December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    sterkte anno, lijkt mij een moeilijke periode, gelukkig heb je 2 prachtige meiden die je er vast door heen slepen.

Patroes wat zijn ze beide goed gegroeid en wat zitten ze mooi bij elkaar.

Hielke kruipt nu officieel, na veel pogingen heeft hij het door en kruipt de hele kamer door. Zo mooi om te zien. Hij volgt mij nu de hele dag, naar de keuken, wc , gang etc etc.
    Hij wil alleen helemaal niet drinken vandaag. Heb er met veel moeite 200 cc melk ingekregen vandaag. Heeft iemand nog tips hier voor. Biedt het al koud aan soms met roosvicee erdoor. Pap wil al helemaal niet.

2. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Neeee anno, wat vreselijk zeg. Heel veel sterkte gewenst.

3. lief van jullie
    hier al weer 2 betere dagen gehad, lekker naar buiten en leuke dingen doen.
    helpt altijd.

tijd voor thee nu ;)

xxxxxxxxxxxxx

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sjee Anno wat heftig zeg :( jeetje.. :(

Ben nu in een maandje tijd 5 kilo lichter :) lijnen gaat goed dus!

Carmen slaapt zo weinig, overdag in totaal zo'n 2x een half uurtje gemiddeld :s en s nachts een uurtje of 10. En bij jullie?

5. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Anno, sterkte.
    Nu de herfst eraan komt word vind ik het zelf altijd weer een lastige periode. Ik heb er echt een hekel aan, het vallen van de herfst. Maar goed het komt en gaat.

Wat goed van je Patroes! 5 kilo er al af. Kan ik niet zeggen, ben weer aangekomen zag ik. Na de vakantie nu pas op de weegschaal gaan staan en oeps, bijna 3 kilo er weer bij. Ook maar weer streng zijn tegen mezelf. Maandag weer beginnen. Ben jij op een speciaal dieet, of laat je snoep etc 'gewoon' staan?
    Ik ben wel weer begonnen met Jazzdance op vrijdagavond is ook wel weer fijn.
    Lus was wat van slag vandaag, huilerig enzo, wilde weinig. Geen idee wat er nu is. Maar hij slaapt heerlijk dus hopelijk word hij morgen weer vrolijk wakker.
    Nu lekker slapen
    Goede zondag allemaal.

6. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    laartje wat een leuke foto van jou en luc.

patroes wat goed dat je al aan het afvallen bent, knap hoor.

hoe gaat het verder met iedereen??
    Hielke heeft het kruipen helemaal ontdekt, komt nu overal en is de hele dag op ontdekking uit. Zo leuk om te zien

groetjes Suzanne

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Eet gewoon met de pot mee, laat daar niets van staan, behalve de sauzen dan ;) en als ik een groot bord eten wil, neem ik dit ook gewoon. Daarbuiten idd niet veel snoepen en veel water drinken en iedere dag op de wii sowieso een half uur sporten buiten t feit dat ik dan wandel en fiets.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Supernurse haha nu is niks meer veilig.. ok als ie gaat staan is echt niks meer veilig hihi. Leuk hè dat kruipen!

Maken jullie ook af en toe video opnames?

9. slapen
    heel wisselend, vaak 's ochtends 2 uurtjes en in de middag een klein uurtje, 's nachts van 7 tot 7 maar soms ook vroeg wakker.

thx voor alle knuffels.
    morgen ben ik jarig dus ook altijd een moeilijk dagje, ga met de meiden wat leuks doen en 's middags en 's avonds visite.
    julia heeft voor mij een kado uitgezocht samen met smoeder dus ben benieuwd!!

xxxxxxxx

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Anno alvast van harte gefeliciteerd meid! Ben benieuwd wat je voor moois krijgt!

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    goedemorgen
    anno gefeliciteerd met je verjaardag, ben benieuwd wat voor kado je gekregen hebt.
    groetjes Suzanne

Ps ik maak regelmatig filmopnames, zo leuk om later weer terug te kijken

12. ik heb een lijst met een foto van de meiden gekregen, zal er snel eens een foto van maken en dan spammen
    vanmorgen naar de kinderboerderij geweest, nu liggen de meiden in bed mmaar hebben er beide niet echt zin in.
    vooral isa niet, die ligt te mopperen

xxxxxxxxxx

13. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    anno gefeliciteerd met je verjaardag!!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Is wederom weer erg rustig hier..

Bloeduitslagen waren binnen, niks gevonden, behalve dus de pinda allergie. We gaan nu over op alternatieve geneeswijzen. Schoonzus heeft er ontzettend veel baat bij, weet zijn naam niet maar schijnt erg goed te zijn in het opsporen van allergieën etc.

15. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    okey patroes, hopelijk gaat dat wel helpen.
    Is hier inderdaad erg rustig laatste tijd. Moet zeggen dat ik zelf ook niet elke dag reageer, maar goed is soms ook niets te kletsen.

16. @patroes hebben bij julia ook alternatieve gneeswijze gehad voor haar buikpijn omdat artsen niks vonden en die hebbenons super geholpen! hopelijk werkt het voor jullia ook

hier alles goed, beetje hoofdpijn maar vanmorgen gewerkt en zwaar gesprek gehad met stagiaire dus even klaar. lekker nu genieten van de meiden

xxxxxxxxxxxx

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi allemaal
    gaat alles goed met jullie en de kleintjes??
    Hielke zit nog steeds in een moeilijke periode (lees sprong). Merk wel dat hij steeds meer kan. Hij kan soms even los zitten, kruipt de kamer door en ik zie hem regelmatig optrekken aan dingen.
    Helaas gaat het drinken nog steeds niet goed, zit momenteel rond de 300 flesvoeding, al van alles geprobeerd maar niets lijkt te helpen.
    Hij is gisteren flink gevallen en heeft nu een enorme bult op de zijkant van zijn hoofd zitten, weet niet of het kwaad kan?? Hij is er in ieder geval niet minder vrolijk om.
    groetjes Suzanne

18. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal
    Druk gehad eerste week werken. Maar wel leuk hoor.
    Luc heeft last van zijn oortje, maandag had hij na het slapen een loopoortje, na een hele nacht huilen en niet willen slapen, was dat dus waar hij last van had. Maar die druk er gelukkig af. Alleen vannacht was het weer drama, weer heel veel wakker en huilen alsof hij pijn had. Echt zo zielig. Hij trekt ook steeds aan zijn oortje. Precies zijn andere oortje dan maandag. Huisartsenpost gebeld, maar ze doen niets, hij moet er drie dagen last van hebben of koorts krijgen, voordat ze ernaar kijken. Nou hopelijk gaan we dan niet drie slapeloze nachten tegemoed, pfff. Maar gelukkig is hij vandaag wel oke, snel geprikkeld dat wel. Even aankijken maar.

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hopelijk knapt luc snel op, wel raar dat ze er pas na 3 dagen naar willen kijken, misschien anders toch naar de huisarts morgen.
    succes en ik hoop voor je op een goede nacht

20. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier op het forum!
    Met Luc gelukkig alles weer oke. Vandaag ben ik lekker vrij en zijn we samen boodschappen wezen doen. Hij zit dan voorin in het karzitje en vind het prachtig. Nu is hij nockout. Lekker even tijd voor het huishouden en mezelf voordat de kleine man weer wakker word.
    Vrijdag gaan we lekker weg met mijn ouders en mijn opa, lekker even 4 dagen relaxen in drente ergens.

Bij jullie alles onder controle??

Deel Deze Pagina