wat leuk he dat gedraai. Hielke zit midden in zijn sprongetje en heeft ontdekt dat hij veel meer kan. Maakt de hele dag geluidjes en draait alle kanten om, stel je voor dat hij iets mist. Weet niet waarom het kolven niet lukt, denk dat ik op mijn werk niet genoeg tijd er voor neem, en ja ik weet dat ik daar recht op heb alleen werkt dat in de zorg niet altijd zo. Ik ga zeker proberen om nog even vol te houden hoor!! veel liefs Suzanne
hoihoi @brabantse, geboortegewicht scheelt inderdaad wel behoorlijk, ruim een kilo. Wij mogen dinsdag weer wegen, ben ook benieuwd. @hier, net op kraamvisite geweest bij een vriendinnetje, wat is dat weer klein zeg, ongelofelijk. Wat wordt mijn zoontje dan al weer groot. Vandaag verder niet veel meer doen, lekker rustig dagje. Jullie nog plannen voor het weekend?? Ben trouwens wel benieuwd, maken jullie je kindje wakker voor de laatste voeding?? Ik geef zelf BV op verzoek maar maakte hem vaak rond 23 uur wakker zodat ik ook kan slapen, meestal kwam hij dan tussen 4 en 5 weer. Gisteravond om 20 uur voeding gegeven en daarna zelf ook gaan slapen, wekker vergeten te zetten voor de laatste voeding, en meneer kwam pas tegen half 5, Hele nacht gemaakt dus. groetjes Suzanne
wakker maken: doe ik niet meer want meestal slaapt isa tegen half 8 en dan slaapt ze tot 3 uur als ik haar wakker maak komt ze ook om 3 uur dus ik ga gewoon lekker op tijd naar bed en dan 's nachts even voeden hier alles prima, isa zit alleen niet helemaal lekker in haar velletje. vanmiddag wat klusjes in huis doen vanmorgen een mama-fiets uitgezocht, leuk, kan niet wachten tot ik met mijn meiden kan gaan fietsen!! xxxxxxxxxxxxxxx
ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen, wel of niet wakker maken. Kijk wel even, vaak is hij rond 23.00 uur wel een beetje wakker. wat voor een fiets heb je uitgezocht? Lijkt mij ook wel wat voor straks. groetjes Suzanne
Laartje, wij gaan met de auto naar een huisje in frankrijk omdat we daar ook een bruiloft hebben. Vliegen viel ons mee en een hotel viel tegen. Heb je een makkelijke slaper? Wij niet en we zaten 2x per dag om en om op de kamer omdat de babyfoon het niet naar het zwembad redde. En de eettijden waren ook heel onhandig. Een appartement was een stuk relaxter! Anno, waarom zit isa niet lekker in haar vel? Wat een mooie banner heb je! Supernurse, ik maak hem ook niet wakker om 23u want dat wil hij toch weer om 3u drinken. Rollen: met 3mnd en 1 week al van buik naar rug terug als ik hem op zijn buik gerold had (en zijn arm dus nog goed lag). Toen is het hem 2,5 week geleden een paar keer gelukt om op zijn buik te rollen en sinsdien doet ie er nauwelijks iets mee Zal wel weer komen. Ik denk dat tand 2 er meteen achteraan komt want hij blijft last houden. Wel een bult, maar nr 2 is nog niet door. Zijn er meer kindjes die al een tand door hebben? Gisteren een beetje te drukke dag voor de kleine meneer. Zijn 's ochtends naar kidzcity geweest voor zijn grote zus en hij heeft er nauwelijks geslapen en wel veel indrukken opgedaan. Zijn vandaag dus maar niet mee gaan zwemmen.
@lauwie ik denk dat isa last had van tandjes, veel dunne poepbroeken en maar kwijlen dit is mijn nieuwe fiets!
verder hier alles goed, de meiden slapen zometeen komt een vriendin met 2 kids dus lekker kletsen en de kids lekker spelen morgen weer werken. over een paar weekjes lekker een weekje vrij we willen dan een paar daagjes weg maar kunnen nog niks vinden iemand nog tips??? xxxxxxxxx
Wat een gezellige activiteit weer op het forum! Leuk. @ Supernurse, wij waren vandaag ook bij vrienden die een meisje hebben gekregen op 25 april. Wat een ukkie dan inderdaad vergeleken met een 5 maanden oude baby! Wij maken Luc wel wakker. Hij krijgt hier rond 5 uur half 6 zijn laatste fles voor zijn slaapje dan gaat hij om half 7 naar bed. We maken hem om half 11 "wakker" voor een fles en dan slaapt hij tot 6 uur. Als we mazzel hebben tot half 7. @ Anno wat leuk een mama fiets! Ik vind het heerlijk fietsen. Heb hem overgenomen van een vriendin van wie haar zonen al zelf kunnen fietsen. Nu fiets ik met Luc veel in de draagzak. Gaat ook erg makkelijk met breed stuur. Kan ook niet wachten totdat hij goed rechtop kan zitten en voorop mag Wij gaan binnenkort (hemelvaart) paar dagen in een leuk klein huisje in de belgische ardennen. Babybedje, commode alles is er dat is wel fijn. via Marktplaats gevonden! @ Lauwie we zitten ook te denken aan een appartementje ergens. Het lijkt me alleen lastig om ver weg te gaan met de auto. Ze mogen nog niet zolang in maxi cosi (geen idee hoelang dat mag als baby 8 maanden is?). Vroeger reden we gewoon in 1 nacht en halve dag zoiets naar Zuid Frankrijk of Hongarije. Maar als hij nog zo klein is lijkt me dat lastig. Luc heeft ook z'n 1e tandje. Nou ja het eerste stukje is door en nummer2 komt er ook al aan. Gaat snel hoor, zo lijkt hij echt baby af met een echte tand op komst!
@laartje vind je dat niet doodeng fietsen met de draagzak? isa heeft geen zin om te slapen en ligt te huilen maar is wel moe dus even doorbijten xxxxxxxxxxxx
@Anno103. Nee hoor helemaal niet. Hij zit er stevig in en anders kom ik nergens. Man gaat met auto naar het werk. Dus of we wandelen of we fietsen met Luc.
Luc heeft ook na een half uurtje slapen vanavond besloten om heel hard te gaan huilen. Geen idee waarom. Na 20 minuten hem er maar weer uitgehaald. Ga hem er nu zo maar weer inleggen, hij is wat gekalmeerd. Vreemd hoor dat soort dingen en geen idee hebben waar het aan mankeert vind ik nog het lastigste..... Nou poging wagen maar.
Ik zou het leuk vinden om ook weer wat meer te komen kletsen.... (als dat nog mag). Ons zoontje is op 6 december geboren. Het is een heel makkelijk mannetje en heeft al een heel fijn ritme. Hij gaat ;s avonds rond half 8 naar bed en wordt 's morgens rond 7 uur kletsend wakker. Vaak sta ik rond half 8 op en dan krijgt hij de fles rond kwart voor 8. Hij vindt het allemaal prima. Overdag sliep hij eerst maar een uurtje per keer, maar nu steeds wat langer. Het wisselt de laatste dagen iets, dus even kijken wat het nieuwe ritme wordt. @ laartje en anno: hopelijk gaan de kids snel slapen. Als ze zo overstuur zijn is het zo sneu.
hoihoi Wat een gezelligheid ineens weer, gelukkig maar ga even alles teruglezen, kom dan met reactie groetjes
Luc is uiteindelijk pas om tegen half 10 pas in slaap gevallen! Bizar hoor meestal slaapt hij als een blok om 7 uur. Volgens mij zit hij in een groeispurt ofzo. Veel slapen en veel eten wil hij! Slaap lekker allemaal tot snel.
Zo weer even wat bijgelezen. @lauwie: leuk hoor vakantieplannen naar Frankrijk. Heb geen idee hoe lang ze in een maxi cosi mogen zitten. Denk dat als je regelmatig even stopt en hem wat bewegingsmogelijkheden geeft het geen probleem is. Wij hebben besloten om dit jaar maar in Nederland te blijven, dus als iemand nog leuke tips heeft.... @anno: mooie fiets hoor, zoiets zoek ik nou ook. Fijn dat Isa toch nog in slaap gevallen is. @laartje: wat een fijne nachten zeg. Ik blijf Hielke voorlopig toch maar wakker maken, bevalt hier nog steeds het allerbeste @Jufkyjo, welkom terug, leuk dat je weer mee komt kletsen. Fijn dat ook alles goed gaat met je mannetje Rollen: Hielke kan al een poosje op zijn zij rollen maar heeft deze week ontdekt dat op je buik rollen ook erg leuk is. Doet in de box momenteel niets anders. Hij moet alleen nog even leren om weer terug te rollen, haha, ik moet er nu steeds heen om hem te ''helpen''. Tandjes: Hielke kwijlt/ spuugt heel veel. Alles verdwijnt ook in zijn mondje, hij kauwt overal op. Echter nog niets te voelen of te zien, dus denk niet dat dit een tandje is. Nou volgens mij heb ik nu wel op iedereen gereageerd. @hier: heerlijk dagje gehad. Alleen heeft vriendlief met de auto tegen een soort paaltje aangezeten met de zijkant van de auto. Nu zit er een behoorlijke beschadiging op de zijkant en zal een groot deel vervangen moeten worden. Balen, dus weet niet of de vakantie nu nog wel doorgaat. groetjes Suzanne
fijn lauwie dat hij toch nog slaapt. Kan heel goed hoor dat ze nu even een groeispurtje heeft. Slaap lekker
nog ff een spammetje. Weet dat het eigenlijk nog wat te vroeg is, maar hij wilde zo graag. Ik was een broodje aan het eten en dat werd continu door hem gepakt, dus toen maar een liga koekje gegeven.