December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ springmuis: Wat leuk al een tandje! Hopelijk heeft ze er weinig last van.

@ selma: Hoe vind je het om weer wat te gaan werken?? en gaat Fiona dan naar de opvang of blijft ze gewoon lekker bij jou?

@ anno: Wat leuk een dagje weg met de anderen.

@ Patroes: verkoudheid is vervelend he... hopelijk zijn ze er snel vanaf!

@ mystik: huizenprobleem?? mmm klinkt niet echt goed

Hier vandaag naar het cb geweest. Meneertje weegt 5155 gram en is 57,8 cm. Ook zijn prikjes gehad en wat kan hij krijsen zeg. Tot we in de auto zaten heeft meneer gemopperd...
    Nu ligt hij lekker in zijn bedje te slapen. Hij heeft wel wat verhoging, maar verder weinig last tot nu toe.

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Anno, wat goed van Isa!! enne jeetje druk weekend achter de rug dus!

Patroeschka, hopelijk na t sprongetje kindjes met ritme!

Juf, ach gut :( Stomme prikjes! tis dat ze voor een goed doel zijn.. maar vind het altijd zo zielig! Donderdag is Isabella aan de beurt.. t zal mij benieuwen haha
    En yeaaah over de 5 kilo! en gaat hard naar de 60cm!

Tandjes, nog niet heel veel last geloof ik.. alleen heel veel kwijlen, handjes in dr mond stoppen en spuitluiers..
    maar geen pijn denk ik want ze huilt niet meer dan anders.. (behalve als ik ga voelen maar haar tandvlees zal wel heel erg gevoelig zijn)
    maar wie weet komt het nog, er moet nog aardig wat door dat tandvlees wroeten het is echt nog maar een heel klein puntje wat door is..

En vanaf vandaag haar 1e mini staartje in dr haar hihihi:p

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ohja, let niet op mijn schitterende pyjama broek :D

4. @springmuis wat schattig dat staartje, ik denk dat het bij isa ook wel kan, nog niet geprobeerd haha

isa is vandaag een beetje van slag, maar ja ook een drukke ochtend gehad, morgen lekker rustig dus kan ze weer bijkomen

xxxxxxxxxxxxxx

5. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    geweldig een staartje!!!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ikke wil ook staartje bij Carmen.. Heb wél speldjes van LIEF maar die gleed er nog uit.

Springmuis, het is dat je het zegt dat het je pyama is hoor. Dacht aan een voedingskussen oid.

Ukkies zijn nu nét even stil, mijn hemel.. ben blij dat ze morgen naar opa en oma gaan (slechte gedachten?)

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaaa staat zo schattig haha volgende keer alleen op een lichte achtergrond een foto maken dan zie je het wat beter hihi

Patroeschka, nee hoor geen slechte gedachten, je hebt het zwaar met een tweeling en nog een kleutertje erbij!
    Speldjes gleden hier er ook steeds uit (nu nog niet geprobeerd)
    en deze elastiekjes in het begin ook.. heel frustrerend want haar haar was al lang genoeg maar nog veelste zacht haha en dan draaide het elastiekje er weer af, nu blijft hij goed zitten..

Heb die Lief speldjes van de week ook bij de DA zien hangen, twijfelde of ik ze mee zou nemen maar toch maar niet gedaan omdat het er toch nog niet in kon.. morgen maar even kijken of speldjes nu wel blijven zitten zoja dan ren ik meteen naar de DA vond ze zooo leuk! :p

Oooh je dacht een voedingskussen.. naja laten we het daar maar op houden dan klinkt wat charmanter :p

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Kijk nou! heb ik van mijn vriendinnetjes gekregen die ik door dit forum heb leren kennen hihi zo lief!:D

9. @springmuis wat super schattig!!!!!

hier alles goed
    isa was al om kwart over 6 wakker, vroeg als je dat al een paar dagen niet gewend bent
    gelukkig daarna nog geslapen tot half 9, wat bof ik toch met zo'n uitslapende peuter

zometeen visite dus ik ben al weer weg

xxxxxxxxxxxxxx

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha wat lief!

11. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    heel erg lief springmuis!

Pffff, ons meneertje heeft bedacht dat tussen 5 uur en half 6 's nachts het best lekker is om je luier vol te pruttelen... dat betekent dus wakker worden, huilen, mama eruit, luier volpruttelen en weer slapen... fijn hoor, maar doe maar de volgende keer een uurtje of 2 later....

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hoi dames
    hoe is het hier
    dacht kom hier weer eens koekeloeren ..

:)

groetjes van lovepeet en kiara

Bekijk bijlage 128704

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie, wat een schatje Lovepeet. Hoe was het afgelopen met Kiara in het ziekenhuis?

15. wat een drupke

xxxxxxxxxxxxx

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Lovepeet wat een schatje!! en dat jurkje hihi zo lief!

Verder even ego.. vandaag naar het CB geweest..
    1e prikjes zitten erin! bij de 1e ging ze alleen wat mopperen en bij de 2e 1 heeeeleee zielige brul en toen ging ze weer slapen, ik geloof dat ik het er moeilijker mee had.. ik was in tranen haha zo stom!
    Verder is ze nu 60,5cm en weegt ze al 6105gram!
    ze had net dr groeispurt gehad zei die vrouw..
    Mogen nu ook over op 4 flessen van 240ml dus dat gaan we vandaag maar even proberen hihi..
    wel moeten we naar kinderfysio en baby massage omdat haar hoofdje steeds meer afplat ondanks dat ze vaak op haar buikje ligt.. ze zit nu al in categorie 3 dus moet snel wat aan gebeuren.. :(
    en 14 maart en 21 april zijn de volgende prikjes!

17. oei springmuis afgeplat hoofdje is niet fijn maar gelukkig ben je er op tijd bij
    zielig he die prikjes
    wij mogen maandag al weer voor de 2e ronde bah

xxxxxxxxxxxxxxx

18. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Hoi dames,

Wat een goede slapertjes en super fotootjes allemaal! En die prikjes....ik denk dat nu iedereen wel rond de prikjesperiode zit...
    Ik heb de eerste over 2 weken met de kleine. Ben benieuwd. Bij de hielprik gaf hij geen kik dus hoop dat het weer zo gaat.

Ik ben vandaag op controle geweest bij de gyn. (keizersnede)
    Alles was in orde. Wond, baarmoeder klein, etc.
    Als bij een volgende bevalling deze ook niet natuurlijk op gang komt en ik dus weer ingeleid zou moeten worden dan krijg ik primair een keizersnede. Gelukkig gaan ze dan geen gel, infuus of wat dan ook meer proberen! Daar ben ik zo blij mee!! Het lichaam reageert er gewoon niet op.

Mijn moeder heeft zelfs wel natuurlijke weeen gehad die zelf gang kwamen en krijg toen zelfs geen ontsluiting dus ik ben zelfs bang dat als het bij mij natuurlijk op gang komt dit nog geen overwinning hoeft te zijn om een volgende keizersnede te ontlopen!

Maar ver van m'n bed show.... mijn vriend was al aan het tellen. Hij vond het leuk als de volgende kleine in de zomer zou komen als je al een beetje gaat tellen, zodat ze ook een beetje verdeel jarig zijn. Dus zegt ie zo: Ja of je moet nu nog een jaar wachten of 2 jaar. Aangezien ik het advies kreeg een jaar te wachten tot de volgende zwangerschap.

Ik zeg: ja doe maar 2! :D Eerst lekker van deze kleine genieten :D

Op welke hoeveelheid melk/voeding zitten jullie precies??
    Wij nu op (5 x 170) 850

Liefs

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Kelly wat fijn dat de eind controle goed was!
    en een prettig idee dat ze niet meer gaan lopen 'klooien' bij een volgende bevalling..

Isabella gaat vanaf 19:00 over op 4x 240 water en 8 schepjes.. geen idee hoeveel dat dan in totaal wordt aan milliliters..
    maar mocht ze zelf nog een 5e fles willen dan wordt het 5x 210 water en 7 schepjes..
    nog even afwachten dus.

20. @kelly lekker toch dat ze niet meer gaan klooien
    en tja een volgende zwangerschap, het gaat vanzelf kriebelen hoor
    al hoop ik dat die kriebels hier gewoon wegblijven :D

xxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina