December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoihoi
    Weer even snel een berichtje vanaf hier.
    Hielke is nog steeds ziek. Koorts is wel iets gezakt, nu rond de 39.5 met paracetamol. Huisarts wil nog steeds niets doen alleen maar afwachten. Er is inmiddels een klein puntje doorgekomen, hopelijk zakt de koorts hier nu snel. Hij drinkt gelukkig wel, niet zoveel als anders maar hij krijgt iets binnen. Fruit en groente lukken helaas niet, zijn weer terug bij af.

Mijn man is gisteren thuisgebleven van zijn werk om voor Hielke te zorgen. Ik ben de komende 3 dagen vrij en vrijdag is mijn moeder er. Ik hoop eigenlijk dat het dan wel over is, anders blijf ik thuis.

Zal ff de rest teruglezen en reageren

groetjes Suzanne

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    @lauwie: Fijn dat Jort weer opgeknapt is en jeetje al 7 tandjes en nummer 8 op komst, wat kan dat snel gaan. Heeft hij er ook veel last van??

@jufkyjo: Jammer van je vakantie en het weer, helaas kun je daar niets aan doen. Leuk dat hij zich zo kan vermaken met speelgoed, ben benieuwd wanneer Hielke dat gaat doen, doet nu pogingen tot kruipen!!

@PBA: wat leuk dat het zwemmen zo goed ging en fijn dat hij opgeknapt is, Wat voor soort werk zoek je??

@laartje: vervelend zo'n nacht, echt slopend, rustig aan, knuffel

veel liefs Suzanne

3. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Supernurse, balen dat de koorts zo hoog blijft. Gelukkig dring hielke nog wel voldoende. Hopelijk is het inderdaad van het tandje en zakt het nu snel.
    Super dat hij pogingen doet om te kruipen, zo schattig om te zien.

4. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Supernurse, ik heb mijn papieren voor de horeca en altijd in de bediening gewerkt. Het liefst zoek ik iets anders wat beter te combineren is maar aangezien je nu niet bepaald kan switschen is dat erg lastig. mijn man werkt als kok dus is het niet erg practisch. Ik hoop eerdaags wat te horen om ontbijt diensten te draaien. dat zou beter aansluiten al is dat wel errug vroeg hoor. Moet er dan om kwart voor 5 uit. Ook zie ik mijn man dan ook niet erg vaak meer. Maar goed, je moet iets he.

Verder gaat het eten bij mijn man weer draaaaaama. Hij weigert gewoon te gaan eten als hij het doet. Ik weet niet wat we hiermee moeten. En straks ben ik toch echt weg. Hij blijft maar huilen dan. Als ik er ben en het overneem eet hij wel weer.

5. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Hielke heeft vanaf vanochtend 9 uur niet meer gedronken. Weigert de fles en borst, duwt hem weg of draait zich weg. Hoop dat het snel beter wordt want dit is wel erg frustrerend.....

6. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Pba, dat is lastig zeg. Eet hij wel bij je man als jij in de buurt bent of dan juist helemaal niet?

Supernurse, gets zeg, dat is niet zo mooi. Hopelijk wil hij snel weer wat.

7. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoihoi

Heeft net toch 90 cc gedronken en een paar hapjes yoghurt op. Hopelijk knapt hij snel op.

@pba: kan mij goed voorstellen dat die baan moeilijk te combineren is met je thuissituatie. Vervelend dat hij alleen bij jou wil eten. inderdaad proberen om echt even weg te gaan, werkt hier ook het beste

8. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Hier even een fotootje van zijn eerste minitandje rechtsonder.

9. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Mooi puntje hoor.

Nou hier is het feest, snap wel waarom hij niet wilde eten bij mijn man, Hij heeft koorts namelijk. Op dit moment 39,1 beetje druilerig maar verder lijkt hij wel ok. Wil nu ook minder drinken. Gelukkig toch nog wel wat gedronken en wat fruit erin gekregen, (wat nog altijd bij mijn man niet lukt, als ik in de buurt ben doet hij het ook niet alleen als ik erbij zit en het geef). Straks nog maar een keer wakker maken.

10. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh een tandje dan lijken ze meteen zo groot! Ik denk dat er bij Luc weer een onderweg is hij blijft maar kwijlen en met z'n handje in zijn mond zitten.
    Mijlpaal vandaag! :D Hij heeft zich heel verrassend zelf tot staan weten op te trekken! Nu wil hij niets anders meer dan staan. Hij weet alleen niet zo goed wat hij ermee aan moet als hij eenmaal staat.
    Ook klapt hij en doet hij zijn handjes de lucht in op de meest vreemde momenten zo grappig.
    Jeetje wat word hij dan al groot!

Wat vervelend dat er enkele kindjes niet lekker zijn. Hopelijk knappen ze snel weer op. Altijd zo zielig als ze ziek zijn. Je voelt je dan zo machteloos. Je wil wat doen, maar ze kunnen zelf niet tegen je zeggen wat ze willen. Nou snel maar weer beter worden hoor kleintjes

Gelukkig heeft hij vannacht goed geslapen, komende nacht hopelijk ook weer. Morgen heb ik een avonddienst dus ik hoop dat als ik Luc heb weggebracht ik nog even mijn bedje in kan om even te slapen, wel zo lekker.

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    @laartje: jeetje laartje wat goed van hem zeg, geweldig!! Volgens mij staat hij best snel dan.
    Hielke deed gister verwoede pogingen om zelf te gaan zitten, leuk gezicht.

@PBA beterschap met je kleine man, lijkt wel of er wat heerst, er zijn zoveel kindjes niet fit momenteel.

Hier een redelijke nacht gehad. Hielke sliep om 1 uur en heeft de halve nacht bij mij in bed geslapen. Om 7 uur in zijn eigen bed gelegd en hij slaapt nog steeds, lekker op zijn buik. Doen jullie kindjes dat ook??

veel liefs Suzan

12. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Dat kan natuurlijk he, gelukkig had hij vanmorgen wel al weer 37,8. wel verhoging maar niet meer zo veel. Wel erg hangerig en niet zichzelf. Ook mocht mijn man de bovenkant poetsen, dus misschien een tandje??? ZIe alleen niets en voel ook niets. We wachten gewoon af.

13. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje kreeg net een mailtje van een goede vriendin. En ik ben helemaal van slag. De man van de vriendin loopt altijd met een groepje hard en een van de mannen hun kleine man is overleden. Wiegendood, hij was pas 6 maanden. Vind het echt zo erg. Ik kende niet persoonlijk maar het raakt je toch. Moest helemaal huilen toen ik de mail las. Confronteerd je dan weer zo met hoe kwetsbaar kinderen kunnen zijn.
    Sorry misschien moet ik dit niet posten omdat ik jullie er misschien mee van streek of ongerust maak. Maar ik moest het even kwijt. Vind het zo erg....

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ooooh Laartje, ik krijg kippenvel bij je berichtje.. zoiets vreselijks.. :( echt heel heftig..

Supernurse, agossie dat tandje lief hoor (en soms vervelend ;) )

En hier slaapt Carmen op haar buik, Devin ligt in een safetsleep ivm afplatting ;)

15. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    O Laartje, dit is een van je ergste nachtmerries dat dit gebeurd, vreselijk zeg. Je blijft er altijd bang voor. Jayden slaapt hier vaak half op zijn buik en half op zijn zij. Wel een aero sleep wat me een beetje geruststeld, al is het nog niet bewezen dat het werkt. Maar tegenhouden kan je het volgens mij niet. Heel erg voor ze.

Verder gaat het iets beter met Jayden nu nog maar 37,6 en hangerig/ slecht eten. Maar het lijkt de goede kant op te gaan. Morgen moeten we naar het CB dus ben benieuwd wat ze zeggen. Gelukkig hoeft hij nu niet voor een prikje, dan hadden we afgezegd.

Nog maar een beetje goed nieuws erbij, zoals het er nu uitziet kan ik per 1 augustus beginnen bij een nieuwe baan. Nog de laatste salaris onderhandelingen (ga het toch wel doen hoor maar hoeven ze niet te weten haha) en dan hoppa, aan de slag. Zal wel weer wennen worden want ben er 11 maanden tussen uit geweest. maar og even afwachten, vanmiddag hoor ik meer.

16. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    och laartje wat verschrikkelijk, heel veel sterkte en wat je zegt is erg confronterend.

Ik ben ineens een stuk wijzer geworden wat Hielke heeft. Net verschoond en toen zag ik dat zijn hele romp onder de rode vlekjes zit, de zesde ziekte. Heb net info opgezocht en plaatje klopt gewoon helemaal, hopelijk knapt hij er snel van op.

veel liefs Suzanne

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oh wat spannend PBA, heel veel succes met afwachten en hopelijk met goed resultaat. vanaf wanneer zou je aan de slag kunnen??

18. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    1 augustus al

19. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    verdorie, hij is ineens naar 39,6 geschoten. Zetpil erin en over een uurtje weer kijken.

20. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    beterschap met hem. Heb je een oorzaak voor de koorts??
    Wat snel al, en ben je aangenomen??
    veel liefs

Deel Deze Pagina