@pba wat fijn dat je het hebt kunnen vertellen op je werk. Moet nog even bedenken wat je tegen je collega's kunt zeggen. Ik heb het tegen 1 verteld en voor ik het wist, wist iedereen het. @tyra: ben eerlijk gezegd nog nooit met HIelke naar de speeltuin geweest. HOe doe jij dat. Neem je hem mee op schoot?? groetjes Suzan
Suzanne; ja wij namen Storm op schoot. De schommel vond hij prachtig. Storm ziet het nut van winkelen niet meer zo in. Hij is snel verveeld als mama even wat wil bekijken. Dus alleen functioneel shoppen dus.
ja bij jayden kan het niet hard genoeg gaan. helaas klimt hij dus nu ook op de kasten en tafels wat uiteraard niet de bedoeling is. het gaat nu ook steeds vaker een beetje mis omdat hij te wild doet. maar goed daar leren ze van.
Hier weer ziekenboeg helaas. C heeft 40 gr koorts, J ziek thuis en ik C en D allemaal verkouden.. ben er echt klaar mee nu ps heb mn naam veranderd
hoihoi @lovepeet hallo!!! alles goed daar??? @pba, herkenbaar, hielke klimt ook op van alles. @jucade: vanwaar de naamsverandering??? Beterschap, kan mij goed voorstellen dat je er klaar mee bent. ZIekenboeg is nu wel weer lang genoeg geweest. hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag weer aan het werk gewest en nu lekker bank hangen, heerlijk. HIelke gaat morgen voor het eerst naar de kapper toe, ben benieuwd hoe dat gaat. groetjes Suzanne
aaaargh, ik (we) kunnen maar niks leuks bedenken om de kamer in te richten van Jayden. De kamer die hij had was leuk maar wil nu iets stoerders maar we komen er maar niet uit. binnenkort moet echt de kwast erover en de meubelen gehaald worden.
@ PBA, fijn dat het werk zo goed gereageerd heeft! Spannend dat je het je collega's gaat vertellen. Ik had op het werk getrakteerd op beschuit met muisjes in blauw en roze. Zo grappig, iedereen helemaal enthousiast! Misschien is fotobehang een idee voor zijn kamer. Een muur in een stoer thema, jungle, zee, bergen oid? Of van die leuke stickers... Fijne dag allemaal, ik ga naar de Geitenboerderij in het Amsterdamse bos. xx
Jucade; tja op een gegeven moment is het wel mooi geweest, al helemaal al je energieniveau erg laag is. Extra zwaar voor je. Vanwaar de naamswijziging? Moet even omschakelen. PBA; toevallig zondag nog gekeken naar iets stoers voor als Storm een kinderkamer krijgt, wel iets heel gaafs gevonden maar tja hoe omschrijf ik dat, en afbeeldingen toevoegen is nogal lastig vanaf de iPhone. Wel leuk hoor om daar mee bezig te zijn,....toch? Laartje; mijn man zegt dat je daar ook bizons hebt? Grappig. Mac mazsy; hoe is het toch met die dappere Mike? Nou ja Storm heeft toch iets raars joh. Tegenwoordig stoot hij zomaar zijn hoofd tegen tafels, deurposten, vloer ed. Dan huilt hij hard als of hij gevallen is, maar hij doet het echt zelf heel bewust. Het gebeurd niet als ik hem iets verbied ofzo dus het lijkt er niet op alsof hij iets wilt afdwingen. Kennen jullie dit? Storm is zo'n lief, makkelijk en vrolijk kereltje, dat ik dit niet kan plaatsen. Morgen ook maar even bij het CB vragen. Tyra
Tyra dat herken ik bij C ook, die deed dat 2 maanden geleden. Alsof ze aan t uitproberen was, of dát ook pijn deed ofzo. Zou morgen met J naar de dierentuin, maar ben zelf nog ziek. Gelukkig neemt mn zusje hem nu mee.
PBA moeilijk he.. Ik zou ook voor foto's kiezen denk ik. Dan kun je deze weer wisselen na een paar jaar. J heeft trouwens een hele stoere dino kamer maarja die is al wat ouder.
Ik ga denk ik weer figuurzagen. daar was ik als kind vreselijk goed in. De moeilijkste hoekjes kreeg ik er goed uit (zal wel weer moeten oefenen) maar kan dat denk ik mooi in mijn verlof maken en schilderen. Goedkoop en leuk. Op zich leuk om er mee bezig te zijn nu maar mijn hoofd staat gewoon vol op dit moment dus er komen maar geen keuzes uit. Wel leuke baby chocolaatjes gevonden om het vrijdag kenbaar te maken op mijn werk. Jayden gaat tegenwoordig als hij zijn zin niet krijgt zijn hoofd tegen de grond stoten. gisteren deed hij dat in bad dus blub blub blub. Vond hij niet leuk en heeft het vandaag niet mer gedaan, dus misschien heeft hij zichzelf gestraft.
Hahaha jayden diepzeeduiken dus! Zie het al voor me. Het stelt mij wel gerust dat jullie kindjes het ook doen, maakte mij toch wel een klein beetje zorgen. Ik heb nu voor storm een hele witte kamer, met een leander ledikant. Boven de commode hebben we in zilver metallic het hoofd van zwitsal op de muur geschilderd. Vind het nog steeds super gaaf. Heb op internet een muur gezien waar een oud volkwagenbusje in camouflagekleuren op stond, echt zo stoer joh,...als je toch zo goed kunt figuurzagen ik daag je uit.
Hallo allemaal, Een tijdje niet geweest maar een goed excuus, ik ben namelijk errug moe!!!!! En dat komt omdat er een klein wondertje groeit in mijn buik. Morgen al weer 9 weken, vorige week hebben we een goede echo gehad en we zijn helemaal gelukkig. Voor iedereen een dikke knuff en ik hoop weer een beetje in te kunnen haken, al lig ik elke avond om 9 uur in bed xxxxxxxxxxx
Tyra, kon he, kon. eerst maar eens oefenen. En dan op de kamer van jayden. @anno, van harte gefeliciteerd hopelijk heb je wenig last. Ik begin helaas na een werkdag weer last van mijn rug te krijgen dus ben er een beetje bang voor dat dit wel hetzelfde gaat als de vorige keer. Ik knijp hem nu ook enorm om de echo. Voel zo ongelovelijk weinig tot niks nu, wordt er gewoon nerveus van. dinsdag mogen we weer op controle en over ruim 2 weken de 20 weken echo. Bloednerveus aaaaarrgh.
Hoera voor Anno!!!!! Gefeliciteerd. Ik wens je een fijne zwangerschap, klim maar lekker op die roze wolk. Jeetje PBA das niet zo fraai! Maar als ik je troost kan bieden met je te vertellen dat ik Storm ook niet of nauwelijks voelde. Alleen als ik op mijn linkerzijde lag, vond hij niet leuk. Ik snap je zenuwe wel hoor, 20 weken echo is ook zoooo spannend! Vanavond wie is de mol kijken, wordt elke keer in de loeren gelegd!!! Telkens denk ik zeker te weten wie het is......NOT!
Anno gefeliciteerd, super leuk zeg! Moe zijn is wel vervelend, maar dat gaat hopelijk na de eerste maanden ook weer wat beter worden. En oude volkswagen op de muur dat lijkt me zo gaaf. Helaas wonen wij erg klein en heeft Luc een iniminie kamertje. Wij slapen in een bed op een vide en hij slaapt eronder. Zijn bedje staat er en de commode. Meer past er niet in. Onder de trap naar de vide hangt een rek voor wat jasjes en vestjes en bakken met spullen. Maar dat is het. We hebben besloten ons huis te koop te zetten in het voorjaar. Met deze markt vreselijk, maar we gaan het proberen. Ik wil zo graag wat groter zodat we Luc ook een eigen kamertje kunnen geven.... Nu lekker weekend, morgen even helemaal niks gepland. En nu ben ik helemaal op van een dagje werken, mijn ogen vallen zowat dicht.Slaap lekker straks allemaal. xx
hoihoi wat is er weer veel bijgekletst, gezellig hoor. als eerste wil ik anno even van harte feliciteren, wat een geweldig excuus om hier even niet mee gekletst te hebben!! Hopelijk trekt de vermoeidheid snel weer weg. @pba: kan mij goed voorstellen dat je het spannend vind. Moet wel zeggen dat ik bij mijn zwangerschap ook pas later elke dag wat voelde, zegt dus niets. voor de rest: hielke stoot wel eens zijn hoofd maar heb het hem nog nooit expres zien doen. ga nu lekker slapen, morgen weer vroeg beginnen (lees 5 uur gaat de wekker)
@Laartje spannend je huis te koop zetten maar wel begrijpelijk! en op mijn roze wolk zit ik wel hoor, alleen niet zo veel tijd voor met 2 guppen thuis haha. Komt goed hoor, de tijd vliegt en mijn buikje begint al aardig te groeien xxxxxxxx