December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Supernurse, kan me voorstellen dat je er aan toe was! Lekker hoor! Geeft mij ook hoop :).

Jufkyo, schattig he die tandjes? Jort heeft 2 hele tandjes nu. Vind hem er wel helemaal oud door lijken. Hij is namelijk ook lang en zwaar. Heeft ie er last van?

Anno, wat eet ze al veel! Hier nog niks behalve melk.

2. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Hij heeft er geen last van, in ieder geval niet dat wij merken. Hij slaapt de laatste dagen wel erg lang, maar ja, dat stoort niet....

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier is Devin juist heel onrustig en word constant wakker. Wil alleen maar op schoot en zelfs dat is na een tijdje niet leuk meer.. Hoewel ie vandaag een half uurtje zoet heeft gespeeld in de box bij mn schoonouders.. hoezo is ie huilerig/hangerig etc? hij speelt toch lief? ;) Naja iig lijkt t 'ergste' van zijn sprongetje geweest te zijn, hij kan pfffffffff de hele tijd doen (leuk met eten straks ;) )

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Carmen slaapt gewoon heerlijk van 20.00 tot 06.00 meestal. Nu Devin nog ;)

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    manlief is een 2e kinderstoel aan het ophalen via marktplaats. Ideaal toch.

Morgen weer naar het CB.

6. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allen
    Zo wij zijn gisteren terug gekomen van België. Was zeer geslaagd. Alleen de terug reis was verschrikkelijk 6 uur over gedaan ipv 3! Alleen maar File. Gelukkig heeft Luc veel geslapen in de auto. We hebben hem op een gegeven moment wel op de voorstoel gezet ipv de achterbank, zo kon ik hem achter makkelijker vermaken.
    Vanochtend heeft hij voor het eerst van half 12 tot 7 geslapen (meestal werd hij 6 uur wakker).

Ons voedingsschema ziet er ongeveer zo uit:

06:00 uur 200 ml fles
    Rond 09:00 uur Fruit (voor slaapje meestal)
    11:00 uur 200 ml fles
    14:30 Lekker sabelen op een liga of broodkorstje en wat thee
    16:00 200 ml fles
    18:00 warm hapje groeten
    22:30 200 ml fles met 3 eetlepels rijstebloem.

Morgen lekker vrij altijd lekker. Hopelijk is het weer beter dan vandaag. Even de stad in.
    Fijne avond allemaal.

7. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    goedemorgen allemaal

@laartje wat fijn dat het weekend zo geslaagd was. Wat een mooi dagschema zeg.

Hier helaas wat te vroeg gejuigd over het goede slapen. Afgelopen dagen was het weer bar en boos. Geen idee waar het nou aan ligt. Snap er niets meer van. Maar goed we zullen zien.

groetjes Suzanne

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja zo zijn (de meeste) baby's supernurse haha.. er zijn er weinig bij die altijd doorslapen hoor, dat is echt een luxe dan.

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ja ik weet het. Maar ja vond het wel heerlijk na 5 maanden lang weinig slaap om eens een nacht te slapen. Maar blijkbaar waren 2 meer dan genoeg:p

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) er volgen er vast wel meer dit jaar.. (hoop ik tenminste) ;)

Hier naar het cb geweest. De eczeem is de laatste dagen weer opgekomen. Carmen heeft dauwworm, en Devin heeft zijn borstje opengekrabt.. :( Morgen moet ik toch naar de h.a., dan gelijk even vragen over hormoonzalf.. Waar t van komt mag Joost weten. Maar we stoppen even met de rijstebloem en geven even geen worteltjes. Alleen bloemkool nu..

Gewichten.. Carmen 7485 gr en 69 cm en Devin 7400 gr en ook 69 cm. Ze deden t voor de rest prima. Carmen is rap en Devin wat minder rap ;)

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Patroeschka, Wat vervelend van de dauwworm en de eczeem! Is dat sinds de wortel?

Supernurse, hier 2 redelijke nachten en ik lijk wel meer moe dan na de slechte nachten. Heb jij dat ook?

Jort heeft voor het eerst in de kinderstoel gezeten. Vind dat wel zo gezellig met etenstijd en hij zit er best goed in.
    Verder is hij nu ineens heel erg aan het rollen en draaien en wordt hij boos als zijn speeltje weg is. Wat wordt hij groot!

12. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoihoi

Patroes wat zijn ze goed gegroeid zeg!!! Hopelijk zijn ze snel van eczeem en dauwworm klachten af.

Lauwie: ik heb dat soms ook hoor dat ik juist heel min ben na een redelijke nacht. Denk dat ik er dan onbewust op heb liggen wachten. Ik heb hem om 21 uur gevoed en nu maar kijken hoe lang hij het volhoudt. Wat leuk dat Jort al in de kinderstoel kan. Hielke wil de hele tijd zelf al zitten en moet zeggen dat hij dit ook al aardig kan. trekt zichzelf gewoon omhoog via de babygym of onze handen. En als ik hem wat steun zit hij goed. Leuk he om te merken dat ze zo groot worden. Dat kleine ''baby'' is er wel af.

slaap lekker allemaal

groetjes Suzanne

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Schuimparty!!!!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihi wat een mupke!!

Ga vroeg mn bedje in, Devin heeft om 19.30 zijn laatste fles gehad van ons. Hij had vandaag al genoeg beetjes gehad dus probeer t weer eens een x.

15. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    succes hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht
    groetjes

16. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    en dat ze een beetje gelijktijdig de fles willen hebben.

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Helaas.. Devin kwam al weer om 0.30 en toen om 5.45. Eerste fles ging leeg. De andere maar 100 cc en hij wilde niet meer slapen.. Carmen heeft haar fles om 21.00 gehad en heeft doorgeslapen tot 5.30, na haar fles even uitbuiken en toen weer naar bedje om 6.30 tot 7.30, dat is dus netjes, daar teken ik voor!

18. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat een verschil tussen beiden. Hopelijk kijkt devin snel de kunst af.
    respect hoor, hoe je dit doet!!
    groetjes

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oja nacht was hier niet echt beter. Helaas. Gelukkig vandaag vrij dus maar een beetje rustig aan doen

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Net naar de ha geweest voor de eczeem en jeuk. We krijgen nu een hormoonzalfje wat we alleen smeren als het echt jeukt. We mochten door blijven gaan met introduceren van de bijvoeding.

Deel Deze Pagina