December 2010 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MilkHd, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Macmazsy, wat fijn dat je gewonnen hebt! heerlijk!

@ lovepeet, je moeder stuurt haar een berichtje? ah dat is echt niet leuk! Sterkte zeg! wat een K* situatie

@ shadowcat, jeetje dat berichtje van die plant....

@ Lucindalice, werk ze vanavond nog even!

@ babykamer, schiet op, maar 1 tegenslagje, lijm tekort dus morgen moeten we 2 muren nog behangen, anders konden we sauzen, nu kan dat pas vrijdag! Maar we kunnen nog meubels in elkaar zetten.

2. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    oooo ok

maar vind ze het dan niet fijn dat jullie elkaar nu weer zien?
    zeker nu je een kindje krijgt?

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

jawel
    maar blijkbaar vindt ze toch me nichtje aardiger..
    ik weet ook wel hoe het komt
    me nichtje weet dingen uit het verleden
    die ik toen niet mocht weten van mijn moeder,,maar toch weet
    lang ingewikkeld verhaal

4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    he bah lovepeet wat een rotsituatie!!! Idd verstandig denk ik om nu de confrontatie niet aan te gaan...hoe moeilijk ook

Mijn paps heeft trouwens met een naald aan een draadje gezwangeld gister naast mn arm en boven mn hand. Haha ik wist niet wat me overkwam! Hij is nooit zo zweverig...
    Vroeg ie heel serieus: Nou ik weet het hoor, wil je weten wat het wordt? Tuurlijk ik geloof er toch niet in...
    Nou hij denkt een jongen en een eventuele 2e een meisje
    Daarna waren we bij mn neef en die is overtuigd van dat het een meisje si...oftewel...we wachten af hahahaha

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@lovepeet : pff lastige situatie hoor... hoop dat je er uit komt, zowieso aan jezelf denken en je beeb, spanning is nu echt niet goed voor je hoor.

@luv : nou als die man 3x gekeken heeft...dan zal 't er heus wel 1 zijn :). Pff ik vind het zo lastig he namen verzinnen..

@mum2be2 : ja eng he! Ik had echt zoiets van waaat :$! Nou iedere keer als ik me verslik moet ik aan dat verhaal denken vast :(

6. shadowcat76

@Jip : haha ja zo zie je maar hoe vaders kunnen worden als hun dochter zwanger is. Toch nog even afwachten haha.

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ Jip, wat grappig van je vader zeg!

8. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @shadow nee hij heeft 3 gekeken of het een meisje is:D

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd meer rust >< ken het ook ja :p en je wilt dat juist niet maar lieverd ajb rust even!!!

10. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    o patroes ik snap het al hahahahahahahahahahahaha

de tranen rolle over me wangen ik had echt zooooooooooo'n blond moment hahahahahahahahaahahha

ik dacht dat je dus een dood lichaam had gevonden hahahaahhahahahahahaah

sorry hormone:)

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik weet ngo bij Kate dat ik dacht dat het wel neit zo erg was en ik was "maar" zwanger :):) maar werd toen heel erg dat je hoefte maar een por te geven en hoppa alles hard >< en toen dreigde de vk met zkh opname binnen een week als het doorging en moest 100% thuis :$ DUS AJB LADIES STAPJE TERUG DOEN!!!!!

12. shadowcat76

@Jip : hihi nou het zal me benieuwen hoor straks :D.

@Parr : idd ook jij hebt helemaal gelijk, daarom doe ik vandaag ook al de hele dag rustig aan en zal dit komende tijd zeker door zetten. Pfoei heftig zeg dat 't bij jou zo erg was! Idd voorkomen is beter dan genezen...

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ach eigenwijs zijn is ook een vak he :p Ik had belooft mij mum de rest van het gang te laten verven.. sta ik op het trappetje en hoor achter mij wat doe jij daar?? oops :p hubbie expres eerder thuis gekomen :D

Ik lees goede 20weken echos en dat doet mijn hart goed!! Lees wel vaker mee maar heb weinig te melden nu he tussen die dikke buiken :D

14. shadowcat76

Goeiemorgen dames!

@parr : haha oops betrapt! Joh geeft toch niet gewoon lekker meekletsen is alleen maar gezellig :)

15. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Hoi lieve allemaal!

Gisteren weer bij de verloskundige geweest en alles was goed. Mijn baarmoeder was in 4 weken tijd enorm gegroeid!! De vorige keer kwam hij 1 vinger onder de navel, nu ruim (!!) 2 vingers erboven!! :$
    Het blijft wonderlijk he, zo'n lichaam!

Ik moet zo naar de tandarts, maar zie er heel erg tegenop. Ik moet een gaatje laten boren, en dat betekent dat je dus ongeveer een kwartiertje moet liggen... Op je rug..... En aangezien ik bij de 20weken echo al zowat out ging en gisteren ook al bij de verloskundige... Ik kan niet langer dan 5 minuten op mijn rug liggen, dan word het licht in mijn hoofd en gaan mijn oren suizen en ben ik binnen een paar seconden weg. Dus ik hoop dat de tandarts ook kan boren als ik zit.... ;) Bah!

Nog 1 nachtje en dan kan ik de kinderwagen ophalen!!! Zwijmel... ;)

16. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    ff snel goedemorgen zegge

ik moet zo naar de vk

moet er om 9 uur zijn....moet de hondjes nog doen en manlief nog uit bed trekken en dan wil ik eigenlijk ook nog wel een bakkie thee ofzo zal ik wel niet gaan redden.....
    dan maar bij me moedertje een bakkie thee doen

kids zijn lekker bij oma en gaan zo naar de kindercorso kijken (feestweek in rijnsburg)
    dit is het eerste jaar dat ik het mis:(
    maar goed je moet ook heleaas naar de vk he?!

zijn er nog meer meiden die uhhh het niet zo prettig vinden om naar de vk te gaan?

het is al iets langer dan aallen goedemorgen he:):)

haha tot straks

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    goeie morgen dames, regent het bij jullie ook weer?
    lekker nederlands weer..

@ rammel
    2 vingers boven de navel :O
    ben gelijk bang
    bij mij kwam ze 1 vingen onder de navel en ben even ver als jou

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    klinkt best heftig, al die harde buiken!

parr: hopelijk snel jij ook weer aan de bolle buik hoor (en dan graag van beebje, niet van andere dingen ;))

Ligging baarmoeder: wow, die van mij ligt dan ook hoog. Gister dus 1 vinger boven navel... stond inderdaad al op het kaartje dat dat ongeveer overeen kwam met 22w zwangerschap.

Rammel: hopelijk hoeft de tandarts gewoon niet te boren! en volgens mij staat die stoel wel iets rechter dan bij vk/echo hoor, dus hoop dat het meevalt

luvmyluver: jij vind het dus niet fijn om naar de vk te gaan?
    ik wel hoor, zijn leuke meiden/vrouwen (ik krijg steeds een andere) en is altijd wel gezellig. En een stuk prettiger dan in het ziekenhuis, waar ik hiervoor liep voor IUI enzo!

lovepeet: zolang de vk er geen probleem in ziet, is dat er ook niet! en beebje was toch goed bij 20w echo?

Ik ga zo op kraamvisite bij mijn petekindje/neefje, is gisteravond geboren, fijne dag allemaal!

19. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen,

@ parr, hoe gaat het?? Nog een paar dagen he :D. Ik duim nog steeds hoor ;).

@ rammel, jeeeeej morgen je wagen ophalen hahaha. Leuk hoor! Die grote dingen maken het wel echt he :D. Oh vervelend dat je een gaatje hebt...... Hopelijk valt het mee met liggen en anders een signaal afspreken met de tandarts zodat hij stopt als jij je niet goed voelt. Sterkte meis!! Enne fijn dat je lekker groeid!

@ luvmyluver, nee ik ga helemaal niet met tegenzin naar de vk. Waarom vraag je dat?? Vind je de vk niks of de controles gewoon niet leuk?? Want je staat vrij om over te stappen naar een andere vk he!
    Succes bij de controle!

@ lovepeet, niet zo leuk als je moeder dat doet. Als dochter zijnde wil je toch je zwangerschap met je moeder delen..... Sterkte!

@ weegschaaltje, wat wil je ex dan regelen via de notaris?? Ik denk eigenlijk dat hij niet zoveel te willen heeft toch? Jij beslist wat je graag wil! Al ben ik er wel op tegen om een vader bij zijn kind weg te houden (uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk!!!!).

@ iedereen die een echo heeft of naar de vk moet, veeeeel plezier!

@ lijst, komt die nog op deze site eigenlijk??

Gister wel alles laat nog gelezen maar kan me niks meer herinneren....... Oh ben nog erger dan een demente oma! Gister wel lekker naar zw-curcus geweest en nu doet alles pijn hahaha. Gewoon te veel gedaan met de isias grrrr. Heerlijk gesproken ook over bevallingen enzo, veel wat er verteld werd wist ik al, maar goed dat wist ik van te voren hahaha. Het is wel lekker om gewoon even lekker bezig te zijn met zwanger zijn en jezelf.....

We gaan eens zien wat de dag ons brengt.

20. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

@ milk, gefeliciteerd met je neefje! Hoe heet hij :D.

@ lovepeet idd als alles verder goed is zou ik me er ook niet druk over maken hoor. Het kindje groeit goed en elke baarmoeder is ander.......

Deel Deze Pagina