hallo dames dacht laat eens weer wat horen al kom ik meer in d elouche met kiara gaat het goed weegt nu 7,5 kilo en is 69 cm lang ze kruipt, wilt alleen maar staan trekt zich op en eet der boterammetjes goed op !
hoi allemaal even een snel berichtje. Hielke is weer redelijk opgeknapt, drinken gaat nog wel erg matig. Daarnaast krijg ik de hapjes er nog niet in. Maar goed, koorts is weg. helaas heeft hij het slapen nog niet echt in zijn hoofdje gehaald... morgen reageer ik weer ff op iedereen hoor. zwaai Suzanne
Hier is Carmen aan t spoken, al een keer of 7 wakker geweest. Ben er heen geweest en een ietwat warmere slaapzak aangedaan en onder in gestopt en nu is ze stil..? hopen op een goede nacht. Lovepeet, ook al zo'n snelle
Hallo lovepeet, leuk weer om je hier te zien. Fijn dat kiara zo lekker gaat. Gisteren had Jayden zo nu en dan koorts. Gisteren avond zelf van 38 graden naar 36,5 gegaan zonder pil. Zo ook de nacht in laten gaan en vanmorgen had hij nog 36,5. Netjes dus. Wel overal rode vlekjes op zijn buik dus het antwoord is gegeven wat hem mankeerd. 6de ziekte dus. eerste kinderziekte is dus een feit. Gisteren een gesprek gehad met de chef van het restaurant. Aangezien ze een michelin ster hebben is dat even wennen ook met de herarchie. Maar het zijn allemaal erg fijne mensen daar dus dat is fijn. Woensdag officiele eerste werkdag.
Ook al 6e ziekte, via t forum ofzo ? Hier een hele slechte nacht gehad, jakkes, bij elkaar zo'n 4 uur geslapen.
moet haast wel he, aangezien hij niet naar het kdv gaat. Tja, blijkbaar is het wel heueeeel besmettelijk als het door zo'n schermpje kan haha.
hhahaha heel besmettelijk, niet te hopen. maar goed schijnt wel te heersen momenteel, hoor het meer om mij heen. Vervelend patroes dat je een beroerde nacht gehad hebt, hopelijk is dat komende nacht beter. Spannend PBA woensdag, hoop dat het allemaal goed gaat. lovepeet, wat is je meisje snel, geweldig hoor. Hier gaat alles ook wel. hielke wil gelukkig weer aardig drinken, eten lukt alleen helemaal niet. Vanavond wil hij absoluut niet slapen, dus net nog maar een slok gegeven en hopen dat hij zich even neergeeft. slaap lekker allemaal groetjes Suzanne
Wat wel grappig is, is ondanks dat hij zich niet lekker voelt. Continue je viger pakt om zichzelf op te trekken tot staan. Hij wil ook niet liggen op het moment wat het fles geven nog tot een nog grotere drama brengt. Pfftt, verder is ie wel lief hoor haha. Hij zit nu echt helemaal onder de vlekjes. Ziet er niet uit.
sneu is dat. vlekjes waren hier na 2 dagen helemaal verdwenen. Hielke is weer helemaal fit geloof ik. Nu maar hopen dat hij snel weer wat aankomt. Mis zijn dikke papwangen wel namelijk. Hier een redelijke nacht gehad. Hij was 1 keer wakker, toen maar een slok gegeven waarna hij weer verder sliep. Na 7 maanden BV is het nu toch echt bijna gebeurd. Heb nog 2 voedingen per dag. En helaas is de ongesteldheid ook weer teruggekomen. Is dat bij jullie ook al zo?? Hoop dat ik nu een beetje een regelmatiger cyclus heb, was voor mijn zwangerschap namelijk niet zo. groetjes Suzanne
Mijn cyclus is nu juist nog onregelmatiger dan voor mijn zwangerschap. Ben bang dat ik wederom weer naar de gyn moet voor een 2de straks.
Suzanne, ik heb t mirena spiraal laten plaatsen en al 2 maanden geen bloeding meer En helaas gister overdag was Carmen werkelijk niet te genieten, dat is niks voor haar, de lachebek.. Gelukkig sliep ze vannacht door tot half 5. maar Devin was gister overdag goed te spreken, maar vannacht weer aan t spoken, PFF. En nu zijn ze allebei niet gezellig, jemig de pemig zeg dan vind ik t echt zwaar hoor.
kan ik mij heel goed voorstellen patroes. \Spiraaltje lijkt mij op zich ook wel wat, alleen wij zouden toch wel heel graag een broertje of zusje willen hebben voor Hielke, niet nu gelijk maar toch, spiraaltje laat je vaak toch voor langere tijd zitten.
Idd, hij is voor 5 jaar gebruik. Carmen hoest en proest, misschien dan toch wat last van dr keeltje ofzo dat ze zo jengelig is.
hoihoi hopelijk wordt Carmen niet ziek. Hielke is weer helemaal de oude, is weer vrolijk. Ik vind het nog best lastig om hem voldoende voeding te geven op een dag. Hij heeft voor mijn gevoel vandaag te weinig gedronken. Dit heeft hij gehad: - 3.00 borstvoeding (niet heel veel) - 6.40 230 melk - 11.00 fruithapje + 50 cc water - 13.10 120 cc melk - 16.30 ligahapje (koek met 20 cc water) - 17.00 1/4 portie bloemkool - 19.30 190 cc melk + rijstebloem Misschien dat hij straks nog een keer komt voor voeding, en anders vannacht wel. groetjes Suzanne
Een paar dagen net boven de 600 cc kan best hoor Suzanne. Devin dronk voorheen echt maar het minimum en Justin 'vroeguh' ook Carmen getempt en had 37.8 en Devin had 38.0 geen koorts dus maar gewoon niet zo lekker (hoewel devin er altijd tegenaan zit natuurlijk).
voor mijn gevoel is het zo weinig, maar goed. We mogen morgen weer naar het CB en dan zullen we wel zien. Ben bang dat hij niets is aangekomen. Was vorige week 500 gram afgevallen toen hij ziek was. Vannacht was het weer een drama, hij was veel wakker, 2 keer wat gedronken uiteindelijk en vanochtend om half 6 was het weer gebeurd. Toen fles gehad en even gespeeld toen om 7 uur weer op bed tot 8 uur. Daarna er maar weer uit. Net wat fruit geprobeerd maar dat wil meneer niet. Mond gaat er niet voor open. Tis wel wat. Jullie vandaag nog plannen?? Het zonnetje schijnt hier al lekker, wil straks even een flinke wandeling gaan maken en voor de rest lekker rustig aan. veel liefs Suzanne
Supernurse. Jayden drinkt altijd net rond de 600ml en dat schijnt ok te zijn. Hij zit meestal tussen de 570 en de 650 en dan houd het echt wel op hoor. We proberen altijd dat hij boven de 500 ml zit ook als hij ziek is qua vochtbalans maar aangezien hij zo'n lastige drinker is is dat soms best lastig. Hij groeit hier goed van. Verschilt ook een beetje per kindje hoeveel ze nodig hebben. Mama is ook een slechte drinker en kan zo een dag (of twee ) vergeten te drinken. Nu is het zo dat mijn ouders dat ook hebben dus ik heb het ook niet van een vreemde. Ik houd daarom ook nog precies bij hoeveel en wat hij wanneer eet en drinkt. Op deze manier kunnen wij nog bekijken of hij evt nog een extra keer wat moet drinken, Verder gaat hij weer een heel stuk beter. Temperatuur is weer helemaal goed en ook zijn vlekjes zijn weg. Zijn ogen staan weer in de pretstand en sheurt het hele huis door.
Gelukkig PBA, een ziek kindje is ook sneu.. Hier is Devin gezellig ^^ HUH?? en Carmen helaas wat minder, maar die is echt niet lekker denk ik. En vannacht ben ik er na 5x uit geweest er mee gestopt en was manlief aan de beurt. Ik trok t even niet meer.
gelijk heb je patroes, soms moet de man er ook maar even uit. Soms heb je gewoon even zelf rust nodig. fijn PBA dat hij weer helemaal opgeknapt is. Ik houd ook vaak nog bij hoeveel hij precies drinkt. Geeft mij zelf wat rust. net flink eind wezen wandelen, ben er moe van.. veel liefs
Gelukkig zijn de kindjes van pba en supernurse weer opgeknapt. En nu carmen niet fit. Toevallig ook de zesde ziekte? Wij zijn een weekendje naar de droomgaard in kaatsheuvel geweest. Even lekker weg, heerlijk. Vandaag de hele dag gewassen en alles lekker buiten gedroogd en net al een bult strijk gedaan. Wat een hoop zooi van zo'n klein mannetje. Ik hou helemaal niet bij hoeveel S. drinkt. Hij drinkt tot nu toe steeds de melk en pap op die hij krijgt en eet ook meer dan genoeg dus vertrouw erop dat dat genoeg is. Ik snap dat het anders is als je kindje niet alles opeet/ leegdrinkt.