December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoihoi

Hebben jullie kleintjes ook zoveel last van de warmte??
    Ik krijg hielke maar niet op bed. Gisteravond was drama en vandaag heeft hij de hele dag nog niet geslapen. Hij ligt er nu weer in maar ben al meer dan een uur bezig. Merk aan hem dat hij erg moe is. Gaapt en wrijft continue in zijn oogjes. Zo sneu.

Leuk PBA dat je ook weer eens mee kletst. Fijn om te horen dat Jayden het zo goed doet. Ik vind het ook steeds leuker worden omdat hij meer kan.

groetjes Suzanne

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    @lauwie, kan het mij goed voorstellen hoor. Je mag hier altijd even je verhaal kwijt. Ik merk dat mijn relatie ook steeds meer onder druk staat. Kan niet veel meer hebben en irriteer mij soms enorm aan manlief.

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    nog ff een spammetje.
    Ben ook benieuwd hoe jullie kleintjes er nu uit zien

4. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    leuke foto zeg. Ik zal ook nog even wat erop proberen te zetten. Ik doe mijn best om af en toe mee te kletsen maar zoals vele van jullie zit er helaas maar 24 uur in een dag.

Jayden heeft minimaal last van de warmte. Hij ligt nu alleen in zijn luier de hele dag en dat lijkt te helpen. Ook met slapen s´nacht een katoenen slaapzak eromheen en dat is het. kamer alles dicht en donker gelaten om de warmte tegen te gaan en lukt aardig. Beneden is het 30 graden, best warm dus. Gisteren wel wat last van iets dunnere ontlasting, moah meer water achtig maar zijn temperatuur was goed en dronk goed genoeg. Ik denk eigenlijk dat er nu snel een 2de tandje naast komt en dat dat de ontlasting verklaart, of een combinatie ervan. Hij moppert niet en slaapt goed.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier boven is het nu zo'n 37 gr. Ze liggen in luier en de allerdunste slaapzak. Devin slaapt nu, Carmen ligt nog te brullen (maar die is al wakker vanaf 2 uur) dus die moet gewoon nu slapen.

6. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Hoe is het verder met Devon gegaan vandaag?

7. ja was ook benieuwd naar devon

verder zwaai ik even
    hier is het nu aan het onweren, regenen enz
    verder alles goed
    isa is weer opgeknapt en vannacht weer doorgeslapen

oke iets meer dan zwaaien haha

xxxxxxxxxxxx

8. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    het is hier nog droog maar het weer veranderd wel. Temperatuur is in eenn half uur 10 graden gedaald en het stormt hier. Ben benieuwd of Hielke wat blijft slapen.

tis in huis nog enorm warm, straks alles maar even openzetten.

groetjes

9. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Hier gaat het flink tekeer maar Jayden slaapt als doornroosje, niet wakker te krijgen haha.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Devin ;) We hebben de uitslag nog niet meteen gehad. Meneertje was niet in allerbeste doen (was al moe).. iig gaat de uitslag naar het cb en ha. Als deze test onder de maat scoort worden we doorgestuurd naar de kinderarts. Eerst maar afwachten. Ik hoop zo dat ie alleen maar 'traag' is en dat er voor de rest niks aan de hand is.

Hapjes.. lukt bij allebei niet echt. Bij Devin helemaal niet (ook dat heeft ze meegenomen) en Carmen een paar minihapjes.. het schiet echt niet op..

11. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Nog spannend dus Patroes. Ik hoop met je mee dat devon gewoon traag is en er verder niets is. Wat jammer dat het eten bij allebei niet zo goed lukt.

Afgelopen zaterdag hadden we ineens een ziek mannetje. Hij had ineens 39,4 graden koorts. Zondag was het gelukkig weer over. De laatste drie weken is meneer ook steeds om zes uur 's morgens wakker, zo ook nu. Dus heb ik even tijd om snel even een reactie hier neer te zetten. Tot snel.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En jullie geloven het niet maar Devin doet nu allemaal dingen die die gister nog niet deed??!! Alsof ie gehoord heeft dat we anders actie willen ondernemen.. gek kind hahahaha.

En Carmen begint ook in kruipstand te komen :) :)

Hoe is t met jullie kleine nu jufkyjo? en ach ik ben er ook standaard tussen kwart over 5 en half 7 uit. Al een paar jaar.. en over 10 jaar moet je ze bij wijze van spreken hun bed uit schoppen ;)

13. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Fijn Patroes dat devon nu ineens allemaal nieuwe dingen doet, dat geeft je een positief gevoel.
    Ons mannetje is weer opgeknapt. De koorts is weg. Het hoesten blijft wel en het snotteren ook, maar ja. Vrijdag ga ik wel met hem zwemmen maar doe hem maar even geen kopje onder. Vrijdag gaat ons mannetje namelijk logeren en dan kan hij niet ziek worden. Wij zijn vrijdag vijf jaar getrouwd en gaan samen wat leuks doen. We mOeten dat echt plannen en vaker doen anders komt er helemaal niks van.

Hoe is het met de andere dames en kindjes?

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Jufkyjo, fijn dat ie weer opgeknapt is!

Patroeschka, hey wat super dat Devin allemaal nieuwe dingen doet! Wat kan hij nu ineens? Vast een hele opluchting!

Jort doet ineens moeilijk met drinken. Vanochtend de borst weigeren, ma ben ik al ff van mijn werk daar gaan voeden omdat ie niet dronk. Wat zou hij hebben. Sprongetje zou toch over moeten zijn?

Verder is ie trouwens wel heel relaxed. Hij vindt boekjes nu heel leuk. Waar spelen jullie kindjes graag mee?
    En hij vindt het nog steeds prima in de kinderwagenbak. Dat wildezijn zus met 6 mnd echtniet meer! Hij past met zijn 72 cm en 10 kilo maar net in :D.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Knisperboekjes zijn hier nog favoriet (en kranten wat herrie maakt) en het muziek tv tje en nijntje mobiel en nijntjetuimelbal.

Ps het is Devin ;)

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hij gooide vandaag zijn beentjes omhoog in de lucht en heeft al zittend zijn voetjes ontdekt. Hij maakt uit zichzelf contact (met fles geven etc) :) én hij vond t warempel even leuk op zijn buik met zijn zus tegenover hem. :)

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lauwie, sprongetje kan echt een aantal weken duren hoor.. (niet om je te ontmoedigen) ;)

18. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai, hier alles goed. Warmte blijft alleen zo lang in huis hangen (plat dak :() Luc heeft er niet heel veel last van. Lekker in zijn luiertje slapen. Hij spurt het hele bed door tijdens het slapen. Echt bizar hoor. Gisteren heel wonderlijk al twee witte puntjes van zijn boventanden zien zitten! Verder kruipt meneer de hele kamer door op een hele grappige schuif, trek en duw manier. Vandaag maar even langs de Ikea om opbergers te kopen. Hij trekt zo alle dvd's uit de kast!
    Luc drinkt trouwens erg slecht en dat met die warmte! Nou houden we maar in de gaten.
    Druk met werken enzo. Maar vandaag lekker vrij. Komend weekend eindelijk niks bijzonders gepland. Lekker even met gezinnetje wat leuks doen.

Fijn dat Devin oppeens van alles gaat doen. Hij heeft jullie vast gehoord! Hopelijk maakt hij vanaf nu grote sprongen!

Fijne dag allemaal

19. fijn dat devin ineens een sprongetje vooruit maakt!!!

hier alles goed
    de nachten gaan weer lekker
    isa is weer super vrolijk en dus helemaal opgeknapt!

xxxxxxxx

20. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    wat fijn om te horen dat het met iedereen goed gaat.
    Wij zijn vanochtend weer op het CB geweest en Hielke is weer gegroeid. Mogen nu de bijvoeding uit gaan breiden. Vind ik nog best lastig hoor, want wanneer moet je nu wat geven en hoeveel. Wil eigenlijk niet dat hij ineens een stuk minder gaat drinken. lastig lastig.

groetjs Suzanne

Deel Deze Pagina