December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @supernurse, hoe is het met Hielke? Hebben de onderzoeken nog iets opgeleverd?

@jucade, dan is het helemaal genieten voor ze als ze dan smarties krijgen!
    Hier is het middagslaapje ook wisselend, maar Yannick kan eigenlijk helemaal nog niet zonder middagslaapje. Thuis slaapt hij vaak 2,5 tot 3 uur en op het kinderdagverblij max 1,5 uur. Vandaag was het nadeel dat hij net sliep toen hij in zijn broek poepte, dus daar werd hij wakker van en heeft verder eigenlijk niet meer geslapen maar een paar minuten.

Op dit moment lijkt hij weer last te hebben van zijn kiezen, hij heeft rode wangen en flink rode en pijnlijke billen, herkennen jullie dat?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    D.hoeft alleen de achterste kiezen nog, bij c. Komen de kiezen door, maar merk niks bij haar.

C en d hebben vandaag voor het eerst in de hoek moeten zitten. Ze doen echt alles wat niet mag!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    De verjaardagen komen er weer aan, wat geven jullie?
    D. Krijgt van ons een keukentje en een Bumba knuffel met geluid
    C. Krijgt van ons een poppenbedje, wipstoel en kinderstoel

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi allemaal
    sorry dat ik even niet gereageerd heb, Is hier ziekenboeg, allemaal grieperig en verkouden.
    Uit de onderzoeken van Hielke is tot nu toe niets gekomen. Mocht hij weer buikpijnklachten krijgen dan moeten we weer gelijk terugkomen.

Verjaardagen gaan inderdaad al mooi opschieten.
    Hielke krijgt van ons een loopfietsje.
    Voor sinterklaas krijgt hij ook al een groot cadeau, namelijk een duplotrein.

gaat het verder goed met iedereen??? en met de kindjes. Binnenkort wel weer eens leuk om wat foto's te plaatsen lijkt mij. ben erg benieuwd namelijk

groetjes SUzanne

5. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Nou dan zal ik vast ff beginnen, het is wel een foto van september, dit is onze knul

Bijgevoegde bestanden:

6. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @supernurse wel fijn dat Hielke geen buikpijn meer heeft! Wel vervelend dat iedereen zo verkouden is, hier hebben we daar ook last van, maar nog niet zo dat we er last van hebben

@jucade, Yannick krijgt voor zijn verjaardag van ons ook een loopfiets. Verder krijgt hij van mijn schoonouders en oma het keukentje. Voor de sint krijgt hij alleen iets kleins, en kerst ook. Verder heb ik alleen maar of duplo (wij hebben namelijk een mega bak duplo inclusief trein gehad begin oktober) of boekjes of iets voor bij het keukentje gevraagd. Ik vond het wel lastig hoor en ik heb er maar 1...

@all morgen hebben we sinterklaasfeest bij mijn werk, ik ben voorzitter van de personeelsvereniging en wij organiseren het altijd. Morgen is mijn laatste jaar als pietje.... Wel raar maar ik ben bang dat Yannick het anders door gaat hebben.
    Hij is nu logeren bij mijn schoonouders en morgen komt hij ook kijken, ben benieuwd hoe hij op mij gaat reageren! Vorig jaar hebben we een leuke foto kunnen maken, ik hoop er ook op voor dit jaar.

Nou welterusten, ik mag er morgen weer vroeg uit.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja wij hebben natuurlijk ook al een aantal spullen ;) maar IIg nog geen meisjes spullen, dus dat kan nog. En ik wil niet overal 2 dingen van halen.

8. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    @nijntje wat een heerlijk mannetje zeg. En wat een bos mooie krullen. Ik ben ook erg benieuwd of hij je herkent als piet.

Ik zal ook snel een foto plaatsen. Zit alleen nu op mijn telefoon.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Idd schattig joh met krulletjes!

10. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Dank je jucade en supernurse, die krullen waren een verrassing, hij is geboren met donkerbruin stijl haar, plukken van 5cm lang, geen krul te vinden en ergens met 9 maanden was hij een stuk blonder en begon er af en toe slag te komen, ik heb het in het begin weggeknipt omdat ik echt niet wist wat ik er mee moest doen, maar ik ben blij dat we het toch hebben laten groeien. Ml en ik hebben beide stijl haar maar schoonmams heeft dezelfde krullen. Ik ben ook wel benieuwd naar jullie kids!

O, het sinterklaasfeest was zooo leuk maar vermoeiend gisteren, volgens mijn schoonmoeder reageerde Yannick wel anders op mij als op de andere zwarte pieten, meer twijfelachtig. Hij vond de pieten eerst eng totdat hij door had dat er pepernoten in de zak zaten, toen waren ze wel erg interessant! Hij heeft ook nog de werkbank van Bosch gekregen van sinterklaas (vrienden van ons), wat veel te gek is natuurlijk, zeker als je bedenkt dat hij over 2 weken jarig is en we volgend weekend sinterklaas vieren bij mijn schoonouders.Voor de rest hoop ik dat het nu wat rustiger in mijn hoofd is nu het sinterklaasfeest van mijn werk voorbij is. Het was echt aan het spoken....

Hoe is het verder bij jullie? Duurt niet lang meer voordat ze 2 worden, hier is het loopfietsje al in huis.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Drukte alom hier. J is (uiteraard) helemaal hieper. Soms wel vermoeiend hoor. En C en D zijn echt in de peuterpuberteit nu. Dwars zijn, niet willen eten, drinken etc IIg niet doen wat jij wil.. Dus af en toe worden ze in de hoek gezet. Ze vinden Sint en piet erg interessant, zijn er niet bang voor, c zegt al door 'piet leuk, piet lekkers' en 'klaas'

12. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Dus de sinterklaas is bij J helemaal spannend! En tja die peuterpubertijd....

Op dit moment wisselt de peuterpubertijd hier, de ene dag is het een 'nee'dag, maar over het algemeen nog niet, vandaag was hij wel lekker dwars, wilde niet slapen, juist ALLES willen eten op de verjaardag waar wij vanmiddag waren, van kruidnootjes tot taart, broodjes,worstjes, en nog veel meer, we moesten er echt de rem op zetten, kwam denk ik door de moeheid...
    Nu slaapt hij heerlijk!

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    herkenbaar. hier is ook alles nee. en eten doet hij niet. af en toe een stukje brood.
    hielke is niet een snoeper. eet amper koekjes of iets

14. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi dames,

ik dacht ik kom even spieken hoe het hier allemaal is :). Is alweer een hele tijd geleden dat ik hier heb meegekletst. Peuterpubertijd valt hier gelukkig nog mee! Valerie is gelukkig redelijk makkelijk. Meestal dan haha. Qua eten gaat het wel goed eigenlijk, gelukkig wel. Gebeurt soms dat ze niet zoveel trek heeft en dan eet ze wat minder maar meestal gaat het eten erg goed, vooral haar avondeten. Gebeurt niet zo heel vaak dat ze iets niet lust. Het is een kleine lekkerbek :).

Sinterklaas vieren we nog niet zo, ze krijgt wel wat van de opa's en oma's maar verder niet. Ze snapt er nog niets van. Dat komt volgend jaar wel.

Verder zijn we bezig voor een broertje of zusje voor Valerie. Ik kan over een paar dagen testen, spannend dus!

Sorry voor de egopost :).

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Leuk weer wat van je te lezen ex buddy ;b en leuk dat jullie voor n brusje gaan!!

D snapt t naar mijn idee ook nog niet zo maar C wel hoor, die weet al dondersteende dat Sint en piet kadootjes geeft.

16. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik dacht ik schuif ook maar weer even aan.
    Was even een heftige periode. Vrienden van ons hebben hun dochtertje geboren moeten laten worden bij 23 weken. Erg pijnlijk dus en erg emotioneel allemaal. Maar nu zijn we er weer en kijken weer vooruit. Zaterdag op de 1e wordt onze knul 2 jaar. Wat vliegt de tijd voorbij zeg.
    Hij krijgt van ons een houten garage met autootjes. Hij gaat vast schandalig verwend worden die dag. We hebben heel wat mensen met kinderen uitgenodigd in de ochtend en in de middag wat familie. Ben benieuwd. Hij snapt nu in ieder geval het concept cadeautjes. Haha dat hebben we gemerkt met schoen cadeautjes voor de Sint. Hij vind het allemaal maar wat intressant.
    Sint vieren we een week erop dus wat hij niet krijgt voor zijn verjaardag van zijn verlanglijstje. Daar halen we dan wel wat vanaf voor de Sint. Ik vind Sint vieren alleen wel lastig met maar 1 kindje hoor. Hoe pakken jullie dat aan??

Leuk he die peuterpubertijd grrrr soms. Maar meestal is hij gelukkig heel vrolijk en lief. Maar uitproberen daar is hij wel goed in. Ik zal ook even een leuke foto van hem opzoeken om te posten.
    Fijne avond allemaal xx

17. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @shadowcat, herkenbaar hier ook een goede eter! Maar mandarijnen en sinaasappels wil hij echt niet. Spannend hoor voor een brusje gaan, hier ook, helaas net weer ongesteld geworden....

@laartje, vreselijk zeg, met 23 weken! Dan besef je je ook weer dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is dat wij gezonde kindjes hebben rondlopen.
    En morgen is jullie kleine grote man alweer 2! Fijne verjaardag alvast. Wij hebben het precies andersom, zondag vieren we sinterklaas bij mijn schoonouders en volgend weekend is Yannick zijn verjaardag. Wij vieren verder geen sinterklaas hier, alleen af en toe een schoentje zetten, hij vind de kruidnoten namelijk heerlijk.

Fijn weekend allemaal!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Laartje nog gefeliciteerd met Luc!

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Oh helemaal vergeten. Nog van harte met luc zijn verjaardag.

Hier alles rustig. Helaas alleen nog erg slechte nachten.
    Gister sinterklaas gevierd en hielke is goed verwend.

20. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Lang zullen ze leven. Lang zullen ze leven in de gloria. In de gloria.
    Hiep hiep hoera voor c en d

Deel Deze Pagina