Echo..? Hoe is het met de zwangeren? En wat vinden jullie kids vd sneeuw? Hier vinden ze het geweldig! Alleen sleetje rijden boeit ze niet echt :s
Hier gaat alles wel goed. Zwangerschap gaat goed. Alweer 15 weekjes en mijn buikje begint langzaam te groeien. Verder wel veel verkouden. Hielke vindt de sneeuw heel erg interessant maar ook wel errug koud. Wil maar even buiten spelen en dan snel weer naar binnen toe. Slee is leuk maar zelf stappen is leuker.
Wauw wat schieten alle zwangerschappen al op. Ben ook wel benieuwd hoe de broertjes en zusjes reageren op jullie met een dikkere buik. Hoe hebben jullie het hen verteld??
wat is het hier stil zeg!!!! Gaat het goed met iedereen???? Hier gaat het prima. Hielke is lekker vrolijk, onderneemt veel en is lekker actief. Volgende week mag hij voor het eerst naar de peuterschool toe, ben erg benieuwd hoe dat gaat. Helaas gaat het slapen nog steeds erg slecht, zit momenteel in een droom fase en wordt echt in paniek wakker 's nachts. Met de zwangerschap gaat ook alles prima. Dinsdag de echo dus wel even spannend. Voel mij verder goed en heb ook al best een dikke buik. Dat vindt Hielke wel interessant, voor de rest snapt hij er nog niet veel van geloof ik. groetjes Suzanne
Hier gaat t zijn gangetje. 2 weken geleden allemaal zieken hier. D. Is een driftig mannetje, maar begint wel al meer te praten en snapt al meer. C. Is een echt meisje, ze speelt altijd heerlijk, haar hoor je bijna niet. Slapen, hier overdag wisselend. S nachts slapen ze gelukkig goed. J. Morgen jarig, als weekend n druk weekend.
Fijn dat alles goed gaat. Leuk dat ze zo verschillend zijn. Alvast gefeliciteerd met j. Zijn verjaardag. Gister echo gehad en alles was goed, helemaal opgelucht groetjes suzanne
inmiddels al bijna27 weken ik kom hier niet zo vaak, maar nee dochter weet dat ze een zusje krijg .. maar verder snapt ze er niet veel van ...
Hee er is weer wat leven in de brouwerij! Wat fijn. Ik kan jullie het nieuws vertellen dat ik ook in verwachting ben! Nu 11 weken en 3 dagen. 20 september ben ik uitgerekend. Dus dat is wel heel fijn. Nu druk bezig met verbouweplannen enzo van het huis. Dat moet eind van het voorjaar van start gaan. Fijn dat het met iedereen en met de zwangerschappen zo goed gaat. Fijne week allemaal xx
Hey laartje wat super zeg!! Gefeliciteerd. Hopelijk voel jij je goed. Heb je al een echo gehad? September is een mooie tijd!!!
Thanks! Voel me gelukkig wel oke, soms misselijk maar helemaal niet zo erg. Wel moe, al merk ik dat dat al wat minder word dan dat het was. Ik haal nu half 10 weer op de bank Termijn echo gehad en die zag er goed uit gelukkig. Ergens begin mei de 20 weken echo. Spannende tijd toch weer. Supernurse jij de 20 weken echo al gehad? Alles goed? xx
fijn laartje dat jij je goed voelt en dat je termijn echo ook goed was. Helaas hoort die vermoeidheid er bij. Merk dat ik er nu ook meer last van heb dan bij de eerste zwangerschap. Ik heb vorige week de 20 weken echo gehad en alles was goed!!! verdergaat het met mij ook goed, wel erg veel last van mijn bekken, maar goed dat hoort erbij.
Hier met D weer naar het audiologisch centrum geweest voor zijn gehoor, het was slechter geworden en er zat nog steeds vocht achter zijn trommelvliezen. Net bij de ha geweest en deze heeft een doorverwijzing voor de kno arts gegeven. Hier kunnen we over anderhalve week terecht.
spannend jucade, hoop dat ze D kunnen helpen en dat zijn gehoor dan beter wordt. Heeft hij er ook last van (pijn)? Lovepeet gaat voor jou ook al aardig opschieten, er al helemaal klaar voor?? Hoe is het met de andere december mama's??er zijn er nog maar weinig actief in dit topic