December 2010 mama's deel 1!

Discussie in 'De mama's' gestart door anno103, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jeetje Anno :) geniet lekker meid!

Hier nog steeds ziek ziek zieken.. C en D allebei nog steeds. Is echt niet normaal. Ben gelukkig zelf weer bijna helemaal beter. Maar je kunt mij echt opvegen. Gelukkig is t weekend, kan mn man t weer overnemen voor een deel ;)

Oja nog wat leuks :) C laat weten als ze in haar luier heeft gepoept :) dan wijst ze en zegt ze 'bah' :)

2. Haha dat doet Isa ook, ze zegt dan poep :D

xxxxxxxxxxxxxx

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    goedemorgen allemaal
    wat grappig dat jullie kindjes al aangeven dat ze een poepluier hebben, probeer het hier wel altijd te melden maar Hielke doet er nog niet zoveel mee.
    Net grote boodschappen gedaan, manlief is morgen jarig, dus vanavond en morgenochtend het huis vol visite. Altijd erg gezellig (maar ook erg vermoeiend).

Hielke doet mee aan baby van de maand, zouden jullie op hem willen stemmen, kan de prijs namelijk erg goed gebruiken!!

groetjes Suzanne

4. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    1 vote for Hielke!!! Mooie foto Suus!

Donderdag naar CB geweest, 81,3 cm en 10200 gr.
    Kreeg de laatste spuitjes mijn god gelukkig maar. Niet alleen killing voor Storm maar ook voor mij. Vind het echt zo sneu. Gelukkig is Storm zo getroost en heeft verder totaal geen last van de prikjes.

Hier ook een ziekenboegje...eerst manlief en nu ik. Storm is nog nooit ziek geweest hopelijk blijft dat zo.

Mac mazsy al een tijdje niet gezien. Ik hoop maar dat alles goed gaat met Mike. Laartje als je gaat verhuizen kan ik je misschien wat digitaal advies geven....ik ben aan het leren voor Makelaar.

Zo net ff lekker gedoucht en nu laat ik mij maar ff lekker vertroetelen door mijn lieve man.

Fijn weekend
    Lfs Tyra

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik leef nog hoor!

Eerst even Anno feliciteren! Hopelijk een mooie en goede zwangerschap!

Hier alles goed. Lekker genoten van mn laatste weekje vrij met Mike.
    Mike heeft nergens meer last van kwa operatie. Enkel nog dat hij elke avond rond 23.00 overstuur wakker wordt en dan alleen mij wilt hebben. Kruipt hij helemaal in me en valt dan na 15 min. op schoot in slaap. Kan hem dan gelukkig wel zo weer terug leggen. Toch een soort van verlatingsangst. Hij heeft van de 12 nachten sinds de operatie er maar 4 niet doorgeslapen, dus we zijn al heel blij.

Verder zit hij sinds vorige week vrijdag helemaal onder de uitslag. Het begon in zijn nek en op 1 onderarm. Allemaal pukkeltjes, echt op de huid. Omdat het er maandag nog zat en ook zijn hals onder zat en hij er jeuk aan had, ben ik toch maar naar de ha gegaan. Zij konden helaas geen duidelijkheid geven. Het kon een allergische reactie zijn, maar ze gingen niet testen of het was een virusziekte, maar welke kon ze niet zeggen want er waren er teveel.
    In de afgelopen dagen werd het steeds erger. Nu heeft hij het op zijn onderarmen, handen, nek, hals, gezicht, buik, rug en benen. In zijn nek gaat het nu zelfs kapot. Ik smeer het nu 2x per dag in met Vaseline Lanette crème om het vet te houden en ben overgestapt op de neutral shampoo voor hem. Op de hoop dat dat het enige is. Ik zelf reageer namelijk ook heel erg op bepaalde soorten zeep. Alleen krijg ik geen uitslag, maar alleen veel jeuk.
    CB denkt dat het eczeem is, maar vind het heel raar dat het bij hem opeens zo snel en hevig komt opzetten.
    Maandag dus maar weer naar de ha. Want vind het maar raar.

6. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Macmazsy fijn om weer wat van je te horen en fijn dat de liesbreuk geen hinder meer is voor Mike.
    Als ik iets lees over eczeem wil ik altijd graag mijn ervaring delen. Storm had nl ook ineens eczeem, ook heel heftig en wat ik ook smeerde niet hielp totdat ik uiteindelijk hormoonzalf moest smeren. Dit hielp wel maar als ik stopte kwam het zo weer terug. Ineens zei mijn man; is het niet gewoon heel erg droog op zijn kamer. Wij een luchtbevochtiger van Avent gekocht en binnen een paar daagjes was hij van alle eczeem af. Geen smeerseltjes meer of jeuk! Af en toe zet ik hem aan en nooit meer eczeem gezien. Het is zo vreselijk droog geweest de laatste weken dat ik zelf last had van de droogte. Misschien is het bij Mike wat anders maar ik wilde jou mijn succesverhaal niet onthouden. Avent luchtbevochtiger kun je vast ook wel op marktplaats krijgen

7. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Vervelend van die uitslag hoop dat hij er snel van af is.

Gisteren op mijn werk het grote nieuws verteld. mijn god wat reageerden ze leuk zeg. Zo anders als op mijn vorige werk. Ik kreeg een bloemetje en hoor nu nog hoe leuk ze het vinden. Ook had ik jayden mee die zo zoet was en ook alle aandacht op eiste. dus missie geslaagd haha.

Helaas gaat mijn rug met de dag slechter aaaaaahhh. Hoop dat ik het volhoudt. liggen gaat niet want tegen de tijd dat ik thuiskom wordt jayden wakker en is liggen er niet bij. Nu ligt hij op bed. Even de hond uitlaten nog en dan ben ik vrij. morgen om 5 uur weer op.

8. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    @tyra bedankt voor je stem!! Wat is Storm al lekker gegroeid zeg. Prikjes is nooit leuk. Wij mogen donderdag weer!!

@pba leuk dat je werk zo fijn reageerde!! hopelijk trekken de rugklachten snel weer bij, anders evt naar fysio??

@mazmazsy fijn dat alles weer goed gaat. Eczeem kan ineens optreden, misschien idd door droogte. k heb er zelf als baby ook veel last van gehad, en merk het nu met droog weer nog wel. hopelijk helpt het om delucht te bevochtigen

9. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Macmazsy wat vervelend zoveel uitslag! Maar geen koorts erbij verder?? Hopelijk trekt het snel weer weg. Zielig voor hem.

@ Tyra wat leuk dat je voor makelaar leert, al het advies is welkom! We zijn nu bezig met de laatste dingetjes te doen zodat het straks goed in de verkoop kan.

Vandaag was Luc 07:00 uur wakker en heel vrolijk, we zijn nu Nijntje aan het kijken op Z@ppelin, ik vind het erg leuk. Luc snapt er nog niet zoveel van, maar de muziekjes vind hij erg leuk.
    Vanmiddag lekker wandelen met mijn schoonzusje en de hondjes, heerlijk even uitwaaien in de duinen.
    Fijne dag allemaal.
    Liefs Lara

10. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @Laartje; Mike is verder niet ziek. Niet eens verkouden. Maar de uitslag zit nu echt overal... Gisteravond werd hij wakker van de jeuk, was alleen maar op zijn arm aan het krabben. Dus maar een strakker shirt aangedaan zodat hij er niet meer bij kon en weer ingesmeerd.

Hier geeft Mike trouwens niet aan dat hij een poepbroek heeft. Hij wordt er alleen wakker van. Mike heeft namelijk elke dag rond 07.00 een poepbroek, dus als hij uit bed komt, heeft hij een vieze luier. De rest van de dag niet. Tenzij hij ziek is of een doorkomende tand/kies heeft wil hij nog wel eens vaker poepen.

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    goedemorgen allemaal

Hoop dat de uitslag van Mike snel overgaat, niets aan als ze jeuk hebben.

Hier een erg druk weekend achter de rug met veel visite. Manlief was gisteren jarig!! Altijd erg gezellig maar ook zeker weer fijn als het achter de rug is.

Hielke doet het verder prima. Loopt soms een klein pasje los, vindt dit nog wel spannend hoor en verkiest ook vaak het kruipen nog. Hij kruipt/ loopt ook vaak op zijn knieën.

ga nu naar mijn werk, zal vanavond weer even met iedereen kletsen
    groetjes SUzanne

12. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Zo....weer een mijlpaal bereikt! Kom net bij de orthodontist vandaan en heb nu dus een beugel. Boven witte slotjes en onder gewone slotjes. Ik zat er al jaren tegenaan te hikken en nu zit ie erin.

Manlief en ik zijn beide grieperig geweest dit weekend. Storm was de enige met praatjes ;)

Storm vindt het loslopen ook nog spannend hoor Suus, als hij de keus heeft verkiest hij regelmatig kruipen voor lopen. Hoewel hij lopen wel echt te gek vind.

Leuk hoor al 2 december mama 's zwanger. Zijn er nog meer mama's met een volgende kinderwens? Ikke wel hoor....laat maar komen ;)
    Ik vind het mama zijn zo leuk dat ik er zo wel een paar zou willen, maar goed nu spreekt mijn gevoel en niet mijn verstand.

Patroesch; bij jullie iedereen weer een beetje beter?
    PBA; tja rugpijn dat zijn nou echt weer de dingen waarvan je denkt....zwanger zijn leuk? Het is topsport meis! Schouders eronder
    Laartje; huis verkopen is een spannende beslissing. Met de huidige economie misschien een beetje te spannend ;)
    Suzanne; gefeliciteerd met je man, vast een gezellig weekend gehad met alle visite.
    Anno; nog last van kwaaltjes? Of zit je heerlijk op de roze wolk?
    Macmazsy; hoe gaat het met de uitslag van mike?

Ik neem
    Nog een bakje yoghurt hihi
    Fijne dag
    Tyra

13. poepbroek aangeven doet Isa ook, lekker makkelijk want ze heeft zo snel rode billen.

@PBA wat fijn dat ze op je werk positief regeerd!!!Heerlijk toch, rustig aan met je rug.

@Tyra haha gewoon kijken wat er komt dus ;)
    Ach wij hebben altijd gezegd 2 is genoeg tot het echt begon te kriebelen en er best nog 1tje bij kon en die is nu dus onderweg. ;)

Hier verder alles prima, moe natuurlijk, dat wil nog niet echt beter worden.
    Deze week een drukke week, 2 avonden cursus/vergadering en ook nog een extra overleg donderdag op mijn vrije dag dus mij kun je eind van de week opvegen vrees ik.

xxxxxxxxxxxxxxxx

14. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Jayden geeft helemaal niks aan als hij gepoept of geplast heeft. We merken dat ineens dat hij gaat ruiken of zijn luier vol zit. We verschonen hem nu zowie zo een x aantal keer per dag zodat we we meestal veilig zitten. Dus dat gaat nog wel even duren voor hij dat gaat aangeven.

Hij loopt wel sinds vandaag los. Zo ineens. Van een paar pasjes los tot meteen de hele kamer door. En gillen joh. hihi geweldig.

15. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi allemaal

pba wat super dat Jayden losloopt!!

Anno: wat een drukte voor jou deze week, goed om jezelf denken hoor, een ander doet het niet

tyra een beugel ach, tis even niet anders maar daarna heb je wel een mooi gebit. We zitten hier soms wel te denken over een tweede kindje, maar goed moet zeggen dat ik mijn handen nog vol heb aan mijn kleine mannetje. Heb nu al zeer weinig energie, dus weet niet of ik daar wel verstandig aan doe.

groetjes Suzanne

16. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    en vandaag begon hij met zelf te eten, tjonge wat gaat hij ineens hard.

ook vandaag naar de tandarts geweest (blegh) en Jayden mocht ook even in de stoel zitten. Heeft een mooie tandenborstel gekregen en was erg braaf. Al ging het maar om twee tellen kijken.

ook vanmorgen op conctrole geweest en het hartje klopt nog super. helaas geen echo dus geen idee nog wat het geslachts is, jammer maar dat zal over twee weken misschien wel lukken bij de 20 weken echo. Belangrijkste is dat het hartje goed klopt.

17. Laartje

Laartje Actief lid

16 feb 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een nieuwtjes weer allemaal
    Super dat Jayden losloopt! En dat hij zelf is gaan eten.
    Wat gaat het allemaal hard zeg.
    Hoe is het met de uitslag van Mike? ik hoop al een stuk minder, niks leuk die jeuk.
    Luc zegt nu sinds kort opa en oma, zo schattig. Hij geeft niet zelf aan dat hij gepoept heeft maar trekt er wel altijd een geniaal hoofd bij zodat wij het wel weten hahaha.

Mijn man gaat vanavond op wintersport met de zaak. Tot zondagavond. Ik ga donderdag met Luc lekker naar mijn ouders in vakantiehuisje. Heb er zin in. Maar altijd wel een onderneming al is het voor een paar dagen.
    Fijne week en ik lees weer lekker bij als ik terug ben.
    xxxxxx

18. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    veel plezier laartje

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    laartje heel veel plezier!!!

fijn dat alles weer goed is met de kleine pba, heb je zelf een vermoeden/ voorgevoel van het geslacht??

afgelopen nacht hier erg beroerd geslapen, Hielke steeds gillend wakker, was erg druk met verwerken volgens mij. Hopelijk komende nacht weer beter.

Hielke doet sinds deze week aan knarsen tanden. Vreselijk geluid, kun je dit ook afleren of hier iets tegen doen?? Iemand ervaring

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    .. en hier C behoorlijk ziek, net 41 koorts. Vanmiddag naar vervangend ha geweest omdat ze na een zetpil 3.5 uur eerder ineens begon te rillen, klappertanden en blauwe handen en voeten kreeg.. ze had toen ook 40.6 mét zetpil ^^ dus ha alles gecheckt voor zover mogelijk. Nu penicillinekuur en morgen urine wegbrengen om te kijken of ze een urineweginfectie heeft. Zo sneu joh :(

en zelf uiteraard weer opgezette klieren en last van mn keel.. :(

Deel Deze Pagina