@Jucade; Fijn dat de artsen verder gaan kijken bij Carmen en beterschap met Devin! Vanochtend naar de kno arts geweest. Die bekeek Mike zijn geschiedenis en vroeg nog wat dingen. Vervolgens hem even nagekeken, 1 rood oor en 1 ontstoken oor met vocht. Maar hij wilde vooral weten welke stappen we al hadden gedaan wat zijn longen betreft. Omdat zijn oorontstekingen volgens hem het gevolg zijn van een laag weerstand door zijn verkoudheid en benauwdheid enz. Hij vind dat er eerst naar zijn longen en weerstand gekeken moet worden voordat hij verder gaat, hij zei zelfs dat de ha hem al veel eerder naar de kinderarts had moeten sturen! We hebben nu dus via de kno arts een doorverwijzing gekregen voor de kinderarts! Mike komt wel in aanmerking voor buisjes, maar hij wilt eerst afwachten wat de kinderarts zegt. Over 6 weken wel controle bij hem voor zijn oren. We hebben nu dus 13-4 een afspraak bij de kinderarts en 8-5 dan weer controle bij de kno arts. Wat een opluchting dat er eindelijk een arts is die wel actie onderneemt en hem naar de kinderarts stuurt.
macmazsy wat fijn dat er eindelijk wat aan gaat gebeuren. Jammer dat je nog even moet wachten, maar goed je loopt er al zo lang mee. jucade: beterschap met Carmen en devin. Trek je het zelf allemaal nog een beetje?? veel liefs Suzanne
Haha Suzanne, ik zal wel moeten krijg ook veel hulp hè, dat scheelt alles. Nou ik kreeg vanmiddag n belletje vh zkh dat ze besloten hebben dat 2,5 week wachten op een mri scan niet gaat. Nu mag C al donderdag haar pré nogwat ;p en vrijdag is ze aan de beurt!!
Rust alom hier.. vandaag met C naar de pré operatie geweest om alles duidelijk te krijgen. Morgen pas kw v 11 mri scan en voor die tijd mag ze niks eten, alleen drinken tot kwart voor 9. Arme ziel.
hoi jucade watfijn dat de scan eerder kan. Heel veel succes gewenst morgen, hoop dat het wat gaat. veel liefs SUzanne
Dank je wel Suzanne. D loopt op 1 ding nog steeds voor op C en dat zijn tanden en kiezen ;p Hier goed gegaan. S morgens alleen 2x wat sap gedronken tot 11 uur. Toen aan de beurt. Narcose ging 'soepeltjes' ze hadden ons gewaarschuwd dat t toch vaak onder protest gaat. Viel hier gelukkig erg mee. Alleen nadat ze wakker aan t worden was heeft ze zo'n half uur eerst gejammert en toen gekrijst na sap en 2 broodjes was ze er weer. Dinsdag uitslag.
oh jucade wat heb je toch een flinke meid. hoop dat alles nog steeds goed gaat! HIer alles rustig, volgens mij zit HIelke midden in een sprong. Is zo ontzettend dwars en gefrustreerd. Herkenbaar??? veel liefs SUzanne
Haha Suzanne, dat is hier al wéeeeken zo. Het is echt verschrikkelijk. En het erge is, bij mijn schoonouders als ze daar heen gaan is er weinig aan de hand. T is verschrikkelijk, C alleen maar miepen, huilen, niet luisteren etc. D gaat nog wel, hoewel die ook gaat huilen als C ff uit dr plaat gaat (en dat kan ze goed ).
ben eigenlijk wel blij om te horen dat hielke niet de enige is die dat dus doet. Bij de oppas eet hij keurig zijn broodje op en hier spuugt hij alles uit. Zou dit het sprongetje nog kunnen zijn???? Waar is iedereen verder?????
Hier ben ik! Haha druk weekend gehad. heb mijn verjaardag gevierd, ik was de 28e jarig namelijk. Dus het was heel gezellig. Aangezien het sociale niveau wat gedaald is sinds de komst van Luc, leek het me wel een goed idee om mijn verjaardag weer eens te vieren. Was geslaagd. Fijn dat het goed ging met Carmen, ben benieuwd wat er uit komt. Hopelijk weet je dinsdag meer en kunnen jullie de juiste behandeling starten! @ Suzanne, o dat is zoo herkenbaar. Luc eet thuis zijn brood slecht, maar op het kdv gaat het er zo goed in. Net als slapen, bij mijn ouders altijd tot half 8 of 8 uur, maar thuis is het altijd half 7 7 uur. Hij probeert ons ook uit, weet dat dingen niet mogen, toch doen. Klieren met zijn eten, dingen omver gooien. Maar het is een schat, hij was logeren bij mijn ouders en heb hem zoo gemist. Blij dat hij weer thuis is. Tot snel fijne maandag allemaal x
goedemorgen Laartje nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, fijn dat je het zo goed gevierd hebt. Goed om te horen dat Luc ook aan het testen is. Ik zou graag willen dat Hielke wat zelfstandiger werd met eten. Dus zelf zijn broodje pakte etc. HIj doet nog helemaal niets. Hebben jullie hier ook tips voor?? groetjes SUzan
@Laartje; nog gefeliciteerd! @Jucade; Mooi dat alles goed is gegaan! Nu hopen op een goede uitslag! @Supernurse; Mike zat met begin 15 maanden in die sprong. Maar nu is Mike zijn karakter ook wel pittig hoor. Hij zet het snel op een gillen/driftbuien als hij het woordje nee hoort. Maar dit negeren we gewoon. Eten doet hij nu eindelijk weer goed. Hebben weer een ritme gevonden. Tenminste, hij heeft weer een ritme gevonden... Hij at altijd als ontbijt en lunch 2 boterhammen, maar avond eten ging beroerd. Sinds een week eet hij als ontbijt 1 boterham en een plak ontbijtkoek en als lunch 1 boterham en een krentenbol of nog een halve boterham en dan eet hij 's avonds super goed! Hij zeurt na zijn ontbijt/lunch ook niet om meer eten, dus heeft hij genoeg aan wat hij krijgt.
@Supernurse, ik vouw Luc zijn boterham altijd dubbel en snij hem dan in reepjes. eerst gaf ik hem dan een reepje (op zijn kinderstoelblad) maar nu zet ik zijn bord voor hem neer en pakt hij zelf. Hij eet alleen heel beroerd brood thuis, hij peuzelt zijn beleg eraf en haalt het brood weer uit zijn mond, of gaat proppen. Daarom geven we hem in de ochtend pap en ontbijtkoek. Vind hij beiden erg lekker. Succes, komt vanzelf...
dank je wel voor jullie tips. Ik blijf het proberen, hij moet het vanzelf een keer leuk en lekker gaan vinden. Warme eten gaat gelukkig meestal wel goed. groetjes SUzanne
@Laartje nog gefeliciteerd!!! eten: gaat hier nog steeds super, echt een wonder dat ze zo klein en licht blijft. Gelukkig dus ook geen troubles mee. Hier verder alles goed, Isa loopt bijna!! Ze moet alleen nog durven, haar eerste stapjes zette ze al in december maar kruipen maar gaat toch makkelijker. Met de zwangerschap gaat het ook beter, ben niet meer zo moe, alleen af en toe misselijk. Al weer 13 weken, de tijd vliegt. xxxxxxxxxxxxxx
Ff heel snel; C moest gisteren meteen blijven. Was toch wel een bacterie. Ze is gisteravond geopereerd aan dr voetje. Nu infuus met a.b.
och jeetje, dus toch hoop dat ze dan nu toch eindelijk op gaat knappen. Heel veel sterkte, probeer ook een beetje om jezelf te denken jucade. veel liefs SUzanne
hoi goedemorgen allemaal ben benieuwd hoe het met Carmen gaat. En hoe gaat het met alle andere kindjes??? Ben wel benieuwd hoe ze allemaal weer veranderd zijn. Vindt dat het bij HIelke zo snel gaat. Ben helemaal trots op hem, hij eet eindelijk een beetje brood van mij. WIlde dit voorheen niet hebben en hij heeft vanochtend een heel stukje op (zonder korsten) en vanmiddag een half stukje, eindelijk!! misschien dat zijn bolle toet dan ook weer wat meer terug komt. verder is het hier een tanden drama, zit de hele dag met handen in zijn mond en is behoorlijk huilerig. Net even op de fiets weggeweest en hij heeft niets anders gedaan dan huilen, gezellig hoor en dan vooral al die mensen die je aan lopen te staren, als of ik er iets aan kan doen. fijne dag allemaal, ik kruip even lekker een uurtje mijn bed in, mag de hele nacht weer aan het werk