@ parr, oh wat balen meis!! Morgenochtend dus gelijk een teat halen met de benen over elkaar haha. En je kan ook later testen hoor als je maar niet teveel drinkt dan kan het...... @ alle vakantiegangers welkom terug ! Wij gaan in september een midweekje weg. De bedoeling was om niet weg te gaan, maar er even tussenuit is toch wel prettig vooral met het luxe huisje waar we in gaan zitten.....vorig jaar ook geweest en was heerlijk! @harde buiken, die kun je al hebben hoor. Ik had ze ook al heel vroeg.
Hey meiden, Ik dacht dat ik nog een foto had van mijn dochter met de geslachtsbepaling maar dat is alleen op de film helaas. Enne er hebben zich weer 2 meiden gemeld op "onze" hyves maar ik heb geen mail gehad..... dus als je je aanmeldt mail mij of Jip dan even dan kunnen we jullie accepteren! Anders wordt het weigeren
Parr; in ons ziekenhuis heb je een apotheek waar je altijd terecht kan, kun je niet naar dienstdoende weekend apotheek toe?
Goed idee van je Tries!!!!!! Idd bij het ziekenhuis bij ons is de apotheek ook 24 uur per dag open!!!!
Blijkbaar verkoop de JUMBO testen. Daar in het stad gaat het vanmiddag om 16u open. Ik bel dan vantevoren of ze wel testen hebben. heb mijn plas al op gevangen in een glas en in de koelkast gezet.. ik moest echt plassen haha tot vanmiddag ophouden ging niet
Hallo allemaal!!! Jeetje parr wat een k zooi!!!! Idd naar de ziekenhuisapotheek en anders de jumbo, heb ik ook al eens gedaan hihi Ik ga nu verder ff heel snel door maar wilde even met jullie delen dat mn lieve dinnie gisteravond om 23.39uur een gezonde dochter heeft gekregen!! nog geen 3000 gram en 48 cm! Ben zooooooooooooooooooooooo benieuwd!! Hopelijk kan ik zo nog ff heen, voelt ze zich goed genoeg!!! Liefs
Lieve mede decemer mama's. Ik wil iets doen voor Lynn en heb daarom iets passends gevonden. Daarbij wil ik een kaart doen met de namen van iedereen die eraan meedoet. Als je mee wilt doen stuur me dan een pbtje met je email adres zodat ik je kan laten zien wat het precies is en wat je op de kaart wilt zetten. Liefs, Romy
Ben benieuwd of die kleine van mij dat wel gaat doen, aangezien de kleine met de extra echo bij de VK ook zich aldoor omdraaide. Toch zeg ik ook al automatisch ze, terwijl ik dit met mijn zoontje niet had. Weet het ook niet meer, nog een weekje...
sorry ladies ik heb hier een negatieve test.. of wel je ziet heeeeeeeeel licht iets maar je gaat twijfelen.. dus ik ga op mijn ongi wachten en ga ervan uit dat het een vmk wordt.. op naar de volgende rondje vind alleen mijn temp heel raar hoog nog
idd als ongi niet is dan testen we opnieuw, maar gaan gewoon vanuit da tik vandaag of morgen ongi word
HUP HOLLAND HUP...... Weet niet welke hartslag nu hoger is die van mijn kleine in mijn buik of die van mezelf .......... Gaan niet op het plein kijken maar bij vrienden. Zoontje in zijn oranje romper hijsen als hij wakker wordt en wegwezen. Veel plezier!!
ik zal voor je duimen parr! Hier wordt ik knettergek! Heb continu last van buikkrampen en als die er niet zijn heb ik onwijs last van mn rechterlies. Kan mezelf geen houding geven op dit moment. Loop veel rond omdat het dan nog wel te doen is, zitten is op dit moment gewoon niet comfortabel.
lijkt me verstandig anders zou de teleurstelling wel erg groot worden. En teleurstellingen heb je genoeg gehad toch? Gister avond was ik in lichte paniek. Er staat nu enkel een schot ipv van een pui en met het noodweer van gister ging dat net goed. De wand waaide bijna in huis met alle gevolgen van dien en stond er tegen aan geleund om het nog tegen te houden. Het heeft geholpen maar alles is ontzet. Mijn man was nog op zijn werk en mijn telefoon hield er mee op dus kon geen hulp troepen inschakelen. Water begon naar binnen te stromen maar kon geen handdoeken meer pakken omdat ik tegen het schot stond. Nee, was niet blij ben niet snel bang maar dat kwam wel aardig in de buurt nu en mijn hond ving dat op en begon te piepen arm ding.