goedemiddag iedereen, heb vandaag toch zo een zeurderige buikpijn hopelijk betekent dit niks ernstig .
@ iedereen bedankt voor de felicitaties. we weten nog niet zo zeer wanneer we gaan trouwen willen heel graag een datum vast stellen alleen hebben we de copieen nogdig van de id's van de getuigen ?? staat op de brief ,, @ goof.. jeetje meid, kies voor jezelf ookal zijn de keuzes niet makkelijk .. het is wel goed voor jou en je kleintje.. !! jullie zijn de belangrijkste @mommymar welkom. gezellig hoop je dat het nog december word ??
@mamavan1 Wat vervelend Je weet het he...bij zorgen bellen!!! Vaak is het niks! Ik heb het ook wel regelmatig dan zijn het mijn darmen die in de verdrukking zitten, zo niet fijn! Jij voelt wat je voelt en als jij je zorgen maakt moet je zorgen dat die zorgen verdwijnen, oftewel bellen als het je te lang duurt!! Dikke knuf en laat je t ff weten als je nieuws hebt?
Hebben jullie het ook zo benauwd als je ligt? Anders ook wel hoor maar wel minder. En alsof mn buik op spatten staat pff. Morgen mag ik voor het eerst naar zwanger-fit. Weet niet of het gaat lukken, maar dat zie ik dan wel. Hier ook fantastische schoonouders. Ik kan me geen betere wensen!
@ Patroes, wel fotootjes plaatsen he @ nieuwe welkom! @ Jip hoe was je dag??????? @ Mamavan1 misschien heb je wat te veel gedaan. Ik heb het soms ook wel eens hoor, is niet erg.
Snik snotter snik snik...............wat een lieve reacties, snik snik snik.....snotter...........lieverdsssss!!!!!!!!!!!!! Rammel, begrijp je goed hoor!!! Maar (oh hoooooorrrrr wie het zegt) jij zit in de situatie en als je je niet goed voelt is dat al vervelend genoeg. Kunnen mensen het heel makkelijk wegwuiven, maar ze kunnen ook ff met je meedenken. Knufff!!! (wil nog verder reageren maar spookie is weer bezig, (zoontje) dus ga ff met hem eten en wat aandacht geven)
@ Lovepeet, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! @ Goofychick, tuurlijk is het moeilijk, maar gewoon doen wat het beste is voor je kleintje hoor! Wel fijn dat er wel begrip voor is. @ Macmazsy, wel leuk die beweging in je buik, hier regelmatig ook een zwemmende beeb, zo van beneden naar boven een harde bult bijvoorbeeld. @ Mystiklady, hopelijk vinden jullie nog een huis voor de baby komt, mooie foto's meid!! @ Mommymar, welkom! @Jip27, gefeliciteerd met de erkenning, zou idd fijn zijn als jullie nog officiele partners kunnen worden. @ Miranda200375, jullie zijn ook lekker druk geweest las ik! @ mamavan1, hoe is het met je buikpijn? @ kamers voortgang hier, kamer van mijn zoontje is klaar! Super geworden met zijn nieuwe meubels erin. De babykamer wordt zometeen gesauzed in de kleur, morgenochtend voor de 2e keer en dan schoonmaken en inrichten morgenavond! yeah!!!! zin in!!!! (foto's volgen)
@Mama2be, hier komen de meubels voor zoonlief zijn kamer eind oktober, maar kan niet wachten iid........ @Mystik, hoop dat je gauw wat vind en dat je ook lekker kan gaan beginnen met freubelen, best onzeker lijkt me. @Parrrrr.........nog geen bloed???
Hey meiden, hmmmmm.....nu lees ik elke keer trouw jullie stukjes en dan wil ik reageren en ben ik alles weer vergeten.....aaaaarrrrgggghhhh....word gek van mijn wazige hoofd en dat terwijl ik normaal echt alles onthoud en ook nooit wat opschrijf, denk dat ik dat straks op school toch maar echt moet gaan doen, want ik vergeet echt alles..... Lovepeet gefeliciteerd met je onder trouw! Er was een nieuwe: Welkom! mamavan1: Lekker rustig aan doen hopelijk zakt t dan wat @hier: Mijn rug en bekken doen pijn dus ben maar weer in bad gaan zitten dan kan ik tenminste straks nog even gezellig doen met mijn mannetje......pfff dat kan echt nog wat gaan worden strakkies voor de klas en dan werk ik maar twee dagen volgens werken de anderen juffen hier allemaal meer....
Charmed...ook met 2 dagen moet je kalm aan doen meis! ik werk er idd 5. Had vanmorgen de adjunct ff aan de telefoon en hij weet dus al wel dat ik veel last heb. Ze moeten me maar wat ontzien. En de kids van groep 8 kunnen vast wel af en toe wat helpen als ik met de kleineren er ff niet uitkom. Gelukkig kunnen ze zich al prima redden in groep 3/4 dus ik denk dat het goed moet komen. Gewoon veel aan de hoge tafel zitten dan komt t vast wel goed! Zal ff wennen zijn want doe veel in groepjes in mn vaste kring maar ach... Nou de erkenning is geregeld hoor. Jeetje wat een niet romantisch iets hihi Beide ff legitimatie laten zien, er werden kopietjes van gemaakt er werd een papiertje onder onze neus gedrukt met onze gegeven en daar moesten de handtekeningen onder. En dat was t. Om het toch maar te vieren samen even een gebakje gegeten en een bakkie koffie gedronken in t centrum. En lief gaat nu pannenkoeken bakken terwijl ie dat zelf helemaal niet zo lekker vindt dus das wel heel lief!!!! Weer iets geregeld. Helaas nog niets van de advocaat gehoord. Hopelijk morgen! We hoorden namelijk op het gemeentehuis dat ze maar 2 gratis partnerschappen per week af mogen sluiten. Dan kan je wel kiezen op welke dag je dat wilt, ma, do of vrijdag maar ja dan moet er dus wel plek zijn. Hopelijk kan het dus nog voor de baby er is!!! Hopelijk gaat lief ff opschieten met de pannenkoeken ik heb trek hihi. Geen verjaardagsboodschappen gedaan vandaag dus dat moet morgen nog. Eigenlijk amper wat gedaan. Maar ach, het was wel weer een oke dagje. ff denken op wie ik nog wou reageren. Ik weet het niet zo goed meer.... SHIT NU IS T MEEL OP!!!! grrrrrrrrrrrr en hij wist zeker dat het er nog moest zijn nou moet ie nog naar de winkel ook... Oh meneer heeft het al gevonden...paniekzaaier hihi. Ik zal nog ff teruglezen op wie ik wou reageren. Liefs
Aloha!!! Eigenlijk heb ik niet zo heel veel te vertellen vandaag...maar ik kom toch even posten dat ik morgen mijn laatste werkdag heb en ik dan eindelijk eens (het werd tijd) naar mijn lijf kan/ga luisteren....Wel een beetje gemengd gevoel, ik heb het daar zo naar mijn zin gehad en nu ben ik opeens weer werkloos...maar dan kan ik wel weer goed mee gaan babbelen hier En we gaan misschien toch nog op vakantie!!
hoiiii ik vin de vk niet erg maar de controles dat gedruk en gepor en gefriemel aan je buik bahhhhhhhhhhhhhhhhhh @nieuwe mamma welkom en gefeli! @ uhhhh zo het word echt vervelend dat hersenloze..... sorry ik probeer het later nog een keer
nope op en af ongi gezeur... ik denk dat ik pech heb en mijn cyclus besloten heeft een dag of 2 vakantie te houden :x weg nette cyclus :x Kijk als het komt kan ik een lekkere Jillz nemen
Nee joh Parr, geen Jillz, lekker aan de maagzuur straks! *duimt zoooo hard* Uhm... Jip, gefeliciteerd met jullie erkenning, zo een saai iets, maar met zooooveel waarde! zo af en toe kijk ik nog even naar het papiertje en word ik helemaal blij haha Lovepeet, Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!! Kamertje, ik wil ook beginnen! maar we zijn allebei doodziek hier.. dus gaat niet lukken.. vanochtend ook weer urine ingeleverd, maar gelukkig is het alleen de baby die weer zo hard op mijn blaas drukt dat ik veel moet plassen. baarmoederhoogte, hier was hij de laatste keer bij de vk van schaambot tot bovenkant baarmoeder 20cm. geen idee of dat goed is.. navel is hier ook zo langzaamaan aan het verdwijnen, zo af en toe plopt hij eruit haha echt grappig.. volgens de vk moet ik ook nu gaan kijken voor een speciale navelpiercing.. anders word het schijnbaar een lelijk litteken, en dat willen we niet! nou ik kruip weer lekker tegen mn ventje aan! liefs!
effies mn verhaal kwijt. mn broer is vandaag opgenomen in amsterdam in het ziekenhuis. morgen beginnen ze met de chemo. de 3e voor hem. deze word zwaarder omdat alle beenmerg nu dood moet ivm de nieuwe stancellen die hij volgende week moet krijgen van mn andere broer. hij had het er erg moeilijk mee. voelt zich nu weer beterder en nu moet hij weer die stomme chemo's die hem zo ziek maken. pff volgende week proberen om naar adam te gaan als ze de nieuwe stamcellen gaan plaatsen. hier mag de hele familie bij zijn en dit wil hij ook graag. zit alleen met oppas. dus druk zoekende. ben beetje emo op t moment. pffff. klote zooi. heb trouwens wel alles gelezen. en zal op wat dingen reageren. sorry dat het zo onpersoonlijk is,maar ben niet helemaal in de mood. @irri nichtje (van lovepeet geloof ik): laat haar lekker haar gang gaan. zou er geen aandacht meer aan besteden. ze laat zich nogal kennen door een foto te plaatsen waarbij ze jou heeft doorgekrast. zegt genoeg over haar dacht ik zo. wel vervelend dat je moeder het voor haar opneemt. dat zou ik ook erg moeilijk vinden. @parr: pff hier draaien de duimen. hopelijk kom je gauw met goed nieuws. @naar vk gaan:geen problemen mee. vind het altijd erg leuk. zijn dan ook wel leuke meiden hier en ach na 15 minuten sta ik meestal ook weer buiten. @babykamers: al veel druk dus, wij hebben de babykamer eigenlijk wel klaar. mn zoontje ligt daar nu nog. maar wil toch wel 1 muur een andere kleur geven. dus nu eerst druk bezig met de nieuwe kamer voor mn zoontje. behang is er nu af en vloerbedekking eruit. en als dat klaar is kan alles naar zijn kamer en is de babykamer leeg en kan ik mn gang daar gaan. @namen: hier zijn we er nog niet helemaal over uit. meisjesnaam wist ik al wel. had ik nog van mn vorige zwangerschap,maar jongesnaam, moeilijk en laat het nou ook een jongen worden haha. ondertussen heb ik nog geen buddy.ben dr op t moment ook niet zo mee bezig. sorry voor degene die ik vergeten ben. is niet persoonlijk.
hahaha gekke lieverds! @springmuis 1 tip als je wel straie krijgt *hoopt van niet voor je* haal dan toch die piercing uit... ik heb verticale straie op mijn buik en precies in die piercing velletje een horizontale GRRRRRRR