oo oke dat is wel waar dames.. ja bij de 20 weken echo ging alles gewoon goed.. alles was op schema,.. en het kindje groeide goed.. wat betreft ijn moeder en nichtje ik heb geen idee tussen mijn nichtje en mij komt het niet meer goed maar mijn moeder weet ik ff niet wat ik ermee aan moet. ze doet echt irritand vreemd.. terwijl ze mij hoort te steunen dit is immers haar 1e kleinkind.. ze was er zo blij mij.. nu begin ik echt wel te twijfelen.. of ze het allemaal wel leuk genoeg vind. en zo niet jammer dan.. als wij er maar blij mee zijn,.. alleen is het wel frustrerend.. me moeder weer hoe veel verdomde pijn ze mij ermee doet !..
@mama van 1 ja, ik denk dat ik ongi word. heb geen zwanger gevoel zoals de afgelopen maanden. En ondanks dat mijn temp hoog is voor mijn NOD had ik wel een witte test. Maar ik was er al op voorbereid.
@ Rammel, succes bij de tandarts, hopelijk valt het mee. @ Luvmyluver, succes bij de VK! Ik heb nooit geen problemen om met controle te gaan (bij de gyn, vk mag ik niet heen) Vind je het niet leuk? @ bm boven navel, hier 1 vinger. @ Milkhd, gefeliciteerd met je neefje!
Jemug meiden, jullie zijn toch nooit bij te houden op deze manier @parr, ik ff niet snap Je hebt al getest dus en die was nega? Zoja, balen Ook raar van je hoge temp.. Nouja, wat er ook gebeurd, ik blijf gewoon doorduimen, want het word nu wel eens tijd voor een beetje geluk! Hihi betrapt dus, zou ik nou noooooit doen. Ik sta ook nog steeds op stoelen en ren door het huis heen, til veels te zwaar Hubbie zeurt ook re-gel-matig zullen we maar zeggen haha. Maar bij Jai kon ik al zo vroeg bijna niets meer dat ik zoiets heb van zolang ik het nog kan doe ik het gewoon @luv, nee ik vind het juist leuk om naar de vk te gaan! Ff checken hoe het met de beeb gaat. Maar heb ook elke keer een ander en vind de ene leuker dan de ander. Die ik dinsdag heb vind ik lief!!! Die bestel ik bij mn bevalling @milk, gefeli met je neefje Ben ook benieuwd hoe hij heet! @mama van 1, join the demente oma club Hoop dat dat het eerste kwaaltje is wat weg is straks, wat onhandig he! Zal de lijst zo wel even plaatsen hier @rammel, fijn dat alles goed was, en jij ook een heuze fila dus, haha! Succes bij de tandarts!! @jip, ben benieuwd of je paps gelijk heeft @patroes, gefeli met je 21 weken! @lovepeet, jemig, vervelende situatie Succes met verven! @mac lekker, die 100 euro dus weer in de pocket! @lucin, jups je word gewoon terug gefloten door je lijf hoor Denk je een beetje aan jezelf? @shadow, jullie ook lekker airco dus, wij ook heerlijk he! ja dat plassen, heeeeel irritant! Ik moet ook zo'n 2-6x per nacht Fijn vooruitzicht dat hubbie bijna vrij is. En ik zit in dezelfde situatie als jij, zit ook thuis tot na mijn bevalling. @kinderwagen, leuk leuk dat jullie die al mogen halen! Wij moeten m nog steeds bestellen Het weekend naar de winkel! @babykamer, hier ook bijna af Ben er zo blij mee!! Nu alleen nog leuke accoisores vinden maar das moeilijk! Waar hebben jullie dat gekocht? Hoop niet dat ik iets belangrijks vergeten ben? Sta al te kijken van mezelf dat dit is gelukt want ik voelde me echt slecht vanmorgen Misselijkheid is nu dan ook weg, dus ga even een broodje smeren. Nu die hoofdijn nog.. ksssttt.. Oja weet iemand hoe het met Dawo is?
Ik heb jou over het hoofd gezien Hoe gaat ie? Ow en niet alleen jou Hie issie aan iedereen die ik ben vergeten??
@ lovepeet: Balen dat het zo door blijft sudderen. @ Jip: Grappig dat de een zo overtuigd is van een jongen en de ander van een meisje. Hebben jullie zelf een voorgevoel?? @ mum2be: Vandaag weer lekker verder behangen!! Succes en ben benieuwd naar een fotootje als het klaar is J. @ parr: Alles goed met je?? Ow, ik lees het verderop al. Toch blijf ik voor je duimen! @ rammel: Succes bij de tandarts. Hij houdt er vast wel rekening mee dat je niet goed op je rug kan liggen. @ luymlover: Succes bij de vk. Ik heb er geen probleem mee om naar de vk te gaan. Weet je waarom je je er niet zo prettig bij voelt?? @ milk: Gefeliciteerd met je petekindje!!! @ romy: Hopelijk is de hoofdpijn ook zo weg idd. Vervelend als je je zo rot voelt! Hier vandaag weer een klusdag buiten. Het plafond gaat in de overkapping en dan nog een keer aflakken, de spotjes erin en dan kunnen we daar voortaan heerlijk buiten zitten. Ik kijk er nu al naar uit dat we daar lekker kunnen gaan hangen
@romy ja ik heb getest en die wat wit dus ik gok op nu wel een langere cyclus. voel me wel ongi worden en snap ook niks van temp. denk morgen dalend en dan ongi
Ik heb nog 14 ovutestjes voor je liggen En met recht wonder ovu testjes. Ik was in 1x zwanger dat ik die had gebruikt, en Princess ook al met dezelfde ovutestjes8) Dus als ik ze op moet sturen, let me know!
70 DECEMBER 2010 MAMA'S ♂ 8 jongens ♀ 8 meisjes ? 12 verrassingen 29 november Anna83 - 26 jaar - 2e - Noord-Brabant 30 november romytamara - 23 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland 1 december Marb - 26 jaar - 2e - Den Haag Bonkie - ?? jaar - ?e - ?? Charmedknorrie - 28 jaar ? - 1e - Almere Bo87 - 23 jaar - 1e - Zuid-Holland 1978 - ?? jaar - 2e ♀ - Azië 2 december Daan04- ?? jaar - 1e - ?? 3 december Mama van 1 - 27 jaar - 2e ♂ - ?? Nanny - 33 jaar - 3e - ?? Anno103 - 25 jaar - 2e ? - Noord-Brabant 4 december Triessie - 30 jaar - 2e - ?? weegschaaltje - 26 jaar - 3e ♂- Mol (B) 5 december macmazsy - 24 jaar - 1e ♂ - Zuid-Holland Shadowcat76 - 34 jaar ?- 1e - Roosendaal 6 december muizz - 26 jaar - 2e ? Limburg 7 december Annepietje - 29 jaar - 1e - Amsterdam Selma - 29 jaar - 2e ? - Overijssel 8 december Pat1971 - 38 jaar - 2e - Zuid-Holland Springmuis - 22 jaar - 1e [FONT="]♀[/FONT]- Lelystad 9 december Princess81 - 28 jaar ♀ - 2e kindje - US PBA - 27 jaar - 1e ♂ - Flevoland luvmyluver - 24 jaar - 3e ♀ - Zuid-Holland 10 december Maesther - 27 jaar - 1e - Zevenaar Tijgerlelie - 33 jaar - 3e - Noord-Holland jufkyjo - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant 11 december Femke32 - ?? jaar - 2e - ?? mamavan1 - 30 jaar - 2e ♀ - Limburg (B) L78 - 32 jaar - 2e [FONT="]♀ [/FONT]- Noord-Holland 12 december LadyDii - ?? jaar - 2e kindje - Noord-Holland 13 december Vlinderr - 24 jaar - 1e - ?? Henriette76 - 33 jaar - ?e - Zuid-Holland mum2be2- 26 jaar - 2e - ?? 14 december Jalou - 28 jaar - 1e - Noord-Brabant DaWo - ?? jaar - IJmuiden Isabella 26-07* Amika- ?? jaar - 2e - Rotterdam 15 december Miri75 - ?? jaar - 2e - ?? Lindajelsma - ?? jaar - 2e - ?? 16 december Zonnestraal - 26 jaar - 2e - Gelderland 17 december Lovepeet - 20 jaar - 1e ♀ - Rotterdam Zaira - ?? jaar - 1e - Twente lob - 31 jaar - 2e - Noord-Brabant 18 december Lucindalice - 28 jaar - 1e ? - Noord-Brabant 19 december Westerlo - ?? jaar - ?e - ?? Jollie78 - 31 jaar - 2e - Limburg proberen - 33 jaar - 1e - Noord-Brabant Rammel - 21 jaar - 1e - Drenthe Jip27 - 27 jaar - 1e ? - noorden van het land 20 december wgev - 22 jaar - 1e ♂- ?? newtothissupris - ?? jaar - 1e - ?? 21 december Tessa8 - ?? jaar - ?e - ?? Minkie86 - 24 jaar - 1e - Noord-Holland mamavandaan639 - ?? jaar - 2e ♂ - ?? 22 december Patroeschka - 32 jaar - 2e+3e ? - Noord-Holland 23 december Lynnami - 34 jaar - USA - Skyler David 07-07* supernurse - 26 jaar - 1e - ?? 24 december TessaNL - 20 jaar - 2e - Rotterdam
25 december flixbilly- 23 jaar - 1e - ?? 26 december Toetje77 - 32 jaar - 1e - Noord-Brabant Habatullah - ?? jaar - ?e - ?? Sasha - 36 jaar - 2e - Duitsland mystiklady - 32 jaar - 2e - Bergambacht morgenzon- 22 jaar - 2e ♂ - Noord-Holland 27 december Gizje - 27 jaar - 1e - Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar - 2e - Gelderland-Zuid 28 december Esthern77 - 33 jaar - 2e ? - ?? MilkHd - 32 jaar - 1e ? - Noord-Holland 29 december Goofychick - bijna 36 jaar - 2e - ?? 31 december Esmaralda - 23 jaar - 1e - Friesland miranda200375- ?? jaar - ?e ? - Oud-Vossemeer 12 aug- luvmyluver, nieuwe vk 16 aug- esthern77, 8.30u 20w echo 18 aug- Minkie86, controle vk 18 aug- Jip27, vk 20 aug- mamavandaan, controle 20 aug- esthern77, 13.30u controle 21 aug- Charmedknorrie, pretecho 3d 27 aug- PBA, intake kraamhulp 31 aug- mama van 1, vk 01 sep- Springmuis, intake kraamzorg 07 sep- romytamara, 19.20u vk 20 sep- wgev, intake kraamzorg 09 nov- Springmuis, trouwen!
Yep, hier weer lekker klussen vandaag! We kwamen lijm tekort voor 2 behangbanen!!! balen! maar die zitten er met 15 minuten op! mannetje is al bezig!
Ik weet niet meer wie er zich zorgen maakte omdat mijn baarmoeder al ruim 2 vingers boven de navel is.... Volgens mij was jij dat, Lovepeet, ofniet? In ieder geval hoef je je geen zorgen te maken hoor! De 1 groeit nou eenmaal sneller dan de ander. Hoeft helemaal niks over je kindje te zeggen. Kijk bijvoorbeeld maar eens in het december-mama buiken topic. De verschillen zijn enorm! Nou, ik ben dus terug van de tandarts... Pffffffffffffffff! Wat was dat klote zeg! Ging dus weer bijna van mijn stokje. Had het van tevoren aangegeven en ik zou met mijn hand omhoog gaan als het wat begon te draaien. Na 5 minuten kreeg ik het ineens zo warm, het zweet brak me aan alle kanten uit. Ik dacht alleen maar: Nog ff volhouden, nog ff volhouden....!! Maar het ging niet, dus ik deed mijn hand omhoog... Zegt die assistente: "Sorry meid, maar we kunnen nu echt niet stoppen, we zijn bezig met het vullen van je vulling. We zijn bijna klaar!" En vanaf toen bleef ze de hele tijd tegen me praten, dus ze hielp me wel goed. Moest na die tijd 10 minuten bijkomen, ik zag lijkbleek zei de assistente.. Vreselijk zeg... Moet eigenlijk morgen ook nog naar de mondhygiëniste, maar dat heb ik mooi afgezegd. De verloskundige zei gisteren al dat mijn klachten alleen maar erger gaan worden. Het is niet schadelijk of wat dan ook, het is alleen heel erg vervelend. Ik heb grote kans dat ik met 30 weken al klachten heb van iemand die tegen de 40 weken aanloopt... Dus lekker vooruitzicht....... Maarja, ik doe wat ik kan, en ik doe niks wat ik niet meer kan. Ik luister echt heel erg goed naar mijn lichaam. Als het even niet gaat, duik ik mijn bedje in en als ik wel een goeie dag heb, ga ik lekker een stuk wandelen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het zwanger zijn ERG heb onderschat. Ik had echt zoiets van: "Doen we wel ff!" Maar daar ben ik wel van terug gekomen
@rammel, kan alleen maar zeggen dat je de werkelijkheid erg goed hebt verwoord Al gaat het bij de één een stuk makkelijker als bij de ander en is dat verschil vaak net zo groot als het verschil tussen hemel en aarde
@ Rammel, jeetje meis gelukkig zit het erop! En weet heel goed hoe je je voelt!! Hier hetzelfde met de zwangerschapsisias...... Gaat pas over na de bevalling maarja daar heb ik nu niks aan haha. De zwangerschap van mijn dochter, vloog ik makkelijk doorheen en wilde zo nog wel 20 weken doen. Maar dit keer pfff kan me niet snel genoeg gaan!!
@ Rammel, he wat vervelend voor je zeg! Inderdaad toch goed naar je lichaam luisteren en rustig aan doen de laatste periode van je zwangerschap! Dikke knuff! Hier zijn we de kamer van mijn oudste zoon aan het herinrichten en ook 2 nieuwe kasten voor hem in elkaar aan het zetten. Vanavond gaan we de babykamer sauzen, en dan morgen 1 x sauzen, en morgenavond inrichten! Joepie!!!
LOL LuvMyLover, hihihi nu moest ik lachen om jouw stukje ;P Hier een pffffffffffffffffffffffff dag. Heb wél AL het speelgoed schoongemaakt (zo'n 6 kratten) en ook een heleboel weggegooid. Was er gisteren al mee begonnen, maar wat een werk sjemig. Vanmiddag bij mn schoonouders slapen met Justin want hier willen ze heel graag doorgaan boven. Heb al 2 dagen s middags vrijwel niet geslapen en ben echt bekaf. Nog een uurtje.. Sorry voor even geen reactie hoor.
Rammel vervelend dat het zo naar was bij de tandarts. Maar ik herken het gevoel wel van je zwangerschap onderschat hebben hoor. Dat heb ik ook zeker. Dacht ook doen we ff, maar mooi niet. Maar we zijn al over de helft dus dat scheelt!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!! Knuf! Ik kaart het ook wel eens aan binnen de familie, maar zij lachen het weg en dan kunnen ze zo mooi zeggen: "Wees blij dat je zwanger bent. Het is een gezonde ziekte, en het gaat allemaal weer over." Ehhh... Ja... Oke, ik hou mijn mond al! Hier is er tenminste begrip!