December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Lovepeet, gefeliciteerd!!!

En oei...ben ik nu de 1e die mag gaan raden??? Is het een jochie?? Of toch een girl...vertel vertel!!!

Hoe zijn alle 20 weken echo's geweest van degenen die vandaag moesten??

Ow, heerlijk, vandaag eindelijk geen dienst meer, gister weeeeer pas om 1u 's nachts thuis en gewoon weer 9 uur moeten werken vandaag....maar vandaag lekker de hele avond vrij!!! En morgen ook!!!! :D

3. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ lovepeet is zeg een jongen!! Dat is namelijk precies wat wij ook te zien hebben gekregen ;)

@ Jufkyjo, ik heb flessen van avent, een top van mama-licious een badcape met erop kleine broer en een waskussenhoes. Toen nog een patatje gedaan met mijn dochtertje samen..... alleen zo jammer dat ze alles onder de mayo kwakken dus de helft weggegooid. En luiers voor dochterlief ;). Dat was het wel hahaha.

@ pupje, wat leuk!!! En lief van je man!

@ Rammel wat fijn dat je weet wat het is! Nu dus aan de spinazie enzo ;).

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lovepeet, ik ga voor een meisje.. heb er weinig verstand van hoor haha maar zie denk ik schaamlipjes?

Vanaaf niks doen. Morgen de badkamer een grondige beurt geven (ook schimmelbestrijding etc) vind dat altijd zo'n werk, maar t moet echt gebeuren. Morgen krijgen we s middags vrienden en daarna gaan we lekker weg (waarschijnlijk naar de kartbaan) en daar lekker uit eten en gesellie doen. Geen kids mee, heerlijk een keertje haha. En volgende week krijg ik loge's dus wilde ik sowieso de badkamer weer knap hebben. Heb er 4 uur de tijd voor. Moet lukken met wat kleine pauzes tussendoor.

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nee het is geen jongen hahaha :p MEISJE

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha jippie :) had ik t goed. 3 streepjes is n meisje zeggen ze? Maar wat zeiden ze nu eerder? een jongen?

7. mama van 1

Meen je dat serieus?? Want wij kregen namelijk ook een uitstulpseltje te zien..... een meisje is 3 streepjes..... en ik zie geen 3 streepjes ;)

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    op deze echo zie je het haast niet hij is ingescant..
    maar in het echt zag je het veel beter

9. mama van 1

Precies en ik zie de 3 streepjes niet hoor hahahahahah. Gelukkig ben ik geen echoscopiste ;)

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ik was ook al aan het twijfelen...eerst dacht ik zeker weten een jongetje...maar ik twijfelde op de streepjes :)
    Maar proficiat met je meid!!

O, ik ben ook zo benieuwd wat het bij ons wordt...het blijft een verrassing :D

11. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @wgev hahaha wij hadden tegen onze oudste gezecht dat onze jongste dilaila zou heten...omdat manlief ons nichtje heeft omgekocht met ijs toen me schoonzus zwanger was van mijn neefje en zij gelijk de naam riep:):):) hadden wij zoiets van dan maar een verzinsel. toen ze geboren was heeft ze gelijk haar echte naam aangenomen...dus nu weer gezegd dat de baby dilaila gaat heten...alleen de jongste blijft volhouden....dus ik ben bang dat als de baby geboren is de jongste haar dilaila blijft noemen hahahahaah

@lovepeet een meisje!!!! gefeli!!!!
    die meiden gaan de jongens nog inhalen;)
    dus mamma's houden jullie de jongens maar binne hahahahaha:D

hier nog geen naam voor me pup....sugg?

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Luvmylover: Wat leuk, zo'n nieuw pupje in huis! Kan me voorstellen dat je helemaal hoteldebotel bent! Ben dan ook stiekem best wel jaloers op je EN WIL EEN FOTO ZIEN!

@ Lovepeet: Ik had ook een meisje gezegd! :D

@ Charmed: Hoe is het bij jullie gegaan vandaag?

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ehhh shit... Schreef ik net niet dat ik vanavond niet meer achter de computer wou zitten? ;)

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hallo meiden

Ik zie nu dit topic pas ik hoop dat ik nog gezellig mee kan kletsen. Zal me ff voorstellen, ik ben Loesjuh 27 jaar en woon in de achterhoek. Ben 2 december uitgerekend van ons 2e wondertje, een meisje! Heb al een dochter van 21 maanden, Megan.

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    welkom loesje .. :D
    hopend dat je hier gezellig mee blijft kletsen ..

@ rammel
    ja je had gelijk :D

16. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

ik zag een paar echo's voorbij komen : mooi!!!

vakantie : balen dat het niet zo lekker ging, maar wel mooi ten huwelijk gevraagd, gefeliciteerd!

misselijk / laag HB : goed dat je er nu achter bent wat het is, hopelijk is 't op te lossen met een dieet.

meisje : leukk!!! gefeliciteerd :)

sorry maar de rest weet ik even niet meer, stelletje kletskousen!!

ego : vandaag naar de vk geweest, en hartje geluisterd, en bloeddruk gemeten. Hartje klopt goed, ze zei je moet 'm steeds sterker gaan horen, die hartklepjes zeg maar. En dit was helemaal goed! Baarmoeder zit nu tot aan de bovenkant van m'n navel. Bloeddruk was iets gestegen, 120/60. Is nog aan de lage kant maar is niet erg.

Verder vandaag rustig aan gedaan, hebben gisteren een aardige fietstocht gemaakt naar m'n schoonouders en heb er aardige spierpijn aan overgehouden in m'n buik, vertelde 't aan de vk en ze zei ja met fietsen trek je continue aan je banden dus logisch dat je spierpijn hebt. Rustig aan doen dus.

Morgen ga ik eventjes de stad in, bij de trekpleister hebben ze leuke Winnie de Poeh bekers, 't is wel vroeg 't zijn antilekbekers enzo maar ja je moet ze toch ooit hebben en ik vond die zo leuk in de folder :D. Toch maar eens gaan zien, ze zijn niet duur.

17. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

oh en natuurlijk welkom Loesjuh en gefeliciteerd!

18. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    even ego: ben kapot. zijn vandaag in giethoorn geweest. hebben een bootje gehuurd en hebben gevaart. maar pffff houten kont van die bootjes. daarna nog evn door giethoorn gelopen. nu echt last van mn bekken. bah.

@lovepeet: dacht echt een jongen. maar tch niet. gefeli met de kleine girl.

@rammel: dus aan een ijzerrijkdieet. nouja als het maar helpt. hopelijk ben je gauw van de benauwdheid af.
    heb nog even gekeken naar die echofoto,maar kan hem niet vinden. was je nog vergeten te bpen.

@ten huwelijk gevraagd: wauw wat romantisch. super. gefeliiteerd.

@nieuwe: welkom hier. gezellig.

@mum2be2:welkom terug. haha fijne vakantie gehad? de buggy is dus nog vakantie aan t vieren. krijg je hem wel terug dan?

@buddy:wie heeft er allemaal nog geen buddy?

nou ga nu lekker languit op de bank. laatste weekje vakantie. morgen naar babydump.
    ga nu pfaffs kijken. heb ze op ons netwerk staan. allemaal gedownload van internet. heb nog heel wat te kijken. maar vind het echt geweldig.

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Meiden die meededen voor Lynn, jullie hebben een bericht gehad!
    (ben ik iemand vergeten, let me know)
    Las allerlei goede berichten, ben blij voor jullie:D
    Ik laat het hier even bij, ik ben echt op...:(
    Morgen maar even met de vk bespreken...
    Zal de afspraken nog even voor jullie neerzetten.

20. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden

Deel Deze Pagina