verder alles goed hier, isa heeft al 6 nachten doorgeslapen vannacth werd ze om half 3 wakker maar na wat moppers sliep ze zelf weer verder. wij gaan dit weekend een weekendje weg met vrienden dus zal er pas volgende week weer zijn denk ik. moet namelijk alles nog wassen en inpakken en morgenvroeg nog zwemmen haha. hopelijk slapen alle kindjes snel door. xxxxxxxxxx
Wat een leuke foto Supernurse. Lekker in badje. Nou waarschijnlijk heeft Luc nu toch echt de waterpokken te pakken. Allemaal vlekjes, we wachten de blaasjes af die zullen morgen of overmorgen dan wel verschijnen. Sneu hij is ook erg hangerig. Ik ga nu zijn fles geven en dan lekker slapen.Hopelijk heeft iedereen een goede nacht. Liefs
Anno, dan nog hoor! Mijn dochter begon met een maand of 8 pas zo te eten dat ik het idee had dat het wat toevoegde. Fijn hoor dat het zo goed gaat! Ben benieuwd hoe goed jort gaat eten! Supernurse, wat een geweldige foto! Mooi mannetje hoor! Patroeschka, gaat t al beter met de eczeem en dauwworm?
Laartje, zielig! Elke dag in bad met washandje zemelen (havermout) en calendulan emulsie voor waterpokken smeren! Sterkte!
@lauwie ja ze doet het ook super goed hoor, ze krijgt rapley maar schuift alles zo naar binnen. hier een drukke dag. de wasmachine staat volop aan, vanmorgen gezwommen met de meiden moet vandaag nog naar de bieb en nog spullen inpakken morgen de laatste dingetjes bij elkaar rapen en na julia's slaapje is rik zowat thuis en dan gaan we op vakantie, heerlijk
Hoihoi @anno: hoop dat je een heel fijn weekend weg hebt, in elk geval mooi weer vandaag. @laartje: wat sneu zeg. Best vroeg voor de waterpokken. Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van en gaat het snel weer over. Vanochtend bij de osteopaat geweest voor zijn nekje en darmpjes en reflux. Nekje is weer losgemaakt, hopelijk blijft het nu los. De darmpjes heeft tijd nodig, gewoon beginnen met bijvoeding en daarnaast 20 ml tomatensap geven (nog nooit eerder gehoord), dit schijnt goed te zijn voor de darmpjes. En het spugen, toch meer johannesbroodpitmeel gebruiken. Voorlopig maar niet meer aan de borst, alleen afkolven en dan in de fles stoppen (Hielke wil dit namelijk niet als papje innemen). Denk dat ik maar ga stoppen met borstvoeding, ben al zo lang aan het twijfelen en nu dit weer. groetjes Suzanne
@supernurse dikke knuff, moeilijke beslissing, denk er goed over na maar als het te veel wordt is het misschien wel de beste keus. xxxxxxxxxxxx
Supernurse, houdt er iig rekening mee dat tomatensap behoorlijk allergie gevoelig is! Ik weet niet hoe dat zit in je fam? Hier.. Devin zit gewoon niet lekker in zn velletje. Vannacht (gelukkig) maar 1x wakker om 4.00. Wilde m de fles geven, wilde ie niet (terwijl zn laatste gister om 19.30 was (100cc).. Om 7.30 heeft ie weer maar 120 gedronken. Ze zijn allebei wel snipverkouden, dat werkt ook niet echt mee natuurlijk.. maar wanneer word ons mannetje eens gezellig
goedemorgen @anno voel mij af en toe net een stoplicht. Ene moment ga ik helemaal voor de BV en volgende moment wil ik stoppen. 6 maanden was mijn doel en dat ga ik toch proberen te halen @ patroes: ben inderdaad erg voorzichtig met tomatensap. Hielke wilde gisteren niets hebben dus denk dat het ook niets wordt. Hoop dat de nachten snel beter worden voor je. @hier: kinderfysio is net weg. Heeft definitieve meting voor Hielke zijn hoofdje gedaan. Lijkt erg verbeterd tov vorige meting. Uitslag horen we waarschijnlijk volgende week. Vanochtend een flinke poepluier gehad. En oh wat zat dit hem dwars. Hij liep helemaal paars aan en trilde erover. Poep was ook dik (pindakaas dikte) met stukjes erin. Herkent iemand dit?? Denk dat het komt doordat we hem soms groente geven fijne dag allemaal, ik zal zo weer werken groetjes Suzanne
@patroes hopelijk ook snel doorslapen voor jullie @supernurse, isa heeft sidns ze groente krijgt ook behoorlijk vaste poep nog wel dikker dan pindakaas. gelukkig heeft ze er geen last van en knap dat je nog even vol houdt!! hier alles goed, isa was vanmorgen erg vroeg, half 5. gelukkig sliep ze snel weer verder en heb ik lekker kunnen slapen tot half 8 alle spullen zijn zowat gepakt, straks nog wat laatste dingetjes bij elkaar rapen en dan zijn we op weg. xxxxxxxxxxxxxxxx
hoi meiden, ik heb alles bijgelezen en hoop dat de kindjes snel goed slapen. Ik ga nu op iedereen reageren. Ik ben supermoe. Ik ben 4 dagen op kamp geweest met 3 nachten van maar 5 uurtjes slaap. Net lekker weer geknuffeld met mijn mannetje... dat was wel even wennen zeg om weg te gaan.
@Anno 103 veel plezier! Luc zijn poep is ook steviger geworden door het vastere voedsel. Hoort er helemaal bij. Darmpjes moeten er gewoon harder voor werken en er word minder opgenomen dan bij enkel melk. Beetje moeite mogen ze er wel mee hebben. Ze worden langzaam echt groot hoor! Luc vandaag een hele peer opgegeten, hij vond het zo lekker. Nu heeft hij om 19:00 uur een fles gehad met rijstebloem. Ik ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt zonder fles. Ga hem voor het eerst in tijden gewoon even niet wakker maken om half 11 maar gewoon maar even zien. Fijne avond allemaal.
goedemorgen allemaal @laartje: ben benieuwd of luc goed geslapen heeft na de fles van 19.00 uur. Wat fijn dat hij peer zo lekker vindt. @jufyjo: kan mij goed voorstellen dat jij je mannetje gemist had. Dat heb ik al na 1 dag werken. Wat fijn om te horen dat iedereen wel wat last heeft van baby's met moeizame ontlasting. Nachten lijken hier weer langzaam iets beter te gaan. Maak hem nu steeds rond 23 uur wakker voor een voeding. Hij komt dat tegen 5 uur weer en daarna staan we samen op. Hij ligt nu vanaf 10 uur in bed, hele vooruitgang dus want voorheen sliep hij overdag helemaal niets. Straks krijgt hij voor het eerst weer een fruithapje. Dan eind van de middag een paar hapjes groente proberen. Fijne Pinksteren allemaal groetjes Suzanne
wat een rust hier, iedereen is vast lekker een weekendje weg. Hier een heerlijk dagje gehad. Hielke heeft zelfs 2 keer een uurtje geslapen overdag, weet niet wat mij overkomt. Ligt nu weer lekker in bed en straks om 23 uur nog een voeding en dan maar hopen dat hij nog wat slaap over heeft voor de nacht fijne dag allemaal morgen (ik mag helaas weer werken) groetjes Suzanne
@ laartje: spannend hoe lang luc het volhoudt. hopelijk kun je een aantal uurtjes slapen!! @ supernurse; Fijn dat de nachten wat beter gaan en nu ook nog overdag geslapen. Zometeen houd je nog tijd over . hopelijk vannacht weer een prima nacht!
goedemorgen helaas vannacht weer druk bezig geweest met de kleine man. Veel wakker dus een kort nachtje. En zo ook nog werken, gaap. fijne dag allemaal groetje
Hier ook vannacht feest, maar na 2x een fles ging Devin gelukkig gewoon ook weer slapen. Carmen heeft van 19.30 tot 6.30 geslapen en slaapt al weer vanaf 10.30 tot weet niet, het is nu al 2 uur dus denk dat ze zo wel komt.. Devin vond de sperzieboontjes iets beter te pruimen als de bloemkool haha, straks Carmen nog even proberen.
wat een verschil tussen die 2. Hielke kreeg net doperwten en vond dit heerlijk. Ligt nu heerlijk te slapen. groetjes Suzan
Zo wat heerlijk zo'n lang weekend. Luc werd gewoon om een uur wakker na de fles van 19:00 uur. Dus we geven de laatste fles gewoon om half elf. Werkt het beste en hebben we allemaal een heerlijke nacht tot zes uur. Vandaag heb ik een huishouddagje even poetsen, boodschapjes doen en alvast wat inpakken. Ik ga vrijdag met een vriendin naar Concert@Sea. Heerlijk even feesten. Manlief past op Luc. Eerste keer dat ik twee nachten zonder Luc ben. Maar komt wel goed denk ik. Fijne week allemaal