Wauw PBA heerlijk hoor!!! Hier ook een duidelijke mening, vooral als er pindakaas op tafel staat haha xxxxxxxxxxxxxx
Leuk PBA, weten omstanders al dat jullie weer een kindje verwachten? (of had ik dit al eens gevraagd)? Wederom Carmen wakker vannacht, vaak wat mopperen en om 5 uur is manlief er met haar uit gegaan.. pff Introductie van koemelk gaat goed hier, geen last allebei!
Patroes, alleen directe familie en 2 vriendinnen weten het. Meer niet. Aangezien ik (als het goed is) 3 februari mijn contract verlenging krijg voor een nieuw halfjaar durf ik het voor die tijd niet te zeggen op mijn werk. Vorige keer was ik er ook uitgeknikkerd namelijk. Dus wil tenminste het kunnen "rekken" tot mijn verlof, en dat is in dit geval mijn bevaldatum. Ik durf het gewoon niet aan dus moet netjes mijn mond houden. Soms wel lastig hoor want je wilt het wel van de daken schreeuwen, zeker na zo'n mooie echo. Ook is het lastig met misselijkheid en dat je zo moe bent.
@PBA Wat fijn dat alles goed is. Kan me voorstellen dat het spannend is op je werk. Ik heb een hele drukke werkdag gehad op het kdv met allemaal kindjes die niet te genieten waren, slecht luisteren enzo. En dan kom je thuis heeft manlief lekker gekookt en is Luc supervrolijk. Heel fijn natuulijk. Maar ja nu is man sporten, ligt Luc na een badje lekker in bed en moet IK nog de tafel afruimen, alle vaat in de vaatwasser de was ophangen en opvouwen en Luc zijn speelgoed opruimen soms grrr. Maar wel lekker weekend. Dat is fijn. Op naar het nieuwe jaar!!!!
Happy new year iedereen. Hoe is het met jullie kleintjes gegaan? Zo als verwacht werd Jayden om 00.00 wakker door het luidruchtige geknal dus stonden we samen naast zijn bedje. Hij werd meteen wakker met een blij gezicht. We zijn naar de zolder met hem gegaan en zijn een half uur wezen kijken. hij vond het prachtig en keek zijn ogen uit. Hij bleef maar wijzen en die zeggen. Zo leuk. Daarna weer naar bed maar hij was erg wakker. Lekker muziekje en meneer was zo weg. Ideaal kind hahaha.
hoi allemaal iedereen ook de beste wensen voor 2012! Wij hebben gisteren een erg drukke dag gehad, hele dag visite tot na 12 uur!! Wel erg gezellig en Hielke is enorm verwend. Hij werd ook tegen 0.00 uur wakker maar sliep verder na een aai over zijn bol. Hij heeft begin van de avond voor de ramen staan kijken, kon er maar geen genoeg van krijgen, zo lief om te zien. PBA wat fijn dat de echo goed was, kan mij goed voorstellen dat je even wacht met vertellen op je werk, je weet maar nooit groetjes Suzanne
Gelukkig nieuwjaar!!! @Supernurse gefeliciteerd met Hielke Hier heeft Isa overal doorheen geslapen, en het was een herrie!!! Vanmorgen heeft ze lekker uitgeslapen tot bijna half 8. Morgen is papa thuis met de meiden en moet ik dus als enige gaan werken, bah. Maar goed er wachten vast veel knuffels op mij als ik thuis kom. xxxxxxxxxxx
Gelukkig nieuw jaar allemaal! Hier was het ook erg gezellig. Zijn wezen logeren bij schoonzusje en zwager. Luc heeft overal doorheen geslapen, werd wakker toen wij naar bed gingen, maar sliep gelukkig weer snel in. Hadden sterretjes voor hem afgestoken voordat hij naar bed ging, vond hij prachtig. Gelukkig was hij gisteren om half 8 pas wakker en zijn we met z'n allen ons bed weer in gegaan om half elf. Nu weer gewerkt. Maar maar 3 dagen en dan lekker lang weekend vrij.
Gisteren stond Jayden plots los. Loopt nu echt stabiel achter zijn loop speelgoed en probeert er zelfs mee te rennen soms. Dat wordt nog wat. Vandaag bloed afgenomen voor de combinatie test die ik over 2 weken heb. Spannend, krijg meteen de uitslag tegenwoordig. Bij jayden hebben we dit ook gedaan.
En PBA hoe is het gegaan? Hier vrij aardig, Carmen laten we liggen als ze zo vroeg wakker is, t breekt me op en zij word er niet gezelliger op, vandaar. Meestal word t nu tussen 6 en 7. Betere tijden!
bloed prikken? Dat is een eitje natuurlijk maar krijg pas de uitslag na de nekplooi meting natuurlijk. Dit was deel 1 pas maar als we daar zijn voor de meting hoeven we niet meer te wachten.
Devin vanmorgen een goede tand door zijn lip. Maar oooooh de hele dag mopperen en huilen en ogen wrijven maar niet willen slapen. Zwaar dan hoor. Gelukkig was Carmen tot een uur of half 5 wél gezellig.
Zo weekend alweer bijna voorbij. Wat gaat dat snel zeg. Ik was nog wel 4 dagen achter elkaar vrij! Heerlijk met mijn mannetje samen leuke dingen gedaan. Lekker relaxed weekend gehad. Gisteren naar de musical Next to normal geweest. Een beetje onverwacht maar wel heel gezellig. Morgen weer aan de slag. Liefs
met de mannen naar balorig geweest. hij was er eigenlijk nog een beetje te klein voor maar heeft zich machtig vermaakt. papa en mama natuurlijk ook hihi. Helaas zelf te gek gedaan want eenmaal in de auto speelde mijn buik behoorlijk op helaas. begin ook al boller te worden, snel hoor.
Foto PBA Hier is Devin toch ziek geworden na een paar dagen echt jengelen en huilen. Heeft nu 38.9, als ie morgen nog koorts heeft, ga ik met m langs de ha.
@PBA had ik de 2e keer ook, heb het met 9 weken moeten vertellen omdat je het echt ging zien en met 7 weken hadden sommige collega's het zelfs al gezien @patroes, he balen, beterschap voor Devin. Hier alles goed, Isa zet voorzichtig wat losse stapjes, tussen de tafel en de bank enzo. Vandaag de hele woonkamer verzet, zo heeft het nog niet gestaan, leuk! xxxxxxxxxxx
hoihoi sorry dat ik even een poos niets van mij heb laten horen. Was even druk met Hielke zijn verjaardag en daarna zat ik even in een dipje. Zat niet lekker in mijn vel en alles vloog mij aan. Gelukkig hebben een paar dagen rust wonderen gedaan en kan ik nu weer alles aan!!! Wat fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat. Hoop dat Devin weer wat opgeknapt is. Iemand (weet ff niet meer wie) vroeg hoe het nu zat met het sprongetje. Ik heb het even gelezen, want Hielke begint ook lekker. En het is de sprong van programma's. gaan dus steeds meer linken leggen, bijv aankleden, afwassen, schoonmaken, opruimen etc etc. Duurt ongeveer 5 weken. veel liefs Suzanne
hier luisterd jayden sinds kort ook naar de term zitten (dan gaat hij zelf zitten) of staan (komt vanzelf weer omhoog). Tandje 7 en 8 zijn net doorgekomen, dus was even een beetje sneu.