik eigenlijk wel even genoeg gezien deze week . Maar goed wordt vast leuk. Fijn weekend allemaal. xxxxx
hoi allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Heb een aantal tips geprobeerd maar blijft moeilijk gaan, accepteer het voor nu dus maar even. Is gewoon geen eter. Hoe gaat het verder met jullie kindjes???? Hier eigenlijk wel goed, behalve de nachtelijke probleempjes maar goed dat weten we nu wel, haha groetjes SUzanne
Hoi Allemaal Wat is het hier rustig zeg! Jammer. Hier alles goed met mijn mannetje en mij. Nu lekker een lang weekend want ik heb maandag vrij. Dat is wel fijn. Nu lekker samen op de bank nog even de Wielen van de Bus kijken en dan lekker naar bedje toe. Morgen op kraamvisite bij een vriendinnetje die is bevallen. Fijn ben benieuwd naar de kleine meid. Luc roept de hele tijd haar naam en zegt dan baby aaien? Zo lief. Dus ben benieuwd morgen. Fijn weekend allemaal xxx
Hoi het is hier idd erg rustig. Lekker dat je een lang weekend vrij bent. Gaan jullie nog wat leuks doen? Veel plezier morgen op kraamvisite. Krijg er alleen altijd de kriebels van. Haha groetjes
Hier gaat t goed hoor. Ik heb een jaar contract gekregen! D. Jengelt en huilt niet meer de hele dag godzijdank! Hij begint ook echt te praten, soms 2 woordjes achtereen. En c. Die gaat als n speer! Gisteren bijv was zij aan t schommelen en d kwam er naast schommelen. Zegt ze ' neuk hè detin peeltuin ( leuk hè d., in de speeltuin). Ze zegt vaak een N voor woordjes haha.
jucade gefeliciteerd met je jaarcontract, geweldig!! waar mag je aan het werk en voor hoeveel uren. Wat ontzettend fijn dat D zo goed vooruit gaat. Lekker stel die 2. C zegt al hele zinnen zeg, knap hoor.
Bijdehand meisje idd! Ze kan al heel veel goed duidelijk maken, is erg prettig. Ik ga bij mijn vader aan het werk, bij een sociale werkplaats als werkvoorbereider. Is voor 22,5 uur in de week en goed te combineren met m'n 'aandoening', ik mag bijv ieder uur 10 min rust nemen.
jucade, van harte met je contract en fijn dat je dit soort uren kan draaien! Hopelijk helpt dat om weer lekker bezig te zijn. En wat knap dat C. Al hele zinnen zegt en ook goed verstaanbaar. Yannick zit momenteel op 2/3 woordjes. Het enige waar er meer uit komt is bij 'zag 2 beren broodjes smeren' hij zingt het bijna helemaal niet alles verstaanbaar maar de lijn zit er wel in. En wonder = nonder. En beren =beeerrrre ( met een zeer bekakte r, heeft tie niet van ons zover ik weet) Momenteel is inslapen ff lastiger, daar waar hij eerst wel ging roepen maar netjes op zijn kamer bleef, komt hij er nu uit en gaat dan boven aan de trap mama staan roepen (dit laatste is vandaag pas begonnen). Dus voortaan moet het traphekje dicht...
Ja, herkenbaar, hier ook de laatste dagen precies hetzelfde! Omdat hij het kan hebben als hij een dag wat minder eet gaan we er ook geen strijd van maken. Overdag gaat eten verder prima, bij jou ook Jucace?
Hoi Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Leuk denk ik werkvoorbereider. Fijn dat je dan elk uur even rustig kan zitten. Komt vast goed, wanneer kan je beginnen? Hier is het avondeten ook even helemaal niks. Hij lijkt wel niks meer lekker te vinden. Gisteren ging er eindelijk weer wat in een stuk vis en wat broccoli. Maar vandaag was het weer pet. Maar hij is zo lief de laatste dagen. Lekker aan het knuffelen en aan het kletsen. Hier 2/3 woorden achter elkaar zo lief. Nou ik ga lekker met een theetje op de bank. En met bonbons die ik van een ouder heb gekregen omdat een kindje naar de basischool ging en bij ons haar laatste dag heeft gehad. Yummie echt lekker. Fijn weekend alvast.
Hihi moest eergisteren op kantoor komen en ben sinds nu leidinggevende op een afdeling!! Spannend hoor! . ( vroegen ze al eerder of ik misschien interesse had, vandaar). Had ik al vertelt dat C. Een paar dagen geleden voor het eerst gepoept heeft op de w.c.?
Jucade, dubbel leuk nieuws, gaaf! Aan hoeveel mensen ga je dan leiding geven? En knap van C. Brood gaat hier wel gewoon normaal al wilde hij vandaag veel banaan ipv brood. Ik zeg fruit is altijd prima dus hij heeft 2 bananen, een halve peer en een kontje van het brood op, erg goede lunch dus! Nu hadden we hem ook goed afgemat in het zwembad vanochtend, hij vind zwemmen zoooo leuk, helemaal blij wordt hij er van. Yannick 1 keer per ongeluk een plasje op het toilet gedaan, verder zetten we hem er alleen op als hij er interesse in toont en dat is momenteel niet zo. Laartje het lief zijn en knuffelen herken ik met vlagen, heerlijk vind ik dat.
Ik krijg sowieso 4 mensen onder mij. Moet nog genoeg leren hoor, maar dat vind ik juist wel een uitdaging.
4 mensen is al best wat zeg! En ga je dan ook cursussen ervoor krijgen? Ik heb weer een paar dagen achter de rug, pffff. Zoals jullie misschien weten heb ik begin dit jaar 2 miskramen gehad. We vonden het toen al heel wat dat het op de natuurlijke manier was gelukt, dus toen hadden we zoiets van, het komt wel, ff rustig aan. Inmiddels is de wens toch behoorlijk groot aan het worden en lijkt het er (voor mijn gevoel op) dat het ons niet op deze manier niet gegund gaat zijn.... Nu kwam ik gisteren een meid tegen van de zwangerschapscursus die al een behoorlijk buikje heeft, feb uitgerekend, zij vertelde dat 1 ander stel net een tweeling heeft gehad. Vervolgens hadden we vandaag zin om naar vrienden te gaan, de eerste waar we mee contact hadden vertelden dat ze tijdelijk uit elkaar zijn, dat was een hele schok voor ons, en het volgende stel wat we al een hele tijd niet hadden gesproken vertelde dat zij net de 20 weken echo hebben gehad. Toen hadden we het ff gehad met al het nieuws.... Pffff, dat alles kan je dan best wel bezig houden zeg! Maar gelukkig uiteindelijk een heerlijke middag gehad in het bos met zeer goede vrienden.
hoi ik ben ook weer terg van weggeweest.zal even bijlezen wat jullie de afgelopen dagen geschreven hebben
@jucade: wat fijn dat je een fijne werkplek hebt zeg. Hoop dat het goed vol te houden is en te combineren is met thuis en je gezin. Wat goed dat C op de wc geweest is. En poepen, goed hoor!! Hier lukt het soms ook wel, geeft het alleen niet aan, zijn toevalstreffers @nijntje: wat leuk dat Yannick al zo goed kan praten en zingen. geweldig. Heb je hem in een peuterbed?? omdat hij er uit kan. Ik wist niet dat je 2 miskramen gehad hebt, snap je gevoel (kan er helaas over meepraten). Zijn jullie wel zelf zwanger geraakt van Yannick??? Uit je verhaal te horen niet namelijk. Het is dan zo moeilijk als de rest van de wereld zomaar zwanger wordt. Hoe gaan jullie nu verder hiermee? @laartje thee en bonbons, mmmm dat klinkt goed. @eten: gaat hier ook barslecht. Zelf eten lukt hem niet, speelt er dan alleen maar mee. En van mij wil hij een paar hapjes hebben en dan is hij klaar. Nou ja maak mij er maar niet te druk om komt wel weer. Overdag is het hier net zo slecht. Met moeite krijg ik er een broodje in en verder krijgt hij niets (wil geen koekjes of iets hebben). @hier: op zich gaat alles wel goed hoor. Behalve de vermoeidheid. Alle gebroken nachten gaan mij opbreken (ja nu pas na bijna 2 jaar). Merk dat ik erg moe ben, kan mij niet altijd concentreren op mijn werk en mijn humeur is soms niet echt gezellig. Heb dus maar besloten om het een beetje rustiger aan te gaan doen waar het kan en elke dag op tijd mijn bedje in te kruipen. fijne avond allemaal groetjes