2 mensen vroegen zelfs hoever ik was.. :s Hier een goede nacht gehad met Carmen en Devin. Helaas is Devin voor de verandering weer verkouden..
wat ontzettend naar dat mensen dat zeggen. Alsof iedereen gelijk weer helemaal plat is na de bevalling. vanochtend weer met hielke naar de fysio geweest, nekje zit nog steeds vast, wordt wel langzaamaan iets beter. helaas slaapt hij nog steeds slecht, hopelijk komt hier snel verandering in want ik moet over 2 weekjes weer werken. vanmiddag heb ik een gesprek met een mogelijke gastouder, ben benieuwd!! groetjes
Succes vanmiddag met de gastouder! Hier ook fysio va volgende week ivm afplatting en voorkeur. Donderdag naar de dietiste met ze. Carmen zit aan 1 kant van haar gezicht onder de eczeem. Devin aan beide kanten maar iets minder 'vurig'. Hopelijk krijgen we dan een verwijzing en vergoeding van de nutramigen.
Hebben jullie kindje(s) ook dat ze soms echt uit hun plaat gaan als ze naar bed gaan? Carmen zeker wel hahaha die is dan boos! Lekker dagje gehad met de kleintjes, alleen gisteren heb ik teveel gedaan en vandaag met wandelen merkte ik het ook meteen.. mn bekken dacht dat t over was, maar helaas..
He shadow, wat fijn dat valerie het zo goed doet. Over buikjes gesproken, ik schaam me er een beetje voor. Ik krijg het gewoon niet weg, zucht. Jayden is na zijn prikje 2 weken geleden maar weinig aangekomen. Wel is hij zich erg aan het ontwikkelen. Maakt lange brabbel zinnen en probeert om rechtop te zitten vanuit een half zit. Soms lukt het al. Hij trekt zich ook al op aan je handen. (doet volgens mij al stiekem sit ups vandaar dat hij weinig aankomt). Snel boos is hij niet maar kan zich wel vreselijk ontrekken aan zijn flesje, andere dingen zijn dan veel leuker.
hoihoi hielke kan ook boos worden als hij naar bed moet. vaak blijf ik bij hem met mijn pink in zijn mond tot hij rustig is of in slaap gevallen in. Slapen jullie kindjes al een beetje door?? meestal krijgt hielke rond 20.00 uur voeding en dan maak ik hem wakker rond 23.00 uur voor de laatste voeding en dan komt hij rond 3 uur weer, 5 uur en 7 uur. gisteren ben ik vergeten om hem wakker te maken rond 23.00 uur, hij kwam toen uit zichzelf om 0,45 uur. daarna om 4.30 uur weer. zijn er mensen die tips hebben voor doorslapen?? Ik moet volgende week weer aan het werk en zie het nog niet echt zitten, heb namelijk chronisch slaaptekort voor mijn gevoel. Mijn werk vereist 100% concentratie en dat heb ik nog niet echt. straks komt de kinderfysio weer langs, ben benieuwd wat die zegt, wij zien zelf maar zo weinig verbetering terwijl hij nu 3 keer bij de osteopaat geweest is. Ook wordt zijn hoofdje nog steeds platter. groetjes Suzanne
@patroes; hier dus ook een kindje dat wel boos kan worden bij het naar bed gaan. Gaat trouwens alleen 's avonds naar bed. Overdag alleen als hij in slaap valt, en dat gebeurt maar zelden Ik heb maandag een gesprek gehad met een gastouder. Klikt hartstikke goed. Ze is wel wat onzeker maar denk dat het wel goed komt. Vanmiddag mag ik haar bellen om afspraken te maken voor het proefdraaien. Denk dat ik dit nog best wel moeilijk ga vinden, slik. @pba: wat goed dat hij zo goed ontwikkelt. Ik zou mij niet te veel zorgen maken over het weinig aankomen. Als hij wel goed drinkt en genoeg plasluiers heeft gebruikt hij zijn energie vast in zijn ontwikkeling.
goedemorgen allemaal wat is het hier weer rustig zeg!! Iedereen weer aan het werk denk ik?? Ik heb nog een weekje vrij, ook wel nodig want ik ben nog steeds erg moe van de bevalling. Straks komt een vriendin hier langs met haar kleine, altijd gezellig. gisteren is d fysio hier nog geweest. Zag nog niet echt verbetering bij Hielke. Hij heeft naast KISS ook een erg sterk reflexpatroon wat zijn nekje in stand houd. Werkt niet echt mee dus groetjes Suzanne
He jakkes, das balen! En krijgt ie nu extra fysio ofzo? of andere fysio? Hier slapen ze ook niet echt door meer hoor. Maja wat is doorslapen he. Avonden zijn laatste tijd als volgt.. 18.00 eten en naar bedje, 23.00/0.00 wakker maken voor eten en dan tot 4.00. Eten en dan slapen tot 7 uur a 8 uur.
He jakkes supernurse. Wat gaan ze nu doen dan? Patroes, dat is fijn zeg zeg. Ik moest van het consultatie bureau en het ziekenhuis op HA vanwege de vele alergieen en astma in de familie. Mijn broertje heeft erdoor lang in het zh gelegen als baby zijnde. Nu gevraagd of het vergoed kon worden, dat kon alleen als ik eerst ging testen of hij er niet tegen kon. Ik zie dat testen totaal niet zitten voor hetzelfde geld beland hij ook in het zh daardoor. Ik laat het dus lekker zitten zo. Ook begreep ik dat als je even over gaat op gewone voeding HA geen eens meer zin heeft. Dus dat gezwets ook altijd. Hier nog geen werk gevonden dus geniet ik lekker van mijn ventje, ook erg vervelend haha. Vanorgen weer naar de fysio geweest. Ze had de hoofdmeting nagekeken en hij bleek aan een kant toch wel in de gevarenzone te zitten maar ze ziet al duidelijk verschil en heeft er alle vertrouwen in dat het goed komt. Slapen, tja wat zal ik zeggen. uur of 20.00 een fles dan wakker maken rond 23.00/ 00.00 uur. Vervolgens wordt meneer eens een keer wakker gevarieerd tussen 08.00/ 09.30 uur. Meestal rond negen uur. Ik heb het ook erg getroffen moet ik zeggen hoor. Had de fysio verteld dat hij vanuit half zit probeert te zitten, ze vond dit nog wel erg vroeg voor zijn ontwikkeling. Tja, hij doet het zelf, heb er niks over te zeggen.
pba, klopt dit noemen ze provoceren. Maar dit heb ik dus al gedaan na de bv. Ze kunnen niet tegen de 'gewone' hypoallergeen dus dat is voor ons die provocatie geweest en nu dus deze voeding, is erg duur bijna 20 euro per blik van 400gr!
Lekker ventje dus! Heerlijk slapen lees ik én al optrekken tot zit, poeh heej, knap hoor. En hier ook nog geen werk gevonden, ben toch op zoek ondanks dat ik nog in de ziektewet zit.
hoowww ja dat afvallen, moet er nog zeker tien en aan mij is ook gevraagd hoe ver ik nu was... ach shit happends haha.. wat vervelend dat sommige kleintjes niet doorslapen. ik denk dat je er geluk of juist pech mee moet hebben en dat je het niet echt kunt sturen. Lucas slaapt de laatste dagen van 19.00 tot 07.00 uur..... Heerlijk de klok rond dus. En vriendlief mag morgenvroeg de ochtendfles doen aangezien ik de hele week gewerkt heb en de eerste fles gegeven. Hoeveel prikjes krijgen de kleintjes de tweede keer op het CB? De eerste keer kreeg hij 2 prikjes. gr
Zo kelly, wat slaapt hij al lang door zeg. Ik mag er niet langer dan 10 uur tussen laten maar misschien is Lucas wel wat zwaarder. De tweede prik zijn ook 2 prikjes. Ik begreep de zelfde entsof.
^^^^^ Haha ik denk het wel, want het varkentje is al 6,2 kilo (60 cm) en zit nog maar op 4 flessen per dag....drinkt ongeveer 850 per dag. Hoe zwaar is Jayden?
isa is al weer langzaamaan aan het doorslapen, van 11 tot half 6 verder gaat hier alles goed alleen beetje druk vandaar dat ik er niet vaak meer ben sorry xxxxxxxxxxxx
Pffff, meneer is niet in zijn hummetje vandaag. Huilen als hij de fles wil maar als hij hem weer niet wil en huilen tussendoor. Huilt hij niet trekt hij een dikke pruillip op om vervolgens een zunig lachje eruit te toveren en daarna weer te gaan huilen.