PBA: wat een onwijsleuke foto's!! Heerlijk om hem zo te zien. Leuk ook met de hond samen, fijn dat dat goed gaat. damiana wat leuk dat je weer mee komt kletsen, heerlijke ventje hoor en wat ziet hij er al lekker wijs uit. Hier een lekker rustig dagje gehad. Was hier prachtig weer dus vanmiddag eind om geweest. groetjes Suzanne
Aarg het eten bij hem, echt hoor. Zijn favo eten is tot dusver spinazie (net als ik haha). Laat ik het mijn man geven wil hij niet en weigert zijn mond open te doen. Gaat zelfs brullen. Doe ik een poging gaat hij lekker eten. Vervolgens zijn vader weer, nee hoor, weer niet maar wel brullen. Ik weer verder was het zo op. Baby's.... wat moet je er mee haha. Wordt hier we een beetje moe van want op deze manier komt alles op mijn schouders terecht. Papa is niet vaak thuis en dan vind ik het fijn als hij er wel is dat hij het even kan over nemen. Maar daar kan ik tot nu toe alleen nog over dromen ben ik bang. Zucht...
PBA ik zou me daar niet teveel zorgen over maken, Cristiano is ook nog niet echt ziek geweest. Natuurlijk wel eens een keer een buikgriepje met overgeven erbij en diaree. Hij heeft nu al een kuur gehad voor ooronsteking, maar verder is hij nooit echt ziek geweest god zij dank. Dat is toch fijn.... ik hoop dat het zo blijft. jou kindje is ook onwijs schattig... leuk om te zien hoe groot ze al zijn.
Hier heeft ons manneke twee keer koorts gehad en hij is ongeveer continu verkouden. Maar verder ook niet ziek geweest. Ik zie het allemaal wel. Hopelijk is hij gewoon niet zo vatbaar.
wat een leuke foto's!!! ziek: hier al vaak ziek geweest, flink verkouden tot buikgriep en flinke koorts. helaas ze is denk ik al vaker ziek geweest dan haar zus eten: gaat super, isa eet 4 voedingen bv, 2 boterhammen, 1 1/2 stuk fruit, flink groente met een aardappel en wat vlees en een bakje yoghurt. niks te klagen dus. vandaag begonnen met water geven maar ze vond er nog niet veel aan. xxxxxxxxxxxxxxxxx
wat goed Anno dat ze al zoveel eet. Hier gaat het erg matig. Vandaag stukje banaan in zijn handje gegeven en hij ging wel even sabbelen, meer doet hij er niet mee. Wil het ook niet op gaan dringen, zie het wel groetjes
Alles wat ik in zijn handje geef, wordt vermalen tot een een of ander puree om het vervolgens weer los te laten. Doet zijn handje wel weer even naar zijn mond, kijkt je vies aan en gaat weer verder met kneden.
Grappig dat alle kindjes zo anders eten! Hier eet S. erg goed, hij eet 1,5 stuk fruit, 1 boterham, 200 gram groente/aardappel en vlees, 2 flessen melk en 1 papfles. Wat gaat de ontwikkeling ineens snel zeg. Hij kruipt, maar gaat sinds vandaag ook al op zijn knietjes zitten met zijn handen op de tafel. Gisteren hebben we de schommel buiten opgehangen en ook dat is een groot succes. Net was het al huilen toen hij eruit moest.
http://7.media.hyves-static.net/1355429630/5/OpQO/0/img1355429630.jpeg http://8.media.hyves-static.net/1350709055/5/I3Xj/0/img1350709055.jpeg http://6.media.hyves-static.net/1323790125/5/UDJs/0/img1323790125.jpeg dit is mijn moppie nu 7 maanden oud
Devin ons slaapkopje (hoewel t de laatste 2 dagen werkelijk DRAMA is, vooral s nachts ^^ Ineens hoorde ik m niet meer mopperen en trof ik m zo aan haha
Super leuke foto's weer! Ik vind de combi van werken en kind heerlijk. Ik geniet ook echt van de 4 dagen dat ik werk en mezelf kan ontwikkelen. De andere drie dagen ben ik dan ook echt mama en poets ik alleen als ons manneke slaapt. De andere dingen doe ik als mijn man thuis is. Ook mijn man werkt vier dagen en doet ook een deel van het huishouden. Soms vinden we het huishouden wel veel, maar het geld besteden een een hulp vinden we ook zonde.
Ik werk dan nog (steeds) niet. Maar ik móet 3 dagen werken (en heb een hekel aan iets moeten) Wij hebben afgesproken dat we dan voor óf 2 uur in de week óf 3 uur in de 2 weken iemand willen hebben. Ik vind het hh helemaal niet erg om te doen, maar ik redt t nu al amper (ofwel niet) maja ook omdat ik nog niet 100% beter ben hoor.
hoihoi de combi werk, thuis, gezin. tja die is hier wel eens lastig. Hielke slaapt overdag maar weinig en er moet soms echt wat gebeuren. Ik werk 3 dagen, vind dit ook heerlijk, ff lekker mezelf zijn en geen moeder (wat natuurlijk ook heel erg leuk is). Op de dagen dat ik thuis ben ben ik er voor Hielke. Wel poets ik af en toe wat en doe de was. Stofzuigen etc doe ik als mijn man thuis is. Hielke gaat mee boodschappen doen etc. Mijn man doet niet veel in het huishouden, maar ja die werkt ook 45 uur per week groetjes Suzanne