December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @Miran: wij weten het wel :D

maar aangezien mijn ex continu in de gaten schijnt te houden wat ik post, houden wij het geheim, ook mijn dochter moest even naar de gang :)

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Oe mystiek je maakt me wel erg nieuwsgierig.....en als ik je nou pb ??

:D

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja als we je nou pben mystik???

4. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Mystik: wow zeg, al een dvd van de echo, super hoor. En super dat jullie nu zelf weten wat het wordt!

goof, lekker even wat geshopt. heerlijk!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mystiek... je mag mij ook wel pb-en hoor... ik hou mijn mond wel dicht hier hahahaha
    Wel erg jammer dat je ex zo irritant is! Je moet dus echt opletten met wat je schrijft?!

Goofy... wij schelen niet veel qua uitrekendatum is het wel?
    Ik zit donderdag op mijn 20 weken!!! En jij was dat vandaag 2 dagen geleden toch?
    Schelen we n halve week da's ook wel spannend!

All... hebben jullie ook n bevallingspoll? hahhaha op die andere site waar ik zit hebben we n bevallingspoll gemaakt. 2 jaar geleden zijn wij daarmee begonnen omdat toen de eerste meiden zwanger waren. Nu inmiddels zijn sommige van hun alweer zwanger van de tweede. Grappig kun je zien wanneer andere denken dat je uitgerekent bent en wat ze denken dat t geslacht wordt!

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Phoe als het goed is niet hoor........ze heeft het alleen gehad over nuchter prikken....maar ik neem idd voor de zekerheid wat mee voor erna.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Even nog over buddy's gesproken... ik heb mijn eigen buddy van t andere topic en die laat ik hier ook wel even n berichtje zetten mocht ik in zkh komen te liggen of bevallen zijn of weet ik veel wat de reden dan ook mogen zijn!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mac, vorige week heb ik ook 4 nachten achter elkaar gillende kramp gehad...gelukkig is het daarna overgegaan, hoop dat dat voor jou ook zo is!

@ Mystik, fijn dat de echo zo goed was!

Joehoe! Vanavond weer lekker geen telefoon die me op kan roepen voor de dienst :). Zo meteen even lekker naar de paardjes, dan lekker douchen en met een boekje op bed. Nu nog even van genieten, want morgen ben ik weer 24u bereikbaar voor spoedjes :(

9. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @mystik; super dat je een goede echo heb gehad!

@hier; wat een beroerde dag is het hier geweest. Vannochtend deden mn kuiten nog goed pijn en kwam dus ook lekker gammel aan op het werk. Gelukkig was het een uitstapje waarbij we grotendeel konden zitten, enkel de reis heen en terug een stukje lopen. Heb wel sinds vanmiddag weer last van mn zij. En uiteindelijk met terug lopen, kon ik bijna geen stap meer zetten omdat het zo'n pijn deed. Hoop dat de vk vanavond wat meer duidelijkheid heeft. Mn kuiten zijn nog steeds goed gespannen, maar kan wel gewoon weer lopen. Trappen naar boven lopen doet nog wel pijn, maar naar beneden lukt weer goed. Al met al weer een rotdag kwa lichaam. Heb met mn werk afgesproken dat ik in de herfstvakantie (valt 2 weken voor mijn verlof) halve dagen ga werken en waarschijnlijk dan maar 3 dagen omdat ik het nu al niet trek de hele dagen met de vakantie. Moet alleen dan papieren van de vk krijgen zodat dit niet van mn vakantieuren afgaan maar als ziektewet wordt gezien.

10. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hoi mammies

ze heet ziza!

ik ben weer lekker leeghoofd maar doe me best!

@kramp zo vervelend ik zit er zeg maar op te wachten heb het bij die andere 2 ook gehad:(
    maar ik heb het nu niet in mijn kuiten maar aan de binnekant van me voet zo vervelend!!!

ik zat me net te bedenken dat we over een goeie 4 maanden allemaal wel bevallen zijn!
    das best snel en ik moet nog een kamer verbouwen:$

wat zijn er toch veel meiden met pijn jeetje
    knuf voor jullie!

verder weet ik het ff niet meer

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Luvmyluver... niet allemaal hoor... als t goed is beval ik pas EIND december BEGIN januari!
    Ik moet ook nog beginnen met verbouwen aan de babykamer MAAR in mijn hoofd is ie al klaar! hahahaha

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Thnx voor jullie welkom!

@ 20 weken, wat een mijlpaal he!!

@ echo's, fijn dat jullie echo's goed waren. Is altijd wel spannend weer!

@ Klussen in de babykamer, hier heeft vriendlief de kamer vandaag leeggehaald. Van het weekend wil ik hem gaan schilderen zodat we de week erop de meubels erin kunnen zetten. Vrijdag even een wiegje scoren bij de prenatal voor bij ons op de kamer.

@ Hondje, wat een schatje! Leuke naam ook.

13. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Nou gister met werken was minder prettig (zacht uitgedrukt) mijn rug begon steeds meer tegen te werken dus nu een afspraak gemaakt met de fysio. Daar kan ik morgen avond heen, dus dat is prettig.

Mijn verlof besproken want 4 weken van te voren ga ik werkelijk nooit en te nimmer halen met dit werk. En heb nog een bult vakantie dagen waar je u tegen zegt. Dus komt er op neer dat 3 oktober al mijn laatste werkdag is en ik na mijn verlof nog 3 weken vast plak en dan 13 weken verlof heb. Dus dat klinkt al erg snel nog anderhalve maand werken. Dat moet wel lukken denk ik toch. vandaag weer last van mijn rug gehad en alleen als ik veel buk en tja dat doe ik nu eenmaal veel.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    PBA... wat voor werk doe jij dan eigenlijk? Zit jij in de zorg misschien?
    Dat is wel lekker hoor, goede vooruitzichten! Ik ga eind november met verlof (mits mijn rug niet begint te jongen want dan ben ik zoooo klaar met werken).

15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Mystiklady, fijn dat alles goed was!
    @ Goofychick, leuk een raamsticker en een jasje gekocht!
    @ Macmazsy, zware dag gehad dus, ff uitrusten nu maar.
    @ PBA, klinkt goed nig 1,5 maand werken, lekker rusten dan maar!
    @ verlof, hier ga ik 4 weken van tevoren, dus ongeveer midden november, en ik plak er nog 2 weken bij aan vakantiedagen, dus zo'n beetje 18 weken verlof hier! heerlijk!

16. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ iedereen, zijn er ook al meiden die al moeite hebben met fietsen? Ik had vandaag van een klein eindje naar de supermarkt al zo'n last, de kleine ligt bij mij helemaal rechts in mijn buik (heb 2 bm's en de kleine ligt in de rechtse bm, vandaar) en die kwam echt al een beetje in de verdrukking, vond het heel vervelend.
    Kan ook komen omdat ik minder ruimte heb denk ik.
    Wordt dan toch maar de auto pakken, helaas....

17. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Miranda, ik werk in de horeca maar alles staat op knie hoogte. Het lopen is het probleem nog niet eens maar al dat gebuk en getil wordt gewoon zwaar. Volgens mijn collega's welke ik practisch elke dag zie heb ik echt een groei spurt want ze zien me elke dag echt dikker worden.

18. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Zoooo stelletje kletskousen gaat ie lekker ben je d'r even overdag niet kun je 6 pagina's bijlezen :).

Weet dus nu al dat ik niet alles ga onthouden haha.
    Doe 't zo maar even, sorry als ik iemand vergeet!

@pup : oooh wat schattig! Wat een lief koppie!

@20 weken : hoera! Weer een mijlpaal :).

@vakantiegangers : hopelijk goede vakantie gehad!

@triessie : hoe is 't afgelopen bij de HA?

@mama van 1 : baaldagje moet kunnen toch af en toe? Hebben we allemaal wel eens hoor :).

@charmed : blij dat alles goed was bij de VK. Vervelend zeg dat je glucose moet laten prikken, hopelijk ga je niet onderuit! Geeft toch niet dat je niet altijd kan reageren, doe wat je kunt en waar je je goed bij voelt. Belangrijkste is dat je weer lekker in je vel gaat zitten!

@mum2be2 : fijn zeg dat je je buggy alweer thuis hebt! En huh, 2 bm's? Heb ik wat gemist??

@miranda : is toch ook weleens lekker je eigen ding kunnen doen :). Enne die badkamer komt wel weer hoor wanneer je je beter voelt!

@mystik : oew je maakt me wel nieuwsgierig nu hoor!

@macm : he vervelend die kramp zeg. Beterschap hoor!!

@PBA : fijn dat je zo lang verlof hebt kunnen regelen.

@moeite met fietsen : pff ja zeg dat wel. Die buik zit echt in de weg, heb nu wel die nieuwe fiets en zadel en stuur zijn goed afgesteld nu maar heb echt wel last van buik. Afgelopen zondag flink eind gefietst maar gisteren deed m'n buik toch wel flink zeer...

@ego : vandaag naar HA geweest, was bang voor blaasontsteking maar dit heb ik gelukkig niet. Wel zalfje meegekregen voor een gistinfectie, naar aanleiding van m'n klachten dacht hij dat het dat was. Moet nu tot het weekend smeren en dan zou het over moeten zijn...
    Ook vandaag lekker wezen shoppen, heb bij de trekpleister hele leuke Winnie de Poeh antilekbekers gescoord, moet ze straks toch hebben en deze vond ik leuk :). En van schoonmoeders heb ik alweer babykleertjes gehad haha. Een heel leuk koraalrood truitje met daarop "my mommy says I'm so cute" met bijpassend broekje en een heel lief luiertruitje met een ijsbeertje er op.
    Alleen moest ik 't wel bezuren toen ik eenmaal thuis was, had even een flinke harde buik van 't 2 dagen vlak na elkaar zoveel inspanning... Was niet fijn! Vanavond en morgen doe ik zowieso lekker rustig aan, ga nergens heen heerlijk thuis beetje op de bank hangen en wat forummen :).

Ben d'r weer vantussen, tot morgen dames!!

Oh nu niet zoveel kletsen he ik heb d'r onderhand een dagtaak aan om bij te lezen haha.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    PBA... horeca op zich is al zwaar werk laat staan dat je dan ook nog eens n flinke toeter erbij krijgt. Ik denk dat t voor je rug beter is als jij idd eerder met verlof (ziektewet) gaat! Ik heb n scoliose in mijn rug en had bij mijn dochtertje inmiddels alweer 7 jaar geleden erg veel last en mocht dus de laatste 3 maandjes alleen maar plat blijven liggen. Hopelijk en tot dusver heb ik nog nergens last van (klop nu heeeeel hard op n houten tafel... afkloppen). Je wordt vanzelf door je lichaam terug gefloten meis!! Luister wel goed naar je lichaam en ben niet eigenwijs en toch doorgaan want dan kan t wel eens goed verkeerd gaan!

Mum2be2... ik moest idd gisteren ook met de fiets... even mijn zoontje terug brengen naar de andere oma. Nou heb t ook geweten hoor! Laat mij maar lopen! Gelukkig wonen wij op n dorp waar ik overal te voet heen kan zoals de school (de hoek om en ik sta op school) en de supermarkt (is schuins tegenover mij) en de kapster (recht tegenover mij). Mijn schoonfamilie woont ook op loopafstand. En de rest kan eigenlijk ook wel te voet... dorp is niet zo heeel groot! Maar mijn moeder en mijn ex-schoonvader wonen dus in de stad. Dus om van ene oma naar andere oma te gaan pakte ik de fiets. Dat is geen prettig gevoel nee! Dat was ook 1x en niet meer!!!
    hahahahaha Maar ik hoor er idd meer mensen over!

20. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Shadowcat, ja, apart gevalletje hier (mijn ouders hebben me niet goed in elkaar gezet,hahaha) ik heb niet 1 hele baarmoeder, maar 2 halve baarmoeders, daar zijn we 4 jaar geleden achter gekomen door een MK, gelukkig heb ik wel een kerngezonde zoon gekregen die nu 2,5 jaar is. (was alleen klein bij de geboorte door ruimtegebrek) De kans op vroeggeboorte is ook groter, maar dat hoeft zeker niet, en aangezien mijn zoontje 40 weken en 5 dagen is blijven zitten, gaan we daar nu ook weer voor!
    Maar het blijft spannend hoor! Deze kleine zit trouwens weer in dezelfde kant baarmoeder, dus die kan wat hebben!

Deel Deze Pagina