D gaat snel joh! voor je het weet zet hij de eerste stapjes los! Wat vervelend dat Mike zo slecht inslaapt. Dat sloopt je dan wel, en je relatie op een laag pitje is jammer. Tijd maken voor elkaar is zo belangrijk. Luc slaapt soms bij opa en oma. Gaan wij lekker uit eten en naar de bios even tijd voor elkaar. Dan genieten we er ook weer extra van als hij de volgende dag heel vrolijk terug komt van opa en oma en wij weer lekker eens uitgeslapen hebben. xx
Hier erg gaar, gisteren al hoofdpijn, vandaag ook ietsje. Ben uren met werk aan het opbouwen nu en ben bekaf. D zijn billen zijn knalrood met pukkeltjes. Hij poept nu sowieso 3 a 4 x op een dag, zal wel weer door kiesjes zijn denk ik.
hey jucade wat vervelend dat je hoofdpijn hebt, gaat dit ook tegelijk gepaard met je vermoeidheid? Kan natuurlijk best zo zijn dat je teveel doet of indrukken opneemt en daar hoofdpijn van krijgt. Rode billen gaat hier meestal gepaard met een tand/ kies. Geen idee of er hier al een kies door is, mag niet in zijn mond kijken, wordt dan gelijk gebeten Vandaag is Hielke een dagje bij mijn moeder en ben ik thuis voor het eerst, moet vanmiddag veel voor mijn werk regelen en vanochtend wil ik het huis maar eens een grote beurt gaan geven, nu nog even de energie vinden om er mee te starten. fijne dag allemaal groetjes Suzanne
Zo ik ben weer opgeknapt na 2 1/2e dag thuis zitten en ziek zijn. Blehh, koorts, moe en misselijk. Maar vandaag samen met Luc lekker gewandeld buiten en dat ging wel weer goed. Maar nu heeft Luc verhoging, hopelijk wordt het geen erge koorts en heb ik hem aangestoken. Zou natuurlijk heel goed kunnen. Hopelijk helpt een nachtje slaap hem om de koorts eruit te zweten. Fijn weekend allemaal. Nog plannen voor K-dag?
hey laartje beterschap voor Luc, jullie blijven wel aan het kwakkelen he. Hopelijk knapt hij op van een goede nachtrust. WIj hebben nog geen echte plannen gemaakt voor K-dag. Meestal even naar de braderie en muziek, alles maar een beetje om Hielke zijn slaapje heen plannen. fijne avond, groetjes
C en D gaan s morgens met k dag naar opa en oma. J en ik en mijn moeder naar de rommelmarkt. S middags na hun slaapje gaan we naar buitenspelletjes voor J.
Nou Luc heeft 2 dagen koorts gehad, vandaag gaat het weer aardig met hem. Hij eet nog niet geweldig, maar hij drinkt gelukkig wel goed. Ik ben vrij vandaag dus dat is wel fijn voor hem. Vandaag geen koorts meer, wel veel slapen. Straks misschien even lekker een frisse neus halen met hem. Hier schijnt het zonnetje lekker!
hoihoi @laartje wat vervelend dat Luc weer koorts had, hopelijk knapt hij nu echt op, genoeg ziek geweest dit voorjaar. Heeft iedereen een leuke Koninginnedag gehad?? Hier even de rommelmarkt over geweest, verder niet veel gedaan. Hielke had een echte huildag, dus was niet de gezelligste (komt er soms weer een sprong aan???) gister en vandaag weer gewerkt. Hielke heeft gisteren ontdekt dat behang aftrekken erg leuk is, heeft dit dus ook fijn gedaan toen hij in bed lag (nou ja hij stond er bij) groetjes SUzanne
Zo, weer even wat van me laten horen (schaammmm) heb het druk gehad en flinke ziekenboeg geweest hier. Hoe is het met de zwangere? Alles goed, Geen vervelende klachten? Hoe is het met Carmen? Weer helemaal beter? Hier Mike sinds vrijdag ziek, hoge koorts, veel snot en slecht eten. Zaterdag ik zelf ook ziek. Hoest de longen uit mn lijf en onwijs verkouden, koorts en alles deed pijn. Mike zondag koortsvrij, ik hondsberoerd. Ik maandag weer wat fitter, Mike vanaf de middag opeens weer koorts tot dinsdag avond. Gisteren geen koorts, maar vandaag weer wel aan het einde van de middag.... Hij eet ook nog steeds heel slecht en heeft hele vieze luiers. Ik denk dat de hoektanden zich gaan melden, aangezien de koorts nu vooral aan het einde van de middag/begin avond is. Dit verklaard ook het slechte eten. Ook is het kwijlen weer flink toegenomen. Ik vooral nog veel last van hoofdpijn door het vele hoesten. Even een ontwikkelingsvraagje... Wij hebben het idee dat Mike wat achterloopt, niet lichamelijk, dit zit wel goed, maar voor het mentale (als het daar onder valt). Hij snapt veel wat wij bedoelen (opruimen, knopje indrukken, tv aan/uit enz.) maar en zijn bepaalde dingen die hij nu pas gaat doorkrijgen, terwijl die normaal (naar mijn idee, ervaringen op werk) al veel eerder vaak ontdekt worden door een dreumes. Hij gaat nu pas de vormenstoof snappen en het ook echt proberen, het nadoen van dingen die wij doen, nu gaat hij opeens dingen kopiëren, papa ging bijvoorbeeld met een meetlat iets opmeten en Mike deed het later op dezelfde plek na, maar heeft niet door dat het ook op een andere plek kan. Het speelgoed gebruiken waar het voor dient (blokken om te stapelen/bouwen enz. Stoffer en blik om te vegen en ga zo door) Hij heeft sinds 2 dagen opeens door dat hij kan stapelen met blokjes, Ronde dingen weg rollen en dat je met een vork kan prikken. Hoever zijn jullie kindjes in dit soort dingen?
wat vervelend dat het zo´n ziekenboeg is bij jullie. Hopelijk zijn jullie snel weer allemaal beter. Ik denk niet dat Mikey achterloopt hoor met bepaalde ontwikkelingen. Hielke doet heel van de dingen die jij opnoemt nog niet. Die is er totaal ook niet mee bezig. Denk dat elk kind zich op een eigen tempo ontwikkeld, maar net waar de interesse ligt. groetjes SUzanne
Net de uitslagen binnen gehad van de kinderarts... Alles was goed. Geen allergieën, geen ontstekingswaarden en geen rare dingen gevonden. Wel was er op de longfoto goed te zien dat hij veel luchtweg infecties heeft gehad. Ook was er in zijn bloed waarden vrijwel geen afweer te zien, maar dit hadden we al verwacht. De arts wilt Mike niet op medicijnen zetten voor die hele lage afweer, maar afwachten hoe zijn lichaam reageert op de buisjes en het knippen van zijn neusamandelen. In okt. terug komen voor evaluatie tenzij eerder nodig is. Ben zo blij dat het meevalt en dat hij iig geen allergieën heeft! Nu die afweer nog omhoog krijgen...
Zo Luc is weer helemaal opgeknapt gelukkig. Hij eet alleen nog niet zo goed en huilt snel. Als hij iets niet mag ooo berg je dan maar.Ook wel grappig soms, al moet je dat natuurlijk niet laten merken ! Mikey loopt volgens mij ook niet echt achter hoor. Luc is met sommige dingen wat voor en met sommige dingen wat achter. Maar ja wat is de "normale" Curve? Die is ooit maar vastgezet en is voor niemand hetzelfde. Mocht je je nu echt zorgen maken kan je altijd bij het consultatiebureau terecht toch. Wat fijn dat Mike geen vreemde afwijkingen heeft! Hopelijk bouwt hij zijn weerstand wel weer op na het knippen van de amandelen en het zetten van de buisjes. Wanneer staat dat op de planning? Morgen even kijken bij bevrijdingspop, ze hebben ook leuke kinder activiteiten dus we gaan even langs. Hopelijk is het droog. Jullie nog plannen?
@Laartje; Fijn dat Luc weer wat opgeknapt is. En dat snelle huilen ken ik, doet Mike nu ook heel snel. Merk je toch dat ze nog niet helemaal fit zijn. Mike vanavond sinds 3 weken eindelijk zijn prakje weer bijna helemaal op! Ook zijn ontbijt en lunch ging er goed in. Hopelijk blijft het weer zo. Dinsdag hebben we een controle bij de kno arts. Daar wordt dan besproken of hij nog steeds de buisjes en neusamandelen wilt doen en hopelijk krijgen we dan ook te horen wanneer of iig in welke periode.
jeetje wel fijn dat er niets ergs uit de onderzoeken komt. Hopelijk gaan de buisjes en amandelen knippen helpen. Zou dat laatste wel doen, als het alsnog op latere leeftijd moet hebben de kindjes altijd veel last. ZOu er ook weer een sprongetje kunnen komen. Hielke '' piept'' hier ook om alles, erg gefrustreerd. veel plezier allemaal
hoihoi vanochtend voor het eerst met Hielke naar een binnen speelplaats geweest, hij vond dit in 1 woord geweldig. Was na afloop kapot en viel dan ook gelijk in slaap. Vooral de ballenbak en trampolines waren favoriet. groetjes Suzanne PS ben ook wel weer benieuwd naar foto's van jullie kleintjes
Geweldig he die binnenspeeltuinen! Luc vindt de ballenbak ook helemaal te gek! Heerlijk weekend gehad, nu op naar een interessante week waarin een vriendin van me plotseling gaat trouwen! Dus dinsdag 'even' heen en weer naar Nijmegen. Zo leuk voor haar. Luc gaat ook gezellig mee. Ben benieuwd.
oh wat leuk zeg laartje. alvast veel plezier met de trouwerij, altijd leuk. Mijn broer gaat over 3weken trouwen, daar heb ik ook enorm veel zin in. fijne avond
Leuk he die indoorspeeltuinen! Mike vind het ook altijd geweldig en geniet volop daar. Lekker ondeugend overal op klauteren en van de glijbaan. Springkussen vind hij ook super, en ja de ballenbak, die zou hij graag mee naar huis nemen!
Mike moet 22-5 (over 2 weken) naar het ziekenhuis om buisjes te laten plaatsen en zijn neusamandelen te verwijderen... Er was totaal geen verandering nav 6 weken geleden. Nog steeds ontstoken oren.
jeetje, wel fijn dat je over 2 weken al terecht kunt, hopelijk is hij dan eindelijk wat fitter. hier ook weer een ziek mannetje, spuugt alles uit, heeft koorts en hoest.