December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. het bijten lijkt weer voorbij, gelukkig.
    nog 3 weken heb ik besloten en dan ga ik 1 voeding afbouwen, dan zit ik nog op 2, wil namelijk wel gestopt zijn met haar verjaarag, of ja dan krijgt ze de laatste.

@supernurse veel plezier!!

@patroes sterkte met de sprong

hier vandaag julia haar verjaardag, ze is morgen echt jarig.
    ze is al helemaal blij met haar kado's dus komt helemaal goed vandaag.

xxxxxxxxxxxx

2. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer terug van weggeweest, vanavond maar even rustig alles bij lezen. Hopelijk gaat het met iedereen goed.
    Vakantie was heerlijk.
    Morgen gaat het gewone leven helaas weer beginnen...

3. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    anno, gefeliciteerd met julia.

Hier kan Jayden nu al echt uit zichzelf gaan staan. Gaat zo hard ineens.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pba, zonder steun? Hier staat Carmen in de box en laat ze haar handen los. Gaat gek genoeg vrijwel altijd goed ^^

Ehh ik hoef voorlopig niet te werken, mag nog een paar maanden thuis blijven. Oa door mijn bekken en rug (en vermoeidheid).

Devin gaat qua ontwikkeling al ietsje vooruit. Maar het gemopper en gejengel blijft. Bloed is weer geprikt. Vandaag of morgen de uitslag opvragen.

En ik ben al bijna 3 kilo kwijt, dan nog 13 kilo te gaan.

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    nee joh, met steun hoor.

6. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben geloof ik weer een beetje bij! :)
    Hier alles goed, en zicht op een baan. Morgen 2e keer een gesprek, maar volgens mij gaan we wel uit de voorwaarden komen. Ben heel benieuwd.
    Luc doet het super, vakantie was super, hij sliep na een week gewoon uit tot kwart over 7 half 8! en hij heeft 3 tanden gekregen in de vak. Nu is zijn 8e tand aan het doorkomen! Hij eet alles en veel en trekt zich aan alles op.
    Helaas is het uitslapen samen met de vakantie ook meteen voorbij! Het is al de hele week kwart over 6 half 7. Zo gek.
    Maar ik ben helemaal happy met zicht op een baan!
    Hopelijk komt er iets uit de uitslag van Devin, dan kun je er misschien wat aan doen! Anders is het zo onzeker denk ik?

7. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi allemaal
    wij zijn gisteren ook weer teruggekomen van de vakantie. Heerlijk gehad, helaas niet al te best weer maar goed dat mocht de pret niet drukken. Slapen en eten en drinken gaat hier nog steeds erg slecht. tandje nummer 2 is gisteren doorgekomen. Verder is hij druk met tijgeren en proberen om te gaan zitten. Hij kan echter nog niet blijven zitten.

Hoe gaat het met jullie kindjes?? Al uitslag gekregen van Devin??

groetjes

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Supernurse, gelukkig dat jullie het toch fijn gehad hebben :)

Laartje, hoe is t afgelopen met je 2e gesprek??

Hier, iig al 1 uitslag binnen, Devin heeft een ernstige pinda allergie, volgende week horen we daar meer over en krijgen we de rest van de uitslagen te horen.

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    Patroes wat fijn dat je al een uitslag binnen hebt en dat er toch wat uitkomt, klinkt misschien raar maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Gaat het verder goed met je??

Hier is het hele avond eten er weer uitkomen, snap er niets van.

groetjes Suzanne

10. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yippie ik ben aangenomen! Ik heb per volgende week al!!een baan voor drie dagen op hetzelfde kinderdagverblijf waar Luc zit. Wel een andere groep hoor. Ik start een verticale groep met nieuwe kindjes zo leuk, heb er zin in. En ik mag de ruimte ook nog helemaal zelf inrichten ook.

@ Patroeschka wat fijn dat je nu eindelijk weet waar het aan ligt. Hoewel hij toch weinig pinda's binnen heeft gekregen? Maar misschien zitten ze wel in meer dingen dan ik denk? Als je er op gaat letten valt het vast tegen. Succes.

Ik en vrij vandaag en de zon schijnt, wat een wonder.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Devin krijgt echt nog niets binnen wat pinda's kan bevatten ivm kma. Hij krijgt speciaal brood en speciale boter, appelstroop, en rijstewafels, aardappelen, wortelen, broccoli, bloemkool, rijst, sperzieboontjes, bietjes en kip.

hier vind ik t allemaal echt best zwaar en ben blij dat de kids 3 dagen naar de gastouder zijn, anders was ik al overspannen geraakt. Vooral na zo'n dag als vandaag die om 4.30 al begon.

12. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Jeetje een pinda allergie. Hoe zou hij daar aan komen. Bij jou zit toch ook al allergieen in de familie toch patroes?

Ik las van een nieuwe baan, gefeliciteerd.

Gisteren zijn we met Jayden naar burgers zoo geweest. Wat heeft hij zich geweldig gedragen zeg. In de auto ernaar toe uiteraard nog geslapen maar eenmaal daar kon er alleen een dutje van krap 15 minuten af. Hij was zo onder de indruk. Vooral de ocean vond hij prachtig. Al verwacht eigenlijk want de vissen komen dichtbij. Netjes zijn broodje gegeten daar. We zijn helemaal trots op hem. We hadden wel verwacht dat hij eenmaal in de auto zou gaan slapen maar hij bleef maar spelen en kletsen in de auto, na 45 minuten was hij pas weg. Avond eten ging daarna wel moeizamer en het in slaap komen ook. Maar dat is niet zo gek natuurlijk. Nog wel gedroomd afgelopen nacht want hij werd huilend wakker.

Hij zit nu ook in de fase dat hij ons kwijt is als we even weg zijn en hij probeert nu via de meubels te gaan lopen (wat nog niet echt lukt)

Afgelopen week weer apk goedgekeurd bij de CB.

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat leuk om te horen PBA. Wij zijn er vorige week toevallig ook geweest. waren in de buurt op vakantie. Hielke vond de ocean ook geweldig, van de rest heeft hij weinig meegekregen, lag in een diepe slaap. haha
    wat fijn om te horen dat verder alles goed gaat.

@patroes: zijn klachten kunnen dus niet echt door die pinda allergie veroorzaakt worden begrijp ik

14. wat een gave uitdaging!!!
    Veel plezier en succes met je nieuwe baan!!!

xxxxxxxxxxx

15. @patroes gelukkig al uitslagen binnen!

hier een beetje niet zo lekker in mijn vel maar dat komt weer wel en dan kom ik weer lekker meekletsen

xxxxxxxxxxxxxxx

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het kan zijn dat Devin zo allergisch is dat als hij ook maar een spoortje mee krijgt (denk aan de bv die ik heb gegeven) of Justin die net pindakaas heeft gegeten en hem een kus geeft dat dat al gevolgen kan hebben. T schijnt zelfs dat als je het in de ergste gradatie hebt, t dodelijk kan zijn en ook dat als ze het alleen al rúiken dat ze ziek worden.

Anno, hopelijk niets ernstigs?

PBA en Supernurse, ow leuk visjes kijken :) weet nog van Justin dat die helemaal onder de indruk was van de papegaaien toen.

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    jeetje patroes wist niet dat het zo snel al kon. Wat gaan ze er verder nu mee doen??

@anno: wat vervelend dat je niet helemaal lekker in je vel zit, sterkte en knuf

18. @patroes idd erg vervelend zo'n pindaallergie

nisk ernstigs hoor, of ja ben mijn moeder 4jaar geleden verloren en soms heb ik even een moeilijke tijd
    vandaag al wat beter, de meiden slapen lekker en vanmiddag even lekker fietsen en winkelen

xxxxxxxxxxxxxxx

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heftig Anno.. :( waaraan is je moeder overleden?

Hier terug van het CB, Carmen weegt nu 8540 en is 74,5 cm en Devin weegt nu 8480 en is 74 cm.

20. mijn moeder is overleden door een misdrijf, als je het hele verhaal graag wilt dan pb maar ;)

xxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina