December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Jufkyjo: wat fijn dat jullie het lekker gehad hebben. Inderdaad wat een boel mee moet voor die kleine, ongelofelijk.
    Je hebt groot gelijk dat je niet bijhoudt wat hij eet of drinkt. Ik doe dit voorlopig nog wel even omdat het erg wisselend is. daarnaast ben ik bezig met de overstap van BV naar FV.

Hier een lekker relaxte dag achter de rug. Hielke slaapt lekker en even tijd voor ontspanning.

groetjes

2. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Dan is het inderdaad wel handig om bij te houden supernurse.
    Echt genieten hè van die relaxdagen!

3. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Ik houd het ook alleen maar bij omdat het zo'n slechte drinker is. Hij moet wel zijn minimale hoeveelheid vocht binnen hebben. Hij wisseld er zo mee. Op deze manier geeft me dat voldoende rust.

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    goedemorgen
    hier helaas weer een erg beroerde nacht gehad.
    Hielke was veel wakker en begint tegenwoordig dan hard te huilen/ gillen. Paar keer getroost en uiteindelijk voeding kunnen rekken tot 5 uur en dan drinkt meneer maar 120 cc, niet echt dorst dus. Hij ligt nu nog steeds wakker in bed.....

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier eindelijk er maar 1x uitgehoeven vannacht :) en ze waren om 6.00 al weer wakker. Maar goed, maakt niet uit. Als de nachten goed gaan dan heb je meer puf overdag ;) En Devin heeft zijn voeten nu goed ontdekt :) (dat was een minpuntje bij de fysio een paar weken geleden :) dus ben blij haha. En hij brabbelt meer en moppert niet meer zo veel als voorheen GELUKKIG.

6. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat ontzettend fijn patroes. goed teken dat hij wel nieuwe dingen ontwikkeld.

7. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Wat fijn zeg dat devin nieuwe dingen ondekt. Dat de kleintjes wakker worden gillend kan ook komen doordat ze nu beginnen te dromen he.

8. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ja dat is een goede van je. Gelukkig heeft hij afgelopen nacht wel redelijk geslapen. ligt nu heerlijk te spelen op een kleedje.
    straks weer werken dus nu nog maar ff van het mooie weer genieten en straks een lekkere wandeling maken

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oja we zijn gisteren op het CB geweest. Hij woog nu 8660 gram en is 71 cm lang, niet super gegroeid dus, maar was te verwachten omdat hij 2 keer ziek geweest is

10. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Wel fijn supernurse dat hij ook niet afgevallen is. En wat een verschil hè tussen de kleintjes. Ons manneke is 69 cm en 7400 gram. Scheelt meer dan een kilo. 

Gisteren zijn we een dagje op visite gegaan bij vrienden op de camping. Ons manneke heeft heerlijk over het gras rondgestruind en zag eruit 's avonds. Echt een viespeukje, heerlijk!

11. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Ik geloof dat ons manneke ook iets heeft overgekregen via dit forum. Hij heeft nu koorts. Vanmorgen was het nog 37,8 en rond 4 uur was get 38,4. Hij slaapt veel sinds vanmiddag. Hopelijk is het snel weer over.

12. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoihoi
    inderdaad grappig om te horen hoe veel het soms scheelt en hoe verschillend alle kindjes zijn. Hopelijk knapt je mannetje snel op jufkyjo. Niets aan een ziek kind.
    Hielke wil momenteel weer haast niets eten en drinken. Heeft vandaag 550 cc gehad en geen eten of iets. Hij is momenteel zo snel afgeleid, echt super irritant. Wil dan gelijk niets meer eten of drinken.
    groetjes Suzanne

13. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Dat merken wij ook supernurse. Alles is interessanter dan eten.
    Hier is de koorts nu weer weg, hopelijk blijft dat zo.

14. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi allemaal
    is je mannetje weer helemaal beter jufkyjo?? Koorts weggebleven??

Hier gaat alles goed. Druk dagje gehad met visite etc. Hielke heeft redelijk gegeten en gedronken. Morgen en overmorgen mag ik weer werken, helemaal geen zin in. Maar goed hierna nog 2 weken werken en dan lekker 3 weekjes vakantie,
    Hebben jullie al vakantie gehad?? Of nog plannen?? Wij gaan een weekje naar center parcs in Limburg

groetjes Suzanne

15. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    De koorts is weggebleven, gelukkig.
    Vanmiddag nog even lekker over een braderie gelopen.
    Mijn man's vakantie zit er weer bijna op. Ik heb zelf nog 2 weken maar dat is toch anders.

Lekker hoor om een weekje weg te gaan!!

16. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    owwww, wat een nacht hier. We zijn er ieder uur een aantal keer uit geweest en hebben ons manneke zelfs een flesje gegeven vannacht (krijgt hij al vanaf 7 weken niet meer) en ook nog even bij ons in bed gelegd. Pfff, we wisten het echt niet meer. Blijkbaar was hij toch nog niet helemaal fit, alhoewel de koorts wel weggebleven is.

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oh wat vervelend zeg. moet zeggen dat hielke ook veel wakker was. misschien wel last van de warmte???

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een nachtje overnacht in een hotel. had ik gekregen voor mn verjaardag. Dus ff lekker weg met zn 2 en niks móeten ;)

En qua vakantie.. hier niet :( een flinke financiele tegenvaller met de auto. De (versnellings)bak moet gemaakt worden en dit kost behoorlijk :( maja. we gaan iig in november nog een week weg.

19. ik zwaai even
    zijn terug van vakantie, hebben een super vakantie gehad met mooi weer
    de terugweg was zwaar, veel file en een huilende isa
    verder gaat het goed met ons, isa zit op 3 voedingen bv en eet verder super.
    haak hier weer in al hebben we nog een weekje vakantie dus lekker ook leuke dingen doen

heb ik nog belangrijk nieuws gemist??iemand een update???

xxxxxxxxxxxxx

20. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    goedemorgen allemaal

anno wat fijn dat jullie een mooie vakantie gehad hebben. en lekker dat je nu nog even vrij bent, wat goed om te horen dat isa het zo goed doet.

volgens mij heb je niet heel veel gemist, is hier best rustig de laatste tijd. wel zijn er een aantal kindjes ziek geweest, de zesde ziekte. verder heeft devin van patroes veel onderzoeken gehad.

hier echt een supernacht gehad. zou hielke dan eindelijk doorhebben dat hij moet slapen?????

groetjes suzanne

Deel Deze Pagina