hoihoi sorry dat ik niet eerder gereageerd heb. Ik ben het helaas niet geworden voor de functie. Er waren meer goede kandidaten en die werkten meer uren en dat hadden ze toch liever, begrijpelijk maar toch jammer. Patroes ik hoop dat de behandeling je helpt en dat je straks weer meer energie hebt voor alle leuke dingen. tyra groot gelijk dat je wilt dat er nu eindelijk iets aan gedaan wordt. Ik zou zeker voor een second opinion gaan als de arts besluit om niets te doen. hier gaat alles verder wel goed op een aantal slechte nachten na, maar goed dat zal ook wel een beetje bij mijn mannetje horen. Eten gaat hier gelukkig weer iets beter, helaas wel voor de tv of tijdens het spelen maar goed beter zo dan niets. groetjes Suzanne
Jammer suus dat je het niet bent geworden. Altijd weer even balen. Vervelend Tyra dat je mannetje er zoveel last van heeft. Afwachten nu maar wat de chirurg zegt. Wij zijn gisteren naar het cb geweest. Weer 2 inentingen gehad, gelukkig heeft hij er weinig last van. Hij weegt nu 9800 gram en is 75 cm. Toch meer gegroeid dan we dachten. Dus dat valt weer mee. Hij is zo vrolijk de laatste tijd, gelukkig maar. We gaan nu strenger zijn met eten. Ben benieuwd of het gaat werken. Maar volgens cb en kdv wel. Dus we gaan ons best doen, al vind ik het heel moeilijk omdat ik snel toegeef meestal. Maar gisteren ging het eten gelukkig weer goed. Fijn weekend allemaal, nog leuke plannen? Ik ga mijn mannetje lekker op bed leggen nu en zelf even boekje lezen. xxx
Haai Ladies, Oh jammer Suzanne, maar wel knap van je dat je zo goed kunt relativeren, das een mooi goed! De moeizame nachten met Hielke zullen je onderhand wel opbreken, maar net als met het moeizame eten; het komt ooit helemaal goed! Kindjes doen de dingen nou eenmaal nooit zoals wij het graag zouden willen Hoi Laartje, leuk dat je er weer bij bent. Goed nieuws toch dat Lyc goed groeit. Krijgt hij kennelijk toch genoeg te eten, hetzij moeizaam och ik vindt die spuitjes nu echt zo vreselijk. Heb ze natuurlijk nooit echt leuk gevonden, maar nu de kleintjes wat meer besef krijgen vindt ik het nog vervelender. Moest de laatste keer Storm echt in de houdgreep houden. Ach ja, het is belangrijk en de pijn is tijdelijk. Volgende week krijgt Storm voorlopig de laatste prikjes. Dit zullen ook wel Luc's laatste geweest zijn of niet? Wauw wat is het droog in huis, pff jdb echt last van mijn handen en wangen. Ps vwb de 2nd opinion dit betreft Mike van Macmazsy. Ik ga ff snel strijken (belangrijk om met jullie te delen duh...) Fijne avond liefs Tyra
hoihoi sorry dat ik geantwoord heb naar jou toe zal wel door de vermoeidheid komen, hahaha. Gisteren tot half 12 gewerkt en vanochtend er al weer vroeg uit. Net met mijn konijn bij de dierenarts geweest, gilt namelijk de hele dag al. Blijkt dat ze weer blaasstenen heeft. Wordt ze nu voor behandeld en moet maandag weer beter zijn. Hielke heeft het verder prima gedaan vandaag. Lekker gegeten en gedronken, alles behalve melk uiteraard fijne avond allemaal en een goed weekend gewenst groetjes Suzanne
Zo even tijd voor mama! Vandaag bij de chirurg geweest. Hij hoefde Mike niet te zien, hij had genoeg aan de foto's die ik had gemaakt! Hij zei al gelijk dat hij de operatie zo snel mogelijk wilt doen. Als het kan deze maand al! Ik natuurlijk blij! Hij legde al gelijk uit wat er dan haat gebeuren. Aankomende week wordt ik gebeld met de datum. Bij thuiskomst was het even hectisch. Mike kreeg onderweg naar huis opeens een mega hysterische huilbui. Hij had onwijs veel pijn... Bij binnenkomst hem gelijk uitgekleed en ja hoor, een mega breuk te zien in zijn lies. De breuk was vrij snel weer weg, maar de pijn bleef vrij lang zitten. Uiteindelijk na 45 min. is hij snikkend op schoot in slaap gevallen. Ben zo blij dat hij nu eindelijk geholpen wordt!
oh macmazsy wat fijn dat Mike geholpen gaat worden. Dat hij zoveel pijn heeft is ook niets voor hem. Hopelijk wordt je snel gebeld met een datum. groetjes
@Supernurse; Wat jammer dat je de baan niet heb gekregen. @Laartje; Mooie cijfers voor Luc! Mike mag dinsdag voor de prikken. Ben heel benieuwd hoe hij gegroeid is. Zeker omdat hij weer veel ziek is geweest. Hier trouwens vannacht elk uur eruit geweest voor een gillend mannetje. Met als resultaat dat zijn eerste kies nu helemaal door is. Wat zijn die dingen lastig zeg! De tweede is ook bijna helemaal door, dus verwacht nog wel zo'n nacht. Verder nog geen bobbels enz. te zien, dus hopelijk blijft het dan even rustig.
Wat een heerlijk weer he. We hebben lekker gesleed door de sneeuw naar de bibliotheek toe. Heerlijk het zonnetje erbij! @Macmazsy wat fijn dat de kleine geholpen gaat worden, hopelijk heel snel, dan is hij ervan af. Zoveel pijn voor zo'n kleintje is toch ook niets. Mijn zusje is er ook aan geholpen toen ze nog heel klein was en het was zo gebeurd, veel pijn geleden voor een ingreep die eigenlijk zo klaar is. Maar ja dat is met meer dingen zo, helaas. @Tyra, voorlopig even zijn laatste prikjes in juli moeten we weer op controle en dan krijgt hij 1e bmr en meningokokken prikken. Maar voor nu was dat het even. Luc was ook heel moeilijk met melk, totdat ik hem gisteren koude melk uit een open bekertje gaf en ja hoor meneertje dronk het (met een beetje hulp) zo op! Dat is toch wat. Gisteren lag hij later in bed dan gewoonlijk omdat mijn zusje jarig was. Vandaag merk je dat wel hoor, stuk minder vrolijk en sneller geïrriteerd. Vanavond maar lekker vroeg bedje in, heb ik avondje voor mezelf, want man lief gaat de kroeg in. Ik ga lekker private practice kijken. xx
hoihoi Wij mogen begin maart weer naar het CB en voor de prikken, zo sneu altijd, Hielke is meestal ook wel een beetje ziek ervan. Eten ging vandaag weer super. bijna 2 boterhammen en fruit en groente en yoghurt helemaal. Alleen die melk, wat ik ook probeer hij wil het echt niet. Weer is echt helemaal super, mag van mij nog wel even zo blijven. Vanochtend even met de wagen weggeweest. Hielke helemaal ingepakt en ja hoor na 20 minuten lopen had meneer zijn ogen dicht gedaan, lag heerlijk te slapen (doet dit nooit meer in de wagen). zo sneu dat ik hem weer wakker moest maken om hem in de auto te zetten. Vanmiddag high thea gehad met nichten, wat was dat gezellig zeg, ga ik echt vaker doen. HIelke net lekker in badje gedaan en op bed gelegd, nu maar hopen op een rustig avondje. Ga lekker op de bank hangen met een spannend boek. Manlief is op verjaardagsvisite. Laartje wat fijn dat Luc zijn melk opdronk. Grappig om te merken hoe kindjes reageren als ze moe zijn. Vaak zijn ze helemaal van slag dan. macmazsy: dat beloofd nog wat voor de andere kiezen, zo sneu, maar goed hoort er bij. fijne avond allemaal groetjes Suzanne
Hier al t hele weekend 2 spugende kindjes (nadat Justin ziek was geweest) moet zeggen.. ben werkelijk totaal gesloopt. gister al vroeg mn bed in en straks ook, pff. Morgen komt de psycholoog vd U w v langs bij mij thuis. Ben benieuwd over t hoe en wat. Macmazcy, jeetje nu al kiezen joh, das vlot of niet>? Suzanne top dat ie goed eet en drinkt! Jammer dat ie geen melk wil. Heb je al eens soja melk geprobeert??
@Supernurse; Wat fijn dat Hielke goed eet! En niet alle kinderen vinden gewone melk lekker. Heb je al karnemelk geprobeerd? @Patroeschka; Zieke kids in huis. Beterschap! De eerste kiezen komen meestal tussen de 12 en 15 maanden. Mike heeft nu 7 snijtanden en 1 kies. Die laatste snijtand is er nog steeds niet, ben benieuwd wanneer deze komt. Het heeft wel 3 weken geduurd voordat de kies helemaal door was. Hier, na 3 vreselijke dagen met huilen en pijn, nu een heerlijke dag gehad. Mike vannacht van 23.00 tot 06.00 geslapen. Dit is voor ons dus zelden... De rest van de dag heel lief en vrolijk gespeeld en 2 slaapjes van 2 uur gehad. Nu ligt hij ook weer heerlijk te slapen en hoop dat hij dit vannacht ook doet.
O jee zieke kindjes zijn nooit leuk. En kiezen jeetje praat me er niet van. Luc heeft er 4! De een na de ander kwam door. Maar nu zijn ze redelijk allemaal door. onderste twee zijn al echte kiezen boven moeten ze nog even groeien. Hij was vandaag bij mijn ouders en hij komt zo thuis. Ben benieuwd hoe hij het gehad heeft. Meestal eet en slaapt hij daar als de beste Fijne avond allemaal.
Hier nog erg zieke kindjes. Nu zetpillen vd ha meegekregen tegen t spugen en ors ieder kwartier zo'n 15 cc geven en mocht t morgen nog zo zijn dat ze spugen en tam zijn, word iig Devin en wrsch Carmen opgenomen tegen uitdroging.
Patroescka veel sterkte en hopelijk kan je een opname voorkomen. Mike heeft ook een keer zetpillen voor het spugen gekregen (zat op randje uitdrogen) en dit werkte super. Hij kreeg ze omdat hij elke 10 min. spuugde, zelfs al was zijn maagje leeg. Hij was toen net 5 maanden. Hier vandaag het bericht gekregen dat Mike aankomende maandag al geopereerd wordt aan zijn liesbreuk. Lekker snel dus! Dat betekend dat hij morgen zijn prikken niet mag. Moet zoizo naar de controle want het ziekenhuis wilt weten hoeveel hij weegt enz. Die prikken komen dan wel een andere keer.
hoi allemaal wat is er ineens weer veel bijgekomen. Patroes ik ben erg benieuwd hoe het met carmen en devin gaat, hopelijk spugen ze iets minder en knappen ze weer op. macmazsy wat fijn dat Mike maandag al terecht kan, ook wel erg spannend lijkt mij. laartje: al 4 kiezen!! jeetje die is snel. Voelde je eerst ook een bobbel ofzo??? hier gaat alles wel goed. Lange dag want begon al weer om 5 uur Ik heb nog geen sojamelk of karnemelk geprobeerd, goede tip ga ik zeker doen. groetjes Suzanne
Suzanne, wij zijn sinds een paar weken over op sojamelk (wegens tip vd homeopaat) en ze vinden het heerlijk! Moet zeggen dat t echt wel lekker smaakt! Hopelijk werkt dit voor Hielke.
Hoop dat ze niet naar het ziekenhuis hoeven patroes. Kiesjes, hier nog niet maar al maaaaaanden aan het kwijlen, dus tja. zondag had Jayden ineens veel troep in zijn oog dus even naar de HAP gegaan. Daar bleek het ontstoken te zijn dus een zalfje meegekregen. Ik zelf was er niet bij maar mijn man want ik was met griep van mijn werk gegaan. De verbouwing op zolder gaat erg vlot dus voor we het weten kan jayden naar boven verhuizen, zal hij wel vreemd vinden maar we laten hem nu al veel zien. Donderdag was hij bij het CB en hij was weer lekker gegroeid. Nu 79 cm en 10.230 gram. Qua lengte is hij nu gelijk met het gemiddelde, dus dat is goed bijgetrokken voor zo'n kleintje bij de geboorte. En zijn gewicht is er iets onder, maar moet zeggen dat ik dat wel prima vind. hij beweegt ook enorm veel en heeft de bouw van zijn vader. De zwangerschap gaat ook goed, kleinte al gevoeld ondertussen, dus eigenlijk geen klagen. behalve dat nu ik ziek ben ik niks mag nemen en op mijn eigen moet uitzieken. Door mijn astma maakt het het extra lastig door gebrek aan lucht, dus moet even de tijd nemen. ook eten hield ik niet goed binnen dus ben nog steeds onder mijn startgewicht.
Oei wat hebben jullie veel geschreven zeg patroesch: hoe gaat t met de kleintjes? Ik hoop dat ze zich snel beter voelen. Hoest met de psych gegaan? Macmazsy; wat een fijn bericht dat ze Mike maandag al gaan helpen. Wat spannend zeg. Laartje: Storm heeft ook al 4 kiezen en net als bij Luc kwam de een na de ander. Storm heeft er best wel last van gehad. Suzanne; drinkt Hielke ook geen water oid? Frustrerend hè? Je kunt ze nog niet vertellen dat het goed voor ze is om te drinken. PBA; oh wauw het kindje al gevoeld! Schijnt bij de 2e zwangerschap eerder te zijn dan bij de tweede. Leuk hoor. Geniet je er goed van? nu ff niet dat snap ik maar ik kan me ook voorstellen dat als je al een klein kindje hebt dat je zo wordt geleefd dat je haast zou vergeten te genieten. Ben zo blij dat de sneeuw weer weg is (sorry) ik vindt sneeuw wel leuk voor een dag of 3, daarna wordt het alleen maar lastig en glad. Lfs Tyra
@tyra, ik geniet hier zeker van. heb altijd al tegen mijn man geroepen van "deze keer ga ik er echt van genieten" zijn reaties was "ja dat zei je bij jayden ook maar je was toen zo beroerd" dus.. maar ik ben verder met deze kleine spruit niet ziek geworden, hooguit wat misselijk gevoel, dus dat is al een wereld van verschil. De tijd gaat wel veeeeeeel sneller nu je er een hebt rond kruipen maar aan de andere kant vind ik dat ook niet zo erg. laat de kleine maar komen (als de zolder af is tenminste).
@pba; Baby al gevoeld! Dat was iets wat ik echt miste na mn zwangerschap! Ook nog beterschap. En mooie cijfers van Jayden. Hier vandaag ook met Mike naar het cb geweest. Prikken mocht hij niet vanwege de operatie, dus die worden uitgesteld. Verder was alles goed met mn mannetje. Kreeg wel het advies om na de operatie na te gaan denken om Mike na te laten kijken door een kno arts. CB denkt dat zijn slechte slapen 's nachts door zijn oren/neus komt. Hij is altijd verkouden en veel ziek dus misschien wel een idee. Maar eerst aankomende week overleven. Morgen een anesthesie bijeenkomst met Mike. Wordt alles uitgelegd enz. Daarna nog een gesprek met alleen de anesthesioloog over de dag van opname. We krijgen zondag middag pas te horen hoe laat we maandag in het ziekenhuis moeten zijn.