Beterschap voor Hielke. Mike is nu weer helemaal fit. Alleen loopt het snot nog zijn neus uit (wanneer niet!) en heeft hij vooral 's avonds last van hoesten. Maar wordt er gelukkig niet steeds wakker van.
Volgens mij heerst het enorm! Fijn, klinkt wel gek, dat Mike buisjes krijgt en z'n amandelen eruit kunnen, hopelijk is hij dan van de meeste klachten af. En kan hij weer goed aansterken. De bruiloft gisteren was heel leuk! Luc heeft zich onwijs lief gedragen, het was zo leuk. Heb echt van hem genoten. Nog een weekje werken en dan lekker 10 dagen vrij! Kijk er nu al naar uit. Ik ga zo even proberen een foto van mijn mannetje op de bruiloft te uploaden, even uitvinden of ik nog ruimte heb. xx
hey wat een plaatjes allemaal. Wat heeft Carmen al veel haartjes zeg, geweldig. Gisteren toch maar de huisarts geweest, hielke was toch wel erg ziek. Conclusie is dat hij pseudokroep heeft. Dus uitzieken is ht advies. Dus nu de hele dag al weer hangerig, huilerig en hoesten, zo sneu. Wel blij dat ik vandaag en morgen thuis ben met hem. groetjes
@Supernurse; Beterschap voor Hielke. Hopelijk knapt hij snel op! Hier is Mike ook de afgelopen 2 dagen weer niet te genieten... Eet gelukkig wel redelijk goed. Kwijlt enorm en poept veel meer en vaker, dus hoektanden waarschijnlijk in aantocht. Gister einde van de middag was het ook echt giga huilen, elke keer als hij bij ons op schoot ging zitten gilde hij het uit en liep ook heel ongemakkelijk. Ik dacht gelijk aan zijn billetjes, en ja hoor, vuurrood waren ze! Kan begrijpen dat dat pijn doet als je gaat zitten... Dus lekker dik ingesmeerd. Vanochtend helaas nog net zo vuurrood en maar weer lekker gespoeld en gesmeerd, hopelijk trekt het snel weg, want met de lunch zat hij zo ongemakkelijk in zijn stoel, je zag dat het hem echt pijn deed, dus maar staand laten eten. Vanmiddag even lekker zonder luier laten lopen denk ik.
en zijn jullie allemaal verwend voor moederdag???? Ik kreeg vanochtend een ontzettende dikke kus van mijn kleine mannetje. Verder had hij bij de oppas een fotolijstje gemaakt en bij mijn moeder een schilderijtje groetjes Suzanne
hier ontbijt op bed gehad en een mooie handafdruk van mike met gedichtje erbij. de middag naar mn moeder en oma geweest.
War is het hier rustig.... Hoe is het met de zwangere dames? Zal hier proberen een leuke foto te maken van Mike, zag al een paar leuke foto's voorbij komen namelijk en dan kan ik natuurlijk niet achter blijven! Hier alles goed. Heb maandag een gesprek gehad op het kdv (doen ze jaarlijks) Kreeg gelukkig geen rare dingen te horen, het slapen is daar ook een probleem. Hij wilt absoluut niet naar bed gebracht worden, gilt het dan uit en als hij slaapt is dit vaak voor maar 30-45 min. en gilt daarna de hele slaapkamer wakker... Maar hij liep bij hun ook netjes op schema. Alleen het praten nog steeds niet. Hij over 2,5 week pas 1,5 jaar, maar ze zeggen blijkbaar rond deze tijd toch wel wat woordjes. Mike kletst heel veel, maar zegt niks verstaanbaar. Ja en Die is het enige wat heel duidelijk is. Vanochtend hebben ze hem op het cb ook nog even gewogen omdat het ziekenhuis een recent gewicht wilt hebben vanwege de narcose. Hij woog nu met 17,5 maand 10.74 kg dus dat was ook weer netjes. En als iemand die ik ken of buitenstaanders nog durven te zeggen dat Mike een flinke, grote of dikkertje is dan flip ik even! Krijg namelijk nog steeds opmerkingen over Mike dat hij een flinke jongen is, fors en dat hij vast een grote eter is.... Zijn lengte, hoofdomvang en gewicht zit allemaal onder het gemiddelde, dus mijn manneke is absoluut niet fors. Als ik dit dan zeg dat kunnen ze niet geloven dat hij niet over het gemiddelde zit.
Zo wat een rust hier! Dacht gisteren ga er even voor zitten om bij te lezen, maar dat viel wel mee! Hier alles oke, sinds vandaag staat ons huis te koop op Funda. Nu hopen op een koper. Vanochtend heerlijk gewandeld in de duinen met mijn schoonouders en de hondjes. Lekker met dit weer. Mannen liggen nu lekker op bed (manlief is niet lekker) dus ik ga als een goede huisvrouw opruimen! hahah Fijne dag en alvast fijn weekend allemaal. xx Lara
hey is hier inderdaad erg rustig. Niet veel te vertellen denk ik. Wij zijn vanochtend even naar een bloemetjesmarkt geweest en gaan zo onze aanwinsten even in de tuin zetten. Verder hebben wij gisteren een dakkapel gekregen, dus we kunnen vanaf nu druk gaan klussen om van de zolder een kamer te gaan maken. laartje leuk dat jullie je huis te koop gezet hebben, ook al wat op het oog waar jullie willen gaan wonen?? groetjes
@Laartje; Hopelijk verkopen jullie het huis snel! Hier vanmiddag naar Blijdorp geweest. Mike heeft weer genoten zoals altijd
@ Supernurse, Ja leuk en ook spannend hoor. We willen eerst het huis verkopen, en dan kijken waar we willen gaan wonen. Waarschijnlijk blijven we gewoon in Haarlem, maar dat licht dus aan de uiteindelijke verkoopprijs... Haarlem blijft duur om te wonen, als ik dan kijk naar wat je kan krijgen buiten de stad voor hetzelfde geld. Maar krijg mijn man moeilijk uit zijn stadje weg. Maar ben blij met de foto's. Mijn pa zei "Jeetje wat hebben jullie eigenlijk veel ruimte!" Ja we hadden zo extreem opgeruimd
Goedemorgen! Nog steeds heel rustig hier.... Iedereen aan het genieten van het lekkere weer? Hier heeft Mike gisteren zijn buisjes gehad en zijn zijn neusamandelen weg gehaald. Viel allemaal reuze mee. Hij was als 2e aan de beurt. om 8.30 onder narcose en om 8.40 al weer in mijn armen aan het wakker worden. Wel heel boos tijdens het wakker worden. Maar natuurlijk te begrijpen, hij snapt niet wat er gebeurd en dit is een dreumes niet echt uit te leggen... Meneertje is gelukkig al weer lekker aan het kletsen en spelen alsof er niks gebeurd is!
hoi is hier inderdaad rustig. Ik heb veel gewerkt de afgelopen dagen. Vandaag lekker dagje vrij dus maar fijn van het mooie weer aan het genieten. Hielke wil alleen maar buiten spelen, strijd als hij weer naar binnen moet. Ook slapen is erg moeizaam momenteel, maar ja is ook erg warm boven. Macmazsy wat fijn dat de operatie goed gegaan is, nu maar hopen dat hij niet teveel last krijgt. fijne dag allemaal veel liefs Suzanne
Mike wilt ook alleen maar naar buiten. We wonen 3 hoog, dus enkel een balkon waar hij op kan. Ga dus zoveel als we kunnen met hem de speeltuin in bij ons achter. En idd ook strijd om hem binnen te krijgen. Soms mag hij nog even op de galerij rond lopen, hij komt dan vanzelf weer naar binnen gelopen. Gisteren was het dan ook heel zielig. Hij pakte zijn schoenen en stond naar de deur te wijzen. Hij wilde ondanks hij net onder het mes was geweest naar buiten toe... Hij mocht even op de galerij met zijn loopfiets om toch een frisse neus te halen. Vandaag de zandbak gevuld op het balkon. Hebben zo'n schelp met deksel voor hem. Nu kan hij lekker op het balkon ravotten met zand.
Elleuw allen, Hier gaat t ook prima allemaal. D had controle gehad vh audiologisch centrum. Gehoor was goed alleen bleef hij vocht achter zijn trommelvliezen houden. Doorgestuurd naar de h.a. en we moesten t nog 3 maanden aan kijken ivm mooi weer. Daarna word er beslist wat we gaan doen.. en hij loopt af en toe pasjes los! C had controle vh voetje. Alles prima en hoeven niet meer terug te komen Ook hier krijsen als we naar binnen moeten hihi bij allebei. Ook als we weggaan bij iemand waar ze het net naar hun zin hebben, poeh he. En binnenkort gaan we een weekendje weg.