Mei 2011, wat klinkt dat nog ongelooflijk ver weg! Ik ben (volgens mijn berekening) op Koninginnedag uitgerekend, maar ik ga er vanuit dat het wel mei zal worden. Gezien het feit dat beeb 1 ook even bleef plakken Dus wie kletst er mee? Op naar mei 2011!!
tjee meimamas 2011 alweer, wat vliegt de tijd ...... geniet van jullie zwangerschap en gefeliciteerd!! een meimama uit 2008 !
Ik moet bekennen dat ik heeeeeeeeeeeeeeel stiekem hier al even spiek, omdat ik ZO hoop dat ik me bij je kan voegen........ Ik moet nog even geduld hebben (zie onderschrift). Xxx Hypo
hallo, ik kom me toevoegen! heb vanochtend positief getest, nog een licht lijntje maar een lijntje is een lijntje.. ik weet niet hoelang ik zwanger ben, ,, daar mijn cyclussen nogal qua lengte wisselen. zit nu op dag 31 en mijn cyclussen zitten meestal tussen de 29-33 dagen met een uitschieter naar 35 dagen. het kan dus goed zijn dat ik voor mn nod nu getest heb maar kan ook goed dat mn nod gisteren was. dus qua datum... geen idee... zal wel rond begin mei uitgeteld zijn als alles blijft zitten. we zijn in 2008 gestopt met de pil en in april dit jaar was ik zwanger.. helaas is dat fout gegaan en nu is het de tweede ronde raak!!!! nu maar proberen te relaxen en ervan te genieten Heb jij al ergens last van?
Gefeliciteerd mei mama's!!!! hier was de uitgerekende datum 4-5-2009 maar uiteindelijk werd het 20-04-2009!! geniet ervan!! hebben wij ook gedaan!!
Bedankt allemaal! En voor norwegian-sky en hypo: hopelijk kunnen jullie met ons meekletsen binnenkort! Senna: het gaat wel goed hier! Ik heb alleen af en toe pijn onder in m'n buik en ik ben soms wat misselijk. Oh en erg licht in m'n hoofd. Dat laatste herken ik goed van m'n vorige zwangerschap. Ik voelde me altijd zo licht, bij een trap oplopen werd het me alweer zwart voor de ogen. Maar we zullen hoe het dit keer gaat verlopen. Ik ben nu bovenal erg blij! Jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd!! Ik hoop dat je dit keer lekker kunt genieten, dat lijkt me wel lastig na een miskraam. Hoe voel jij je?
Hoi hoi ik ben eigenlijk een april mama maar ik denk ook dat ik een mei mama ga worden hahaha. Ach ik wacht het rustig af dus ik kom vaak even hier spieken
hey hey, ik wil hier ook wel even komen kletsen... nou ja even ben wel van plan te blijven plakken haha. Vanochtend positief getest Mijn uitgerende datum is nog net in mei namelijk 2 mei 2011 ....pffff wat klinkt dat nog ver. Hoop dat we het hier gezellig druk krijgen!! liefs Rieanne
Helemaal vergeten in mijn blijdschap gisteren, Dames GEFELICITEERD!!!! Woohoooo.... we zijn zwanger!!!!!! zo dat moest er even uit liefs Rieanne
welkom rianne! proficiat met je zwangerschap. hier vandaag en gisteren wat buikpijn onder in mn baarmoeder.. vanavond gaan we uit eten maar heb eigenlijk helemaal geen puf en geen honger... denk dat ik maar een simpel soepje pak en een pasta. en hoop dat ze niet te lang blijven hangen.
Hoi meiden, Hier vanochtend ook positief getest, kan het ook nog niet helemaal geloven. Nu ben ik op 1 mei uitgerekend, in 2009 was ik ook al meimama. Uitgerekend op 18 mei en bevallen op 19 mei. Iedereen ook gefeliciteerd.
hoi hoi, allemaal gefeliciteerd. ik kom mij ook aanmelden, datum 1 mei 2011. gisteren positief getest met kv5 en nu met de digitale van clear bleu.
Gefeliciteerd yl24, JoMi, senna999!!!! hier ook krampjes en geen eetlust hihi.... tja ben benieuwd hoe het ons zal vergaan!! liefs Rieanne
Goede morgen dames, Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap, helemaal super! Hier nog een mei mama, mijn uitgerekende datus is 3 mei 2011! Ik heb nu al 3 dagen positief getest, alleen is het nog wel voor mijn nod! Ik denk dat ik de dag van mijn nod een digitale ga doen hihii. Mijn symptomen zijn tot nu gevoelige borsten, sneller moe en krampjes en naalde steekjes in de onderbuik. Verder gaat het goed eigenlijk, nog steeds eetlust en nog niet misselijk
gefeliciteerd meid!! ik zit ook nog een dag voor nod en heb vandaag nog maar een keer getest, gelukkig weer positief. Had vrijdag al met een digitale getest dus dat was wel de ultieme bevestiging. lekker gaan genieten meid!! Wat grappig, we hebben dezelfde banner!!! vond hem ook wel erg leuk! liefs Rieanne
He meiden, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben een mei 2010 mama....kan me nog zo goed herinneren dat ik kwam vertellen dat ik zwanger was! Geniet ervan! De tijd vliegt straks echt voorbij...