December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Laartje ik geloof vanaf 2 jaar.

Hier ben ik weer ziek.. t zal ook weer eens niet hè. Weer keelpijn en hoofdpijn en koorts. Oudste ook, dus dat is echt waardeloos met 2 ondernemende kids die hier rond banjeren.

Hier wil Carmen haar middag en avondfles niet meer leeg drinken (hooguit 100 cc) en is ze aan t dromen. Devin kan nog steeds alleen maar jengelen jengelen en jengelen. (t is wel een schatje hoor). ;)

2. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zeg, ziek zijn en twee kindjes hebben rondlopen. Dan kan je ook niet lekker uitzieken.

Wij zijn hier flessen aan het afbouwen. Gaat aardig moet ik zeggen. In de ochtend krijgt hij nu een papje. In de middag wat warme gewone melk en in de avond nog ongeveer 150ml, die er nog goed in gaat. Soms in de ochtend geven nog een fles ipv pap. Meestal slaapt hij dan nog even lekker door. Dat is in het weekend ook wel eens lekker!
    Hij eet en drinkt verder ook lekker, dus hopelijk zijn we rond zijn 1e jaar gewoon van de flessen af.

Beterschap hoor Patroes.

3. hier zijn we al van de flessen af.
    isa krijgt 's ochtends bv
    tussen de middag gewone melk in een bekertje
    en 's avonds yoghurt en voor het slapen een bekertje water
    gaat prima al heeft ze sinds een week niet zo'n zin in haar melk 's middags

dekbedje mag vanaf 2 jaar

hier alles een stukje beter maar nog wel erg moe.
    komt goed

xxxxxxxxxxxxxx

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    ik dacht dat ze tot hun eerste jaar nog melk nodig hadden. cb adviseert mij minimaal 300 per dag te geven.

hier beetje baal dag. vanochtend vroeg van de
    trap gevallen. nu bond en blauw en onder de schaafplekken.

groetjes suzanne

5. cb adviseert hier ook van alles maar ik werk ook op een kdv en het is mijn 2e kindje
    julia wilde zelf met 11 maanden geen avondvoeding meer en is nu toch echt een gezond meisje van 3 jaar
    isa krijgt gewoon wat water voor ze naar bed gaat en doet het prima, slaapt ook gewoon door dus heeft het niet nodig
    ze komt wel aan de 300cc mmelkproducten op een dag hoor
    denk ong 100 cc bv, 150cc melk en 150cc yoghurt

xxxxxxxxxxxxxx

6. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rustig hier zeg. Ik dacht ik moet er even voor gaan zitten om bij te lezen maar, het valt mee.
    Luc heeft vanavond zoveel gegeten, dat we het flesje niet hebben gegeven. Ik ben benieuwd. Luc krijgt inderdaad tussen de middag melk en na het avondeten wat yoghurt. Het cb zei dat hij in wel van z'n avond fles af mocht als hij gewoon eet en drinkt overdag. Dan hebben ze minder flesvoeding nodig.
    Morgen lekker mamadagje. Maar nu eerst even flink opruimen na een papadag. pffff, maar goed.
    Lekker weekend!!!!

7. Hoera Isa is jarig.
    Wat is dit jaar omgevlogen zeg

Xxxxxxxx

8. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met Isa. Dat het maar een mooie verjaardag mag worden.
    Ik zie dat je 1 dag overtijd bent! Spannend?!

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Anno gefeliciteerd met ISA

Hier een midweek weg geweest, leuk en genoten hoor!

Enneh.. Carmen heeft vanmiddag haar eerste stapjes los gezet! *trots*

10. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    Van harte gefeliciteerd met ISA haar eerste verjaardag, jeetje wat is dat snel gegaan. Hebben jullie het leuk gevierd??

Wat goed dat Carmen een paar stapjes gezet heeft, super...

Hielke krijgt nog ongeveer 300 ml melk per dag, eet en drinkt momenteel niets, heeft al bijna een week de buikgriep. Heeft ons allemaal aangestoken:( Maar goed hopelijk knapt hij snel op

lekker slapen allemaal
    groetjes

11. bedankt voor de felicitaties, we vieren haar verjaardag vanmiddag, maar we hebben gisteren een leuke dag gehad

enne ben niet overtijd, ongi geworden, moet mijn banner nog aanpassen.

xxxxxxxxxx

12. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    heb je een leuke dag gehad anno???

Hielke heeft nu al een week de buikgriep, soms lijkt het even beter te worden maar vanochtend spuugde hij weer alles uit. Ook hoest hij steeds (overdrijft dit natuurlijk heel erg) en dan komt er snel wat mee. Hebben jullie nog tips wat ik hem het beste kan geven?

groetjes Suzanne

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel vervelend Suzanne maar vocht is het belangrijkste voor nu. Tips heb ik niet voor je helaas.

Anno, volgende ronde dus weer voor jullie. Hoe lang waren jullie bezig bij de vorige 2 kids?

14. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Patroesch dat Carmen haar eerste stapjes heeft gezet!!! Luc namelijk ook vanmiddag. Opeens deed hij 2 stappen gewoon uit het niets. Hij stond tegen de deur aan en wilde naar de andere deur toe en hup zo twee passen. Wat waren we trots zeg. :D

Wat vervelend dat Hielke zo ziek is en de hele familie heeft aangestoken. Word maar snel weer beter! Nooit lekker ziek zijn met z'n allen :(

15. we hebben een super leuke dag gehad
    isa is goed verwend met leuke kleertjes en speelgoed en een slee.
    ze heeft een leuke dag gehad, eerst haar halve feestje geslapen haha, het begon om 2 uur en toen sliep ze al anderhalf uur dus wij dachten die wordt zo wakker.
    om 4 uur er maar uitgehaald haha.

zwanger worden: de vorige 2 waren heel verschillend. julia hebben we 5 maanden over gedaan en voor isa bijna een jaar, we hebben de onderzoeken in het ziekenhuis gehad en toen was ik zwanger. we weten nu du wel waar het aan ligt en weten dus ook dat het nu lang kan duren maar dat is niet erg.

@suzanne idd vocht geven en goed in de gaten houden dat hij niet uitdroogt, als je het idee hebt dat hij dat wel aan het doen is kun je ors geven.

xxxxxxxxxxxx

16. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi allemaal
    net maar even langs de huisarts geweest met Hielke. Heeft nu al anderhalve week buikgriep. Huisarts heeft hem uitgebreid onderzocht, geen tekenen van uitdroging gelukkig. Mogen het nog een paar dagen aan zien. En we moeten hem de hele dag drinken proberen te geven.
    groetjes

17. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luc is ook ziek. Sinds gisteren 39 graden koorts. Rode wangen, veel slapen. Vandaag liep de koorts op tot 39,8. Hij wil niks eten soms wel wat water drinken gelukkig. Uitzieken maar.

18. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoihoi
    oh laartje wat vervelend dat Luc ook ziek is. Vind het altijd zo sneu.
    Hielke heeft gisteren voor het eerst de hele dag niet gespuugd. Helaas nog wel diarree luiers.

Wat leuk zeg de eerste stapjes. Hielke staat wel en doet wel eens een pasje langs de tafel maar meer ook echt niet.

groetjes

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En ik ben wéér ziek.. gvd zeg, t houdt niet op en morgen weekendje weg met vriendinnen en mn zusje :(

Ben vandaag naar de arbeidsdeskundige geweest vh UWV. Gesprek ging goed, ruim een uur daar gezeten. Kwam er op neer dat ik voorlopig mijn 'oude' werk niet kan doen (kdv en productie) omdat dit te zwaar is. Nu mag ik op zoek naar vrijwilligerswerk.

20. eindelijk spam van ons knappe meisje

Deel Deze Pagina