December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Netje hoor patroes. Hoop dat ze mer regelmaat krijgen voor jezelf. Jayden heeft gisteren weer super gedronken net even een domme fout van me, dacht hem nog een flesje te geven tussen de slaapjes door maar was te moe. Dom, dom, dom. Zo nog maar eens proberen. Hij had de hele ochtend liggen kletsen in de box. Zo gezellig.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier zijn ze om half 8 vanochtend weer naar bed gegaan. Half 10 er uit voor de flessen. Toen weer om 11 uur er in tot half 2 en net flessen gegeven maar ze lijken al weer moe? vaag..

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Carmen draait zich echt bíjna om van rug naar buik haha. En miepen als t niet lukt. Devin is een echte slaapkop en doet alles op zn gemakkie.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    iedereen aan t werk ofzo?

Morgen naar het VU in a'dam voor de uitgebreide gehoorscreening voor Devin. Was eerst in alkmaar, maar diegene was ziek. Dus nu naar t VU.

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    hele dag bezig geweest hierzo. Jayden drinkt weer super maar komt bijna niks aan, heel vreemd. Wel goede poep en plas luiers en super gezellig aan het kletsen. Omdraaien doet hij nog niet, blijft uren lang op zijn handjes kluiven en kijken wat ze doen.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Devin draait ook nog niet hoor, die vind alles prima. Idd knuistjes sabbelen ja. Morgen 6 uur op en 7 uur rijden pff. En dan moeten we m wakker houden en proberen m daar pas drinken te geven zodat ie heerlijk gaat slapen daar. Ja daag.. dat redt t mannetje nooit.

7. @patroes zo lekker geslapen dus en al bijna draaien, knap hoor
    succes in het VU

hier alles zijn gangetje, vanmorgen weer lekker gezwommen
    dinsdag is mijn aangetrouwde nicht bevallen, vanmiddag even wat spulletjes heen brengen want ze heeft toch echt maat 50 nodig en die had ze bijna geen
    ze heeft een meisje dus dat komt goed uit
    en even lekker baby spieken, wat zal isa dan groot zijn ineens!!

xxxxxxxxxxxxxxx

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En Anno was je nichtje blij met de spulletjes?

Hier Carmen en Devin van 19.30 tot 0.00 en na een fles tot 5.00 geslapen, daarna van 6.30 tot .... ?? ze worden bijna wel wakker denk ik.

9. ja ze was er super blij mee.
    heeft wel 3 keer gevraagd of ik er niks voor wilde hebben
    nou ze leent ze alleen maar dus wees er blij mee hoor

isa is weer ziek
    gisterenavond ineens 39.8 om 8 uur
    om 10 uur 38.6
    vanmorgen 36.1 om 6 uur
    om 8 uur 36.6
    en om 11 uur 38.2

en natuurlijk net voor het weekend

xxxxxxxxxxxx

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hè gadver, hopelijk zakt t snel! Hoe is ze er onder? heeft ze er veel last van? (of alleen mama ;) )?

11. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    he bah, hoop dat Isa snel opknapt.

Hmmm, jayden heeft een huil momentje nu maar als ik even bij hem ga kijken gaat hij meteen lachen. Tja wat ik hier nu mee moet weet ik niet.

12. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoihoi
    @ anno Wat vervelend dat Isa ziek is, hopelijk knapt ze snel weer op. Inderdaad erg vervelend dat het weer vlak voor het weekend gebeurt.
    @ patroes, wat heerlijk dat ze beide zo lekker slapen zeg. Maak jij ze ook wakker voor de laatste avondvoeding?? Hoe was het in het VU??

@hier: alles gaat zijn gangetje. Hielke is maandag voor de 2de behandeling bij de osteopaat geweest en het lijkt iets te gaan helpen. Hij wordt steeds vrolijker. Lijkt ook iets meer te gaan slapen. Hij komt steeds tussen 19.00 en 20.00 voor voeding, ik voed hem dan op bed en laat hem in slaap vallen. Na een half uur leg ik hem in bed en hij blijft nu zelfs slapen. Voorheen was hij dan gelijk weer wakker. Ik maak hem tussen 22.00 en 23.00 wakker voor een voeding en dan gaat hij daarna weer slapen tot ongeveer 3.30 uur. Vaak slaapt hij daarna door tot 5.00 uur en dan is het over. Hij heeft de slaap dan uit en is veel te vrolijk. herkennen jullie dit???

groetjes Suzanne

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    nog ff een fotootje van mijn kleine mannetje.

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie wat een schatje!!!

Gehoor van Devin was goed, hij is alleen erg vatbaar voor oorontstekingen.

Meestal krijgen 'die van mij' een fles tussen 17.30 en 19.00 en slapen ze tot ik ze wakker maak tot de voeding van 22.00-23.30 net hoe t uitkomt met de flessen. Als ze later als 21.00 de 4e fles hebben gehad (wat 1x is voorgekomen) krijgen ze niks meer en slapen ze ook door. Meestal tot 4.30-6.30 en na een fles zakken ze weer af tot 7.30-8-30.

15. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi dames,

ik kom ook weer even spieken voor ik helemaal niet meer op het forum te vinden ben en jullie vergeten zijn wie ik ben... zo zit je toch wel wat uurtjes per dag op het forum en zo ben je bevallen en komt er niks meer van :(.
    Moet zeggen dat ik me ook niet meer zo thuis voel hier maar ja dat komt waarschijnlijk omdat ik er al een tijdje niet geweest ben :). Voel me ergens ook wel lullig eigenlijk dat ik al zo lang niets gepost heb.

Wil proberen weer mee te gaan kletsen, heb ik volgens mij vorige keer ook gezegd en zie zo ben je weer weken (maanden?) verder...

Met Valerie gaat 't echt goed, haar geboortegewicht was 2490 en afgelopen dinsdag woog ze 5020. Dus ze groeit lekker.
    Sorry voor de ego maar ik wilde alleen f snel een berichtje posten voor ik ging slapen :).

Zal echt proberen meer bij te lezen en te posten, ik weet van veel van jullie niet eens wanneer de baby's geboren zijn en hoe ze heten *schaamt zich*! Volgens mij zijn er ook veel naar het privéforum helemaal verdwenen of niet, ik heb daar al zo lang niet op gezeten, kreeg laatst zelfs een berichtje dat m'n account daar verwijderd is :) ...

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heej lieve buddy, goed te horen dat Valerie het goed doet. Hier zijn ook bijna geen meiden meer helaas :( Klein clubje overgebleven..

Straks alle kids 'dumpen'.. ;) Carmen en Devin gaan naar mijn vader en stiefmoeder. En Justin gaat naar mn zusje.

17. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    hier idd. weer aan het werk en weinig tijd..... potverikke.

wat een leuke verhalen en vervelende verhalen.

hoop dat het snel beter gaat met isa.

De kleine Lucas is nu 61 cm en weegt ongeveer 6,1 kilo...
    Hij slaapt gelukkig erg goed.
    Van 22.00 uur tot 07.00 uur en dan weer van 07.15 uur tot 11.00.

Dan gaat ie rond 12.30 uur naar bed tot 14.30 uur.

Dn weer van 16.00 uur tot 17.15 uur (ongeveer)

Hij zit op ongeveer 4 x flesje van 200 of 5 keer ongeveer 160. Ligt eraan hoeveel hij slaat en hoe lang hij door slaapt enzo.

En dan de laatste fles en dan wat langer op tot weer de volgende ochtend dus ik mag zeker niet klagen.

De kleine is nu naar mijn schoonouders geweest en gister blijven slapen. We hadden een feest. Hij heeft gelukkig daar ook lekker geslapen dus dat is wel fijn. Heerlijk weer eventjes met z'n tweeen, maar ben blij als hij zo terug is haha :D

En de komende week dan weer de hele week werken......sta voor de klas en had het toch wel gemist. Lekker bij die kleintjes in groepje 1....wat zijn die al groot voor m'n gevoel door Lucas hihi.

Hoe is het met jullie lichamelijk herstel (en gewicht enzo) dat valt me zo tegen. Kan het nog niet opbrengen om echt de laatste kilo's eraf te lijnen en of te sporten. Ben na een dag werken blij om lekker te kunnen knabbelen en niet meer weg te hoeven naar bv de sportschool? Hoe is het bij jullie?

Veel liefs, Kelly en Lucas

18. isa: is weer helemaal opgeknapt gelukkig

gewicht: hier zijn de 18 zw kilo's er weer f, nu graag nog een paar extra en mijn buikspieren nog wat sterker, maar dat komt wel

xxxxxxxxxxxxxxx

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nog 3 kilo en dan zit ik op mn oude gewicht van voor de zwangerschap. Helaas een mega dikke buik gekregen :( lijk nog wel 4 maanden zwanger.. (al een paar x te horen gekregen ook).

Lichamelijk herstel gaat langzaamaan. Ben nog vaak moe en trillerig op mn benen door het bloedverlies en transfusies. Zit dan ook nog in de ziektewet.. moet nog en ben nog op zoek naar ander werk.

20. waarom denken mensen dat ze ineens een mening mogen hebben over je lichaam als je net bevallen bent
    gisteren kreeg ik ook te horen dat ik nog wel een buikje heb, ja had je mijn buik 5 maanden geleden moeten zien :s

Deel Deze Pagina