met kraken heb ik geen ervaring maar een afgeplat hoofdje en de gevolgen daarvan zijn erger. Zag de vorige keer bij de fysio een baby met een behoorlijk plat hoofdje. Het schedeltje was zo aan het vervormen dat de oogkassen begonnen te verplaatsen en hij slecht zicht kreeg en een brilletje kreeg. Ook heeft hij een helmpje op nu. Kindje is 4 maanden. Dat gezien weet ik weer precies waarvoor ik de oefeningen doe. Weer heerlijk geslapen vanacht. Ik weet niet wat het is hoor maar hij slaapt zo onwijs goed en is zo ontspannen, het blijft mij verbazen. Hij heeft gisteren wel een inhaalslag genomen met drinken. 865 ml terwijl hij meestal er ruim 100 onder zit. Ach het zal wel, hij zal het wel nodig gehad hebben. Ik zit erg te twijfelen om te stoppen met borstvoeding. Hij heeft er altijd al slecht van gedronken maar aangezien ik astma heb en alergische reacties lijkt het beter zo lang mogelijk door te gaan. Nu is het zo dat hij voor het ochtend flesje en voor het nacht flesje de borst krijgt maar hij gaat er steeds meer mee spelen ipv drinken. Dilemma!!!
Hier een drukke en vermoeiende dag gehad. Was al vroeg dag voor me, 5.15 tot vanavond 21.15. Gelukkig nog een uurtje kunnen slapen vanmiddag. Heb Justin naar zijn bed gestuurd dat ie lekker boekjes mocht gaan lezen. Ukkies sliepen toen ook heerlijk in hun eigen bedje. Dus mama kon even bijtanken (een beetje dan). Devin is een echte slaapkop. Als hij zijn flesje op heeft, is ie nog een half uurtje wakker overdag en dan zakt ie al af. En s avonds is ie dan wel tussen de fles van 18.00 en 21.00 wakker hoor en huilerig. Zusjelief ook, maar minder. Maar die slaapt ook minder.
goedemorgen hier weer een erg beroerde nacht gehad. Gister om 23.00 uur voor het laatst en toen om 1.10 uur al weer. Na een hoop gepruttel is hielke hierna weer in slaap gevallen tot 3.30 uur daarna niet meer willen slapen dus uurtje bij mij in bed gehad (moeite om zelf wakker te blijven). Daarna weer geprobeerd om hem in zijn eigen bed te liggen met een enorme huilbui als gevolg, dus ik maar met hem naar beneden. om 6.00 uur weer gedronken en heb hem net weggelegd, hopen op een uurtje slaap liefs Suzanne
Pff Suzanne, hopelijk is t de rest van de dag wat beter gegaan? Hier een stelletje slaapkoppen. Devin heeft alleen nog maar 360 cc willen drinken in totaal vandaag. Maar als t voor een dagje is, is t niet erg als ze minder krijgen.
Hier huilen ze echt bijna nooit. Alleen als het eten te lang duurt (als ik met de 1 bezig ben bijvoorbeeld) of als ze erg moe zijn is t jengelen en daarna huilen. En het huiluurtje s avonds vaak nog. Hebben jullie ook n huil 'uurtje' ?
poeh wat een nachten hier nog wel steeds een nachtvoeding vannacht om 3 uur en toen om half 7 julia wilde toen ook opstaan maar gelukkig na wat uitleg toch verder gaan slapen tot half 9 hopelijk slaapt isa snel door huilen: nog geen uur per dag denk ik gisteren zat ik op de wc en isa had honger dus het duurde even, toen was ze echt boos maar een huiluurtje ofzo heeft ze niet. ze lacht de hele dag en is super lief xxxxxxxxxxx
helaas is de rest van de dag hier niet echt beter gegaan. Hij was om half 7 al weer uit bed en heeft tot nu toe niet meer geslapen. Huilt om alles en wil alleen maar bij mij zijn. Erg vermoeiend dus. Zit nu al op 7 voedingen en denk dat de 8ste er elk moment aan komt. hopen op een betere nacht straks veel liefs Suzanne
heeft hij een sprongetje misschien supernurse? Patroes, 360ml is wel weinig zeg. Hier huilt Jayden echt bijn a nooit, ook geen huiluurtjes. Alleen als hij honger heeft of echt ergens last van.
@supernurse klinkt idd als een sprongetje hier een betere nacht va 11 tot half 6 het gaat weer de goede kant op isa heeft sinds gisteren al 3 keer alles onder gepoept. lekker bv xxxxxxxxxx
Hier hetzelfde mijn kleine had last van diaree nou 2 dagen lang heel de dag door een poepluier gisteren ging het beter vandaag al 2x een poepluier hopelijk blijft t daarbij hij poept normaal gesproken om de dag. Verder is hij heel rustig als hij wakker is heerlijk eigenlijk maar voor mij geldt nog geen lange doorslaap nachten, hij wordt nog steeds wakker in de nacht om te eten.
Carmen en Devin zijn logeren. Vandaag hadden we verjaardag van Justin die word officieel morgen 4. Schoonouders zagen dat ik al kapot was, dus die boden aan ze mee te nemen. Dat laat ik me geen 2x zeggen. Soms voel je je dan wel schuldig he. Waar zijn of gaan jullie kleintjes heen als jullie werken? Hier dus naar gastouders, dit zijn mijn schoonouders.
Pff Ook hier al een paar dagen slecht nachten. We zijn een weekendje weg geweest. Maar Luc is zo onwijse verkouden geworden en nog steeds. Hij hoest dan enorm en het lijkt af en toe alsof hij erin blijft. Dan eruit hem helpen met het slijm ophoesten enzo zo zielig voor hem. Hij drinkt ook veel minder. Maar me best wel zorgen. Straks gaat de huisarts me terugbellen kan ik even met haar overleggen over hem.
gefeliciteerd met justin!! hier weer een redelijke nacht gehad. Hielke maar weer bij ons op de kamer gelegd, ingebakerd in zijn reiswieg. denk inderdaad dat het komt door een sprongetje, hopelijk wordt het dan ook snel beter. Laartje beterschap met je kleine man, hopelijk knapt hij snel op fijne dag allemaal groetjes suzan
@patroes gefeliciteerd met justin!!! julia en isa gaan mee naar mijn werk (kdv) wat een luxe he en je niet schuldig voelen, aan een moeder die helemaal op is hebben je kids ook niks hier weer een goede nacht van 11 tot half 6 en toen tot 8. nu slapen de dames dus even mama time morgen en woensdag weer werken dus dan zal ik er weer niet veel zijn xxxxxxxxxxxxxxxxx
zoo lang geleden ik ga zo naar het bureau voor de eerste prikjes...ben blij dat hij nog even slaapt nu, want de volgende slaap zal nog even duren. Hoeveel uren slapen de kids van jullie overdag ongeveer? Hier wel een goede nacht: van 23.00 uur tot 08.00 uur en van 08.15 uur tot 11.15 uur
Bij Meike was t de laatste dagen heel weinig...maar vandaag slaapt ze: 23.00-04.30 05.00-09.00 10.30-....tot nu....(terwijl ze de laatste 4-5 dagen echt maar 1-2 uurtjes achter elkaar sliep..met moeite ) Gek he? xxx
Luc slaapt wel lekker wat overdag alleen gaat het ritme nog niet echt op tijd maar meer op euh ritme zeg maar . Slapen, verschonen, voeden, spelen, spelen in box slapen (na ongeveer ander half uur) 08:30 - 11:30 13:00- 15:30 Daarna vaak wat rommelig maar nog wel ergens een anderhalf uur. Proberen we hem om 19:00uur in bed te leggen. Wordt hij vaak rond 00:00 uur wakker en slaapt dan tot 06:30 zoiets. Als is hij nu wel aan het rommelen nu hij niet lekker is.