goedemorgen allemaal wat is er een hoop gekletst de laatste dagen, gezellig hoor. Ik was ziek (griep) dus heb voornamelijk op mijn bedje doorgebracht. Bedankt allemaal voor jullie reacties op mijn schema. Kan zeker wat met jullie tips. Patroes wat zien je kindjes er mooi uit zeg en wat loopt Carmen al goed zeg!! En wat fijn dat devin vooruit komt en goed ontwikkeld. Die gaat straks ineens lopen, slaat kruipen gewoon over. Hielke is gisteren even op de slee geweest, vond het prachtig, keek zijn ogen uit!!! Vannacht weer een drama nacht, gillen, geen idee wat er was. Uiteindelijk maar met hem op bed gezeten en na een half uur weer terug kunnen leggen. veel plezier allemaal groetjes Suzanne en Hielke
Wat een leuke slee foto van Hielke. Mike is vanochtend op de slee geweest en vond het ook super. Bekijk bijlage 221011
wat een geweldige foto macmazsy, dat hij zo blijft zitten!! hielke vond de slee geweldig, alleen alle kleding die hij aan had iets minder. maar goed was bijna -15 dus moest wel warm ingepakt worden.
Bij ons was het -7. Hij had zijn pyjamabroek en dubbele sokken aan en gevoerde broek. Hij had het dus ook lekker warm. Hij bleef idd goed zitten. Kon zijn evenwicht goed bewaren. Hij heeft ook een stukje op zijn buik gelegen. Vond hij geweldig, ging hij met ziin handen over de grond en probeerde sneeuw te pakken.
geweldig, hielke vond het alleen erg koud, keek er erg raar naar. vanmiddag weer even weggeweest, weer dikke lol. Zo nog maar even een stukje schaatsen, moet er nu gebruik van maken
Wat een leuke foto's meiden! Ik ben vanochtend ook nog even wezen spelen met Luc in de sneeuw in de tuin. Hij vond het geweldig. Alleen had het wel weer snel gehad, koud en nat. Mijn ouders hebben een oud skipak van mij meegenomen voor Luc. Totdat we er zelf eentje gekocht hebben kunnen we die mooi gebruiken. Hij is alleen roze hahaha!! Maar goed voor die paar dagen Werk ze allemaal komende week. Liefs Lara
Oh wat leuk die lieve kindjes in de sneeuw. Ook Storm vond het prachtig. Wij wonen aan het bos en dus leuk met de hond het bos in en van de heuveltjes af sleeën. Storm was aan het schateren van plezier. De sneeuw pakken vond hij raar. Was koud en voelt vreemd. Patroesch, wat een leuke filmpjes. En wat een gezellige boel bij jou thuis, heerlijk zo al die kindjes. Wat zal Devin blij en trots zijn dat hij zich nu ook kan verplaatsen. Wie weet rent hij ooit zijn zusje eruit!
hoihoi wat een prachtige foto lara en wat staat je mannetje al goed zeg!! en ach een roze skipak, wat maakt het uit. @tyra leuk he dat de kindjes het zo fijn vinden. Hielke vond het oppakken van de sneeuw maar niets. Kon hem tijdens het sleetje rijden niet gek genoeg gaan. Hier gaat alles zijn gangetje, lekker gewerkt. Heb woensdag een sollicitatiegesprek voor een nieuwe functie bij mij op de afdeling, ben benieuwd hoe dit gaat. groetjes Suzanne
@Supernurse; succes met het gesprek! Hier is Mike echt weer in zijn oude slaap ritme gevallen. Moet er wel weer aan wennen hoor! Hij slaapt 's avonds heel onrustig. Wordt vaak nog rond 22.00 wakker. 's nachts ook nog 2x gemiddeld en is dan om 06.00 weer klaar wakker. Ook wordt hij weer wakker met een bijna ontplofte luier. Hij plast 's nachts zo veel dat hij 's ochtends nog net niet van zijn kont glijd. Wil hem 's nachts niet verschonen omdat hij dan te wakker wordt en we hem dan bijna niet meer in slaap krijgen. We gaan maar weer eens kijken of hij een maatje groter aan kan voor de nachten. Verder heeft hij weer veel last van zijn liesbreuk.... Misschien dat dit het slechte slapen ook weer verklaart. Kan niet wachten tot het vrijdag is!
wat vervelend macmazsy. ik heb hier ook altijd een maat groter aan voor de nacht. Hielke plast alleen heel vaak helemaal niets, mede ook omdat hij slecht drinkt denk ik. vandaag even voorbereiden op gesprek. Zijn 4 gesprekken en ws 2 plekjes, dus 50% kans
Spannend Suzanne, ik duim voor je. Wat voor een baan is het eigenlijk? En wat is de verandering tov je huidige functie? Wat vervelend macmazsy. Welke maat luiers dragen jullie kids eigenlijk? Storm draagt 4+ van pampers, maar we gaan deze week aan maat 5 beginnen wat ook wel nodig is. Ook Storm plast altijd flink in de nacht. Moet zeggen dat de pampers mij nog nooit hebben teleurgesteld. Zijn jullie ook gepakt door het elfstedentocht virus? Op eea manier worden er bij mij anti stoffen aangemaakt. Maar ach ik wil de pret niet bederven dus doe gezellig mee met de hype! Heb een afspraak gemaakt bij de gyn. Na de bevalling is mijn menstruatie nooit meer zo geweest als voorheen. De eerste 5 keer waren zo heftig dat mijn Hb zakte naar 5,6. En nu verlies ik alle bloed van de hele menstruatie in 1 dag. Dus die dag ik praktisch heel onhandig (er is geen houden aan) maar voel me ook versuft en licht in mijn hoofd. Wat dan wel weer een voordeel is, dat ik er ook weer snel vanaf ben. Maar goed even kijken of alles goed is. Ik heb ook last van mijn hechtingen tijdens de menstruatie. Jullie ook van deze ongemakken of is bij jullie alles gewoon weer vanouds. Fijne avond allemaal liefs Tyra
@Tyra; Mike heeft nu maat 4+ van de Kruidvat. Pampers in het begin gehad, maar kreeg hij heel snel luieruitslag en lekte vaak door. Met die van de Kruidvat nooit problemen gehad. Nu ook de nachten een extreem volle luier en toch nog niet doorlekken. Hier is mn menstruatie ook veranderd sinds mn zwangerschap. Eerste dag vrijwel geen verlies, wel enorme pijn in buik en rug (had ik nooit) en dag 2 heb ik soms het idee dat ik leeg bloed. Dan vaak nog 3 a 4 dagen vrijwel niks en dan klaar. Vroeger was het de eerste 3 dagen heel hevig en daarna nog bijna een week licht.
Wat leuk zeg de kindjes in de sneeuw! Spannend Suus, hopelijk gaat het goed! Mijn menstruatie is vrijwel weg met de pil die ik slik, cerazette. Ik slikte hem tijdens het geven van borstvoeding en ben hem door blijven slikken. Er zit geen oestrogeen in en daar voel ik me heel goed bij. Ben laatst een tijdje van de pil afgeweest om te kijken of alles nog normaal functioneerde, dat deed het gelukkig. Volgens de h.a kan ik de cerazette gewoon blijven slikken als ik dat prettig vind. Bijkomend voordeel is dus dat je bijna niet meer ongesteld wordt. Voor de zwangerschap altijd veel last dus ik vind het wel prima dat het nu niet meer zo heftig is. Ben benieuwd wat je gyn zegt over je menstruatie. Luc draag maatje 4 van de Kruidvat. Heel tevreden erover. Soms is hij flink doorgelekt, maar meestal houdt de luier het wel in de nacht. Een maatje groter kan inderdaad ene goede oplossing zijn.
Cute die foto's C en D dragen pampers of AH luiers nr 4(+) s nachts. Anders lekker ze ook door. Overdag krijgen ze huggies (koop altijd pakken 1+1 gratis) En hier geen ongi meer ik heb de mirena spiraal heb alleen ong een week hoofdpijn dan. Maar voorheen was ik 10 dagen ongesteld, heftig ongesteld en zere buik, hoofdpijn. Nu alleen de hoofdpijn, vooruit dan maar. Vind t wel een uitkomst!
hoihoi Mijn menstruatie is ook veranderd, duurt lang soms wel 11 dagen, daarnaast totaal geen regelmatig cyclus meer. Verder heb ik altijd een dag voor menstruatie ontzettend veel last van mijn bekken, zo erg dat ik niet kan staan, zou wel door de hormonen kunnen komen. Hier gisteren sollicitatiegesprek gehad, krijg vanmiddag uitslag, dus ben benieuwd. Het is een functie als kwaliteitsmedewerker, dit zou ik dan naast mijn andere werk (verpleegkundige) gaan doen. Lijkt mij erg leuk dus ben nu druk aan het duimen draaien. groetjes Suzanne
Oei spannend Suzanne, ik duim voor je iig! Ik kan me voorstellen dat het extra diepte geeft aan je huidige functie. Is het gesprek wel naar je zin verlopen? Macmazsy, hoest met de liesbreuk van Mike? Hij had er pas nog last van toch? Weet je al wanneer hij eraan wordt geholpen? Patroesch hoest met jou? Nu er een diagnose is komt er dan nu ook nog een behandelplan? Ik heb wel eens gehoord dat ME patiënten een grote dosis vitamine B12. Krijgen en dat ze ook goed doet. Ik hoop maar dat ze je niet aan je lot overlaten want elke dag zo vermoeid zijn isniet prettig. Heb zelf een jaar met ernstige bloedarmoede gelopen en ben daar nu weer bovenop, maar ikvond het zo vreselijk. Een uurtje nadat ik was opgestaan kon ik weer zo in slaap vallen. Toen ik op een gegeven moment bijna met Storm van de trap viel ben ik toch maar ff naar mijn huisarts geweest en bloedgeprikt. Hb was 5,6 en had een maagzweer. Door de heftigemenstruaties duurde het lang voordat mijn hb weer op peil was. Maar ik voel me nu weer fit en energiek. En dat gun ik jou ook! Aha ik zie dat Storm zich nog eens omdraait! Handig joh zo'n camera babyfoon! Ik geniet altijd zo van die paar uurtjes rust s'middags. Ik ga nog ff met mijn neus in de studieboeken voordat Storm weer wakker wordt. Lfs Tyra
Tyra, ja een (groots) behandelplan waarbij ik fysio, ergo en psycholoog krijg. Idd een ontzettend hoge dosering b12 wat niet erg is omdat je t weer uitplast als t teveel is. En medicatie om mn vetverbranding vd spieren beter(der ;p) te krijgen.
@Tyra; De liesbreuk speelt steeds meer op. En op die momenten heeft hij er veel last van. Nu gelukkig weer 2 rustige dagen gehad. Morgen het gesprek met de kinderchirurg en die gaat beslissen of hij geopereerd wordt. Wel hebben mijn man en ik al besloten dat als ze beslissen hem niet te opereren dat ik dan voor een second opinion ga. Dan maar naar een ander ziekenhuis.
Hoi macmazsy, ja tuurlijk, doen een 2nd opinion. Als je mannetje er zoveel last van heeft. Gewoon sneu zeg! Vertroetel hem maar lekker, dat verdiend hij!! Ik twijfel of ik met Storm en hond naar de hei zal gaan o te sleeën. T' is zo koud! Patroesch, fijn joh dat ze je "flink onder handen nemen" en die vetverbranders, da's dan weer een fijne bijwerking naast alle ongemakken. Zometeen zie je eruit als een bodybuilder zo hard gaan die spieren ineens al je vetten opeten ;-D Suzanne, hoest bij jou afgelopen. Mogen we de taart aansnijden?