December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ooh lekker Suzanne, ik hoop t voor je!

Hier zijn de eerste tandjes op komst. Bij Carmen links beneden en bij Devin links boven? ^^

2. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal
    Super druk gehad en nu ook een druk weekend gehad. Maar nog een weekje en dan eindelijk vakantie.
    Morgen ga ik even bij lezen meiden.
    x Lara

3. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Fijn dat jullie het baar je zin hebben gehad, anno.

Oww ik hoop het voor je supernurse.

Wat grappig Patroes, allebei tegelijk.

Bij jou kan de week natuurlijk niet snel genoeg gaan, laartje. Van mij mag ie erg lang duren, is namelijk mijn laatste vakantieweek.

Ons manneke heeft veel last van zijn keel, is een beetje shor en piept wat bij het ademen. Best sneu om te zien. Water drinken vindt hij nu erg fijn dus dan maar wat extra.

4. fijn dat ik niet veel gemist heb
    helaas dus wel kindjes iek geweest, nooit leuk

hier weer een beetje onze draai gevonden thuis
    de was lijkt op zijn eind te raken, eindelijk
    gisteren naar blijdorp geweest, waren pas half 11 thuis, isa sliep in de auto en is zelfs tijdens de vogelshow op mijn schoot in slaap gevallen, hoe schattig!!
    julia sliep de terugweg niet maar was vanmorgen pas om half 9 wakker.
    morgen gaan we een nachtje logeren bij vrienden, ook leuk!

@patroes wat grappig allebei tanden tegelijk, hier al veel kapotte billen maar nog geen tanden

zo nu maar weer eens verder met de was. enzo

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

5. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoihoi
    tandjes komen vanzelf, de een is wat eerder dan de ander. Hier is er 1 tand, die is nu echt door. Nog niets anders op komst.
    Hielke is de hele dag druk aan het oefenen, maar kruipen lukt nog niet. Wel ging hij net bijna zitten, scheelt echt niets meer. doen jullie kindjes dit al??
    groetjes Suzanne

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee nog niet maar scheelt ook niet veel meer hier. Ze kan al gewoon wel los zitten en steunt ook op een arm en weet hoe ze op dr buik komt dan zeg maar.

7. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Hier lukt zelf gaan zitten wel maar nog erg kort.

8. zelf zitten kan isa ook, nog niet zelf gaan zitten
    optrekken tot staan kan ze wel en trots hoe ze dan rond kijkt
    ze gaat nog achteruit tijgerend maar als ze heel graag iets wil hebben komt ze vooruit.
    de meiden slapen weer dus mama gaat relaxen op de bank

xxxxxxxxxxxxxxx

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat leuk om die verschillen te zien.
    Hielke komt nog niet voor of achteruit. Hij verplaatst zich door te rollen en moet zeggen dat hij hier best handig in geworden is

10. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    en dat heeft ons manneke helemaal niet gedaan supernurse, bewegen door te rollen. Rollen zelf wel, maar hij bleef dan echt op 1 plek. Het had voor hem dus zin om te gaan kruipen, dan kon hij ergens heen. Voor Hielke is dat niet zo belangrijk want die kan nu toch wel komen waar hij heen wil....
    Erg lollig om die verschillen te lezen.

Pffff, meneertje heeft vanavond al 3x staan huilen in zijn bed. Hij staat dan aan de rand en kan niet meer zelf naar beneden... Erg handig... haha

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    och wat sneu en geweldig tegelijk. hihi
    staat jullie mannetje al lang??
    ik moet binnenkort ook maar het bedje gaan verlagen..

12. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Een week of drie denk ik. Maar eerst alleen aan de salontafel, die is laag en daar kan hij zich omhoog duwen. Inmiddels gaat hij bijna overal staan. Het lastige vind ik dat hij denkt dat hij ook lo's kan staan, dus gewoon regelmatig beide handen loslaat en dan dus valt.

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    olla dames.. !
    hoe is het hier..

kiara heeft nog geen tandjes..
    tijgert / kruipt wel lekker de kamer door
    ze trekt zich op aan je handen en\
    wilt het liefst heel de dag staan
    ze stapt.. wel met je mee als je haar handjes beedhoud
    zo grappig ..

14. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Zo meiden, ik kom ook weer even gedag zeggen. Heb nu een week gewerkt en het bevalt eigenlijk prima. Het is wel vroeg op (04.45u) maar ben weer op tijd thuis. Vergis me wel in de tijd omdat ik er ook weer vroeg in moet dus de planning is nog een beetje aan klooien. Helaas zie ik mijn man op deze manier soms dagen niet. Dat maakt het weer iets minder. Maar goed ik heb nu werk en heb er veel vrijheid.

Jayden trekt zich aan onze handen op tot staan en stapt ook mee dan, zo leuk. Aan meubels doet hij het nog niet. Tijgeren/ kruipen, hij gaat zo hard het huis door dat ik niet even rustig kan zitten omdat hij weer naar het volgende obstakel gaat wat ik niet weg kan halen voor zijn grijpgrage handjes.
    Volgens mij komt er een boventandje door maar weet het niet zeker. Er lijkt op die plek een klein blauw plekje te zitten, zo wel errug toevallig zijn als hij zich op die plek heeft gestoten.

Jayden blijft nu zo ongeveer 2 midagen bij zijn open en oma en dat gaat goed. De andere dagen is hij thuis omdat of mijn man vrij is, of ik natuurlijk, of we elkaar afwisselen van dienst.

15. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo even alles bijgelezen. Nog 3 dagen werken en dan eindelijk lekker vakantie.
    Luc was een beetje chaggie vandaag, volgens mij komt tand nummer 6 eraan. Toevallig nummer 5 ontdekt van de week. Jeetje schiet al op. Hij was erg knuffelig, wat ook wel gezellig is. Gelukkig heeft hij nu ontdekt dat hij vanuit staan niet telkens los hoeft te laten maar ook weer op de grond kan gaan zitten. Scheelt een hoop geval en blauwe plekken :)
    Zaterdag naar Artis geweest, Luc vond de vissen het aller leukst. Die zwemmen zo dichtbij. Ik heb hieronder er nog even een fotootje van gepost. Druk bezig met voorbereidingen voor de vakantie. Vandaag was mijn enige dagje vrij. Kampeer spullen uitgezocht en Luc zijn tas vast groot en deels ingepakt. Hij heeft trouwens gisteren voor het eerst een nacht zonder fles gehad. Meestal kreeg hij nog een fles om een uur of tien, maar nu had ik hem om 7 uur een flinke papfles gegeven en hij heeft heerlijk geslapen tot half 7. Het zou fijn zijn voor hem en voor ons als dit niet de enige nacht was, haha.
    x

16. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    p.s Jeetje PBA Wat moet je vroeg op, hoe laat ben je dan thuis?

17. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    om half een ben ik klaar met werken, dan is het verkeer wel iets drukker tegen die tijd en ben ik zo 13.15 u weer thuis.

18. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel lekker kan je even een powernap doen en dan heb je nog de hele middag vrij!
    Ik begin vandaag om half 2, ook wel even lekker een hele ochtend voor mezelf.
    Nog drie dagen werken en dan lekker vrij!!

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    goedemorgen allemaal
    wat een schattige foto zeg, kijkt heel ingespannen naar de visjes.
    Leuk om te zien.
    Hier is 1 tandje door en nog niets verder te zien.
    Vannacht weer een drama nacht gehad. Wordt hij ineens gillend wakker, uur bezig geweest en uiteindelijk ging meneer weer slapen, iemand hier nog tips voor??
    Hji ligt nu ook al weer een half uur op bed, druk aan het spelen maar slapen ho maar.
    hha

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En als je m even laat gillen? Ik hoor Carmen soms ook even een huiltje of gilletje geven, maar die slaapt binnen een minuut dan weer verder en hoeven we niet heen.

Deel Deze Pagina