hey patroes beterschap, hoop dat je weekend weg toch door gaat. Aano wat een prachtige foto van een prachtige meid, en wat is ze al groot, echt geen baby meer maar een peuter. @hier gaat het steeds beter. Volgens mij komen er tanden aan want had me daar net toch een stinkluier, niet normaal en vaak is dat een teken. fijn weekend allemaal voor degene die vrij zijn (ik niet) groetjes Suzanne
Wat een leuke foto Anno. Lief zo met het speldje erin. Luc is gelukkig weer opgeknapt, ik denk dat hij iets van een kies gaat krijgen, dikke wangen en plekken op zijn tandvlees. Afwachten dus maar. Koorts is gelukkig weg. Wel prikkelbaar. Ik heb gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens lekker geshopt en ben goed geslaagd. Helemaal tevreden. Ik kan er weer even tegen aan.
oh wat fijn laartje dat Luc weer beter is. Kiezen zouden best het probleem kunnen zijn, hoeveel tandjes heeft hij al?? Hielke heeft er 4, nummer 5 en 6 zijn er wel bijna maar nog niet helemaal door. Lekker shoppen, leuk hoor, hier binnenkort ook maar eens plannen. groetjes Suzanne
Hoi Suus Het shoppen was echt even fijn, goed om weer even tijd aan jezelf te besteden toch! Luc heeft al 8 tanden. Daarna komen de kiezen, dus vandaar dat ik denk dat die eraan komen. Het is nog steeds dik. Hebben een elektrische borstel voor hem gekocht. Hij vind het geweldig en alles word goed schoon. Hij wil nu wel blijven poetsen, zo grappig.
Wat een lieeeeve foto zeg! En tanden poetsen vind Carmen heerlijk haha die tandpasta sabbelt ze er van af. En Devin huilde voorheen, maar sinds 2 dagen kunnen we ook bij hem gewoon poetsen. Carmen heeft nu 2 tandjes onder en Devin 3 boven en 2 onder.
leuk het dat tandenpoetsen. Hielke vindt het hartstikke leuk al wil hij het het liefste zelf doen. Ik poets nu dus eerst en dan mag hij er na. Merk dan ook gelijk waar het volgende tandje komt, daar wordt flink gebeten, hahah. Ben wel benieuwd welke elektrische tandenborstel je gebruikt en is deze speciaal voor baby's???? Gisteren is de pedagoog bij ons langs geweest ivm slaapproblemen bij Hielke. Was een erg verhelderend gesprek en ze kon ons gelijk veel tips geven. Ze vond Hielke erg claimerig, waar ik ga gaat hij ook. Dit is waarschijnlijk ook de reden van het slechte slapen, wil dan bij mij zijn en gaat daarom huilen en roepen. Gisteren gelijk met de tips aan de slag gegaan, werd heel wat afgehuild hier, maar goed dat schijnt er bij te horen, wordt eerst erger en dan pas beter. Heb gelukkig ook gelijk resultaat gezien, ging gister binnen een uur slapen groetjes Suzanne
Oh dat is fijn Suzanne! Hopelijk gaat t snel bergopwaarts hiermee. Want slaapgebrek is slopend. Hier een dame die vaak rond 5.30 a 6.00 wakker is en dan brult :s dus als ik niet snel ben, maakt ze de andere 2 ook wakker
Hoeveel slapen jullie kleintjes nog? Carmen gaat langzaamaan al over op 1 slaapje en Devin moet er zeker nog 2 (en soms zelfs nog 3).
Luc is de afgelopen ochtenden ook opeens om half 6 al wakker. We laten hem dan nog liggen tot half 7. Hij is vaak dan nog wel stil tussendoor. Dan valt hij denk ik nog wel in slaap. Op een gegeven moment gaat hij Papaaaa roepen (enige wat hij nog zegt) en dan gaan we er toch maar uit. Eerst sliep hij altijd wel door tot half 7 7 uur. Maar nu opeens dus niet meer. Overdag slaapt hij nog 2 keer. Luc heeft dat nog echt wel nodig. In de ochtend vaak 1 tot 1 1/2 uur en in de middag meestal 1 1/2 uur. Soms heeft hij 1 slaapje maar dan red hij het vaak niet tot de avond. Over het elektrische poetsen, we hebben kleine borsteltjes speciaal voor kinderen. Met een zachtere kop.Kan je ook op je eigen borstel zetten. Ik had het gevraagd aan mijn tandarts of dat kon,omdat er vanaf 2 jaar op de verpakking staat. Maar ze zag geen reden om het niet te doen. Dus poetsen we elke avond met veel plezier. Morgen zelf naar de tandarts, hopelijk geen gaatjes. Zondag alweer het eerste Sint feest op het werk van mijn man. Ben benieuwd. Volgende week word ons mannetje alweer een jaar. Wat is de tijd toch voorbij gevlogen zeg.
hielke slaapt erg wisselend. Ik probeer nog 2 slaapjes. Rong 9 uur een uurtje en rond 14 uur een uurtje. Soms lukt het niet om hem ´s ochtends te laten slapen (is dan erg aan het protesteren en gaat alleen maar staan). Hij gaat dan vaak tegen 12 uur slapen en dan anderhalf uur. Ik merk wel dat hij dan de hele ochtend te moe is en slecht eet. Vaak gaat hij rond 19 uur zijn bed in voor de nacht, slaapt dan meestal tegen half 9. Hij slaapt soms door tot 6 uur, tussendoor wordt hij wel vaak wakker en krijgt hij 1 keer een flesje drinken. HOeveel drinken jullie kindjes ongeveer per dag? En wat krijgen ze al voor tussendoortjes groetjes Suzanne
Hier ons schema: 6.00 papfles 210/7 met 5 schepjes bambix fijne granen 9.00 rijstewafeltje (ieder 2 van die kleintjes) en ong 150 cc diksap 9.45 naar bed 12.00 ieder 1 a anderhalf broodje met korst (behalve de bovenste korst) en 180/6 fles voeding 14.00 naar bed 15.00 a 15.30 fruit (peer en banaan stukjes) rest gepureerd nog en ong 120 cc diksap 17.00 a 17.30 groentenhap geprakt 18.30 a 18.45 avondfles 180 (carmen) 210 (devin)
Hier krijgen ze nog geen andere tussendoortjes ivm KMA. Pas na een jaar mogen we wat dingetjes introduceren. Duurt nog een weekje ;p
Haha ja erg uitgestorven hier. Ons schema is nu als volgt: als hij wakker word Flesje en broodje of papje ipv fles ligt er een beetje aan. Tussen 09:00 uur en 09:30 slapen. Meestal 1 tot ander half uur. Daarna fruit eten en wat water. 12:00 uur broodje met wat melk,vind hij alleen niet echt lekker tot nu toe, helaas. Hij moet wennen maar na twee slokken vind hij het vaak wel weer klaar. Hebben nu dreumesmelk gekocht. Kijken of hij dat wat vind. 14:00 slapen meestal ander half uur. Daarna een koekje/cracker oid en wat sap. 17:30 uur eten, groente/vega.vlees/aardappel.rijst oid. Daarna toetje, kwark, yoghurt etc, 19:00 opweg naar bedje. We zitten nu een beetje aan te klooien met het schema. Ben de cadeautjes aan het afmaken voor het kdv. Woensdag gaat hij daar trakteren en feestje vieren. Leuk. Dus nog even aan het werk. xx
hoi is inderdaad stilletjes hier, kijk regelmatig en dan zie ik steeds dat ik zelf als laatste gereageerd heb, haah Mooi schema hoor laartje, leuk dat je gaat trakteren op kdv. wat voor cadeautjes ga je maken?? Hielke is weer helemaal de oude. Drinkt meer melk als ooit hiervoor, zit vaak over de 600 heen momenteel, maar goed laat het maar even zo, Dit doet hij sinds ik overgestapt ben p nutrilon nummer 3 (en sinds hij weer beter is na de buikgriep) groetjes Suzanne
Ooh leuk Laartje, wat ga je maken? Suzanne, ik kijk ook regelmatig en zag dat er weer een paar dagen niet gereageert was, vind ik jammer. Hier vieren we as zaterdag de grote dag daags er voor testen met koemelk en als ze er niet op reageren, mogen ze lekker knoeien en evt eten van hun taarten.
oh wat leuk patroes. Hopelijk kunnen ze er goed tegen en krijgen ze na afloop geen last. Hoe gaan jullie het verder vieren?? Wij vieren het op de dag zelf (oudjaarsdag). 's ochtends komen vrienden (en hun kids) langs en eind van de middag familie, deze blijven eten en het jaar uit zitten. Zal wel een druk dagje worden maar goed... zal straks even naar de fotograaf toe, afgelopen zaterdag hebben we foto's gemaakt en hier krijgen we nu een proefdrukje van groetjes Suzanne
Druk, druk druk hier (bij mij thuis dus, op dit gedeelte van het forum niet zo). Zo veel te plannen en te regelen. Verjaardag van Jayden komt eraan, zo spannend. Ook moet ik mijn familie dan wat vertellen. wel bizar en ongelovelijk want ik ben namelijk weer zwanger. Had het totaal niet verwacht omdat ik hiervoor bijna 2 jaar bezig was geweest en met behulp van hormonen. ook zagen mijn man en ik elkaar niet zo vaak waardoor het nog beperkter bleef. vruchtbare periode overgeslagen etc. Afgelopen periode voor het eerst mijn cyclus bijgehouden zodat we starks niet weer zo moeilijk hoefde te doen en lang hoefde te wachten. Ik zou geen eisprong hebben zonder hormonen dus zou ik ook niet zwanger kunnen worden. We hebben dit totaal niet verwacht en ben helemaal verbouwereerd. Blij maar heb het gevoel dat het niet echt kan zijn. De test zegt echter iets anders. Heb ook nergens last van in tegenstelling van de vorige keer. Maar tis ook pril he. Volgende week maar eens de vk bellen om een afspraak te maken over een poosje. gooi wel wat roet door het eten bij iedereen. 2 weken voor mijn uitgerekende datum gaat mijn broer trouwen en 2 weken na de uitgerekende datum zouden we met z'n alles op vakantie gaan naar spanje omdat mijn ouders 30 jaar getrouwd zijn. Zelf natuurlijk net een baan welke als het goed is straks verlengd wordt. Aangezien ik de vorige keer het snel verteld had en eruit geknikkerd werd ga ik het het dit keer anders doen. Tja, moet maar. Ga het nu pas zeggen als ik uit de gevaren zone ben. laat dat net na mijn contract verlenging zijn. Maarre we zijn blij hoor. Moeten nu aan een hoop practische dingen gaan denken. Weet niet waar te beginnen.
@PBA gefeliciteerd!!!!!!Laat het maar even binnendringen en geloof het maar!!! @hier: alles goed. isa is nog steeds een vrolijk meisje dat het liefst de hele dag aan je handen rond stapt en gekke dingen doet. Ze kan nu ook papa roepen, zit dan aan tafel en dan PAAAPAAAA!!!! HAHA xxxxxxxxxxxxxxx