De Vk belde vanmiddag of ik ons kindje al gevoeld had, maar nee. Ik mocht toen meteen op praktijk komen en na even zoeken kwam het hartje. Steeds harder, dus kindje kwam dichterbij. Ben nu helemaal gerustgesteld....op naar de 20wkn echo. Slaap lekker meiden!
Goedemorgen, oef het is hier warm en zeer klam in huis L78; wat fijn dat de kleine zo goed van zich liet horen
@L78, heerlijk meid!!! Gelukkig!!! En wat fijn dat je zo'n goede VK hebt, is wel wat waard he?! @zonet hartje opgenomen op pc, ga ff wat knippen en dan plaatsen......
goeiemorgen @weegschaaltje ja dat bedoel ik dus ik von het helemaal niks... maar hij staat nog! en er zaten overal horre voor de deuren en ramen maar nog kwamen ze binne. overal waar je keek liepen er beesten en dan moes je nog gaan slapen....met het gevoel of er overal beesten op je liepen toen ik de bedden van me meiden ging afhalen lagen er allemaal dooie beesten in...... @lovepeet zwschaps hormonen... gefeli met je meisje!!!!
parr.....ik wil je zooooooooo graag feliciteren...dus voor nu alvast gefeliciteerd. en dan doe ik het straks of morgen in het groot met kleurtjes en alles.... ik hoop het zo voor je/jullie het is je zo gegund..zo spannend dikke kuzz en knuf
Hier vannacht ook enorm veel onweer en wind e.d. Ik ben er wakker van geworden en toen maar even gaan drinken. Daarna toch vrij snel weer in slaap gevallen. Vandaag merk je hier al niks meer van het onweer. Het is nu alweer bloedheet. L78: Fijn dat je meteen terecht kon bij de VK en dat de baby zich ook mooi liet horen! Gistermiddag even met mijn moeder de stad in geweest voor nieuwe kleren. Het was wel echt nodig. Ik heb nu ongeveer 3 setjes die me nog wat ruim zitten. De meeste kleren passen me nog wel, maar beginnen nu wel wat strak te zitten, dus heb nu weer wat meer. Ik vond het best lastig om vanalles te kopen, omdat je oer een tijd weer nieuwe kleren moet kopen voor de winter... Nu heb ik 2 shirts gekocht waar je ook iets met lange mouwen onder kan doen, dan kan ik het in de winter ook nog aan. Hoe doen jullie dat??
@ luvmyluver dat is minder al dat ongedierte! Evengoed een leuke vakantie gehad?? @ L78 wat fijn meis dat je het hartje weer even hebt gehoord en alles gewoon goed is.... Een opluchting he! @ goof hoe neem je dat op op de pc?? Ik heb vanalles geprobeerd maar het lukt me niet hahaha. @ parr, EN EN EN EN????????????? @ weer jeetje het is vanacht te keer gegaan zeg! Ik was op tijd naar bed gegaan omdat ik er helemaal doorgeen zat maar vanmorgen schrok ik wel toen ik beneden kwam. Mijn man zei dat de bomen ook erg heen en weer gingen..... Gelukkig is het nu weer knap .
@jufkyo, ik koop altijd het merk mama-licious dat rekt erg mee. En heb het ook na de bevalling nog aangehad. Ik draag ook altijd topjes onder mijn shirts en nu met dit weer dus alleen de topjes...... En na de bevalling knip ik alle banden uit de broeken en rokjes hahahaha.
Ik krijg een jongen of meisje luvmyluver... Hahahha beeb werkte voor tweede keer niet mee,dus we wachten nu tot 20 weken echo, die is 1 augustus ofzo. En hopen dat er dan iets te zien is Wat een heerlijk weer gister!!!!! we hebben genoten van de regen storm en onweer hier, heerlijk 10 hoog in een flat randje duinen met ene verpletterend uitzicht
Nou ik heb zin om te huilen want ik heb denk ik het test verprutst MIjn temp is mooi 36.8 dus naar de wc gestrompeld (net wakker haha) En ik had nu een plas stokje van de DA eigenmerk. Ik op plassen, telde tot 5, dopje erop en wachten... maar het venster werd niet nat dus ik op zijn kop houden van nah?! dus ik dopje eraf en is het stokje niet goed nat ik heb geprobeerd wat plas uit te drukken en kwam nog maar een paar druppels op ..het duurde denk ik een halve minuut/minuut totdat de vensters nat werden.. de controle streep is er wel donker maar je ziet een heeeeeeeel lichte streep. Wij zien het beide maar het is echt erg licht.. nu weet ik niet of het test nou wel gelukt is of als beebje niet meer gaat plakken gelukkig is het koopzondag in het stad 20min vandaan dus met lunch een kv 2voor5 cassettes halen.. kan ik dan nog testen? Ik ben misselijk (ermee wakker geworden) en heb ook lichte krampjes lijkt het wel maar dat had ik vorige keren ook met zwangerschap.. maar nu met dit test ga je nog meer twijfelen
ik heb net 2 en half uurtjes gedut, zo vliegt de tijd voorbij was mega moe en misselijk.. straks naar het stad 20min verder op naar de kruidvat de cassettes halen hou mij nu gewoon voor dat ik wit zie.. denk uit zelfbescherming..
@blaar; Met mn teen gaat het goed. De zwelling die er bij kwam is weer mooi weggetrokken en geen rood plekje meer te zien. Enkel nog een flinke dikke blaar. Het probleem is dus dat ik absoluut geen teenslippers enz. aan kan doen. Want het stukje tussen de tenen zit juist tegen de blaar gedrukt, zo groot is hij, de blaar loopt helemaal naar de zijkant. Ik loop nu op de badslippers van manlief. @onweer; Hier ook flinke klappen, regen en wind gehad. We wilde de deur openhouden van het balkon, maar door de wind regende het tot ver naar binnen. Uiteindelijk kon ik alsnog op het balkon gaan staan, want de fret die met zijn kooi buiten staat (achter een stuk muur nog al wel!) werdt nat! Hem even afgedroogd en een handdoek in zijn hangmat gelegd zodat hij weer een droog bedje had. Hij is gelijk gaan slapen. Die beesten merken er niks van. Maar ik stond dus uiteindelijk tot mn enkels in het water. Nog even een vraag? Vanaf wanneer kan je harde buiken krijgen? Ik heb de hele nacht met een onwijs gespannen buik gelegen. Op mn zij liggen ging niet omdat er dan teveel druk op kwam. Nu valt het inmiddels mee, maar ook vanochtend nog met een hele gevoelige en gespannen buik gelopen.
Hallo dames! Ik ben weer terug van vakantie, heerlijk naar Spanje geweest. Was echt fijn om je weer even op te laden door een paar weken niks te doen en alleen maar op het strand te liggen Ik heb hier wel een hoop gemist zag ik al, waaronder het verschrikkelijke nieuws van Lynnami. Heel veel sterkte met dit verlies, maar natuurlijk ook gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Ik heb niet alles teruggelezen, maar zag wel al dat veel meiden weten wat het gaat worden. Gaaf hoor! Ik wil het ook wel graag weten, maar moet nog een paar weekjes geduld hebben.. @JufKyjo Hier beginnen mijn kleren nu ook echt strakker te gaan zitten, voor de vakantie kon ik ze nog prima aan, maar in 2 weken tijd is mn buik behoorlijk gegroeid. Vind het ook wel lastig, wat moet je nu allemaal halen? Ik ga van de week maar eens wat shoppen denk ik. @Parr, succes, hoop op 2 streepjes voor je!
lekker he ff bijtanken !!.. ik ga dat over 2 weken doen .. lekker naar malgrat all-in.. heerlijk ook ff bijtanken heb ik hard nodig.! en wwil je weten wat het word?..
@ parr: Balen meid dat de test niet gelukt is, nu zit je nog langer in spanning. Gets en nu zijn de winkels ook nog eens niet open . Pfff, dat wordt een extra spannende dag vandaag. Ik duim voor je meid. @ macmazsy: ik denk dat harde buiken nu al wel kunnen hoor. Ik heb ze de afgelopen dagen ook gehad, vooral s avonds. Ontspannen was er namelijk niet echt bij @ minkie: lekker hoor al vakantie gehad! Hier mag ik nog 2 weken werken en dan pas heb ik 6 weken vakantie! Hopelijk zet het mooie weer nog even door.