ach gosh wat is dat dan sneu he. hoop dat hij nu snel hersteld. beterschap met hem, lekker vertroetelen nu.
Jeetje macmazsy, wat sneu voor die kleine held! Inderdaad vertroetel hem maar lekker. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt. Kusjes....helaas is Storm geen kroelkont... Hij vind kusjes krijgen fijner dan uitdelen. Ach en nu hij het nog toelaat geef ik hem er zoveel mogelijk? Haha en ik was zo verbaast dat Storm op de trap stond. Nu lees ik dat jullie mannetjes die ontdekkingstocht allang achter de rug hebben hahaha... Storm heeft nooit eerder naar de trap omgekeken. Ben op zoek naar goede loopschoentjes maar jeetje wat een keuze... Wat hebben jullie? Harde of zachte zooltjes? Nu heeft Storm leren slofjes met rubbere zool voor binnen en leren allstars met harde zool voor buiten. Maar nu hij zoveel en graag loopt wil ik meer schoenen aanschaffen. Ben benieuwd hoe dat bij jullie zit. Gisteren naar Zandvoort geweest. Storm vond de zee geweldig hij stond te springen en schateren als het water op hem af kwam, so cute.... Lfs Tyra
goedemorgen allemaal wat fijn macmazsy dat de operatie toch doorgegaan is. Nu maar hopen dat hij snel opknapt en straks nergens meer last van heeft. Vertroetel hem de komende dagen maar lekker. Tyra, hielke krijgt ook liever kusjes hoor, maar heel soms geeft hij er 1. Ik lees even met je mee wat loopschoentjes betreft. Wij zijn alleen nog niet zo ver. Hielke stapt wel aan de hand maar loopt nog niet los. Hij draagt dus nog leren slofjes. Ben wel op zoek naar schoentjes met een zooltje maar ook ik heb nog niet de juiste gevonden. wat leuk dat Storm de zee zo leuk vind!!
Mike heeft hier flexibele schoentjes van de scapino aan. Deze waren in de actie een paar weken geleden. Hij stapt er goed op (loopt ook nog niet los).
Carmen heeft al 'gewone' schoentjes van kiddy kick (korte laarsjes, zo stoer ) ze heeft een paar maanden op loopschoentjes met flex zool gelopen. Ik weet niet welke maat jullie kleintjes nu hebben, wij zitten nu in mt 20/21. Devin heeft bijna nooit schoentjes aan, terwijl ik er genoeg voor hem heb
Storm heeft maat 22 en heeft wel "gewone" schoentjes met harde zool voor buiten maar ik hoorde dat leren schoentjes met flexibele zooltjes "beter" waren. Ach ja wat is slecht...volgens mij zijn er tegenwoordig toch geen echt slechte schoenen meer. Macmazsy; hoe is het met Mike? Hoe hersteld hij van de operatie? Ik zat met tranen in mijn ogen jouw verhaal te lezen. Volgens mij kan je iedere zuster die zijn infuus verkeerd prikt wel neer hoeken op dat moment (niet doen hoor...was figuurlijk bedoeld) je bent zo beschermend over je kind. Ik ben ook moeilijk te prikken voor infuus en moet zeggen dat ik prikjes sowieso naar vind maar die infuusprikken bleh....vreselijk. Patroeschka; hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je? Geeft het idee dat er nu wat aan gedaan wordt ook al wat meer energie? Ik denk dat de komst van het voorjaar ook wel positief zal werken. Suzanne; ik kan me goed voorstellen dat het "fijn" is te horen dat je echt niet de enige bent die een kindje heeft wat moelijk slaapt. Je zult ook wel opmerkingen krijgen in de trant van; ach joh laat maar huilen hij stot vanzelf, of dat je hem niet zo moet verwennen? Of heb ik het mis? Mijn vriendin kreeg die goed bedoelde adviezen wel. Ja duh ga er maar aanstaan! Ik vind het knap van je hoor! Hebben jullie de box nog in huis staan? Storm zit er niet zoveel meer in maar soms is het nog wel erg handig PBA, jij kunt hem natuurlijk lekker laten staan voor je 2e schat! Ik ga ff naar de intratuin...voorjaar opsnuiven.! Lfs Tyra
Met Mike gaat het redelijk. Hij was maandag avond heel vrolijk (door zetpil) en bewoog ook goed. De nacht heeft hij geen zetpil gehad. Wel paar keer wakker geworden voor wat drinken. Hij was natuurlijk beademd en hij heeft nu dus wat last van zijn keel. Gisteren kroop hij al de hele kamer door. Moesten hem soms echt afremmen om overbelasting te voorkomen! Uiteindelijk zat hij dus 's avonds met veel pijn en was alleen maar aan het huilen. Dus maar een zetpil gegeven voor het slapen gaan en meneer heeft toen zowaar de hele nacht doorgeslapen Vandaag een mindere dag. Hij is hangerig, huilerig. Hij eet nu gelukkig wel weer (afgelopen 2 dagen totaal 1 boterham op) maar hij wilt heel veel, alleen moet hij nog niet te druk doen. De snee zit net boven zijn lies en daar beweegt het dus veel. We zullen zien hoe hij de komende dagen is. Aankomende nacht gaat zijn bed weer naar zijn eigen kamer. Kijken of dit ook goed gaat.
Hier trouwens al heel lang geen box meer! Mike deed er niks mee. Vond het vreselijk en stond meer in de weg dan dat het gebruikt werd. Als ik Mike even wil wegzetten, dan zet ik hem in de kinderstoel aan tafel met wat speelgoed of zet Bumba aan ofzo.
Ja de box blijft hier utieraard staan. Jayden zit er ook nog zo nu en dan in als we iets moeten doen waar we hem niet in de gaten kunnen houden. Leuk vind hij het niet maar goed soms heeft hij zich gewoon even aan te passen. Schoentjes. Hij heeft die dunnen zooltjes niet de hele dunne meer, maar wel die super bewegelijk zijn. Wij halen ze bij een spelciale schoenwinkel voor baby's en voor probleem voeten. Ze meten het ook keurig aan. Hij zit al in maat 23. Hij leeft op grote voet haha
Zo ben ik ook weer even. Met 4 dagen werken blijft er weinig tijd over voor andere dingen. Maar nu heb ik heerlijk weekend. Lekker 2 dagen vrij genomen. Mijn man ook dus dat is wel heel gezellig. Wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Nu opknappen heen maar. Luc heeft Adidas schoentjes, maar hier loopt hij veel minder flexibel op dan zijn andere laarsjes met flexi zooltjes. Deze zijn super, makkelijk aan te trekken en hij loopt er goed op. Ben het merk even kwijt, maar heel fijn. Luc heeft nu maatje 22. Het in de sale hele stoere gympies gekocht voor het voorjaar. Heb zin in het voorjaar, het blijft al langer licht, dat is al heel fijn. xxxx
Vandaag schoentjes gekocht petit shoes is het merk. Kosten 60,- maar nu met 70% korting 18,- kijk en daar wordt mama vrolijk van. Het zijn leren schoentjes met flexzool. Had op internet leren slofjes gekocht. Leken heel wat maar in het echt vallen ze zo tegen. Heb eigenlijk niet gekeken of ik ze terug kan sturen, zal dat nu maar eens eerst doen. Net met verslagenheid de persconferentie over Friso gezien. Echt vreselijk nieuws zeg. Storm zit nog af en toe in de box en vindt dat ook prima. Vind het wel makkelijk als ik hem even niet in de gaten kan houden. Gr. Tyra
hoihoi Ik heb de box nog wel in de kamer staan. Hielke vindt het alleen verschrikkelijk om er in te zitten. Maar goed ik moet soms wel anders kan ik geen kant op. Nieuws van Friso is idd verschrikkelijk. Heb er met collega's naar gekeken (werk in ziekenhuis) en wij denken allemaal dat het niet meer goed komt. 50 min reanimeren is echt te lang. Maar goed de wonderen zijn de wereld niet uit. Ben van de week naar de 9 maandenbeurs geweest en heb daar schoentjes met een flexibele zool gekocht van het mrk oxxy, zijn helaas nog iets te groot, zoonlief heeft maar kleine voetjes. Dus vriendin van mij gaat er vandaag heen en kijkt of ze er nog kleiner zijn (maatje 19). fijn weekend allemaal groetjes SUzanne ps ik ben op zoek naar een speeltjes of iets voor in de auto. hebben jullie tips??
Wij hebben geen auto, dus geen tips. Iemand tips kwa opbergmeubel voor Mike zijn speelgoed voor in de woonkamer?
kan je niet echt aan tips helpen ben ik bang. Wij hebben al het speelgoed in een grote mand zitten, dit staat in een hoek van de kamer, naast zijn grote autogarage. Verder hadden wij een speelgoedkist van woezel en pip besteld, deze blijkt alleen erg klein en onpraktisch te zijn, dit kan ik je dus absoluut niet aanbevelen. groetjes Suzanne
Wij hebben een maatwerk boekenkasten in onze woonkamer waar lades onderin zitten. Deze kasten zijn gestuct zitten dus vast. 3 van deze lades zijn van Storm. 1 met luiers ed en 2 met speelgoed. Jeetje lastig uitleggen. Ik vind die rubbere manden wel gaaf, heb die op Storms slaapkamer staan. Weet niet hoe jouw woonkamer eruit ziet en wat voor jullie het meest praktisch is. Suzanne, ik maak niet zulke lange ritten dus geen speelgoed in de auto hier. Vorige week heen en terug naar Bloemendaal das ruim een uur heen en een uur terug. Terug sliep hij maar heen vermaakt hij zich wel door lekker om zich heen te kijken. Lfs Tyra
goedemorgen hier voor het eerst sinds weken een goede nacht gehad, heerlijk wat knap je daar van op zeg. ga zo even bij een vriendinnetje langs, kan hielke mooi met haar dochtertje spelen, altijd zo leuk die kleintjes bij elkaar. je ziet wel eens van die knuffels etc voor aan de stoel. Hielke zit soms best lang in de auto en verveelt zich snel, slapen doet hij niet vaak in de auto. fijne zondag allemaal groetjes SUzanne
@ Suus Wij hebben boekjes in de auto en een spiegel die je dan om de hoofdsteun kan doen, hij vind dat geweldig en licht soms helemaal om zichzelf in een deuk. Je kunt bij de Intertoys enzo van die plastic "kettingen" kopen waar je ook speeltjes mee vast kan maken aan de buggy. Die gebruiken we ook in de auto, kan hij alles wat hij zelf weggooit ook weer zelf pakken. Vorige zomer heb ik een stoelzak genaaid, maar zijn ook te koop. Daar heb ik luiers en speeltjes enzo in zitten. Kan ik tijdens een reis weer eens wat tevoorschijn toveren. Verder gaat hier alles goed, net lekker 4 dagen achter elkaar vrij geweest samen met mijn man en Luc. We hebben genoten. Luc is zo vrolijk de laatste dagen. We genieten echt van hem. xxx Lara
Ik geef Jayden soms een speeltje mee voor onderweg maar dat wisseld eienlijk. Hij maalt er niet om als hij het niet heeft. Van de week zat hij te zingen in de auto, so cute. Leek nog nergens op maar het was zoooooo schattig. Ondertussen net 3 pasjes los gedaan en wist dat want hij lachte van oor tot oor. Nu verder oefenen. Ook heb ik mijn zwangerschap eindelijk kenbaar kunnen maken aan mijn werkgever (hij viel zo wat uit zijn stoel hahaha), was een beetje in shock maar dat komt volgens mij wel weer goed hoor. Zijn reactie was goed heb verteld over de ervaring van mijn vorige werkgever en daar schrok hij ook van dat ik zo behandeld werd. Kenbaar gemaakt dat ik er graag zou willen blijven. Daar was hij erg blij mee en hij is juist bang dat een net bevallen vrouw juist niet meer wilt werken. Dus hij kent weer de andere kant van het verhaal. We zullen het wel zien heb nu in ieder geval een jaar werk wat toch wel erg belangrijk is en zeker in deze tijd. Kon helaas ook het risico niet nemen om het daarom eerder te vertellen tot mijn contract getekend was. Was ik eruit geknikkerd hadden we een groot financieel probleem. Maar nu nog de rest van mijn collega's, ik zie ze niet elke dag allemaal en als ik ze zie is het maar heel even. Ik ben van plan om vrijdag eind van de middag als hun zitten te eten langs te komen. Nu is dat al verdacht natuurlijk en daarom neem ik Jayden mee om de boel een beetje af te leiden onder het motto ik was in de buurt (haha ik woon er 50km vandaan). Aan het rooster te zien is iedereen er dus dat is mooi. Maar nu, wat moet ik in hemelsnaam gaan doen om er nog een beetje een verassing van te maken. ik wil het niet meteen zeggen maar iets geven aan hun waardoor hun het door moeten krijgen. Maar ben helaas een beetje inspriratieloos. Hebben jullie enig idee?
Toen ik zwanger was had ik het aan ons team verteld tijdens een vergadering. Had het op de agenda gezet, niemand had het gelijk door. Ik zat af te wachten totdat de eerste het zag. Plots sprong een collega op en gilde; Ze is zwanger!!!!!! En toen zagen de andere het ook ( zie jet al voor je? Politiecommissarissen jubelend van plezier) Daarna heb ik ze getrakteerd op soesjes bedekt met muisjes. Was erg leuk en zal dit ook niet vergeten, hun oprechte enthousiastme was hartverwarmend. Vandaag naar de speeltuin geweest. Storm is een echte deardevil... Zijn stoere naam past hem goed (gelukkig maar ) Als het maar hard en snel gaat schaterde hij van plezier. Jullie ook stoere jongens en meiden?