Hey bah mama van daan neem maar ff lekker tijd voor jezelf!!! T is dat je te ver weg woont ander smocht je de kleine hier wel brengen... Een aantal van ons heeft Lynn iets leuks gestuurd om te laten weten dat we aan haar denken. Wie doet er mee om iets kleins naar Dawo te sturen??? Ook zij moet weten dat we aan haar denken vind ik... PB mij maar, dan zal ik het verder regelen!!!
super dikke knuffel ik wilde zeggen ikw il best oppassen maar is zo ver weg ! dit is natuurlijk wel erg belangrijk
mamavandaan... waar ligt kampen ergens? ik wil ook wel oppassen hoor! Weet alleen niet hoe ver t bij mij vandaan ligt lovepeet... gefeliciteerd met je ondertrouw! Sorry voor late reactie!
Jeetje mama van daan, heftig hoor!! Ik zou met alle liefde op willen passen maar met de isias is het al lastig om 1 kindje in toom te houden...... Wil je wel heeeeeeel veel sterkte wensen!! @ Parr, geen bloed geeft moed . Hoe is je temp?? Ik blijf lekker eigenwijs duimen @ Springmuis, beterschap meis!!
thanks meiden. doet me goed dat jullie aan ons denken. mannetje wil proberen om vrij te krijgen en dan dat hij met mn zoontje thuis blijft. tis jammer dat hij ook niet mee kan maarja. als ik er zoiezo heen kan ben ik al blij. maarja wanneer ik dus weet dat hij vrij is weet ik niet. (rare zin) we hebben nog vakantie en moeten maandag weer aan de bak. althans mn mannetje. ik mag dinsdag weer.
lees het net terug. staat wel een beetje raar. mn mannetje blijft dan thuis met mijn zoontje. ik bedoel ons zoontje. natuurlijk.
@mamaandaan, ik woon vlakbij Amsterdam dus je kan je zoontje hier brengen als je dat wil! Ze zijn beide van maart dus voor hen wel leuk. Maar van je broer is niet niks zeg, bah... Hoop dat het allemaal gauw achter de rug is en je broer weer snel beter! Laat maar weten als ik wat voor je kan doen. @jip, dat is idd niet echt romantisch Maar jullie hebben er wat leuks van gemaakt Smaakte de pannenkoeken? @parr, ook hier blijven de duimen draaien Ook nog geen tekenen van ongi? @lucin, raar idd laatste dagje. maar wel beter voor je lijf! Maar nu kan je je helemaal focussen op de beeb, ook wel fijn! Wil je na de bevalling weer gaan werken? Eeeh toen hield mn geheugen op Oja Jip, zal je ff pben!
@ Romy!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze waren heeeeerlijk!!!! En weet je? Ik ga er zo stiekem nog eentje eten! We hebben nog wel 8 over voor morgen, maarre daar lust ik er nu ook al wel eentje van mmmmmm
klik maar op mijn banner dan zie je het dan zal je ook zien dan naast de feit dat mijn temp deze chart ook stabiel blijft wijkt het toch af van de andere :/
Wilde dat ik naar de vk mocht.. hier ook geen buik 'gefriemel' niks.. omdat het er 2 zijn, kunnen ze toch niet voelen wat wat is zeg maar.
@ charmed: Balen zeg dat van die pijn en dat zal idd. lastig zijn met 2 dagen werken. Ook al zijn het er maar twee, het zijn vaak wel drukke dagen op school. Ik werk er inderdaad nog 5, maar moet wel zeggen dat ik al jaren een aantal dagen uitgeroosterd ben. Volgend jaar start ik weer 4 dagen voor de klas, dat zal ook wel weer wennen zijn. @ lucindalice: Lekker hoor weer even niks, maar het idee werkloos is misschien wel niet zo fijn. Probeer even te genieten van de tijd dat je niks hoeft!! @ springmuis: Beterschap meid. Hier begint mijn navel er ook langzaamaan steeds meer uit te komen. Ik moet er toch wel erg aan wennen dat er steeds meer veranderd aan mijn lichaam. @ mamavandaan: Sterkte met je broer. Logisch dat je daar even mee bezig bent. Vanavond weer lekker zitten fröbelen voor de baby. De lodger wrapper is nu bijna klaar!! Morgen nog een biesje eromheen en dan is ie helemaal af! Jippie.
@ Springmuis, beterschap voor jullie allebei! @ mamavandaan639, heel veel sterkte zeg voor je broer (ik heb helaas een soortgelijke situatie meegemaakt), enne ik wil ook wel oppassen hoor (ben op maandag en donderdag thuis) mocht je dat willen natuurlijk. Dikke knuffel meid!
@ mamavandaan -oppas kan ik je helaas niet mee helpen, woon net een continentje te ver weg, wel even een digitale steun in de rug. Chemo is klote. Maar de transplantatie zelf doet geen zeer en is zo voorbij. Mogen jullie er echt fysiek bijzijn? mijn nichtje lag in volledige quarantaine en alleen haar ouders mochten in van die nare plastic pakken-met-mondkapjes in de buurt. Omdat alle stamcellen dood zijn, zeg maar. Succes. Succes met 100 dagen transplantatie-ziekte-termijn. -x- @ lucandalice: koos werkloos? hield je baan gewoon op, of is dit onverwacht? (laatste post was toch nog 24 uurs-dienst, nietwaar?) @ ego: zweet me kapot, heb ik nou nooit last van. is dit een zwangerschapskwaal? verder ben ik hoogstwaarschijnlijk ook baanloos na bevalling. Had op zoek moeten gaan naar nieuw project, maar met al dat spugen de puf niet voor gehad. Zit nu met cijferlijsten van de universiteit voor mijn neus om te kijken of ik me kan inschrijven voor een kopstudie. Lijkt me heeeeerlijk!