Hey Anno, nieuwe banner? gaan jullie voor nog een wondertje?? Hier was (of nog steeds is) heel vroeg wakker, vannacht was t 3.30! Met tips van het forum hier, heeft ze na 2x te zijn heen geweest en een aai over dr bol tóch verder gaan slapen tot 6.45 vanmorgen! Wat geven jullie aan jullie kleine met verjaardag?? Carmen krijgt mijn bloedkoralen armbandje van 'vroeguh' en Devin een persoonlijk boekje met zijn naam er in.
ja maar heb ook een andere banner voor meelezers haha. heb ook heel v eel geduld, voor isa hebben we bijna een jaar moeten wachten en nu zitten we in ronde 2 heerlijk 3 van die ukkels in huis. verjaardag: isa krijgt waarschijnlijk een skippy koe. vind hem zo leuk en zij ook want een vriendin heeft hem. xxxxxxxxxxxxxxx
hoihoi Wel even schrikken PBA, gaat het nu weer helemaal goed?? Fijn om te horen dat het verder goed gaat met iedereen. Zijn er hier al meer die voor een tweede (of derde) gaan?? groetjes SUzanne
oh ja, we zijn donderdag op het CB geweest. Hier aangeven dat hij zo slecht drinkt en slaapt. we moeten proberen om 300 melkproducten per dag naar binnen te krijgen, toetje valt hier gelukkig ook onder. Verder gaat een pedagoog ons helpen bij het slapen, er is namelijk geen reden te vinden voor het slechte slapen en alle tips die ze hadden lijken hier niet te werken. Hij is nu 9600 gram en 74.5 cm!!
Het valt gelukkig mee bij Jayden, lip is niet eens zo heel dik. Helaas gaat zijn plekje in zijn mond af en toe wel open omdat hij ergens op bijt en dan weer op zijn lip. Hoop dat het snel slenkt dan geneest het tenminste. Proberen voor de 2de, zou het graag willen maar doordat ik een langere tijd baanloos was zijn we behoorlijk ingeteerd qua financieen dus willen we het even uitstellen. Daarbij zien we elkaar wel verdomde weinig en tja, daar krijg je ook geen baby's van he. Ik heb ochtend dienst en tegen de tijd dat ik thuis kom, is hij of net net, of gaat meteen. Als hij thuiskomt rond elf uur lig ik al te slapen. Dus het zou dan echt een toevals treffer moeten zijn en aangezien ik de vorige keer aan de clomid was, verwacht ik er nog niks van. Maar als het komt, prima.
Mag ik ook aanhaken? Ik ben ook een dec. mama 2010! Bij jullie ook tanden-drama op het moment? Mijn arme meisje heeft er echt verschrikkelijk last van...arm ding!
leuk dat er al meer aan een volgende denken manlief begon gisteren zelfs over een 4e haha mafkees. ach dan maar 2 tegelijk hihhi de meidenhebben vannacht gelogeerd dus die gaan we zo halen wij hadden een leuk feestje xxxxxxxxxxxx
goedemorgen leuk guusje dat je mee komt kletsen. Vervelend dat je kindje zoveel last van tandjes heeft, zijn het de eerste tandjes?? Hielke heeft er ook altijd wel veel last van. Vuurrode billen, poepluiers waar je echt een knijper voor nodig hebt en heel erg huilerig. Wel grappig dat er wel meer meiden zijn die al nadenken over een volgende. Als het hier gebeurt is het welkom, maar er echt mee bezig,dat nog niet. groetjes Suzanne
Hier echt niet meer hahaha.. Heb mn handen vol aan 3 kids vind ik.. en ben zelf constant nog vermoeid. Dus ik kan dat gewoon niet aan
Hoi Guusje welkom, hoe gaat het met jou kindje? Kan je wat vertellen? Ben benieuwd. Fijn dat sommige kids met wat tips toch nog even doorslapen. Luc heeft gelukkig ook weer enkele rustige dagen gehad, vanochtend was het half 8 toen meneertje wakker werd. Ik was helemaal verbaasd. Lekker rustig weekendje gehad verder. Afgelopen donderdag had mijn man zijn eerste papadag en ik had tot zaterdagmiddag een conferentie dus echte papadagen. Hij was boodschappen gaan doen en langs de Kruidvat geweest. Hij vertelde dat hij het wel een heel gedoe vond en gesleep. Eindelijk heeft hij het ook door hahaha. Hij zei "goh wat doe je eigenlijk veel in huis, ik heb wel respect voor je hoor"
Nog even een ps-je. Wij zijn nog helemaal niet bezig met een 2e. Willen dat wel maar voorlopig nog niet. Wel leuk dat er al meiden wel mee bezig zijn, spannend!
Carmen maakt sprongen vooruit joh. Ze kan 'ineens' zwaaien, zegt 'die' en eet zelf haar broodje, kan uit een gewoon bekertje drinken. wow wat wordt ze dan ineens groot zeg ^^
wat goed van Carmen zeg.. Leuk dat mannen er tijdens een PAPA dag achter komen hoe druk wij moeders het soms wel niet hebben, hahaha
Ja grappig he. Dat is maar goed ook, dan hebben ze wat meer respect voor ons. Het idee is straks dat we alles verdelen samen, ben benieuwd hoe dat gaat. Net terug van cb. Luc weegt nu 8970 gram en is 70 cm lang. Hij stijgt wat betreft gewicht prima, alleen hij was niet zoveel gegroeid. Maar goed met een niet al te grote papa en mama maak ik me nog geen zorgen. Lekkere fietstocht door de heftige wind vanochtend naar het cd. Poeh ploeteren hoor, geef mij de zomer maar! Luc heeft zijn 1e Pneu prik gehad, ik hoop niet dat hij er veel last van krijgt. Tot nu toe houd hij zich gelukkig goed.
hoi laartje luc is weer mooi gegroeid, zou mij zeker geen zorgen maken over zijn lengte. Het kindje wordt gewoon groter dan de ander. Ben wel benieuwd wat jij hem nu allemaal aantrekt op de fiets. Wil deze week ook even weggaan, heb alleen nog nooit echt met hem gefietst want eerder kon hij nog niet zitten. groetjes Suzanne
haaai, Ja tuurlijk kan ik wat vertellen over mijn drakie! Ze heet Joa (zoals mijn banner al zegt) is nu 72 cm en weegt ong 8200 gr. Het is een heel druk meisje, zeker als ik haar vergelijk met andere kindjes van haar leeftijd! Ze loopt nu sinds 2 weken via de bank,tv-meubel etc. Ze zegt de hele dag: hey! en haaai! haha, heeft ze van mij! En als ze niet lekker is of moe is zegt ze mama.. Ze slaapt nu sinds anderhalve week gelukkig weer een stuk beter. Daarvoor sliep ze 2 1/2 maand heeeel slecht, vaak elk uur van de nacht wakker, we waren gesloopt! We zijn toen ook naar een Osteopaat geweest met haar, ook omdat ze vanaf haar geboorte al een hele moeilijk eter is.. Nu slaapt ze weer goed (durf het eigenlijk nog niet helemaal te zeggen) en eet ook op de meeste dagen weer goed! Dus de vermoeidheid en stress is nu aan het overgaan! Liefs Guusje
hoi guusje klinkt allemaal goed hoor. Fijn dat het slapen weer wat beter gaat, altijd erg vervelend als je zelf niet aan je rust toe komt. Je meisje is al erg vlot met alles, lijkt mij ook zo geweldig als ze mama tegen je gaan zeggen. groetjes Suzanne
@patroes: hoe gaat het eigenlijk met Devin en zijn ontwikkeling??? Niets meer over gehoord. groetjes Suzanne