December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    10 aug- mystiklady, 20w echo
    10 aug- Esmaralda, vk
    10 aug- romytamara, 19.20u vk
    10 aug- wgev, 14.00u vk

@luv, zoooooooooooo schattig!
    Wat voor ras is het?

2. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

ik nog geen buddy:p

3. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ wgev, fijn dat jullie het eens zijn over de naam.
    @ lovepeet, gefeliciteerd met jullie meisje! en wat leuk ten huwelijk gevraagd! ook gefeliciteerd!
    @ luvmyluver, leuk een pup, naam ben ik slecht in voor honden!
    @ loesjuh, welkom hier!
    @ MamavanDaan, leuk naar giethoorn geweest!
    @ vakantie, hier heerlijk gehad op Lanzarote, +30 graden alle dagen met een heerlijk windje. Mijn zoontje was superstoer met het vliegen en mocht zelfs in de cockpit kijken, hihi! We hebben lekker gezwommen en het eiland bekeken, prachtig daar!
    ga alles weer proberen bij te houden hier! jullie kunnen er wel wat van!
    Morgen naar IKEA, dan krijgt mijn zoontje een nieuwe kast en gaat de babykamer naar de kleine toe.
    Van de week knappen we het kamertje verder op.

4. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @romy

een kruising bordeaux en cane corso

ze is zooooo leuk:)

5. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    meiden... ik ben er weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!
    Heb geloof ik 7 uurtjes nodig gehad om vanaf blz 104 bij te lezen zucht... lekker 14 dagen naar de camping geweest )

sinds de zaterdag voor mijn vertrek (17w6d) dacht ik geschop te voelen, en vanaf maandag erna flink geschop dat het duidelijk was en ook voor de zwangere papa duidelijk voelbaar aan de buitenkant!!

Ik heb zoveel gelezen teveel om (vanaaf) nog op te reageren, ben versleten van de reis naar huis van 3 uur in de auto, caravan uitpakken, en uuuuuuuren van bijlezen, dus dit zal ikmorgen wel doen, en ff energie toveren voor mijn echo morgenochtend :D

dikke knuff mystik

6. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    *gelukkig heeft niemand mij gemist hier :)

7. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @ Mistic Tuurlijk hebben we je gemist !! Gezellig dat je er veer bent !

@ Luv Wat een schatje ! Ik kan je helaas niet aan een naam helpen, wij hebben hier nog niet eens een lijstje voor de beeb..

@ Buik van de maand (volgens mij WGEV) hoe sta je er nu voor ??

@ Ego Vandaag in de tuin gewerkt. Dat is onze vakantie-projectje. Hebben het mooi leeg gekregen, alle puin is er nu uit.

Oh en wil iedereen morgen duimen voor Hypo ?! Ze heeft morgen haar punctie !

HYPO SUCCES !!!!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    sry Hypo? ken alleen mamavan1 die een verhoogde kans had ofzo? niet mama van 1 maar die andere..

Trusten allen!

9. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    AAAAAAAAAH! Wat een mooi beesie zeg, luvmylover! Wauw! Kan me voorstellen hoe blij je ermee zult zijn!

Mystiklady, welkom terug en succes en veel plezier vandaag met de 20weken echo!

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ mystick
    welcome back,
    en suc 6 met je echo
    kom je ons wel weer vertellen na je echo :D

ik ga nu naar de verloskundige moet ik 9 uur zijn

* 1 straat hier achter *

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Joepie, twintig weken!!

12. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Fijne dag meiden!!!
    Ik zit niet zo lekker in m'n vel dus heb zo een afspraak bij ha of hij wat tips/adviezen geeft.
    Tot later!!

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    milkhd

gefeliciteerd

14. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

weer veel moeten lezen, hoop dat ik niemand vergeten ben...

@loesjuh; welkom!

@hond; wat een schattig hondje zag ik voorbij komen! Leuk hoor!

@vk; mensen hadden geloof ik ook weer goede controles gehad. Mooi zo!

@hier; Vannacht tot 4 uur een heerlijke nachtrust gehad. Werd daarna wreed verstoord door een plotse kramp in beide voeten. Deze schoot vrijwel gelijk door naar beide kuiten en heb het dus even uitgeschreeuwd van de pijn! Leuk zo'n buik waardoor je de kramp er niet goed uit kan krijgen (tenen naar je toe trekken) Gelukkig werd manlief wakker na mijn hevig gespartel en heeft hij me even geholpen. Kramp is er in een half uur 3x terug ingeschoten en mij kon je daarna dus ook letterlijk opvegen. Ben daarna gelijk even uit bed gegaan en heb een half uur rondjes 'gelopen' door de huiskamer om de spanning die op mn kuiten stond een beetje te verlichten. Anders wist ik dat ik nu absoluut geen stap kon zetten. Om 5 uur lag ik weer in bed en viel om 6 uur pas weer in slaap, maar wat verwacht je met 2 bonzende kuiten. Nu nog steeds staat er enorm veel spanning op, trappen lopen doet pijn en gaat moeilijk, vooral naar boven en loop nog steeds niet op mn tenen, dit voel ik teveel doorschieten. Leuk vooruitzicht wat werk betreft aangezien we weg gaan met de kinderen vandaag :(

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    MilkHd, gefeli !!!

Zo de behangers (schoonouder) zijn gearriveerd. Ik ga vandaag rustig aan de badkamer een grote beurt geven :(

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MHKD..............lekker he 20 wkn, hier gisteren ook!!!
    Weer een mijlpaal!!!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    &*()%$%^**()_&*% stomme mensen die t water aftappen.. :(

18. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    gisteren de 20 weken echo gehad,en alles was in orde,
    het was nog steeds niet duidelijk wat het gaat worden ,
    het was ook goed aan het slapen,
    maar alles zag er goed uit zei de gyn.
    maar ze hebben het wel niet gewogen.
    maar daar zal ik me maar niet ongerust overmaken zekers he.
    de lengt van de beentjes kwam overeen uit met de leeftijd ,dat was tot op de dag :)
    nu uitkijken naar de volgende echo

19. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    blegh blegh blegh

ff een ego berichtje

t jasje is dus echt niet meer te krijgen wat ik zooooooo graag wil hebben!
    Op internet misschien maar deze computer is niet bepaald snel en duidelijk dus ik zal thuis vanavond nog wel ff zoeken...en mama van 1...lief dat je helpt als je m vind hoor ik het graag!
    In aug/ sept komt ie voor volop binnen maar ja daar heb ik niks aan he, want een echte name-it winkel zit er niet bij ons in t noorden...
    Nou ja, hopelijk vinden we m nog voor december hihi.

Vanavond ff op jullie allemaal reageren!
    @charmed...balen dat t echt je bekken zijn. Kalm aan dan he. Heb ik deze weekook gedaan en t valt me niet tegen met de pijn (afkloppen maar weer hihi)

@ lovepeet dubbel gefeli met je aanzoek en je meisje

@ luv coole pup. Noem m sam dat vind ik stoer hihi

@ rammel balen van je ijzers meid! Hopelijk gaat t nu snel beter! Hoe is t met je schoonmoeder inmiddels?

@ parr...whaaaaaa bijna je Nod spannend!!Ben benieuwd

@ Romy thanx voor je mail! Ik zal dr vandaag vast nog wel spreken als ik thuis ben.

@ rest vanavond dus nog meer reacties!!

Nu ontbijten, inpakken en naar huis. Jammer, maar ook wel lekker. Weer in mn eigen waterbed, dan slaap ik hopelijk weer wat beter!

20. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ MilkHd: Heerlijk he, die 20weken grens? Gefeliciteerd! Als je al dacht dat de tijd al snel ging? Vanaf nu gaat het echt als een speer!!

@ Triessie: Succes bij de HA. Goed dat je aan de bel trekt als het niet zo lekker gaat.

@ Macmazsy: Godzijdank heb ik nog nooit kramp gehad (klopt even heeeeeeeel hard af!). Ik hoor het van meerdere mensen dat het zo vreselijk pijn kan doen! Sterkte vandaag! Hoop dat de pijn wat afzakt!!

@ Patroeschka: Wordt de babykamer behangen? Leuk!! Sterkte met de badkamer. Die van mij heb ik pas nog gedaan.. Rotwerk he!! En zonder water lukt het ook niet echt…
    Psssst…. Nou heb je wel een goed excuus om de badkamer niet schoon te hoeven maken hihihi! :D

@ mamavan1: Fijn dat ook jouw 20weken echo goed was! Ons kindje lag qua groei ook op de dag precies op schema! Fijn he! Gefeliciteerd met de goeie echo! Wanneer is de volgende? Is dat een pretecho?

@ Jip: ja, is inderdaad balen... Let nu wel op mijn eetgewoontes, maar ik dacht dat ik het al aardig goed deed... Maarja ;)
    Mijn schoonmoeder heb ik sinds vrijdag niet meer gesproken of gezien. Hoeft ook even niet, ben namelijk nog steeds pissig, en weet nog steeds niet wat ik moet doen. Ik ben van plan om morgen aan de verloskundige het verhaal te vertellen. Ben wel benieuwd hoe zij over een wiegje denkt dat in de rook heeft gestaan... ;)

@ hier: Mmmmmmmhhh!! Net 2 bolletjes met kaas en komkommer op! Heerlijk! Nu weer verder met het huishouden. Aquarium heb ik schoon, nu nog even stofzuigen en wat opruimen.

Deel Deze Pagina