December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Ik krijg nu trouwens kusjes, zo lief, vol op mijn mond met mond open. Heeeeerlijk zo'n natte zoen hihi. (met een beetje pech bijt hij wel weer op mijn lip, dat is weer minder)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow PBA, gefeliciteerd zeg, wat een wonder toch weer! :)

En meiden, Carmen loopt nu echt officieel echt echt LOS, ze is zoo trots. Ze is constant aan t oefenen als ik zeg, ga maar staan en stappen :) ze begrijpt me gewoon ^^ heeft al inmiddels een pas of 10 los gelopen achtereen :)

en meiden, Devin gaat ook vooruit! Vandaag pakte ie een boekje dat naast zich lag en ging er bewust in bladeren! En op zijn buik, gaat ie nu naar achteren schuiven! Ben zo trots :)

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hey
    wat een nieuwtjes hier. geweldig

PBA van harte gefeliciteerd, super hoor. Ga er straks maar lekker van genieten. En alle regeldingen etc komen wel, niet te druk om maken.

Anno: wat goed dat ze al zo rond stapt

Patroes: jeetje al los lopen, die is snel. En wat fijn dat Devin ook vooruit gaat, eindelijk. Zijn ze daar verder nog mee bezig qua begeleiding??

Hier gaat alles zijn gangetje. Slapen lijkt langzaam iets beter te gaan. Ook maakt hij even een inhaalslag met eten. Drinkt nu 600 cc melk per dag (hiervoor max 200) en eet fruit en groente helemaal op. Wij mogen donderdag weer naar het CB voor de beruchte prikjes.

groetjes SUzanne

4. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    zooo, Carmen is snel zeg.

5. @patroes zo die Carmen doet het voor 2 ;)
    En fijn dat Devin ook zo vooruit gaat!!!

hie rweer een drukke werkdag gehad, morgen lekker zwemmen met de meiden!

xxxxxxxxxxx

6. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    goedemorgen
    net weer op het CB geweest. Hielke is nu 10 kg en 77 cm. Weer lekker gegroeid dus. Prikjes waren niet leuk, want kon hij gillen zeg, zo sneu
    fijne dag allemaal
    groetjes

7. Hier vanmorgen lekker gezwommen, vanmiddag oma op de koffie en vanavond cursus, druk druk dus.

knuffel voor Hielke

xxxxxxxxxx

8. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    klinkt allemaal erg leuk anno, veel plezier

9. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal
    Opeens weer lekker druk hier. Ook ik heb weinig tijd, nu ik 4 dagen werk. pfff maar zo tussendoor even wat posten.
    Luc was gisteren jarig, 1 jaar geworden. Morgen vieren we het. Hij vind de slingers en ballonnen in ieder geval al erg mooi. Hij heeft gisteren ook voor het eerst mama gezegd ipv het eeuwige gepapa! Trots op hem. En getrakteerd op cadeautjes op het kdv. Ik had zelf label lapjes gemaakt. Ze waren erg leuk geworden, al zeg ik het zelf.
    Nu zo taarten bakken voor de visite van morgen. We houden het klein, al die indrukken en mensen is voor hem al meer dan genoeg, Dus enkel vrienden en wat familie uitgenodigd.

PBA gefeliciteerd zeg! Wat een wondertje blijft het toch, nieuw leven, zo onverwacht maar volgens mij zo welkom. Geniet er maar van.

Nou ik ga snel bakken voordat het mannetje weer wakker is :)

10. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi laartje
    nog van harte met luc zijn verjaardag. Ben benieuwd hoe hij het vieren vond.
    Hebben jullie hem al een kado gegeven?? Wij zijn zelf nog op zoek naar iets leuks voor zijn verjaardag
    groetjes Suzanne

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Fantastische dag gehad hier, erg verwend. Justin had ook een kadootje voor broertje en zusje uitgekozen (een glitterboekje en een winnie the pooh puzzel). Voor de rest allebei een knuffelpopje, kleertjes, een woezel en pip boekje met naam en voornamelijk bonnen vd HEMA. Carmen moest net in bedje even stoom afblazen van alle indrukken.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    PBA gefeliciteerd met Jayden!!!

14. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    patroes van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je 2 kanjers. Fijn dat ze zo goed verwend zijn!!!

15. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    PBA ook gefeliciteerd met Jayden zijn 1e verjaardag, hebben jullie het ook leuk gevierd??

16. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Patroes, jij ook gefeliciteerd.
    jayden is nu langzaam in slaap aan het vallen, gaat nu iets moeizamer als normaal. Is ook niet vreemd natuurlijk. Taart vond hij niet lekker. wel een geweldige taart is het geworden. Had hem laten maken. veel leuke cadeautjes gekregen en was erg gezellig met zijn vriendjes.
    Familie is ingelicht van mijn spontane maar gewenste zwangerschap. De rest komt over 3 maanden wel een keer. Heb er nog steeds geen gevoel van of bij eerlijk gezegd. Komt straks denk ik bij de eerste echo wel gok ik.

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    pba fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben. Heb je ook een foto van de taart?? ben erg benieuwd namelijk. Jammer dat hij het zelf niet zo lekker vond, Hielke heeft ook nog nooit iets anders gehad dan meelkoekjes ben dus ook wel benieuwd wat hij er van vind.
    Is jayden verder lekker verwend??

Kan mij goed voorstellen dat het met de echo pas echt wordt...
    Voel jij je verder goed???
    groetjes

18. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Tuurlijk hebben we foto's van de taart. Gaan we wel even op de computer zetten binnenkort. Plaatst ik hem ook hier.
    Uiteraard is hij heerlijk verwend. En ik voel me prima, nergens last van. Waardoor het misschien nog onwerkelijker is omdat ik de vorige keer van alles voelde. Misselijk zal binnenkort wel beginnen vrees ik haha

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pba, ik was bij beide zwangerschappen niet misselijk, dus t hoeft echt niet. ;)

20. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik heb er ook nooit last van gehad. maar goed zegt niets.
    hebben jullie al sinterklaas gevierd??? wij doen dit pas volgend weekend, heb dit weekend dienst dus kan opgeroepen worden voor het werk

Deel Deze Pagina