Leuk dat ze al meer kunnen hè! Carmen is echt ook een wijsneus. Die zegt al woordjes en begrijpt ontzettend veel. Als ik vraag ga je mee? dan staat ze al bij de deur haha of waar is je neus? dan wijst ze die aan of waar is Devin? dan zegt ze din en wijst ze naar m. Of wat zegt de koe? etc
ja luek he. Jayden is de hele dag naar een lamp aan het wijzen en probeert "lamp" te zeggen. Meestal lukt dat nét niet. Gisteren kwam het er vloeiend uit. Je zag hem echt kijken van goed he? Ik heb het idee dat hij meer begrijpt dan dat wel zelf door hebben. Dat zal je denk ik met carmen ook wel hebben. Hij probeert ook heel veel te praten maar meestal zijn het nog onduidelijke verhalen maar doet wel veel met zijn mond bewegingen. Dus hij is druk aan het oefenen.
Wat leuk allemaal die vooruitgangen van de kiddies. Luc is nu alweer ziek. 39,2 de hele dag. Rode wang ook ik denk dat er weer een kies aankomt. Nummer 2 is ook al bijna door aan een kant en ik denk dus dat nummer 3 eraan komt. Gelukkig is hij verder wel vrolijk. Hier roept Luc nog steeds vollop papa en heel soms mama. Maar dat is meer toeval. Verder veel brabbelen. Vandaag waren mijn man en ik 10 jaar samen. Jeetje de tijd vliegt echt voorbij! Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend. Gaan we ons jubileum vieren. xx
Hier ook een meisje wat niet fit is. Dinsdag naar huis gegaan van mijn werk want toen had ze koorts, gisteren wat verhoging, gelukkig komt oma voortaan oppassen op woensdag en kon ik gewoon werken. Vanmorgen veel gemopper en ze ligt dus al in bed praten: Isa begint nu echt dingen na te zeggen, klaar, op etc. Maar het is eigenlijk heel de dag papa haha. Julia was een echt mama's kindje, en nog dus voor allebei 1 is goed beterschap voor alle zieke kindjes! xxxxxxxxxxxxx
hoihoi gaat hier gelukkig weer helemaal goed. Fijn om te lezen dat alle kindjes het zo goed doen!!! Hielke is ook lekker aan het brabbelen, is momenteel helemaal gek van de klok. Zegt dan ook vaak tik/tak. Zo lief. @patroes hij heeft van ons een loopauto gekregen, hele stoere, zal straks wel even proberen een foto te plaatsen. ik zal nu snel aan het werk fijne dag groetjes Suzanne
Zo gisteren de nekplooi meting gehad. jayden was mee en gedroeg zich voorbeeldig. Lekker met de duplo spelen etc. Wij konden uitgebeid alles volen omdat het te zien was op een groot dia scherm. Heerlijk was dat. de kleine lag wat vervelend dus het moest wel inwendig maar goed, dat moest dan maar. Daarbij krijg je wel het mooiste beeld natuurlijk. testen waren allemaal goed dus dat was fijn. Konden ook al vingertjes tellen. maaginhoud was al te zien en ook de 4 hartkamers waren goed zichtbaar. een schedel met hersenen was ook al erg goed te zien. Geen rare afwijkingen te zien eigenlijk dus we waren erg blij. Uiteraard ook erg mooie kiekjes gekregen. Is altijd mooier dan bij de verloskundige. beeld is veel duidelijker. Ik ben wel iets naar voren gezet (4 dagen) dus ben nu uitgerekend op 29 juli.
wat fijn om te horen PBA dat alles goed is. Hoe voel jij je verder??? En al verteld aan iedereen?? groetjes Suzanne
Ik voel me op het moe zijn uitmuntend. Bij jayden was dat heeeeel anders. Mijn familie en vrienden van dichtbij weten het. Mijn werk ga ik het vertellen als ik mijn verlenging getekend heb. Heb gelukkig vandaag wel te gekregen dat deze verlengd wordt. En ik krijg ook nog eens een jaar. Dus ik zit gelukkig vrij veilig ivm mijn verlof. ik zou namelijk eerst een half jaar krijgen, tja dat viel precies rond mijn bevalling dus zou de kans groot zijn eruit geknikkerd te worden
Leuk PBA, show je foto hier eens en willen jullie weten wat het is? Hier gaat t met de kids vrij goed, eten goed, slapen matig haha maar iig is het de nacht rustig. Provocatie vd koemelk is ook goed gegaan dus ze mogen nu alles eten! Liga bijv vinden ze héérlijk en bíjna een primeur van Devin, hij rolde vandaag tot 3x toe bijna op zijn buik, oma had dr videocamera al aangegooid maar helaas LOL.
wat fijn pba dat jij je goed voelt en gefeliciteerd met de verlenging van je contract. Patroes wat fijn dat bij jou ook alles goed gaat en dat Devin ontwikkeld. Hier is de pedagoog vanochtend voor het laatst geweest. Slapen gaat nu beter en we moeten oefeningen blijven doen met Hielke zodat dit beter blijft gaan. Wel jammer dat ze niet meer komt. Was zo'n fijne vrouw met zoveel goede tips. veel liefs Suzanne
Wat fijn PBA dat alles goed gaat. Blijft toch een spannende tijd. Hier alles rustig. Luc is weer opgeknapt en os lekker vrolijk. Geen bijzonderheden. Hij wil nu vaak gaan dansen op muziek. Lekker schudden met de billen en heen en weer. Ik lig dan vaak helemaal in een deuk. Fijn weekend.
snik, snik, Jayden is gisteren bij mijn ouders op de plavuizen gevallen (was er zelf wel bij) Hij kroop over mijn benen heen maar raakte uit balans en boink, op de vloer. Het leek eerst zijn voorhoofd maar zag niet veel. Mondeje ook heel. Het was natuurlijk eerst even huilen maar al snel wilde hij weer lopen aan het handje en begon weer te lachen. Leek dus mee te vallen. Nu zag ik die avond bij het eten dat hij twee kleine stukjes van zijn voortandjes mist. Zo zonde. Het is gelukkig maar minimaal maar toch. Baal hier zo van. gelukkig voelt hij zich helemaal goed maar mag er niet aan zitten maar dat mocht ik toch al nooit. Ik voe dat het een heel klein beetje scherp is. Ik twijfel dus heel erg om naar de tandarts te gaan met hem. Om het stukje te laten vijlen zodat het weer vlakker is. Aan de andere kant wordt het in de loop der tijd ook vlakker en ik wil hem niet de eerste keer bij de tandarts meteen een vervelende handeling laten doen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven en geen trauma. What to do, what to do, zucht...
oh pba wat sneu. Moet niet zo zijn dat hij zijn mondje verder bezeerd door een scherp puntje. Ik zou maandag denk ik even bellen met je tandarts. Zo zie je maar weer dat een ongelukje in een klein hoekje zit. Hielke valt momenteel ook veel, probeert om los te staan en loopt overal tegen aan of mee. fijn weekend verder allemaal groetjes Suzanne Ps PBA leuke banner
Supernurse, dat spreekt voor zich natuurlijk. Nog even goed kunnen voelen maar het valt wel mee. Het is gelukkig ook maar heel minimaal en het is geen hoekje maar tja hoe zeg je dat. Echt een klein vlakje (als je het niet weet zie je het niet).
Hoi Dames, Ik lees al sinds april 2010 mee (toen nog mama's in wording) Ben dus ook helemaal op de hoogte van alle ontwikkelingen van jullie kindjes. Vinden jullie het gezellig als ik af en toe meeklets? Ons zoontje is nl ook in december 2010 geboren (27e) Ben al erg lang een actieve lezer maar schrijf niet zoveel, maar vind het wel leuk om met jullie mee te kletsen. Ik hoor het wel Groetjes van Tyra
Hoi PBA, Dank je wel. Ik zal wat over mijzelf vertellen. Mijn man en ik zijn op 27 december trotse ouders geworden van Storm Alexander. Bevalling was erug moeizaam. Op 1e kerstdag werd hij geschat op zo'n 3500 gram (bleek 4500 te zijn) had geen persweeen dus dat was werken geblazen! Maar eigenlijk paste het gewoon niet. 1 van de gyneacologen dacht dat een vacuüm pomp wel zou helpen en trok Storm vast in het geboortekanaal. Afijn de andere gyneacoloog moest redden wat er te redden viel en heeft Storm aan zijn armpje eruit "getrokken" met het gevolg dat zijn armpje brak. Zo.....hij maakte gelijk zij naam waar wel erg sneu hoor, hersenschudding en armpje gebroken. Het armpje moest zelfs gezet worden. Maar na 3 weken mocht het gips eraf. En hij heeft er niets aan overgehouden. (mama wel ) Maar ons kereltje diet het erg goed, hij is ergvlot met alles en über vrolijk. Hij is erg gemakkelijk; slaapt en eet goed en lacht veel. Ik ben thuis voor hem. Heb nog een jaar vanuit huis gewerkt maar vond het lastig om overdag mijn aandacht te verdelen. Heb altijd geroepen als ik ooit mama mag worden wil ik hem de eerste jaren alle tijd en aandacht schenken. Vind het fijn om thuis te zijn, maar ik sta niet stil. Studeer tegelijkertijd voor makelaar (voor als de markt weer aantrekt) wauw volgens mij veel verteld voor iemand die altijd las en amper schreef. PBA; gefeliciteerd met je zwangerschap, wat bijzonder om het weer mee te mogen maken. Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe. Groetjes Tyra
hoi Tyra Wat leuk dat je mee komt kletsen en lezen. Altijd leuk om verhalen van anderen te horen. Wat een bevallingservaring zeg, kan mij goed voorstellen dat je daar een ´´trauma´´ aan overhoud. Fijn dat je zoontje het verder zo goed doet, altijd fijn. Hier gaat ook alles goed. Hielke is nog steeds lekker onrustig op momenten dat hij moet gaan slapen. Het lukt mij momenteel maar niet om hem te laten eten. Met veel afleiding (speeltjes) krijg ik er een par happen brood of warm eten in. Hebben jullie ervaring mee en evt tips voor. Gisteravond is hij weer heerlijk aan het kliederen geweest met zijn danoontje, wilde ik even met jullie delen. ben ook erg benieuwd naar foto's van jullie kindjes groetjes Suzanne
Hoi Supernurse, Een trauma heb ik er niet aan overgehouden, bizar hoe een vrouwengeest zoiets onmenselijks zo gemakkelijk weer vergeet en de euforie overheerst. Mijn man vond het wel traumatisch. Ik geloof dat ik de helft niet heb meegekregen. Qua eten, Storm eet als een bouwvakker, hij eet meer dan ik ^^ Maar hij heeft ook momenten dat ik er niets inkreeg, geen warme hap maar ook geen danoontje. In het boekje van het consultatiebureau stond dat dit heel normaal was en dat er geen issue van moet maken. Dus al Storm een keer geen zin heeft, oke dan niet, even goeie vriendjes Hmm foto toevoegen, weet niet hoe dat moet. Ik ga me er even in verdiepen en dan zal ik een foto plaatsen. Groetjes Tyra