December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa slaapt echt nog veel
    23.00-5.30
    6.00-8.00
    9.30-13.30
    14.45-17.30
    18.30-

dat zijn haar slaapjes van vandaag

xxxxxxxxxxxxxx

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    jeetje wat slapen jullie kindjes heerlijk veel.
    Hielke gaat rond 21.00 uur op bed en is rond 7.00 uur wakker. Is tussendoor dan 3 keer voor voeding wakker geworden (23.00, 4.00 en 7.00). hij slaapt daarna eigenlijk de hele dag niet meer. Soms een hazeslaapje op schoot maar verder niet.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier slaapt Devin ook meer als Carmen hoor. Hoewel hij nu al zeker een uur of 6 wakker is..?? PFF

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wow...das wel al lang!
    xxxxxx

5. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Wij hebben een echte slaper!
    Hij ligt om 22.00 uur in bed en slaapt dan door tot 8.00 uur. Vaak moet ik hem dan nog wakker maken. Voor 9.00 uur ligt hij weer in bed tot 11.00 uur. De rest van de dag slaapt hij meestal nog wel 2x 1,5/2 uur, maar daar heeft hij niet echt een vaste tijd voor.

Als ik werk gaat S. 2 dagen naar het kdv en 1 dag naar mijn moeder. Eigenlijk zou mijn man op maandag thuis zijn, maar dat wordt nu zolang een extra dag voor mijn moeder... ik had dit liever niet, maar helaas is het even niet anders.
    Zijn jullie al begonnen met werken??
    Ik heb S. gisteren naar het kinderdagverblijf gebracht om te oefenen, en toen ben ik even gaan werken. Vandaag gaat S. voor het eerst logeren, want ik mag vanavond ook weer gaan werken. Officieel start ik maandag 14 maart weer.

6. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Gisteren had Jayden echt zijn handjes ondekt. Hij had ze wel al eerder gezien maar niks mee gedaan. Hij bleef maar kijken. s'avonds zat ik met hem op de bank en kijk hem aan steekt hij ineens zijn tong (ver) naar mij uit. Hij stak hem wel al uit tot zijn lip maar nu ver en lang met zo'n gekruld tongetje. Zo lief... Ik keek wel even verbaasd. Vandaag begon hij zijn hand af te likken haha. Wat een drollen zijn het toch.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihihi, Devin ook! Leuk he, enneh, t word ál leuker ;) Morgen allebei weer de prikjes :(

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Meike krijgt donderdag haar prikjes! Heeft al een halve dag en een hele dag geoefend bij gastouder, gaat super, ze lacht de hele dag!! Morgen intake KDV
    xxxx

9. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    spannend komger de intake bij het KDV.
    Jayden krijgt de 10 weer zijn prikjes. Eerst morgen naar de fysio en dan de 8ste een echo van zijn heupjes.

10. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Dames ik heb even echt een vraagje weet niet meer wat te doen...
    Hoe zit het met het ritme bij jullie??? Om 23.00 uur gaat hij naar bed en om 06.30 uur wordt hij wakker. Krijgt de fles en ligt om 06.45 uur weer in bed tot ongeveer 10.00 uur. Dan heeft hij geen zin in de fles dan wacht ik nog. En daarna drinkt hij meestal een halve fles. Heel gek...

En daarna is het ritme ver te zoeken. Heb hem net om 12.00 uur weer een flesje gegeven en heeft 80 gedronken daarna in bed gelegd en vast geslapen tot nu. 13.00 uur.
    Is dat niet veel te kort....Weet echt niet hoe ik hem kan 'aanleren' langer en een vaster ritme te laten slapen.

Wie kan me helpen?????

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En zolang hij niet in bed huilt of moppert als ie wakker is, kun je m best even laten liggen hoor, vaak zakken ze dan nog af (maar ik had ook al in je andere topic gereageert). Devin drinkt ook weinig als hij moe is.

EGO mijn ukkies zijn al bijna 6 kilo! Devin net ietsje zwaarder als Carmen. Prikjes waren gemeen :( en ze waren beiden 60 cm. We moeten wel overgaan op nog betere hypoallergene voeding want de 'gewone' hypoallergeen is niet goed genoeg. Ze beginnen overal uitslag te krijgen.

12. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    @kelly mijn zoon slaapt overdag helemaal niet, heeft totaal geen ritme. Hij doet heel af en toe een kort slaapje op schoot.

@ patroes: wat zijn ze al gegroeid zeg, heerlijk hoor. Hopelijk helpt de andere voeding.

hier: vandaag beetje moeizaam dagje. Hielke heeft veel gehuild, weinig geslapen. Merk dat het mij ook een beetje gaat opbreken, vind het steeds moeilijker worden. Hij is ook niet stil te krijgen. Fysio denkt dat hij KISS heeft (nekwervel zit dan niet helemaal goed). mogen er vrijdag weer naar toe. Verder mogen we morgen weer naar het consultatiebureau toe, krijgt Hielke zijn eerste prikjes, ben benieuwd.. ik hou jullie op de hoogte.

fijne avond allemaal en hopelijk een goede nachtrust.

veel liefs Suzanne

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hebben jullie al gekeken bij baby vd maand? Carmen en Devin doen mee!

14. zwaai even, isa heeft buikgriep en blijft maar spugen
    de wasmachine draait overuren en ik hoop heel hard dat ze niet uitdroogt
    bij twijfel mocht ik meteen weer de HA bellen

xxxxxxxxxxx

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb je al ORS in huis? maarje hebt al een kleine dus dan weet je dat soort dingen meestal wel ;)

16. nee heb ik niet, HA vond het nog niet nodig, net kwam er weer een hele voeding uit, met een boog.
    als de volgende er ook weer uit komt ga ik terug naar de HA, ze heeft vandaag nog niet geplast.

xxxxxxxxxxxxx

17. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    O dat is niet zo best dat ze nog niet geplast heeft. Er werd mij verteld toen jayden zo ziek was dat ze tenminste toch nog 3 goede natte luiers moeten hebben als ze ziek zijn en slecht drinken of in jou geval alles eruit gaat.

Patroes wat is er niet goed dan aan deze hypoalergene voeding en welke moet je dan nemen? Wat zijn ze al flink zeg. Jayden is net de 5 kilo gepasserd en ze zijn precies even oud.

Zag net dat jayden voor het eerst echt bewust naar een speeltje greep, zo leuk.

Gisteren naar de fysio geweest en ze was erg tevreden, ze merkte wel aan hem qua mobiliteit dat hij flink ziek was geweest, zat weer helemaal vast. ondanks dat vond ze hem erg goed gaan. Zijn hoofdje lijkt de goede kant op te gaan. Daarna toen we thuis kwamen begon hij vreselijk te krijsen, dat heeft hij werkelijk nog nooit gedaan. Flesje erin en gaan slapen en meneer was tevreden.

18. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luc heeft zo'n keelpijn huilen klinkt helemaal hees en hij wil weer niet drinken alleen maar kleine mini beetjes echt zielig!

19. moet nu toch ORS gaan gebruiken, half 5 HA geweest.
    als het morgenvroeg slechter of hetzelfde is weer terug komen

xxxxxxxxxxxxxxx

20. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Laartje misschien wil tijmsiroop wel een beetje helpen. Mocht ik geven van de hA toendertijd.

Anno, hoop maar dat ze snel opknapt is niet fijn zo'n kleintje die ziek is.

Deel Deze Pagina