en laartje heb je al iets gehoord?? Fijn dat je een goede nacht hebt gehad, heerlijk. @patroes: koopje zeg, ik zeg inslaan... Hopelijk knapt Devin snel helemaal op. Hier ook al 2 goede nachten gehad. Hielke is alleen nog steeds van slag overdag. Wil maar moeilijk drinken en al helemaal niet in bed slapen. Maar goed. Moet zelf ook echt even een ritme vinden nu we gestart zijn met bijvoeding. lekker slapen allemaal veel liefs Suzanne
Gisteren hebben C en D ieder zeker een hap of 10 worteltjes opgegeten Nu was ik bij de Action om nieuwe in te slaan.. hebben ze die niet meer.. balen want t is daar mega goedkoop natuurlijk (20 a 25 ct per potje). En C heeft doorgeslapen van 19.00 tot 7.15! (met nog een flesje om 21.30). Helaas D niet, die kwam al weer om 4.00, fles gegeven, wilde ie niet echt, dus dan weer slapen proberen.. was een kwartiertje huilen en mopperen en toen gelukkig stil (en de andere 2 er door heen geslapen) daar ben ik zo huiverig voor he.
wat heerlijk dat de worteltjes zo goed gaan. Hier zijn de potjes ook al op bij de action, was inderdaad een koopje. Hielke heeft gister om 21 uur gedronken en kwam toen tegen 1 uur weer. 4 uur was hij ook weer van de partij en net pas om 9.30 uur. Hij verschuift zijn nacht dus een beetje. Maar goed ben zelf ook lekker even blijven liggen. Vanaf vandaag ga ik starten met 1 flesje KV per dag en de BV langzaam af te bouwen (nou ja dat gaat eigenlijk vanzelf, heb ineens een stuk minder). Ben benieuwd hoe hij hierop reageert. groetjes
2e kindje: wordt dus bij ons een 3e maar we denken er wel over na, eerst zeiden we dat we klaar waren maar h et lijkt ons toch ook wel gezellig. we zien het wel rotnachten: hier ook weer af en toe al heeft isa vannacht goed geslapen en werd ze pas om half 8 wakker. super dus nu zit ze een soepstengel naar binnen te werken, ontzettend te knoeien en ik heb net gestofzuigd haha xxxxxxxxxx
Even een kort, snel en trots berichtje: ons manneke is flink aan het oefenen met kruipen. Hij komt ook al echt vooruit. Zo schattigom te zien.
LEUK Jufkyjo! Oooh kan niet wachten tot Carmen én Devin dit gaan doen! Bij Devin zal t helaas nog wel even op zich laten wachten vrees ik, die draait nog niet eens..
ik kijk ook zo uit naar dat kruipen, lijkt mij ook zo leuk. Er wordt hier ook al geoefend, helaas lukt het nog niet groetjes
Haha gisteren aan de etenstafel zei ik nee en schudde nee. En Carmen deed mij na met nee schudden haha. En nu iedere keer als ik t doe, doet zij t ook. Leuk Vanmiddag komt de kinderfysio weer voor Devin. Ze gaat de testen opnieuw doen omdat ik heb aangegeven dat ie vooruit is gegaan.
@patroes succes met Devin hopelijk betere score!! leuk he dat nee schudden vanmorgen naar het cb geweest. isa weegt 6480 en is 64 cm de 9 maanden afspraak mogen we overslaan want die heeft ze nu meteen mee gedaan omdat ze al kan zitten, dingen overpakken enz. oftewel vlotte dame nr 2 haha xxxxxxxxxxxxxx
Ze vond Devin erg vooruitgegaan hoewel hij nog steeds een achterstand toont maar dit is te overzien. Over 2 weken komt ze nog een keer en adh daarvan maken we een nieuw plan de campagne.
Wat fijn dat Devin zo vooruit is gegaan. Komt helemaal goed! Sollicitatie is helaas niks geworden. Dus maar weer even verder kijken en schrijven.Heb alweer een leuke functie gezien dus tikken maar weer. Gisteren naar cb geweest met Luc. Hij weegt al 7890 kilo en is 68 cm ! Hij groeit goed, fijn hoor. Nu hoeven we pas weer in oktober komen. Gisteren ook DKTP-Hibb gehad. Gisterenavond koorts, vanochtend gelukkig niet meer. Zo kon hij naar het kdv. Ik had net het kdv gebeld en Luc sliep al vanaf 09:15 uur. Ik belde om 12 uur. Hij heeft het waarschijnlijk nodig. Morgen halen we eindelijk onze nieuwe auto op! Yippie. ZIjn we even een stuk mobieler. Fijn weekend allen. x
hoi Wat fijn om te lezen dat het met Devin steeds beter gaat, gelukkig maar. Jammer laartje dat de sollicitatie niets geworden is, positief blijven en op naar de volgende. Wat voor een auto hebben jullie gekocht?? Hier gaat alles zijn gangetje. Slapen wil nog steeds niet echt, maar goed. Hielke heeft gisteren zijn eerste flesje met KV gehad, benieuwd hoe dit verder gaat. Probeer eerst 1 flesje per dag te geven en de rest zelf te voeden. groetjes Suzanne
@supernurse wil even zeggen dat ik het super knap vind dat je nog bv geeft, het is allemaal niet makkelijk verlopen en je hebt toch maar mooi de 6 maanden gehaald!!! heir alles goed, isa had gisteren ineens 39.5 maar dat is nu weer weg ik denk toch echt door tanden, laat die dan eindelijk maar eens komen!!! vanmiddag lekker bbq bij vrienden xxxxxxxxxxxxxxx
Hier helaas weer een sjaggie Devin.. hij grijpt af en toe naar zijn oortje en slaapt mega veel. Dus denk dat ik morgen naar de ha ga met m.
@Supernurse we hebben een Skoda Fabia gekocht. Heerlijk compact wagentje maar alles past er prima in. Gisteren meteen naar Brabant gereden voor een familiedag, bevalt prima. Luc heeft hier ook last van zijn boventanden die doorkomen. Koorts soms en soms niet, hangeriger dan gewoon. Vandaag foto's laten maken voor ID bewijs, ben benieuwd of dat gaat lukken
Hier bij beide kleintjes nog geen tandjes in zicht hoor.. naja komt vanzelf Vanochtend maakte Carmen een 'bruggetje' en maakte haar eerste kruipbeweging hihi geinig zeg en dan zo trots kijken. Heb net toch maar een afspraak gemaakt bij de ha voor Devin.. gewoon voor de zekerheid
hoihoi Hielke is sinds gisteravond behoorlijk ziek. heeft vanuit het niets 39.8 graden koorts. huilt hele tijd, slaapt alleen op schoot en heeft sinds gisteravond 20 uur niets meer gedronken. Zodra hij mijn borst of de fles ziet begint hij te gillen. Vannacht naar de huisartsenwacht geweest. Zij weten niet waar het ineens vandaan komt. In elk geval geen hersenvliesontsteking en oorontsteking. Vanochtend opnieuw naar huisarts geweest omdat hij niets meer plast (op zich logisch omdat hij niets drinkt). Weer naar huis gestuurd met paracetamol en advies om drinken aan te blijven bieden en moet morgenochtend terug als er niets veranderd (bij verergering gelijk terug komen). Had vandaag eigenlijk moeten werken maar ben maar thuis gebleven. Nu de hele dag met hem opgelopen en getroost. Heeft iemand nog tips om hem toch aan het drinken te krijgen?? groetjes Suzanne
In ieder geval ORS in huis halen tegen uitdroging want deze kleintjes drogen zeer snel uit! (ben ik t levende bewijs van geweest).. En in zijn slaap stiekum geven, dat doen wij vaak bij Devin Bij de ha geweest, verhaal gedaan en we kunnen as woensdag al terecht bij de k.a. met Devin. Ook zij vind het allemaal verontrustend. T arme mannetje zit zo niet lekker in zn velletje
ORS heb k in huis. Hielke heeft de afgelopen 24 uur 100 cc gedronken, niet echt veel dus. Volgens mij is hij erg misselijk want hij braakte net echt. Wat fijn dat je met Devin zo snel terecht kan. groetjes Suzanne
Supernurse, wat sneu dat je manneke ineens zo ziek is. Hopelijk knapt hij snel weer wat op. Patroes, Fijn dat je huisarts je zorgen snapt en je nu naar de ka mag. Het allerbelangrijkst is toch wel dat de kleintjes lekker in hun velletje zitten. Hopelijk krijg je snel wat 'hulp' zodat ook devin lekker vrolijk wordt. En super leuk van carmen. Wat kun je daar lekker trots op zijn hè? Vandaag is papa met ons manneke naar het cb geweest. Hij weegt 7,5 kilo en is 69 cm. Hij zakt een beetje onder de curve. Verder eet hij meer dan genoeg. Ze had zelfs gevraagd; eet hij dat allemaal op. Haha