Meen je dat nou?? Tuurlijk moet je blij zijn dat je zwanger bent geraakt maar die klachten erbij is echt niet leuk! En dan zou wat hulp of begrip wel fijn zijn en vooral van familie!! Mijn schoonmoeder heeft al gevraagd of wij aan het eind van de zwangerschap bij hun willen komen inwonen (ze wonen in een oud weeshuis, heeeeel groot dus). Maarja wij zitten met de hond (en hun hebben katten) dus we moeten even kijken hoe het gaat maar anders is het wel een goede oplossing. Gelukkig heb ik een super leuke schoonmama en papa . Maar ik vind dat familie er ook voor je moet zijn hoor, ook als je even wil klagen......... Nou weet je wat rammel, beschouw je ons toch als familie
Heel erg lief van je maar wij wachten nog met het gebruik van ovu testen. Lief moet gewoon goed klussen met mij. Maar als goed is lukt het deze ronde wel Als hij het nog weet iig wat hij zei en voelde en beloofd had
Oooh my... Als ik er alleen al aan DENK dat ik bij mijn schoonmoeder in 1 huis moet gaan wonen... AAARGH! Krijg al uitslag bij het idee alleen al . Weet niet of je mijn berichtjes een beetje volgt hier op het forum, maar ik heb niet zo'n al te leuke schoonfamilie. En familie van mijn kant heb ik niet echt... Mijn vader is helaas vorig jaar overleden en mijn moeder begint aan haar 2e jeugd... Dus best wel klote af en toe! En ja, ik beschouw jullie ook wel een beetje als familie. Vind het heerlijk om hier gewoon te kunnen typen wat ik denk en voel!!
Iedereen is zo te horen druk bezig met de babykamer enz. Hier beginnen we over 2 weken. Zijn we beide de hele week vrij en hopen het dan ook gelijk af te hebben. Vandaag wezen kijken bij praxis en karwei voor verf en behang. Zaterdag halen we al een deel in huis. Net trouwens weer wat leuks. De baby was naar mijn idee flink aan het draaien, want mn bovenbuik zag je helemaal opbollen en weer wegrollen, hele golfbewegingen alsof er iets aan de binnenkant rolt! Nu zat het alleen heel erg hoog, dus of mn baarmoeder zit al schokbarend hoog of de baby zit tegen mn darmen te duwen waardoor die verplaatsen.
zo zo allemaal babykamertjes die binnenkomen, kamertjes die al af zijn.... ik heb nog geen meubeltjes, en jammergenoeg tevens geen kamer om tot babykamer om te toveren, de huizenjacht schiet hier ook niet op, wel ga ik straks kijken voor de kinderwagen, dan heb ik nog het gevoel dat het er op begint te lijken als het zo door gaat past straks alleen de wieg in mijn slaapkamer (die hebben we wel al!!) commode ofzo past allemaal niet, ledikant ook niet, dus dit word allemaal nog wat zucht. verder nog vk vanavond, en lovepeet, mijn bm zit ook nog niet zo hoog hoor als dat je gerust stelt
*eigenlijk als ik het zo bekijk, kan ik voorlopig alleen maar alleen zwanger zijn en voor de rest nog niets
@ Rammel, dat is minder meis. Hopelijk heb je wel leuke en goede vriendinnen om je heen, waar je alles mee kan delen?? Heerlijk om alles gewoon van je af te schrijven he . @ Mystik hopelijk vinden jullie snel je droomhuisje! Kan me voorstellen dat je ook wel eens aan een kamertje wil beginnen ofzo........ Ga nu ff je foto's bekijken
Mooie foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goed profiel ook al zichtbaar he! Super leuk!! Zag trouwens op je site dat jullie bijna dezelfde wagen hebben als ons.....leuk hoor! Ze rijden echt heerlijk!
@ rammel schiet ook niet op het dan met je schoonouders .. ik zou ook niet met ze in 1 huis meoten wonen dan krijgen we zeker gezeur... @ hier ff ego om 12 uur hebben wij de ondertrouw papieren getekend nu een datum uitzoeken !!
He lieve meiden, hier ff een ego berichtje, zit er ff doorheen...... Net mijn directrice van mijn school aan de lijn gehad, we hebben het even over de situatie gehad. Nu zou ik gaan samenwerken met een collega die totaal niet achter het fase onderwijs staat, en die zou de hele klas wel over willen nemen met mijn verlof, maar dat gaat al niet gebeuren. Nu heb ik gisteren de tafels goed gezet met buurmeisje (en oppas en vriendinnetje van zoontje) en heel veel last van mijn bekken gekregen, ik moest schuifelend de school uit. Elke hobbel deed pijn in de auto. Met de harde buiken en het nachtelijk bezoek van de VK heeft mijn directrice een optie gegeven om direct al op arbeidtherapeutische basis te beginnen, goede vervanging te zoeken die ik rustig kan inwerken, en als het niet gaat dat ik dan gewoon naar huis kan. Zo kunnen we het fase onderwijs goed opstarten zonder dat er iemand voor de klas staat die er niet achterstaat. Zoveel begrip ook van haar toen ze zei: je moet zuinig zijn op wat er in je buik zit. Maar pffff tis zoooo moeilijk om de knop om te zetten.........zat met tranen aan de telefoon........weet het ff niet meer..... *einde ego bericht* Knuff voor iedereen, kom later wel bijlezen.
ook ik ben een "eind december-mama" iig.. ik ben 29 december uitgerekend dus het kan altijd nog 2011 worden natuurlijk
Lieve schat, Kan me zo voorstellen hoe moeilijk dit moet zijn. Maar wat fijn dat je zoveel begrip krijgt. Je wilt natuurlijk het liefste anders zien, maar ze heeft wel gelijk dat je zuinig moet zijn op jezelf en je beeb enne je hebt thuis ook nog een manneke rondlopen waarvoor je er wel moet zijn. Maar dat maakt t niet minder moeilijk. Hele dikke knuffel voor jou!!!!!!!!!!
@Goof!!! Bah bah bah meis ik snap je zooooooooo goed! Hier ook met nieuwe vorm van onderwijs gestart en ik zie al op tegen mn verlof laat staan dat ik er door mn klachten eerder uit zou moeten. Maar wat een heerlijke reactie van je directrice! Probeer het maar te zien als uitstel van het helemaal ziek melden lieverd. als je nu in volle vaart doorgaat zit je er straks helemaal doorheen, misschien dat je nu door extra handen te hebben in de groep het iets langer volhoudt. Knap van je dat je het zo goed aangeeft!! @Rammel...ik woon in de buurt he dus als het ff niet meer gaat @hier...net mn jarige vriendinnetje verrast met taart en een cadeautje was leuk. Ook ff bij de fysio geweest, was weer niet fijn, maar goed het zal wel helpen. VANMIDDAG GAAT MN LIEF HET KLEINTJE ERKENNEN!!!!! En als het goed is horen we vandaag van de advocaat wat we moeten regelen in onze partnervoorwaarden ivm lief zijn situatie...En dan kunnen we misschien toch nog partners worden voor de kleine er is! Zou ik zoooo graag willen!! Lief is nu de tuin en schuur aan het opruimen en ik heb nergens zin in bah bah. Geen puf en moe en last van mn rug en kont. Hopelijk zo weer wat energie! Moet alle boodschappen voor mn verjaardag ook nog halen, heb ik zooooon hekel aan... Liefs
@ rammel: Gelukkig zit het er weer op bij de tandarts. @ klachten: Ik merk dat er best een aantal zijn met redelijk veel klachten. Tot nu toe heb ik het gevoel dat ik het er gewoon ff bij kan doen. Ik weet natuurlijk niet hoe de komende weken zullen zijn, en dan met name als ik weer moet gaan werken. Toch wel erg vervelend dat jullie zieveel last hebben. @ mama van 1: Wat fijn dat je schoonfamilie zo meedenkt! Ik zou er niet aan moeten denken.. haha @ mystik; Hier ook nog niks gedaan aan de babykamer hoor. Er is nog niks binnen dus wij wachten ook gewoon nog. @ lovepeet: GEFELICITEERD. Wat leuk zeg. Ga je nog trouwen voordat de baby komt?? @ goof; Owww, wat kan ik me voorstellen dat dat moeilijk is. Dikke knuffel met de beslissing. @ jip: Super zeg dat je hubbie de kleine gaat erkennen. Wij gaan nog even naar het centrum toe en dan nog even lekker met zn tweetjes eten!
@ Goofychick: Rot he, dat je zo moet inleveren! Ik snap je helemaal, het is moeilijk om zo'n grote stap achteruit te moeten doen. Maar jee, wat een lieve mensen om je heen als ik het zo lees. Trek daar kracht uit, en neem alle hulp aan die aangeboden wordt. Wat fijn dat er zoveel begrip is op je werk!! Sterkte meid!
Oh ja juf niet op jou gereageerd... Je vroeg wat ons eigen voorgevoel is... Toen ik de test in handen had was ik ovetuigd: dis wordt een meisje. Na anderhalve week echt roze gekeken te hebben heb ik nooit meer aan een meisje gedacht. Ik denk in onze jongensnaam en heb me niet bedacht dat het ook nog een meisje kan gaan zijn. Tot mijn lieve vriendinnetje ging bevallen van een meisje terwijl wij steeds gezegd hebben dat het een jongen zou zijn (ook nergens op gebasseerd hoor, gewoon net als bij mij) maar een meisjesnaam konden wij echt niet verzinnen(dat vond ik ook wel typisch) Nu we wel een meisjesnaam bedacht hebben bedenk ik me steeds vaker dat het wel een meisje zou kunnen zijn. Mijn lief weet zeker dat het een jongen is hihi, maar ik ach ik weet t niet
Jip... ik heb dat ook! Voor n jongensnaam had ik zo maar een meisjesnaam ben ik toch echt wel even aan t zoeken geweest. Manlief zegt al vanaf t moment dat ik de positieve test in handen had dat dit n meisje word. Ik weet t gewoon echt niet. De gyn had afgelopen vrijdag opgeschreven "waarschijnlijk een jongetje", maar hij was duidelijk niet zeker van zijn zaak. Het kindje gaat er ook steeds verkeerd voor liggen. De eerste keer lag t met de rug naar ons toe. Keken we mooi tegen het ruggegraadje aan. De tweede keer keek ik tegen t kontje aan en zover ik kon zien zag ik geen piemeltje maar goed t zou maar verborgen zitten hahahaha Nou hebben wij 18-08 n uitgebreide echo wat tevens ook de 20 weken echo is dus nog maar n poging doen om te kijken naar t geslacht. Laat het dan weer niks zien dan wil ik t als verrassing houden. De namen hebben wij al vast staan dus dat is geen probleem meer! Goof... wat heb jij n hele fijne gevoelige meedenkende directrice. Super dat ze jouw ook tegemoet komt! Tuurlijk is de stap moeilijk om er aan toe te geven dat je gewoon bijna niks meer kunt. Maar deze vrouw moet je in ere houden meis!!! Komt allemaal wel goed! All... ik heb zoveel gelezen en zo weinig onthouden he. Ik ben zo bezig hier in huis. Zijn grote opruiming aan t houden. De kids zijn even ertussenuit en nu kunnen wij tenminste gaan ruimen. Dus de zolder is al opgeruimd... onze slaapkamer is al leeggeruimd (die helft waar dadelijk babykamertje wordt dan)... de klerenkasten van manlief en mij is al helemaal uitgezocht en weggegooid... vloerbedekking is al voor de helft uit onze kamer getrokken (daar komt strakkies laminaat voor de babykamer)... maandag wil ik beginnen met behang trekken... en dan kan ik langzaamaan met mijn zoontje gaan schilderen! Dus we hebben t al aardig druk gehad vandaag!!!