Nee, maar hij heeft wel vaker een oorontsteking gehad, kwamen we pas achter nadat hij een loopoor had.
Hoi hoi, Leuk dat er weer geschreven wordt en wat een hoop zwangeren! Laartje gefeliciteerd! Hier een heerlijk mannetje wat op zijn tijd aan het uitproberen is. Overdag slapen is af en aan, in de nacht gaat prima. Verder wordt Yannick telkens wijzer, maar dat herkennen jullie vast. Wij zitten middenin een iui behandeling dus ik hoop ook snel te kunnen vertellen dat er een tweede aankomt.
Oh wat spannend zeg. Ik hoop dat jullie ook snel goed nieuws hebben. Slapen gaat hier soms wel en soms niet. Ligt ook aan de activiteiten die we doen. Wijs worden herken ik zeker. Je moet oppassen wat je zegt. Onthoud veel dingen. En het uitproberen is ook erg herkenbaar
Weer echo.. Hopelijk gat alles goed bij jullie. Hier c en d onder de waterpokken, echt overal. Maar daar blijft t (uiteraard weer eens) niet bij. C heeft er bovenop een oorontsteking en d een beginnende oorontsteking. Allebei ab gekregen.. Zwaar hoor om dan 3 kids te hebben waarvan 2 goed ziek. Pff
Och wat ontzettend vervelend zeg. Niets aan als ze ziek zijn en al helemaal niet in tweevoud. Hopelijk knappen ze snel weer op. Wanneer krijg je dd uitslag van de echo? Groetjes
Oh haha is hier idd erg rustig. Denk dat er maar weinig mama's nog actief zijn. Heb jij c en d ook op de peuter. Hielke gaat sinds een maand en vibd het geweldig