December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi allemaal

PBA kan mij goed voorstellen dat het lezen emoties oproept. maar maak je geen zorgen, heb je echt op een andere manier ingehaald.
    De praktische dingen worden echt opgelost. Vind de oplossingen van laartje en patroes wel goed.

Laartje wat heerlijk dat je even weggaat, lijkt mij wel raar hoor zo zonder man en kind.

hier gaat alles zijn gangetje, hele dag weer tand pijn (lees oorpijn) gehad. Ligt nu lekker te slapen. Morgen nog vrij en dan 4 dagen achter elkaar werken:(

groetjes

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier al 2 nachten achtereen doorgeslapen WOW weet niet wat ik mee maak joh! én gezellige kids als ze uit bed komen. :)

Laartje veeeeeeeel plezier, heerlijk even weg!

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat heerlijk patroes. Hoop dat het hier ook gauw een keer gebeurd.
    hele familie is nu verkouden en niet fit:(

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ach, hier was t weer feest vannacht, deze keer was t Devin.. ooit komt t wel goed, ooit ;p

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Er zitten zeker een paar handige dingen bij. Het zal vast ook wel loslopen denk ik.

Jayden heeft gisteren voor het eerst bij mijn ouders geslapen. Andere opa en oma was al geslaagd en deze keer ook weer. Iedereen blij.

Het lijkt wel of ik me met de dag vermoeider voel. Ik moet na mijn werk wel even gaan liggen want trek het gewoon niet meer. Jayden haal ik dan maar iets later op. Ben gewoon gesloopt en voel me waardeloos.

6. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oh wat vervelend PBA, had je dat bij Jayden ook??

Hier is iedereen nog ziek. Echte griep, hielke heel erg snotterig, hangerig, wil niet eten en drinken etc etc. heel gezellig dus.

kus

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Moet zeggen dat t hier wel lekker gaat :) sprongetje is duidelijk voorbij.

Carmen heeft er een tandje boven bij en Devin kan een beetje billenschuiven.

8. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Bij Jayden was ik niet zó moe, maar mischien komt dat ook omdat Jayden er nu is.

Helaas heeft hij flinke koorts nu en voelt zich wat lamlendig. Verder nergens last van. Hoop dat hij er snel vanaf is, zo sneu voor ze.

9. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    niets aan inderdaad, zieke kindjes.
    hier is iedereen weer aan de beterende hand. Man heeft vandaag te horen gekregen dat er voorlopig geen werk voor hem is (had een tijdelijk 0 uren contract), zit voorlopig dus weer thuis:(

gisteren toch maar met Hielke naar de huisarts geweest omdat hij maar aan zijn oor bleef trekken. Blijkt flinke verkoudheid te zijn, keeltje is ontstoken, oortjes gelukkig niet, nu gewoon uitzieken.

jullie nog plannen met de feestdagen??

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn man zit non actief thuis en zijn contract loopt eind dec ten einde. Hij heeft al wel 2 goede soll achter de rug.. nu afwachten (ook wat de rechtbijstand betreft). Gedonder alom iig. Waardeloos en gemeen want mijn man is de goedheid zelfe en werkt(e) zich een slag in de rondte maar dat was nog niet genoeg en werd constant uitgekaffert wat je tegen niemand zegt.. zo sneu. Maar iig is t dus afwachten hier. Zit zelf in de reintegratie dus wij zitten nu vaak samen thuis. Wel lekker hoor een helpende hand af en toe ;)

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Morgen middag paar uurtjes 'werken' en dan daarna meteen kersborrel en diner op t werk :)

Devin heeft zich vandaag van rug naar buik gedraait in bed :)

12. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    heyhey
    ging het werken goed patroes?? En was de kerstborrel leuk??
    Wat fijn dat Devin steeds meer dingen gaat doen. Krijg je hier verder nog hulp bij?? En wat is de verwachting?? dat hij wel verder ontwikkeld maar op zijn eigen tempo??

Hier gaat alles zijn gangetje. Hielke heeft afgelopen nacht voor het eerst sinds tijden doorgeslapen. Van 10 tot half 7, weet niet wat mij overkomt, heerlijk. Hoop zo dat hij dit door gaat zetten. We hebben nu een paar weken hulp van een pedagoog en dat lijkt al te gaan helpen.

nog een week en dan is mijn mannetje ook al weer een jaar, en wat is dit jaar toch voorbij gevlogen.

Manlief is nu naar de fotograaf om de foto's van onze fotosessie op te gaan halen, ben erg benieuwd,

groetjes Suzanne

13. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL!

Zo leuk deze kerst Luc beseft het dit jaar al een stuk beter dan vorig jaar. Vanavond gezellig naar mijn oom en tante voor de traditionele kerstavond. Vieren we al jaren lang daar, wel heel gezellig. Jullie nog plannen?

Luc zijn eerste kies is door! Jeetje wat heeft hij daar veel last van gehad. En hij loopt al zo goed. Alleen het zelf opstaan lukt nog niet. Maar hij wil alleen nog maar lopen, lopen, lopen. Eten daarnentegen gaat helemaal niet. Hij heeft nergens zin in. Maar goed, als hij honger krijgt eet hij vast wel.

Jullie nog plannen voor kerstmis?

14. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi Laartje
    Jeetje loopt Luc al los?? hielke loopt kleine stukjes aan de hand maar nog erg wiebelig.
    Gezellig dat jullie een kerstborrel hebben. Vanavond hebben wij niets, morgen middag gaan we naar mijn ouders en tweede kerstdag naar mijn schoonouders. het is hielke zijn eerste kerst en heb niet het idee dat hij er iets van snapt. haha

Eten gaat hier ook erg slecht, staat hem tegen, duwt lepel weg en als k door ga steekt hij zijn vinger in zijn keel zodat hij alles weer uitspuugt. Ik maak mij er maar niet te druk om, hij gaat vanzelf wel meer eten.

Hier mag ik weer even juichen vannacht al weer een goede nacht gehad (gisteren daarentegen weer slecht) hoop zo dat hij dit een beetje door gaat zetten.

Voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen gewenst!!

groetjes SUzanne

15. Kreeg weer eens geen meldingen, ik weet niet wat dat steeds is

Voor iedereen fijne kerstdagen!!!!

Hier nog steeds alles zijn gangetje, Isa begint met los staan en klapt dan in haar handen, haha het is zo'n clowntje.
    Verder nog geen goed nieuw helaas, we zitten weer op de wachtbank en duimen voor een goede ronde!!

xxxxxxxxxxxx

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Fijne feestdagen allemaal!

Devin krijgt nog steeds 1x per week fysio. Hij heeft vorige week voor het eerst in zijn handjes geklapt. Weer een mijlpaal voor ons. Voor de rest, wat moet ik er van zeggen.. heb nog steeds t idee dat er wat met hem is zeg maar. Maar de fysio wilde geen uitspraak doen op zo'n jonge leeftijd. Zelf neig ik naar iets van autisme oid.

17. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zal Luc in een sprongetje zitten (13 maanden ofzo) heb het oei ik groei boek niet zelf. Weet iemand het? Vond het wat onduidelijk te vinden op internet. Wil nog steeds weinig eten en huilt snel. Ik raak er snel door geiriteerd merk ik. Eten we met de hele familie vroeg 1e kerstdag zodat hij ook lekker mee kan eten. Eet hij niks en huilt hij alleen maar. Soms vind ik het zoo lastig allemaal. Hij lag uiteindelijk om half 7 in bed, hij was helemaal op.
    Nou morgen alleen nog een brunch bij schoonouders, dus lekker laat uit bedje en vroeg er weer in morgen.
    Lekker even zeuren soms, sorry...

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Volgens mij is er idd een 13 maanden sprong, maar heb t boek ook niet.

Carmen gaat nu echt gillen als ze even dr zin niet krijgt, omg ^^

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    zal zo even in het boek kijken, ligt in de kast

20. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Hoi hoi, iedereen een fijne kerst gehad?

Jayden gaat ook gillen als hij zijn zin niet krijgt, verder altijd heeeeeel lief haha.

Gisteren weer een echo gehad en het hartje was super mooi te zien en te horen. Even stress gehad want uitwendig was hij/zij niet te zien maar dat kwam door dat mijn darmen een beetje van slag waren. Lag dus goed verstopt haha. Inwendig een prachtig bewegend mensje gezien. Wat een verschil met 2 weken geleden zeg, wauw, het blijft me verbazen. Ben nu 8.6 weken zoals het eruit ziet.

Deel Deze Pagina